Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Nou knoopjes zijn eruit :D

Deed wel eventjes pijn maar ben er nu lekker vanaf, de rest lost allemaal op en hoef ik me geen zorgen over te maken. Ik krijg nu voor 3 maanden een soort plakkertje die er voor zorgt dat het litteken mooi dun blijft ook mag ik gaan smeren.

Snel naar de winkel en heb nu beauty oil van de kruidvat hoop dat het werkt :3:

De andere dokter vond het erg mooi uitzien en vertelde me dat het toch dual-plane is geworden. :D

Ze werken bijna niet meer met volledig achter de spier omdat dit ouderwets is en minder mooi resultaat geeft. Of dit ook echt zo is nou ieder zijn keuze over volledig achter de spier natuurlijk :D

Ook adviseerde hij me minstens 4 weken dag en nacht sport bh en daarna ook nog regelmatig. Was blij dat ik nu toch een soort bevestiging heb :D

Zo nu op naar de 6 weken en dan ben ik volledig hersteld met mijn happy boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat je nu ook van die draadjes verlost bent!! Je voelt het verschil toch wel hé :rolleyes: alles trekt zo wat minder bij het bewegen.

Smeer je :1boobs: goed in, dat schijnt echt wel beter te zijn..blijft de huid soepel omdat deze toch is uitgerokken.

Ik zou zeker de raad van de dokter opvolgen ivm het dragen van een sportbh..je hebt toch die extra stevigheid wel nodig tijdens die 6 weken. En weet je, daarna kan je genoeg leuke setjes kopen hé!

Ik mag alleen op mn trouwdag een beugelbh even dragen..met dan gaasjes ertussen. Ik kan niet anders, want mn jurk heeft zo'n halternek en daar staat ECHT geen sportbh onder. Verder hou ik me ook braaf aan de regels hoor!

Nou, fijn dat het zo goed gaat!! Verzorg jezelf goed en "tot babbels" :53:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je tijdens je trouwdag wel een beugelbh aan mag anders is het ook zo sexy he :P

Wat wordt dat een mooie dag :D

Het voelt inderdaad een stuk lekkerder nu die knoopjes eraf zijn!

Ik smeer mijn borsten al 2 x per dag in sinds 2 dagen PO natuurlijk niet de littekens maar lekker de huid erom heen voelt erg lekker :D

Mijn littekens durf ik nog niet zo goed in te smeren, er zitten nog kleine korstjes en gister dankzij die leuke pleisters heb ik er aan de rechter kan alle korstjes af getrokken.. kan ik al beginnen met smeren of beter even wachten?

Pff die striemen van die sportbh staan er toch erg goed in ik zal eens een foto maken schrik er toch elke keer van :o

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je tijdens je trouwdag wel een beugelbh aan mag anders is het ook zo sexy he :P

Wat wordt dat een mooie dag :D

Het voelt inderdaad een stuk lekkerder nu die knoopjes eraf zijn!

Ik smeer mijn borsten al 2 x per dag in sinds 2 dagen PO natuurlijk niet de littekens maar lekker de huid erom heen voelt erg lekker :D

Mijn littekens durf ik nog niet zo goed in te smeren, er zitten nog kleine korstjes en gister dankzij die leuke pleisters heb ik er aan de rechter kan alle korstjes af getrokken.. kan ik al beginnen met smeren of beter even wachten?

Pff die striemen van die sportbh staan er toch erg goed in ik zal eens een foto maken schrik er toch elke keer van :o

Liefs

Mja, mn borsten zelf smeer ik in met Nivea Soft en mn littekens met littekenolie (heb ik meegekregen vanuit de kliniek) Ik voel toch ook nog wel een beetje korstjes, maar mn litteken is volgens mij toch wel dicht. Dat moet zeker! Dus echt helemaal gewacht tot de korstjes eraf zijn heb ik ook niet gedaan. Is dat goed of niet, kweet het niet. Dr.Visser zei me toch dat ik direct mocht gaan smeren. En ik moet zeggen dat de littekens er toch al wat rustiger uitzien. Zit alleen nog met twee beursere plekken, maar die zijn nu toch al wat aan het vervagen.

Blijven smeren is dus de boodschap :rolleyes:

Die sportbh zitten strak hoor, bij mij ook...mijn rand staat ook 's avonds in mn lichaam...net als de afdruk van mn gaasjes vaak..Achja, 6 weken en dan hoeft het niet meer!

Liefs, K'tje

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :D

Mm toch maar beginnen met smeren, even een weekje alleen s'avonds en als de plekjes er goed uit zien (waar de korstjes af zijn) toch maar 2 x per dag.

Ja die stomme sport bh hihi merk dat ik m nu wel een beetje beu ben :P maar ik ga die 6 weken overleven hoor!

Ik heb het uitgerekend en 26 augustus is mijn bevrijding :D

Maar ik ben nog steeds errug happy :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa vandaag 2 weken PO wat vliegt de tijd :D

Het gaat nog steeds errug goed en pijn heb ik helemaal niet meer,

Wel merk ik dat mn borsten jeuken, niet het litteken of tepels maar de huid erom heen ^_^

Als ik het insmeer trekt het weg maar het blijft wel jeuken... Ik smeer ze nu 2 x per dag in ^_^

Kan dit misschien komen omdat alles nu begint te zakken dat mn huid weer iets moet rekken? Of soepeler word?

Mijn linker loopt duidelijk achter hihi hij is iets harder en nog boller maar komt goed :D

Littekens worden ook al iets rustiger, het is echt maar een iniminie lijntje was kunnen ze dat mooi zeg tegenwoordig :3:

Het is nog wel rood erom heen het lijkt nu best een groot litteken maar dat trekt ook nog wel weg :D

Nog steeds happy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Mooie nieuwe foto's weer in je album, sexy jurkje ook zeg! :123: Alle reden om very happy te zijn!

Ja, die jeuk is beetje vervelend hé, die bloeduitstortingkjes waar je van schreef, heb je daar gekrabd soms, als ik krabde had ik dat ook een beetje, bleef er dan maar zo veel mogelijk af, moeilijk als het zo jeukt maarja?! Maar inderdaad goed blijven insmeren, door het rekken komen er anders kleine microscheurtjes in je huid, denk dat dat ook kan jeuken.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiske, fijn te horen dat alles zo goed met je gaat!! En idd terecht om fier op te zijn hoor :136:

Dat jeukend gevoel is normaal...heb dat nu ook nog, kweet eigenlijk niet hoelang je daar "last" van kan hebben. Vind dat nu niet zo erg...soms is dat ook op mn littekens zelf. Maar alles gaat er steeds beter uitzien. Hopelijk slinken mn borsten niet meer..ze mogen blijven zoals ze zijn! Hihi, soms denk ik..ze hadden nog ietsje groter gemogen...vreemd hé zo snel je eerst totaal niks kan hebben en dan zo snel went aan je :1big_boobs: Tot babbels, liefs...K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief van jullie meiden :blush:

Eindelijk zit er dan ook vulling in hihi :136:

Ja dat jeuken pff, het is vooral als ik mijn bh uit doe. Dan krijg ik jeuk en als ik krab krijg ik inderdaad van die scheurtjes eef :blush: Toch maar even van af blijven :rolleyes:

Echt zo fijn dit forum, dat je weet dat het normaal is hihi :56:

Ja de grote went zo snel! Ik ben toch blij dat ik niet groter ben gegaan dan was het toch mega geworden :7:

Maar soms denk ik in kleding waar zijn ze nou? Maar met een normale bh K'tje zien ze er vast een stuk beter uit :3:

Leuk he om nu in winkels te lopen en niet meer te hoeven zoeken en puffen naar je maat :3:

Maar gewoon trots naar binnen lopen en leuke dingen kunnen vinden echt toppie!

Nou merk ik wel ineens hoe snel mijn maat eruit is! Moet ik nog snel zijn ook hhihi :P

Zo even lekker douchen en lekker insmeren die boobies! Ze beginnen al te roepen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Maris

ik heb zelf hele goede ervaring met de nivea huidolie(paarse fles) smeert goed in,trekt snel in en laat geen vette laag achter,maar je huid is super zacht erna en heeft mooie gloed(ookal is het niet vettig) en hij ruikt overigens heerlijk!

mischien heb je wat aan me tipje :rolleyes:

ik heb zelf een ellendige huid,heel droog,en zekers als ik onder de zonnebank ben geweest,of dagje strand en zulk soort dingetjes,en als ik dan me huid savonds weer insmeer met dit goedje,heerlijk en geen jeukende en iriteerde huid meer.

verders..ik val vast in de herhaling,je boobs zien er kei goed uit in verhouding met je lijfie :116:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip meid :D

Pff ja praat niet over een dagje strand of zon, helemaal droog en trekkerig...

Ik ga m vandaag maar eens lekker halen ;)

Lief zeg je complimentje, maar ik zeg het ook nog een keer hihi die van jou zijn prachtig en je mag er niks aan veranderen hoor :o:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet wel wat je bedoeld hoor,als ik gedoucht heb,ben ik net een vervellende python,ik kamp al jaren met een extreem droge huid.had er zelfs altijd medicinale creme voor,maar ben ik mee gestopt,want die stinkt zo :blush:

en allerlei olie,s geprobeerd,en deze kwam voor mij,extrme droge huid het beste uit :rolleyes:

we spreken mekaar vast nog eens,ga je album volgen :136:

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey marisjuh,

wat fijn dat je geen pijn meer hebt. balen van de jeuk, maar ja ook dat gaat over he ;)

hier nog volop pijn, geen idee hoe ik de dagen door ga komen maar alles voor het goede doel! weet wel dat ik volgend jaar heerlijk een paar weken op vakantie wil met mijn gezinnetje, we kunnen nu nergens heen en ik offer heel mijn grote vakantie op voor deze operatie en ben wel toe aan er lekker even uit! gelukkig eind augustus nog even een midweekje weg gewoon in nederland, hopelijk wel pijnvrij dan

en jij ga jij nog weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Boobstone,

Wat fijn dat alles nu achter de rug is, nu het herstellen nog he ^_^

Lukt het je een beetje om te lopen? of heb je erg veel pijn?

Ja die dagen gaan dan erg sloom, je wilt graag weg maar het lukt nog niet :9:

Komt wel goed hoor! Je krijgt er dan ook heel wat leuks voor terug :136:

O lekker zeg even een paar daagjes weg, is ook heel erg leuk :D

Heb je je boobies al kunnen zien? :D

Helaas gaat het me financieel niet lukken om op vakantie te gaan dus ik wil met mn vriend af en toe lekker een dagje weg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meissies ^_^

Morgen ben ik al weer 3 weken PO woehoee :5:

Het gaat echt super goed en mijn boobies worden langzaam al zachter.

Wel merk ik dat mijn linkerborst stukken harder is en nog hoger zit, dit blijft toch niet zo?

Gister voor het eerst geslaagd bij de hunkermuller :D

Het is een 75 D geworden maar hij is behoorlijk gevuld hihi, mn borsten staan nog een beetje hoog dus mischien dat het daar aan ligt :D

Goh alles went zo snel ! Toen ik de bh in mn handen had dacht ik nou das ook niet zo groot...

Ik ben er ook eentje :56:

Dus tot zover weer goed bericht :D

Heeft iemand alleen enig idee hoelang het indalen duurt?

En kan het zijn dat de ene borst achter loopt op de andere (eigenlijk stomme vraag :79: )

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Goh, je bent al op de helft! Gaat snel hé!

Het indalen kan wel tot een half jaar duren, maar na die 6 weken zullen ze wel al het meeste van het proces achter de rug hebben. En is helemaal geen stomme vraag hoor, ze kunnen zeker elk hun eigen schema hebben hihi, de ene loopt soms wat achter op de andere maar dat trekt vanzelf weer bij! Zijn twee verschillende operatiewonden en hebben elk hun eigen herstel!

75 D, wow, mooie maat hé! Zul je wel blij mee zijn, maar het went inderdaad allemaal snel, hihi, leg er maar eens je oude maat naast, zul je wel verschieten van de grootte. :3:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey marisjuh, heb net je foto's bekeken en meid wat heb jij prachtige boobies!! (en een mooie platte buik waar ik wel jaloers op ben haha, na mijn kindje was het helaas gedaan met mijn strakke buikie al mag ik niet klagen want zo erg is het niet,ik mis hem soms wel hehe)

Heb zelf 325cc onder de spier gehad en ben benieuwd of ik ook op een D ga uitkomen, mijn 70C sportbh zit nu al goed gevuld, dus zal er wel een beetje tussenin schommelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje eef :D

Hmm toch weer geduld hihi :

Dankje Boobstone, hihi nu heb ik nog een plattte buik maar heb nog geen kindjes gehad ^_^

Maar dan zit je al snel op een D mischien meid! Spannend he op welke maat je uit komt :3:

Dankje Jen :56:

Kan niet wachten om nog meer te halen hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja verleidelijk is dat he :136:

Toch wil ik nog even 2 weekjes wachten, hoor toch vaak dat ze nog kunnen veranderen van vorm :blush:

Ze staan nog erg strak en moeten zeker nog zakken, dus wie weet wat het gaat worden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha heel herkenbaar die koopdrang! Heb vandaag mijn eerste bikini gekocht, het is een b cup maar daardoor kwam in mijn ogen mijn decollete nog mooie uit dan met een grotere cup ;) en daar willen we natuurlijk maar al te graag mee pronken he!

Moet mezelf echt beheersen om nog geen bh's te kopen alles is in de aanbieding maar goed ik ben net een week po en zou t zonde vinden als het straks niet meer past....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja erg he :blush:

Ik heb ook een bikini besteld maar nu na 3 weken moet dat wel kunnen denk ik? :rolleyes:

Het is een maat C/D dus moet passen :D

Hihi leuk he meid dat je er nu mee kan pronken :3:

Heb je mischien ook foto's?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.