Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Goh, bij mij heeft het echt lang geduurd voor ze zachter werden, pas vanaf week 6 voelden ze wat zachter en vanaf week 7 po begonnen ze wat mee te dijnen bij het stappen zonder bh aan, maar jij hebt ronde, misschien zullen die al wel wat vlugger zachter aanvoelen. Maar is altijd weer geduld oefenen, :44: hihi en zakken zullen ze heus nog wel hoor, ze blijven niet zo hoog zitten! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

kleine correctie, het geultje is weg zodra ik de band uit doe :67:

Hihi jammer maar met bh's moet ie wel weer terug keren :P

Ik heb dat ook streepje met sportbeha en zonder niet..helaas :rolleyes:

Maar goed we kunnen hem wel maken dus :)

Al is hij wel korter als vroeger trouwens :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das wel jammer he :unsure:

Ik heb nooit een geultje gehad dus voor mij een grote vooruit gang :D

Jammer dat het bij jou minder is, ben je er wel tevreden mee?

Ik vind je borsten er nu wel goed uitzien hoor meid :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er in kleren nu tenminste wel normaal uit.

Normaal had ik echt van die randen, beetje als Torri Spelling zeg maar :unsure:

Dus dat is een hele vooruitgang.

Alleen bloot is t even wennen, het is namelijk heeeel natuurlijk geworden.

En ik wou juist een beetje fake look;)

Naar mijn gevoel hangen ze nog en weinig bolling boven op.

Maar goed mischien kwestie van wennen ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw goldengirl! Ja dat is zeker een goed teken dat je een spleetje kan maken met dual-plane :D

En wij maar bang dat ze meters uit elkaar zouden staan (niet letterlijk :P )

Butterfly, ja ze zijn echt heel natuurlijk! maar dat is heel mooi hoor. Maar ik snap dat je graag iets meer bolling had gewild, dit was tenslotte je wens. Hoe reageert je arts hierop? ^_^

Ik denk dat het ook wel even wennen is. Mischien had je best een perfect beeld in je hoofd?

Maar meid ze zien er heel mooi uit en het is echt een verbetering (hiervoor zagen ze er ook mooi uit hoor ^_^ )

Ik denk dat je mischien een beetje moet wennen het is ook niet niks voor je lichaam.

Wat vind je mannetje ervan? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik reageerde net toevallig op jou in topic borstomvang,

je hoeft niet altijd een tabelletje te geloven,laat je eens opmeten bij de(betere) lingeriezaak,dan kom je vast niet uit op een B cup hoor :) ja of je moet een ondermaat van 80 of groter hebben?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie de arts zelf pas over 3 maanden, de directeur zei dat ik dit dan met hem moet bespreken en dat hij begreep wat ik bedoelde.

Ik wist dat ze niet perfect zouden worden, maar ik had gevraagd om ronde omhoogstaannde nepachtige borsten en dat zou het dan ook worden volgens de chirurg.

En nou ja het is alles behalve dat geworden ;)

Ik ging er dus vanuit dat ze wat ronder zouden zijn inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net weer terug gereageerd moon :P

Ik zal me over een paar weken is laten meten ^_^

Ik vind ze in elk geval mooi bij me passen, moet me niet zo laten misleiden door een maat ^_^

Dan snap ik het wel heel goed butterfly, wanneer je arts je verteld dit te kunnen geven en je krijgt het niet..

Ja dan zou ik wel even aankaarten. Neemt niet weg dat ze niet mooi zijn, maar ik snap dat je het wel balen vind ;)

3 maanden is trouwens wel lang zeg! dat je je arts dan pas weer kan zien ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden!

Vandaag op controle geweest en de pleisters zijn verwijderd :D

De hechtingen zien er heel mooi uit maar de draadjes gaan er maandag pas uit.

Mijn arts was erg tevreden en zei dat ik het resultaat ga bereiken dat ik graag wil :D

Wel zit ik nu met een aantal vragen.

Mijn eerste vraag zijn ze er nou achter of dual-plane?

Zijn antwoord : grotendeels achter de spier.... dames wat is dit nu? :o

Daarna de vraag hoelang moet ik de band om houden?

Zijn antwoord: je hoeft geen band meer om en je mag lekker gewone bh's aan. ik heb geen last van zwelling en speciale bh's zijn eigenlijk niet nodig als het bijna allemaal ontzwollen is..

Ik ben het er eigenlijk niet mee eens om nu al normale bh's te dragen dus ik ga lekker eigenwijs doen en minstens 4 weken een sportbh aan doen :P

Dus ik net naar de winkel en meiden op dit moment 80 C :D

Hij zit als gegoten :D

Ik ben helemaal happy :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Fijn zeg dat alles goed was en je resultaat zal zijn zoals je het wou! Maar inderdaad wel vreemde antwoorden van je pc :huh: (misschien zie je het zelf aan het al dan niet vervormen van je prothesen of ze nou dual of volledig achter zitten, bij het aanspannen van de spier?). Vind het wel slim van je om toch minstens 4 weken de sportbh te dragen, is toch geen overbodige luxe (6 weken zou nog beter zijn ivm dat het zo lang duurt voor het inkapselen van je protheses).

Dat zal wel leuk zijn zeker, 80 C, :101: , geniet ervan meid!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi maris....

dat is dan dual plane lijkt mij?

nu al geen bh en band meer om....jeee das snel

ik moet de band 6 weken om anders is er kans dat ik schoudervullingen van 3000 euro kan krijgen....(zei de vpk hahaha)

wil je mij je ww eens p.bén, ben erg benieuwd naar het resultaat

liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

Eefje, nu je het zegt ik denk zelf dual-plane.

Je kan kijken of mijn foto's en ze zijn al een stukje gezakt en ik heb bij het aanspannen bijna geen last en ze vervormen bijna niet :D

Ja nu al gewone bh's zelf vond ik dit een gek antwoord. Maar net wat je zegt eefje mischien zelfs maar 6 weken doen..

Die van de hema zit erg goed zeg :D laag uitgesneden dus onder een bloot truitje kan ook nog :D

Ik ben een blije meid :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

apparte antwoorden van je pc ja. Ach als het resultaat en herstel maar goed gaat.

En ik heb net weer even gekeken: ik vind ze echt goed bij je staan!

Wel goed dat je die sport BH nog aanhoud. Lijkt me wel slim :D

Liefs,

Evanja :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meisje :blush:

Ja de adviezen liggen echt uiteens maar over het dragen van een bh heb ik nog nooit gehoord na 6 dagen :wacko:

Hoe is het met jou? Gaat je gaatje al een beetje dicht ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aparte pc :blush:

Bh na 6 dagen al niet meer om?

Heel verstandig dat je hem wel aan doet ;)

Band klopt hoor daar zijn niet echt richtlijnen voor de 1 krijgt hem wel de ander helemaal niet zelfs met dual en achter de spier.

Ik hoefde hem ook na een week niet meer om omdat die van mij al heel laag zaten.

Achter de spier houden de meeste klinieken hem wel 6 weken om ivm omhoog kunnen schieten vd prothese.

Grotendeels achter de spier klinkt voor mij als achter de spier.

Achter de spier is hij voor 2 derde bedekt (onderste schuine stukje niet) en met dual alleen het bovenste schuine stukje 1 derde zeg maar.

Volledig achter de spier bestaat namelijk niet dat is antomisch gezien onmogelijk ;)

Dus ik denk daarom dat je pc achter de spier bedoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff gelukkig is iedereen het met me eens over die 6 dagen dat het niet kan hihi :blush:

Ja achter de spier, dual-plane pff zelf neig ik naar dual-plane.

Bij aanspanning veranderd er helemaal niks en tenslotte was de afspraak voor of dual-plane... :unsure:

Maandag heb ik een andere arts die de hectingen eruit haalt vraag het nog eens aan hem :P (die van mij moet op vakantie.. :P )

Maar het maakt me niks meer uit ik vind ze prachtig :D

Ze zakken ook erg snel zeg! vergeleken met dag 4 en nu :5:

Ze worden steeds mooier :D

Wel een stomme vraag hoor meiden.

Bij mn linkerborst vlakbij mn oksel is het al super zacht als ik het indruk maar kan dit al na 6 dagen? :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

Mm toch even een vraagje.

Mijn borsten stonden voor de BV al ver uit elkaar door kippenborstje.

Nu na mijn BV is dit nog, kortom van voor lijkt niet veel omdat ze ver uit elkaar staan.

Nou raade iemand mij een compressie bh aan want ze had deze van een kliniek gekregn om ze te helpen dichter naar elkaar te laten kapselen?

Kan zon bh helpen? Mijn arts zegt dat het voor mij niet mogenlijk is ze dicht bij elkaar te krijgen en deze bh's zijn errug duur en heb niet veel te besteden :blush:

Moet ik toch een Compressie bh halen voor mischien een klein beetje verschil of is dit eigenlijk niet de moeite waard.. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.