Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Heey meiden,

Eindelijk is het dan zo ver 31 maart heb ik mijn eerste consult :63:

Ondanks dat ik nog jong ben weet ik zeker dat ik dit heel graag wil.

Al vanaf dat ik 15 ben loop ik te worstelen met mijn kleine borsten en vind het dan ook heel moeilijk om telkens weer iets leuks te vinden, zonder teleurgesteld uit de winkel te lopen. Ik voel me hier onzeker door en het beinvloed me toch wel dagelijks.

Ik heb een supper lieve vriend waar ik nu 2,5 jaar mee samen ben, hij steunt me echt heel erg ondanks dat het niet hoeft. :116:

Ik hoop van mijn kleine aa/a naar een mooie c te gaan.

Ik kan niet wachten tot het zo ver is en me dan op en top vrouw te voelen.

Lijkt me zo heerlijk blush.gif

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Zou me verbazen dat ze jou in 't ziekenhuis gaan afwijzen als je een verwijzing van de huisarts meehebt .

Je bent idd nog jong maar als 'ze' stoppen , dan stoppen ze natuurlijk ...

De meesten hier (met een bv) zijn in een privékliniek geopereerd en niet in een ziekenhuis . Heeft je huisdokter wat argumenten gegeven waarom dààr een bv , heeft hij meerdere patiënten naar dat ziekenhuis doorverwezen ?

Weet je een beetje wat je kan verwachten of zal dat allemaal in je eerste consult in het ziekenhuis moeten duidelijk worden ?

Ik stel voor je hier een beetje 'in te lezen' zodat je met enkele termen vertrouwd wordt en weet waarover ze 't hebben in dat eerste gesprek .

In dit topic vind je algemene informatie .

Je praat over discusie en ruzie , ik neem aan met je ouders ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey b- cupje

Bedankt voor je reactie,

Zelf zou ik het ook erg balen vinden, de dokter was echt verwarrend. Eerst wilde ze me meteen door verwijzen zonder eens te kijken en uiteindelijk zei ze het blijft jou beslissing maar je bent wel heel jong.. beetje verwarrend.

De reden waarom ik naar een ziekenhuis ga is omdat de dokters ( mn moeder is uiteindelijk naar nog een dokter geweest) en die raade me echt een ziekenhuis aan omdat deze uiteindelijk toch minder naar geld zouden kijken en hygiene zou beter zijn. Ik vertrouw hier maar op ondankt dat ik het ook niet zo zeker weet, pc is pc.

Over een borstvergroting weet ik heel erg veel :rolleyes: Ik ben al vanaf november lid bij een ander borstenforum en heb nu al meer dan een half jaar tijd gehad om alles eens goed door te nemen, ik zou een boek kunnen schrijven. :blush:

Die ruzie, klopt die was met vooral mijn moeder. Ze vond niet dat ik dit moest doen en tevreden met mezelf moest zijn, klaar. Helaas lukt me dit gewoon niet na mn 15e zijn ze niet meer gegroeid en ik voel me er onzeker door. Ook mijn vader vond dat ik nog moest wachten.

Maar gelukkig zijn ze omgedraaid en snappen ze me heel goed en staan ook al achter me, ik heb er zelfs met mijn vader om kunnen lachen en over gepraat.Kortom het voelt allemaal goed.

Voor mijn vriend hoeft dit ook echt niet, we zijn nu bijna 2,5 jaar samen en hij staat gelukkig wel achter me ook al vind hij het ook eng.

Zelf weet ik ook al welke implantaten ik graag zou willen, in het zieken huis werken ze met Mcghan.

Mijn voorkeur gaat uit naar ronde onder de borstspier, mede door dit forum ben ik tot deze conclusie gekomen.

Maar ik wacht af wat mijn pc zou zeggen, wel ben ik bang dat anatonomische gaan draaien en niet zacht zijn of mooi mee bewegen.

Ik wacht alles rustig af en ondertussen droom ik lekker verder hoe het zou zijn met mooie volle boobs :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marisjuh,

welkom :1:

nou jeetje,dat is wel een hele opluchting,dat je nu de eerste stap naar je huisarts al hebt gemaakt,toch?

en nu je volgende afspraak eind maart,en natuurlijk zal je niet worden afgewezen,je hebt toch bewijs via je huisarts, :2:

sucses en aftellen geblazen maar tot 31 maart

veel post en lees plezier op het forum.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey moontje,

Ja zeker, ik was heel blij dat ik naar de huisarts ben geweest :blush:

Zelf weet ik helaas niet was de heeft gestuurd naar het ziekenhuis, ze vroeg naar mn cup maat en dat schreef ze er ook in heb laatst een maattabel gevonden en zou een aa hebben :107: Dit klopt ook, alleen a met vulling past anders kan ik er makkelijk een paar vingers tussen stoppen.

Ik las dat je anatomisch hebt, hoe bevalt dit?

Pfff de dagen gaan echt zo langzaam, ben nu aan het aftellen om mn kalendertje en kan niet wachten om leuke jurkjes te kopen die lekker passen :1:

Ik vind het fijn dat ik te horen krijg ik dat ik niet afgewezen zal worden, geeft me toch weer moed!

Liefs,

Marisjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo allemaal

Woensdag was het consult en alles is heel goed verlopen :116:

Toen ik samen met mijn moeder en vriend aankwam moest ik eerst nog wachten want het liep een beetje uit.

Toen ik eenmaal binnen was hoefde ik niet weer een heel verhaal uit te leggen maar kon ik me alvast uit kleden.

Het eerste wat hij zei was dat ik een kippenborstje heb, mijn ribbeentje steek uit waardoor mijn borsten minder lijken. Daarna zei hij dat de insicie onder de borstplooi zou zijn en achter de spier.

Daarna over de implantaten, hij ging meteen voor anatonomisch maar mijn gevoel naar rond. Toen ik de anatonomische in mn handen had was het voor mij duidelijk het word rond. De vulling bleef staan als ik m onderste boven hield en opzij. Uiteindelijk zei mijn pc dat rond het zelfde resultaat zou geven en dat als het niet zou kunnen hij er wel op in was gegaan.

Daarna de cup, ik wil graag een niet al te grote c. Dit was geen probleem.

Daarna legde hij uit dat ik mn medium profile ga krijgen en hij zei dat hij eigenlijk voor de borstspier opereert maar omdat ik graag wil dat het mooi overloopt plaats hij m erachter. Zelf vond ik dit wel verwarrend want hij kwam met het idee om het achter de spier te doen.

Het aantal cc hebben we niet bespoken maar ik zie op mn blad dat ik rond de 300 cc krijg.

Daarna hebben we een datum geprikt, het word 15 juli, eerst had ik een maand eerder maar dit komt toch niet goed uit met school.

Een dag voor de operatie moet ik langskomen om alles nog door te nemen.

Ik ben nu echt supper supper blij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey !

Wat goed dat de chirurg jouw wensen kan waarmaken en niet zijn eigen mening wil doordrijven :1:

Ben het met je eens wat die ronde betreft hoor , was zelf ook niet voor anatomisch te vinden .

Mijn vriendin had ook last van een 'kippeborst' en nu - na haar bv - zie je'r niks meer van

Je zal superblij zijn !

Je hebt alvast iets om naar uit te kijken in je vakantie :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey !

Wat goed dat de chirurg jouw wensen kan waarmaken en niet zijn eigen mening wil doordrijven :1:

Ben het met je eens wat die ronde betreft hoor , was zelf ook niet voor anatomisch te vinden .

Mijn vriendin had ook last van een 'kippeborst' en nu - na haar bv - zie je'r niks meer van

Je zal superblij zijn !

Je hebt alvast iets om naar uit te kijken in je vakantie :6:

Heey

Ja ik was ook supper blij dat hij ook naar mijn mening luisterde zo had ik het gevoel dat het hem niet alleen om een nummertje ging :blush:

Gelukkig, nu weet ik dat ik ook van mijn kippenborstjes kan afkomen :rolleyes:

Ik kijk er echt naar uit en ik kan echt niet wachten,

Wel ben ik bang dat het deze zomer heel warm gaat worden waardoor het allemaal erg gaat jeuken :blink:

Zelf heb ik nog een vraag aan jullie, hij zei ook dat hij de soft touch had wel zei hij dat dit dan weer iets meer kans gaf op rimpeling of kapsel.

Iemand ervaring? ik wil over een maandje bellen of de soft touch ronde dan ook een optie is

Wat erg is dat eigenlijk nou is het zover en ik zit nu met meer vragen dan er voor :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heey meiden,

Even klein updatje :7:

Na veel twijfel voor of achter de spier, heb ik toch maar gebeld en 19 mei nog even langskomen zodat ik alles zeker weet en ook kan vragen of het voor de spier kan.

Ook heb ik gevraagt voor de Soft Touch maar de telefoniste zij dat van Alphen deze ook had besteld.

Ik weet niet wat hij dan precies bedoeld met ''zachtere'' maar blij dat het de Soft Touch geworden zijn!

Zal berichten van 19 mei :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast jennifer_whatever

Hey Marisjuh,

Ben echt wel benieuwd wat er uit gaat komen 19 mei! Spannend spannend spannend! :D Ik ben ook meer een fan van ronde (logisch want die heb ik ook) en met 300 cc ga jij echt een mooie c cup krijgen!

Nou ik ga je wel volgen hoor, jammer dat het nog eventjes duurt maar ach, de tijd vliegt!

Liefs Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief dat je reageert :blush:

Ja vind het ook heel spannend, ik denk toch de optie voor de spier dat het niet gaat lukken maar het gaat goed komen!

Ik ga je ook zeker op de hoogte houden en vind het fijn dat alles bij jou toch is meegevallen!

Ik blijf je ook zeker volgen meid, vind het leuk om te zien hoe ze veranderen ze worden steeds mooier je kan trots zijn!

Nog maar iets meer dan 2 maanden en ik hoop dat ik ook goed nieuws kan brengen :1bouncingboobs:

Slaap lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey meiden

Vandaag mijn extra consult gehad en het gaat voor de spier worden! ^_^

Hij vond dat ik net genoeg weefsel had, wanneer het tijdens de operatie niet natuurlijk is gaat hij voor dual-plane.

Ben zo blij met deze keuze! Toen ik vertelde dat ik als bijbaan post rond breng vond hij het niet verstandig om helemaal achter de spier te doen. Hij was te bang dat mn borsten gekke vormen zouden aannemen, hoe hij dit voor deed moest er wel een beetje om lachen :7: Ook krijg ik nu 325 cc wow klinkt toch wel groot :67:

Ook heb ik gevraagt wanneer ik weer kon zwemmen, na 2 weken mag ik al lekker ronddobberen maar moet vooral naar mijn lichaam luisteren en hij vertelde dat het dan ook zeker geen baantjes zwemmen word. maar mag lekker afkoelen in het zwembad, heerlijk :14:

Ik krijg 2 weken een soort band om en daarna nog een paar weken een bh.

Ik ben echt heel blij met deze keuze en kan niet wachten! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey!

Fijn dat je je extra consult gehad hebt! En goed nieuws dat het waarschijnlijk voor de spier geplaatst kan worden :D

Stel dat het iets groter uitpakt dan een C, een D bijvoorbeeld, zou je dat erg vinden?

En dat je binnen 2 weken al mag dobberen is wel lekker, maar kom je dan het zwembad nog wel uit? Aangezien je absoluut je borstspieren nog niet mag gebruiken...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Ja ben ook heel blij met deze keuze!

Of ik groter erg vind, nee denk het eigenlijk niet. Weet alleen niet of groter dan c mooi bij mn postuur past :blush:

Heb vandaag zakjes water met 300 cc in een bh gedaan en vond het mega groot! dus ben benieuwd met 325 :blush:

Ben ook heel benieuwd hoe ik uit het zwembad moet komen niet over na gedacht :145:

Gelukkig hebben sommige zwembaden trappetjes en kan je uit het water lopen hihi.

Vind het echt spannend vandaag precies nog 2 maandjes! de tikker klopt niet echt :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Stomme tickers ook altijd ;)

Je hebt aa/a en krijgt 325 op de spier... ik denk persoonlijk dat er wel een kansje is dat het een D gaat worden! :5: Ik heb nu ook een D en het klinkt (vind ik) véél groter dan het werkelijk is, dus no worries! Het zal je vast ontzettend goed staan :)

En over 'uit zwembaden komen' gesproken... Ik ging 2 weken geleden voor het eerst weer in bad. K had het zooo gemist en had me er echt op verheugd. Muziekje, drankje, boekje, heerlijk! :3: Maarrre ik kwam er niet uit! :19: Ik was alleen thuis en heb echt moeten wachten tot mn vriend thuis kwam, gelukkig duurde dat maar anderhalf uur <_< je begrijpt natuurlijk wel dat ik er ondertussen uitzag als mn oma hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Ben dan toch erug benieuwd! Een D wow dat klinkt pas groot :blush: Stiekem zou ik het ook niet zo erg vinden :blush:

Ik vind ze bij jou toch wel heel mooi en ze passen goed bij je lichaam

Hihi lekker is dat, heb je een eigen zwembad :blink: Lekker zeg!

Gelukkig heeft ie onze oma gered :P

Je hebt trouwens als mooie foto's, dat topje heb ik ook maar dan in het zwart.

Helaas vorige week weg gedaan, vond m voor geen meter staan maar er niet bij nagedacht dat mn boobies nog groter worden :9:

Nu vind ik de tijd ineens errug snel gaan! over 3 weken bloedprikken en gesprek met de anesetist en dan nog maar een maandje :3:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hahaha t is een éénpersoonszwembad dus je zat er niet zover naast hoor :4:

Dat truitje lag trouwens ook op mijn 'afgeschreven, stomme truitjes' stapel(s) maar mn vriend dacht dat ie toch nog wel potentie had ;) Had ie nog gelijk ook!

En gelukkig dat het opeens op gaat schieten, toch? Toen ik de knoop had doorgehakt, was ik het wachten opeens zo f*cking zat! Niet normaal meer. (k heb een ernstig gebrek aan geduld altijd :blush:) Maarja aan de andere kant is het altijd leuk om ergens naar uit te kijken :)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 persoonszwembad, nog nooit van gehoort :blush: Maar wel lekker meid!

Hihi ja vind het toch wel jammer dat ik m nu heb weg gedaan, als ik naar je foto kijk mis ik m ;)

Ja dat heb ik dus ook! sinds vorig jaar augustus ben ik hier mee bezig (ouders overtuigen ^_^ ) en natuurlijk info zoeken! Wil het eigenlijk liever morgen....

Maar ik moet eens niet zo zeuren want het gaat toch eindelijk gebeuren!

Hoe vind je vriend ze eigenlijk? :blush:

Mijn vriend is zo benieuwd naar hoe het gaat voelen :blush:

Slaap lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haha met eenpersoonszwembad bedoel ik ook gewoon de standaard badkuip ;)

Mijn vriend vindt ze prachtig, terwijl ie eerst best tegen was! Hij vindt ze ook zeer natuurlijk aanvoelen, dat valt ons allebei heel erg mee! K heb geen idee hoe een 'echte' tiet aanvoelt, maar ik denk dat het wel aardig overeenkomt haha :D

Jouw vriend staat helemaal achter je toch? Ik was zo blij dat die van mij inzag hoe belangrijk het voor me was en toen besloot me zoveel mogelijk te helpen en steunen :) En hoe zit het ondertussen met de parents? Wat vinden ze ervan?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stelt me echt heel erg gerust, dat ze toch lekker zacht aanvoelen ^_^

Ik heb maar een klein handje borst dus echt veel is er niet om te voelen :blush:

Ja zeker mn vriend vind het nog spannender als mij wat n schatje is het toch hihi.

Hij weet hoelang ik er al mee zit, en hij weet hoe vervelend ik het vind

Het komt dan ook best vaak voor dat ik me niet bepaald verleidelijk voel of ineens dichtklap wanneer hij ze ziet :blush:

En die woorden : Ik vind ze mooi'' werken niet meer :blush:

Ook mn ouders staan achter me, het heeft wel lang geduurd bijna een half jaar.

Maar ze staan achter me en dat voelt fijn!

En bij jou hoe kwam het dat je vriend het liever niet wilde?

Xx Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Mijn vriend was eerst bang dat ik het teveel voor hem wilde doen ipv voor mezelf. Ook dacht ie dat het misschien een fase zou zijn en dat ik er ooit vrede mee zou hebben. Maar nadat hij inzag dat ik het voor mezelf wilde en dat het een fase was die al ongeveer 6/7 jaar duurde en die echt niet meer over zou gaan, begon ie het GELUKKIG serieus te nemen :)

Dat wat jij beschrijft over het dichtklappen enzo komt me ook te bekend voor. Als ie aan ze zat had ik zelfs een reflex om zn hand weg te slaan :unsure: was ook niet echt leuk voor hem! Gelukkig is dat nu verdwenen als sneeuw voor de zon haha hij mag me zo vaak betasten als hij wil ;) en als hij nu zegt 'ik vind ze mooi' geloof ik dat ook want het is ook zo :P (vind ik dan)

Jij hebt ook wel een heel lief vriendje als ik dat zo lees! Heel fijn dat ie je zo steunt :) En je ouders ook trouwens! Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker he? Een bv is iets heel ingrijpends en iets positiefs en als je ouders ertegen zijn, lijkt het me lang niet zo leuk...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is echt fijn dat je vriend inzag dat het echt voor jou was!

Dit dachten mn ouders ook, een fase? maar nu zien ze het gelukkig ook in ^_^

Ja ik heb echt geluk met mn vriend hij is echt zoo lief! Helaas is er iets gebeurt waardoor het tussen ons veel minder gaat, vind het toch moeilijk we zullen er echt de tijd voor moeten nemen dus als ik mijn operatie heb gehad zal het nog niet beter zijn :23:

Maar ik blijf er naar uit kijken! En het gaat goed komen!

Ik kijk er ook echt naar uit dat ik ze eindelijk ''durf'' te showen :blush:

Want op dit moment voel ik me alles behalve top

Als mn ouders het niet wilden had ik het ook nooit mogen doen! Fincieel helpen ze me ook mee dus nog extra lief :blush:

Nu ben ik toch wel benieuwd, 9 dagen na mijn operatie zouden we een dagje weggaan en zou ik bij mn vriend blijven slapen.

Gaat dit lukken? :blush:

Liefs, xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Marisjuh,

Wat erg dat het nu iets minder goed gaat tussen jullie. Hopen dat daar snel verbetering in zit! Het is helaas niet altijd even makkelijk en leuk, zo'n relatie :(

Maar positief blijven denken inderdaad! That's the spirit :) Over een tijdje voel je je wél top en kun je super trots zijn op je body!

En serieus, ik wou echt dat ik terug kon gaan in de tijd en op jouw leeftijd een bv durfde te laten doen! Ieder jaar met onzekerheid is er al één teveel toch?

Je kan denk best al wel bij hem slapen, mits je genoeg ruimte hebt in bed. T is natuurlijk niet de bedoeling dat ie je per ongeluk tegen je tiet slaat 's nachts :31: Komt wel goed hoor! Na 9 dagen kon ik wel aardig comfortabel slapen met een kussen onder mn knieën en super veel kussens in mn rug. En jij hebt voor de spier dus het zal bij jou wel sneller gaan allemaal!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een relatie is soms best zwaar, we hebben nu 2,5 jaar maar het zit toch niet altijd mee :unsure:

Spreekt hier een 18 jarige :56:

Ik kijk er nu ook extra naar uit, dit is iets wat ik altijd wilde en nu staat niemand me in de weg!

Lief van je, je steunt me toch wel extra!

Jij zat er ook al een tijdje aan te denken 6/7 jaar? Soms denk ik wel eens ben ik niet te jong?

Maar idd elk jaar is een jaar te veel en die onzekerheid :146:

Hihi hij heeft een tweepersoon bed nog uitgebouwd dus ruimte zat :7:

Hihi jaa ik las dat je ook een kussen onder het matras had gedaan helpt dat?

Ik ben en no no rugslapen :18:

liefs, xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.