Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

en ruim 6 weken nu inmiddels. Wat vliegt de tijd. Wordt t bij jou ook al zo lekker zacht? En heb je nog ergens last van? Hier gaat het super!

Inmiddels al gewone bh's aan?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja gaat snel he meid over 3 daagjes alweer 7 weken po :D

Hier gaat alles goed, borst word al zachter maar het gaat niet meer zo snel als 2 weekjes geleden hihi geduld...

Ik draag nog steeds geen gewone bh's wissel mn harnas met een beugelloze bh af haha wil echt wachten tot mn boobie pijn/steek vrij is ( ja ja het zit in mn hoofd :P)

Hoe gaat het bij jou?

Deze week ben ik gaan werken bij een kleding farbriek waar het veel dozen pakken was en snel werken, ja voelde mn borst behoorlijk beurs worden.... :( Gelukkig was het maar eenmalig en heb ik de rest van de week rustig aan gedaan

Ik voel mn borst nog wel vooral als ik mn arm veel gebruik maak me dan gelijk druk maar zal er wel bij horen!

Vanochtend wilde ik in mn borst knijpen en ik even in paniek want zo ver kon ik hem niet inknijpen!!!Ben alleen weer veel te snel haha want mn rechter boob voelde het zelfde (ja het zit me echt tussen de oren)

Kortom mn borst valt al mooi opzij en staat veel mooier, nu alleen echt wachten op het bewijs dat ie ook echt lekker zacht voelt maar met 7 weken po kan ik dat nog niet zeker weten

Even Geduld nog dus :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB

Ja ik denk dat ik het ook heb, met 6 maanden leek het wel stil te liggen maar mooi met 9 maanden dat het ineens erg snel ging!

Ik denk dat het helemaal goed zit :D

Vandaag 7 weken PO en het gaat super sinds 2 dagen draag ik ook een gewone bh (vriendjelief stond erop haha was het harnas beu :P)

Maar gaat helemaal prima!

Borst voelt helemaal super, met liggen valt ie mooi opzij en ja dames ik kan m ook inknijpen als ik lig voelt zo fijn!

Hoe voelt ook al heerlijk zacht al weet ik dat het nog beter word

Ben erg blij dat ik het heb laten herstellen kan er nu nog meer van genieten :D Vriendje lief vind mn borst ook erg veranderd en vind hem zelfs mooier als de andere en dat zo kort po!! Helemaal blij

Ik kon het niet laten om van Alphen even een klein berichtje te sturen via de klachten commissie.

Mijn klacht werd serieus genomen en ze vonden het belachelijk dat van Alphen zo met me is omgegaan.

Hij heeft uiteindelijk mijn brief gelezen en gaat zeker meer doen aan zijn informatie.... helaas ging dit wel via zijn secetaresse.

De 110 euro aan consult geld moet ik wel betalen (ja na 1 jaar mogen ze er weer geld voor vragen, hij kan helaas niet over zijn hart strijken om dit dan te laten zitten)

Maar ik heb vandaag gebeld dat ik dit gewoon belachelijk vind en of van Alphen na dit alles niet over zn hart kan strijken...

Woensdag word ik gebeld ben benieuwd

Hoop gedoe maar ben nu helemaal happy kan niet wachten tot de zomer :D 2 zachte boobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je 7 dagen po :) fijn he?

Bij mij worden ze ook goed zacht.

Nu inmiddels gewone bh's aan zie ik? Zitten ze weer lekker? Staat toch veeel mooier dan je harnas he?! :P

Wat idioot dat ze je alsnog dat consult laten betalen. hopen dat ze wat coulant zullen zijn.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee 7 dagen po geen normale bh's voor mij :P

Ja ondertussen wel, vriendjelief vroeg laatst: ''Liefje zou je vandaag je harnas niet aan willen doen maar uuuh een gewone bh?''

Ik: ''Hoezo?''

Hij: ''Ik mis het wel om je in een sexy setje te zien''

Haha lekker ding is het toch :P Ik natuurlijk beledigd hoezo mijn harnas niet sexy??

Ik heb alleen soms nog wel angst met die gewone bh's dat het alsnog voor kapsel kan gaan zorgen maar zit tussen mn oren hihi!!

Je boobs zien er prachtig uit meiske!! AL helemaal gewend?

Ja ben benieuwd deze week word ik terug gebeld voor eventueel vergoeding.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

wat fijn om te lezen dat het goed gaat met je :35:

Maar nu weer die mooie bh-tjes aan? of toch nog soms stiekem je harnas? Als je die veiliger vind, kun je die toch ook nog dragen. En dan doe je s 'avonds voor je vriendje een mooi setje aan.

Mooi spul moet mooi verpakt!!!!! :38:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee. Heb ik het weer gedaan. Uiteraard bedoel ik weken. Niet dagen. Hahahaha

Het zou wel zo eerlijk zijn als je wel vergoeding krijgt.

Ik ben al helemaal aan m'n kindjes gewend. Hele dagen gewone bh's aan.

Je vriendje heeft wel gelijk hoor :P is veel beter dan t lelijke harnas.

('Snachts heb ik ook nog af en toe dat ding aan. Hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja vriendjes.....

Vandaag mn harnas aan maar wat voelt mn boob pijnlijk en beurs!!

Morgen weer een gewone bh aan toen had ik nergens last van.. mischien een teken haha :P

Wat fijn dat je al zo gewend bent meid ook al aan de maand?

En ja ja van ALphen heeft erover nagedacht en ik hoef niet te betalen (Lief he?....:P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hey allemaal

is alweer een tijdje geleden en dacht plaatst nog een berichtje

Alweer meer dan een half jaar geleden is mijn kapsel weggehaald en het gaat nog steeds super :)

De herstel periode is alleen nog lang niet voorbik want nog steeds is mijn rechter borst zachter maar die is ook al bijna 3 jaar po!

Helemaal blij dus en alles goed met de boobs

verder wil ik de meiden gerust stellen via deze weg die me mailtjes gestuurd hebben. ik kom hier helaas niet veel meer (voelt fijn om njet steeds met borsten bezig te zijn :)

Probeer je niet te druk te maken als je pas po bent is pijn normaal en je borsten herstellen apart :)

Na 1 jaar ben je pas volledig hersteld en geef he lichaam de tijd :)

En bij twijfel? Bel je arts hij kan je vast geruststellen

voor alle meiden die nog moeten of net geopereerd zijn heel veel sterkte en genoet van je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.