Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Aah supper lief meiden jullie reacties :56:

Vandaag laatste gesprek met mijn arts en ik voel me er echt goed bij!

Ik heb een heel klein tekeningentje onder aan mn borst waar ze gaan operen thats it.

Had een heel kunstwerk verwacht :P

Daarna begon ik toch over de plaatsing.

Hij verzekerde dat wanneer ze ooit een beetje zouden hangen dat voor de spier zelfs mooier is had ik niet verwacht ^_^

Daarna vertelde ik dat ik heel graag druppeleffect.

Hij heeft nog eens goed naar mijn borsten gekeken en hij was er bijna zeker van dat voor de spier moest lukken.

Tijdens de operatie gaat hij goed kijken en anders toch dual-plane. ^_^

Het aantal cc weet ik nog niet zeker hij heeft meerder maten besteld dus ben erg benieuwd ^_^

De zenuwen vallen nog mee maar nu mijn vriend weg is kan ik alleen maar huilen heel gek.

Morgen zal ik het ook niet drooghouden :56:

Maar als ik wakker wordt zal ik helemaal happy zijn! Of lekker duf :P

Meiden echt heel erg bedankt voor jullie steun voelt echt fijn!

Bedankt meiden ^_^

Ik moet een nachtje blijven dus hopelijk vrijdag mijn eerste berichtje met big boobies hihi

Weltrusten allemaal ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, nou je bent ondertussen al onderweg...maar toch wil ik je nog even laten weten dat ik duim voor je!!! Laat het over je heenkomen, laat je daar achteraf maar lekker verzorgen en voor je het weet mag je weer naar huis met...nieuwe :1big_boobs: Kijk al uit naar je verslag!! Veel sterkte! Liefs, K'tje :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marusjuh

Eindelijk is het zover - je hoeft niet meer af te tellen, vandaag is jouw DAG!

Heel veel succes en sterkte en alvast gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs: . Ook wens ik je snelle herstel en beterschap.

Kben heel nieuwsgiereig naar je resultaat :127: .

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa meiden ik heb ze :1boobs:

Hih ook eindelijk mijn verslagje!

Gister was het dan zo ver om half 8 mn bedje uit, de zenuwen vielen nog mee. ^_^

Spulletjes pakken en hup samen met mijn moeder en vriend naar het ziekenhuis.

Om half 9 waren we er en mocht ik naar de kamer toe om spulletjes neer te leggen.

Daarna kreeg ik te horen dat ik om half 11 aan de beurt zou zijn daar schrok ik wel van!

Mijn moeder en vriend gingen om 9 uur weg helaas kon dit niet anders, ik hield het toen niet droog :56:

Daarna ging het echt heel erg snel, ik kreeg een tabletje, strakke band (die moet ik 2 weken dragen) en een mooi shortje. Ik mocht wachten tot ik aan de beurt was en heb een boekje gelezen, Ondertussen ging het pilletjes werken en de letters vlogen door elkaar hihi :P

Toen opeens werd ik al opgehaald en was het toch echt tijd! Ik werd in mn bedje weggebracht.

Het infuus werd ingebrachht, vond dit wel vervelend en toen kwam Dr. van Alphen nog even.

Hij had 3 maten : 265, 325, en 365. Hij vroeg of hij ook de 365 mocht plaatsen maar die heb ik toch afgewezen. Vond het zo eng groot klinken :blush:

Toen ree ik de ok binnen. Ik kreeg een kapje en binnen 1 sec was ik al weg :18:

Eenmaal in de uitslaap kamer kregen ze me niet wakker ook mijn arts kreeg me niet wakker hihi.

Uiteindelijk brabbelde ik genoeg terug en mocht ik terug naar mn kamer waar mn vriend en moeder waren.

Ik had eigenlijk helemaal geen last en toen ik de dekens omhoog deed! Zag ik twee bulten hihi.

Ik heb veel gebrabbeld en zelfs tegen mn vriend gezegt dat ie ook homo is :blush:

Heb met 20 mensen gepraat en ga zo maar door (erg he :blush: )

Zo heb ik nog lekker verder geslapen en Dr van Alphen kwam nog langs.

Hij heeft ze niet voor de spier kunnen plaatsen omdat je geen mooie overgang kreeg en heeft voor de 325 gekozen hij vond het goed bij mn legte passen ^_^

Hij vertelde me dat het achter de spier is maar of hij nou dual bedoelde?

Zo ging alles goed tot de avond...

De verdoving was uitgewerkt en ik merkte dat mn spieren enorm pijn deden en ik kon dus helemaal niks meer :18:

Ik kreeg pijnstillers en zo ging het nog redelijk. Maar toen ik wilde slapen werd het een ramp.

Elke houding deed pijn, mn buurvrouw snurkte, ik moest plassen (maar mijn borsten brande als ik zou opstaan) iemand moest over geven, uiteindelijk in een potje in bed moeten plassen en het licht ging maar niet uit.

Kortom ik had het helemaal gehad.

Toch ben ik langzaam in slaap gevallen en ben ik de hele nacht verder gesukkelt.

De volgende ochtend had ik een manier om uit bed te komen, langzaam met de bediening steeds hoger zodat ik aan de druk op mn borsten kon wennen.

Binnen 3 kwartier zat ik op de wc hihi :P

Het ging al wel wat beter en de drains en infuus mochten eruit. Deed wel een beetje pijn maar was goed vol te houden :7:

Toen om 10 uur kwamen mijn moeder en vriend me ophalen :D

Eenmaal thuis heeft me vriend me even gewassen en heeft hij mijn borsten voor het eerst gezien :D

Ik moest huilen van de spanning want ze staan best bol en strak en voelen als baksteen :blush:

Maar toen hij ze zag vond hij ze erg mooi en hij beleeft en nu al hele verhalen mee hihi :P

Daarna lekker in bed gelegen en het was een ramp toen ik naar de wc moest.

Mn vriend wilde me helpen maar ik hield het niet meer van de pijn dat omhoog komen brand vreselijk :unsure:

Maar uiteindelijk is het ons gelukt en liep het beter.

Zo nu lig ik lekker op de bank en het gaat redelijk.

Wanneer ik zit gaat alles prima en als ik loop ondersteun ik mijn borsten dan voelt het stukken beter.

Ik vind ze zelf ook al supper mooi! wel groot en er moet zeker nog vorm in komen maar dat komt wel goed :blush:

Pff wat een verslag zeg hihi ik wil het hier maar even bij laten :blush:

Wel wil ik vragen of iemand tips heeft om uit bed te komen?

Dit doet vreselijke pijn en dan denk ik waar ben ik aan begonnen?

Morgen ga ik foto's erop zetten dan zal ik me stukken beter voelen ^_^

Nog bedankt voor jullie lieve berichtjes, :D

Liefs, meisje met boobies :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooi verslag :D

Tip om uit bed te komen, ga niet helemaal plat liggen maar ga een beetje omhoog slapen met extra kussens.

1e nacht was het bij mij trouwens het ergst ;)

Met achter de spier zal hij ook wel achter bedoelen denk ik?

Veel plezier met je borsten en je vriend ook ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat de eerst nacht het ergste is ^_^

Mn vriend heeft een hoop kussen op mn matras gelegt zodat ik niet helemaal plat lig hoop dat het morgenochtend zonder tranen kan :84:

Wonesdag moet ik terug komen en ga ik vragen of het achter de spier is.

Tijdens ons laatse gesprek zei hij dat hij ze anders dual-plane zou plaatsen ivmb werk is achter de spier minder gemakkelijk.

Maar goed hij zal het wel weten! ^_^

Hihi dankewel meid! Is toch best eng de eerst keer laten zien..

Nu is hij verlieft op mijn geultje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Ben er een beetje laat mee, maar alsnog GEFELICITEERD!!! :1bouncingboobs: Leuk je verslagje te lezen! Hoop dat je pijn spoedig beter is, fijn herstel gewenst! Zou ik ook je ww mogen?

Liefs,:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik geloofde het niet, maar echt dag 3 wordt al een stuk minder pijnlijk met opstaan en op dag 5 kom je vrijwel pijnloos uit bed, terwijl je bijna helemaal plat ligt. (Onmogelijk om je dat voor te stellen op dit moment denk ik :))

Geniet van je nieuwe :1boobs: en veel succes met je herstel!.

Groetjes

Arna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ook van mij van harte PROFICIAT met je nieuwe :1bouncingboobs: Slapen is idd niet echt simpel hé! Slapen op je rug moet je zowieso al kunnen en plat liggen is niet echt aan te raden...Ik slaap nu nog altijd met twee kussens in mn rug, dan kan je veel beter rechtkomen. Leuk om je verslag te lezen, is altijd fijn om zo ieders ervaringen te lezen. En overal is het toch anders. Wees blij dat je drains hebt gehad, want ik mocht dezelfde dag naar huis en op de een of andere manier is er toch een nabloeding opgetreden, want ik zit nog met beurse plekken. Ze trekken maar stilletjes weg.. :unsure:

Maar verder zou ik mn :1boobs: niet meer willen missen hoor. Ik heb geen "geultje" zoals jij het zegt, tenminste een breed geultje mss, hihi! Hoe dan ook, we hebben ze hé en nu rustig herstellen en ervan genieten!! Enneuh, onze partners ook :136:

Liefs, K'tje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Op dit moment heb ik erg last van huilbuien en kan ik helemaal niks :unsure:

Wilde vandaag graag foto's maken maar zodra ik de band af doe doet het best pijn dus wacht liever tot morgen.

Kan ik ook even lekker douchen (als dat gaat lukken :blush: )

Arna wat ben ik blij dat he na 3 dagen beter kan worden, vind het nu nog ongelooflijk klinken.

Ik weet dat het allemaal goed komt ^_^

Ze voelen nu ook aan als bakstenen hebben jullie dit ook?

Kan me niet voorstellen dat straks moet gaan voelen als borsten... :31:

K'tje, bedankt voor je berichtje,

Ja dat rug slapen, daar ben ik zo slecht in ben echt een zij slaper hihi :D

O wat naar ze die nabloedingen, ben ook blij dat ik drains heb gehad, al voelde het wel gek tijden het verwijderen ^_^

Hihi ja we hebben ze, nu alleen nog de dagen aftellen dat de pijn dragelijk word :(

Heel veel succes meiden met jullie herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook ongelooflijk, maar Arna heeft gelijk!!

We zitten nu 6 dagen PO en ik heb een andere BH aan kunnen trekken(die van de kliniek ben ik ff aan het wassen, net als de band), was in de machine kunnen doen(handdoekje voor handdoekje, dat wel) en kan al redelijk foto's maken.

Die huilbuien herken ik.

Die eerste nacht..en die 2e ook nog wel...

Vannacht heb ik voor het eerst echt lekker geslapen,maar 1 keer wakker geworden,om 3:30.

En, ze worden ook al wat zachter. Ik kan ze zelfs 1 mm wiebelen. :1bouncingboobs:

Ben trots en blij op mijn meisjes, al went de maat wel snel zeg!

:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey goldengirl!

Je berichtje stel me echt gerust!

Ik heb zelf alleen een strakke band om maar ik merk als ik loop of opsta ik ze vasthoud dit scheel heel wat pijn :blush:

Woensdag ga ik vragen aan mijn arts of ik ook geen sportbeha aan mag of erover heen voor extra steun ^_^

Echt super dat je er nu al trots op bent!

Ik vind ze nu ook al mooi en mn kippenborstje is weg meiden!

Heeft plaats gemaakt voor een klein geultje hihi :D

Hih 1 mm is al wat he :3:

Ik kan ze nu alleen heel lichtjes indrukken maar hard dat ze zijn :79:

Maar ik ben pas 2 dagen PO nog even gedult....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Late reactie, maar gefeliciteerd met je boobies meid!

Na een paar dagen voelt het al een stuk minder rot hoor. Ik wens je een snel herstel!

Liefs,

Evanja :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOERA!

MEID: JE HEBT ZE!!

Het was leuk je verslagje te lezen! Ik ben blij om te horen dat alles goed is gegaan en dat je vriend ze mooi vond! Ik ben heeeeeel benieuwd naar je foto's :7: , maar doe het nu maar even rustig aan. Het ergste heb je nu al gehad en elke dag zul je je nu beter gaan voelen. Het feit dat je zo vaak huilt en emotioneel bent, zal ook wel een gevolg zijn van de narcose denk ik. Dat is ook best zwaar voor je lichaam. Plus het is natuurlijk een ingrijpende gebeurtenis! Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je een goed herstel hebt!

Liefs,

Zazoo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

Hallo,

Proficiat met je :1bouncingboobs: ! hier nog een beetje peptalk :rolleyes: ben 14juli onder het mes gegaan

en vandaag gaat alles al een stuk beter! echt leuk als je terug wat kan bewegen!

Het slapen bij mij is ook nog steeds vervelend, maar dat zal de volgende dagen ook wel beteren, hoop ik :)

ook dat branden van mijn borsten bij uit bed komen was bij mij heel hevig! maar nu al stukken beter!

voel echt het verschil van dag tot dag!

als je foto's hebt, mag ik dan ook je ww ? wil wel eens zien naar je nieuwe boobs :)

groetjes en veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen meiden!

Bedankt voor jullie reacties

Ik ben nu 4 dagen PO en ik voel me stukken beter :D

Opstaan gaat al veel beter en de pijn is echt veel minder :D

Hadden jullie toch gelijk :56:

Ik heb vannochtend mijn eerste foto'tjes erop gezet maar ze staan van boven erg bol :56:

Ik neem aan dat dit de zwelling is en nog wegtrekt?

Verder ben ik er supper blij mee :D

Lekker mijn eerste douche weer gehad en ging prima!

Stallaheuh, ja tuurlijk mag je mijn ww. Hoe gaat het verder met jou?

Elke dag is toch weer een stukje beter, eigenlijk best leuk :D

Hoelang duurde het eigenlijk bij jullie voordat de hechtingen eruit mochten?

Woensdag op controle en dan wil hij mischien de hechtingen eruit halen na 6 dagen PO

Is dit niet vroeg?

Nu maar eens lekker ontbijten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

:49:, net je nieuwe picjes gezien meid! Wat zijn ze al mooi!!! :33: Vind de bolling van boven best meevallen hoor, lijkt niet echt veel zwelling bij te zitten, maar met het indalen zal het zeker natuurlijker eruit gaan zien (al zijn ze nu al heel mooi!)

Ben blij dat je pijn al veel minder is, gaat nu alleen nog maar beteren! Bij mij mochten de draadjes eruit na 9 dagen, kan zijn dat het bij 6 dagen al dicht is, geen idee eigenlijk, maar je pc zal wel weten als het kan, zou me er geen zorgen om maken, en je voelt er nauwelijks iets van trouwens, dus geen schrik hebben.

Geniet ervan meid, en nog een fijn herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje eefje :blush:

Voor mijn gevoel zitten ze nog een beetje ''hoog''

Maar ze zullen nog dalen net wat je zegt, ben er nu al blij mee :D

Het geeft me in ieder geval een goed gevoel dat je draadjes er mischien al na 6 dagen uit mogen.

Had toch wel een beetje schrik dat het pijn zou doen maar dat hoeft dus niet :D

Hij zei ook waarschijnlijk dus hij zal het echt wel weten ^_^

Hoe lang heeft het bij jou geduurd eefje voordat ze zachter werden?

Nu kan ik ze heel lichtjes in knijpen hihi het gaat vooruit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.