Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Heey meiden!

Morgen is bevrijdings dag! :136:

Gister een dagje met bh rondgelopen en dat ging echt prima!

Ik maak me ergens wel een beetje zorgen :blush:

Ik voel allebei mn borsten toch wel een beetje ''zeuren'' de laatste paar dagen.

Ik heb ook het idee dat ze helemaal niet zachter meer worden!

Had het er gister over met mn vriend, de laatste tijd wil ie ze wel zien maar eraan zitten nope,,

Ik had even een dipje dat hij ze niet mooi vond :blush: uiteindelijk is hij bang dat hij me pijn zou doen wat een schatje :blush:

Maar toen ik zei dat ik ze nog niet zo natuurlijk vond aanvoelen zei hij nee dat nog niet..

Pff kortom wanneer zouden ze lekker zacht zijn? Ik kan ze wel kneden maar wel stevig...

Ook merk ik dan rechts veel losser is, ook met de huid en litteken.

Kan het zijn dat eerst de ene kant soepel word en dan de andere kant?

Pff mn geduld raakt een beetje op... in het begin ging alles zo snel en nu lijkt het wel te stoppen? :blush:

Kan iemand me een beetje gerustellen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Marisjuh,

Tja, de eerste 6 weken is dan ook maar je basisherstel, je bent er dan nog lang niet! 'k Weet het is moeilijk, maar er zit niets anders op dan geduld te hebben! :44: En bij mij werden ze echt pas wat zachter met 7 weken po, dus bij jou is het eigenlijk wel snel gegaan al, maar ja, weer maar eens geduld! En je boobs kunnen zeker de ene sneller dan de andere soepeler worden, je weet wel twee afzonderlijke operatiewonden...

So, don't worry! Gewoon geduld hebben!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eef je bent echt een schatje :56:

Merk nu pas hoe moeilijk het is om geduld te hebben!

Alles ging zo snel de eerste weken en nu ineens gaat alles zo traag!

Maar net wat je zegt 6 weken is basis, nu komt de rest nog :D

Ik heb niks te klagen vind mn boobies errug mooi maar dat geduld :44:

Stomme marisjuh :92: Niet zo zeuren!

Dankje eef! Heb weer frisse moed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik kan je ook geruststellen hoor, ik ben meer dan 2 maanden po en links is nu zachter dan rechts. Niet dat rechts keihard is, maar je voelt wel verschil. Ik heb ze onder de spier en omdat ik rechtshandig ben denk ik dat die spier gewoon sterker is en dus harder aanvoelt. Bovenop de spier zat er tenslotte niet veel vulling meer...

Alles komt goed, maar geduld hebben is hééééél belangrijk bij een bv. En ik merk ook dat ik ineens héél critisch ben over m'n boobies, nu moeten ze perfect zijn hé. Komt goed meid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 6 weken PO :136:

Wauw zeg wat is de tijd voorbij gevlogen!

Nou bedankt eef en buffeltje, hihi ik heb echt wel geleert dat je heeeel veel geduld moet hebben :68:

Bedankt meiden!

Vandaag mag ik officieel met bh lopen en zonder bh slapen :D

Vanacht heb ik zonder bh geslapen, voelde zo lekker :blush:

Ik ben echt super blij met mn meiden en ik vind ze echt prachtig :D

Ik zal zo nog even wat foto's in allbumpje plaatsen want ze zijn weer wat veranderd ^_^

Ik ben echt heel blij dat ik dit hem gedaan en vanaf nu kan het alleen maar beter en mooier worden :D

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maris,mijn ervaring,is dat je met dual plane echt wat (meer) geduld uit moet oefenen hoor,eerder de boel bedaard en zacht is.

en zoiezo komt er bij kijken dat ieder anders herstelt ook,net wat eefje zegt,6weken is een basis tijd,maar je bent er nog niet,de laatste puntjes komen nog op de I,het slagroom word geklopt voor bovenop de taart,snap je....

wel heerlijk je eerste nacht al meegepikt zonder bh,heel anders is dat he,na 6weken ingepakt in je bedje te liggen

zal je vast goed gedaan hebben :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt gelijk moon :blush:

Ik heb het ook al in een ander topic verteld ik dacht hier echt veel te luchtig over..

na 6 weken zal alles wel lekker gezakt zijn, zacht en pijnvrij zijn :blush:

Nou dit had ik dus een beetje onderschat, meestal hoor je ook verhalen tot 6 weken en daarna niet veel meer.

Maar ik ben echt heel blij met mn meiden :D Ze moeten nog steeds een beetje zakken heb nog een heel klein bollinkje bovenop maar dat word echt minder met de dag :D

Mm dat was echt heerlijk zeg! Voelde me vrij hihi :P Ik voelde ze wel prikkelen zeg die avond maar heel gek toen ik wakker werd leken ze zachter.. :o hihi dit zal wel aan mij liggen :P

Ben wel super blij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja in die spiegel lijk je minder te zien,maar owee als je foto,s naast elkaar legt,dan zie je vaak mega verschil steeds.

ja dat zonde rbh slapen is ff raar/onwennig,tot je week verder bent,dan moet je er niet meer aan denken een bh aan te hebben in de nachten,alles wens behoorlijk snel,oa grootte,die bh(en uit) enz

fijn dat je superrrrrrblij bent :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi leuk is dat he! heb foto van voor BV en 4 dagen PO en 6 weken PO wat een mega verschil :o

En wat waren ze minie hihi :blush:

Vind het ook wel leuk dat ik mijn eigen borsten nog wel herken, soms kijk ik en dan denk ik ja ze zijn er nog steeds :D

Hihi jaa zonder bh slapen voelt echt veel fijner! Je ademt veel lekkerder :D

Heerlijk :D

Ben echt benieuwd hoe ze eruit zien na 3 maanden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog maar 3 dagen verwijderd van week 8 :136:

Het gaat allemaal super en heb het idee dat ze helemaal zijn ingedaald :D

Ik heb alleen iets opgemerkt.

Als ik ver voorover buig zonder op mijn handen te leunen voel ik rimpeling aan de onderkant (bij litteken).

Ik stoor me er niet echt aan en ik moet wel enorm naar voren buigen voordat ik het voel dus het is helemaal niet erg

Weet iemand hoe dit kan komen?

Verder ben ik super blij met de boobies en ze zijn echt heel natuurlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

O hihi heb ook mijn nieuwe setje binnen :D

Helaas wel te klein, mn tepel steekt boven de cup uit maar gelukkig zie je m niet dor de rousche :D

Hihi nu is het mischien toch een E'tje? :o

Het was mn vriend niet eens opgevallen en het was een geslaagde missie :37:

Zal een foto plaatsen in album :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Maris

jee wat is je hersteltijd voorbij gevlogen he,alweer 8weken,goeiendag toch!

eerste ben je net po en dan ineens ben je 2mnd verder!

over je rimpeling kan ik je niet helpen,want heb het zelf niet en zou niet weten of dat dus hoort erbij?nu ging ik er wel vanuit dat we allen wel eens een rimpeling hier en of daar zullen hebben/krijgen,maar goed,ik heb er dus gene ervaring mee tot nu toe.

en je setje wil ik wel eens zien,ben benieuwd,was een mooi fris kleurtje,maar ik beken dat ik je ww niet meer heb :ph34r::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi moontje toch :D

Ik zal je even pben :D

Ja ik hoor ook veel over rimpeling, bij de 1 moet het dan nog even een weg zoeken en bij de ander komt het omdat de huid dun is.

Gelukkig moet ik echt gekke acrobatische vormen aannemen voordat ik het voel, hihi dus heb er geen last van :P

Ook mijn vriend is het helemaal nog niet opgevallen en vind ze prachtig dus mooi toch :3:

Hihi ja de tijd is echt voorbij gevlogen! Het voelt echt alsof ik ze altijd al heb gehad zo raar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaaa mijn inbox puilt altijd enorm uit en dan maak ik hem wel eens schoon,en dan ben ik alles weer eens kwijt he :blush:

meid,je ziet er gewedlig goed uit,of je uit een modeblad bent weggelopen,eerlijk waar,en je bv heeft je erg goed gedaan,je bent gewoon helemaal af nu,je snapt me wel na heen en weer pb,en! :6:

en weet je,je vind ze nu al zacht,maar dat word nog meer,het meeste komt toch echt pas na de 3a4mnd pas,en ja je herstel is echt voorbij gevlogen,stond er ff van te kijken na je post toestraks.als je net geopereerd bent denk je vaak jee 6weken niks doen enzo,tot je herstel begint,dan vliegt het voorbij,en dat eigen gevoel van je boobs,word ook nog meer zelfs,straks vergeet je het zelfs gewoon dat je ooit een bv hebt ondergaan :)

wees maar zuinig en trots op je mooie body Maris :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moon ik zeg het nog een keer ik kan je wel kussen hihi :blush:

Je bent echt lief :blush:

Poe als ik het zo hoor worden ze alleen maar zachter je hebt mn dag helemaal goed gemaakt :136:

Hihi soms vergeet ik het ook wel dat ze groter zijn, bleef gister tussen een deur haken hih dat zag er stom uit :blush:

Ik vind het ook heel spannend voor jou meid!

Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden, maar ik weet zeker dat het prachtig word!

Je ziet er nu al super uit, ben verlieft op je big boobies hoor :57:

Spannend :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik dan,ben zenuwachtig,iedere keer opnieuw haha,ach me boobs niet zo,ik weet wat me te wachten staat en ik weet ongeveer hoe ze gaan worden,dus ja,maar me buikie enzo,idee dat ik straks gewoon weer naar moontje kijk in de spiegel ipv van een wandelende peer,zit me toch erg dwars,dat me figuurtje weg is...straks is dat verleden tijd,dag dag peer,tot nooit meer ziens :4:

ja dat zachter worden is echt,zelfs na 3a4 mnd sta je nog versteld dat het nog steeds zachter word en iets veranderd :6:

thanks voor je complimenten,doet me goed en jij bent ook ene lieve meid,en geniet maar van je nieuwe jij :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Goh, alweer bijna 8 weken po meid! Gaat inderdaad vlug! Nieuwe setje staat je geweldig! Maar inderdaad duidelijk te klein, hihi, dat wordt dus toch een E! :136: Geniet ervan meid!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel eefje das is lief :blush:

Hihi ja ik denk dat ik tussen een D en E zit, weer lekker ergens tussen in :P

De bh van de hunkermuller zit aan de linkerkant perfect, maar aan de rechter kant komt soms een stukje tepel er bijna boven uit :blush:

Denk dat het aan het model ligt :D

Hihi ja deze bh is echt duidelijk te klein :P als de roushes er niet op zaten zag je 2 tepels erboven uit steken :P

Wilde m aan mn vriend laten zien en terug sturen maar uiteindelijk komt het er op neer dat ik m toch moet houden... :blush:

Dan maar bij de sexy setjes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.