Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

Ben blij dat ik je een beetje kan steunen :)

Pfff dat rugslapen viel me ook niet mee hoor, maar het went gelukkig wel echt snel :) Ik werd na zo'n 3 weken op mn zij wakker, blijkbaar vond mn lichaam het wel weer tijd! Maar daarvoor sliep ik met mn rug plat en mn benen opzij, dus half-half. Dat ging ook wel! En ik heb erg veel gehad aan een paar goede, harde kussens onder mn matras, want de eerste nacht toen ik dat niet had, verging ik van de rugpijn.

En je bent zeker niet te jong! Ik wilde het vanaf mn 16e/17e al en ik wou nu echt dat ik het toen ook gedaan had! Alhoewel er natuurlijk wel een vooruitgang is geweest op het gebied van esthetische chirurgie enzo.

Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen!

Ja dat idee had ik ook al, rug plat benen opzij heb het geprobeerd vannacht lukte redelijk maar mn zij is toch favoriete :blush:

Jee meid dat is best lang dat je al vanaf je 16e er mee bezig bent! Vond je het eng om te laten doen?

Ja dat is zeker, mijn arts zei dat in de afgelopen jaren vele is verandered en ontwikkeld.

Heb ik even geluk :7:

Schrok vanochtend wel! Ken je dat prikkelende gevoel in je borsten? heb het de hele avond gehad en nu doen ze enorm pijn en lijken/voelen groter :18: ?

De dokter heeft me verteld dat ik helemaal uitgegroeid ben maar vind het toch wel eng dat ze zouden groeien met protheses :56:

Gelukkig gaat het beter tussen mn vriend, uiteindelijk heb ik het helemaal verkeerd begrepen :145: Kortom veel verdriet en onrust terwijl het niet nodig is geweest.

Gaat nu stukken beter met me!

Jij ook fijne dag

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Oh gelukkig maar! :35: Dat is toch wel een hele opluchting lijkt me zo! Heb ik ook wel eens, die mannen snappen soms echt niet hoe wij denken en hoe ze verbaal moeten communiceren met ons (tenminste, die van mij af en toe :rolleyes:) Dat 'men come from mars' gedoe heeft wel een kern van waarheid.

Ehm dat prikkelende gevoel in mn borsten alsof ze groeien? Kan ik me niet echt herinneren haha! Ik weet nog wel dat een vriendin daar ook naar vroeg toen we 14 waren... zij had dat gevoel ook steeds en kreeg uiteindelijk cup D :angry: Maar ik hoop echt dat de doc gelijk heeft en dat je al uitgegroeid bent! :17: Als je naar je moeder kijkt (of oudere zus als je die hebt) kun je ook een beetje een schatting krijgen. Mijn moeder en zusje hebben namelijk hetzelfde als ik had. Gaat natuurlijk niet altijd op, maar toch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ja ''men come from mars'' helemaal mee eens! :rolleyes:

Ik herken het helemaal, soms begrijpt hij me helemaal anders of andersom, maar dit keer heeft hij toegegeven dat hij fout was. Dat is toch al heel wat :blush: Toch is hij wel lief hoor ^_^

Ja dat groeiende gevoel!Helaas heeft het bij mij nooit doorgezet!En bij de anderen idd een dikke D of E!!

Nou komt ie hoor als ik naar mn moeder kijk kleine B Kijk ik naar mn zus dikke D!!

Dus of ik kan vergelijken :9:

Ik heb de kant van mijn moeder en voor bevallingen had ze ook net een atje dus ik denk dat ik helaas haar voorgevel heb ;)

Wat zie ik meid heb je een E!?

Heb je al leuke bh gevonden? ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisjuh,

Dank je voor je berichtje, ik dacht ik kom ook eens piepen :)

Met mij gaat het vandaag, wel moeilijk opgestaan , staat allemaal nogal fel strak, vind het precies strakker dan gisteren maar zal misschien ook vocht zijn. Nog effe doorbijten ...

Ik zie dat je binnekort ook aan de beurt bent , leuk voor je, gaat een hele verandering zijn! Ik leef al helemaal met je mee! haha is wel leuk al die lotgenoten .

Wens je alvast heel veel succes en blijf je topic volgen !

veel liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey Marisjuh!!

ja gaat snel he die laatste weekjes vliegen voorbij :101:

ik ben 5 juli aan de beurt dus dat gaat ook redelijk snel nu!

ik was vandaag in mijn agenda aan het kijken en zag dat ik over 3 weken al het geld moet

overmaken!!! hahah klinkt misschien stom maar kan niet wachten want dan is het definitief:d

hoeveel cc krijg je?

groetjes yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi jaa gek he!

Moest 3,5 maanden wachten en de tijd vliegt nog maar 1,5 maandje :63:

Ook al kan het niet snel genoeg hihi.

Voor jou gaat het opschieten en wat leuk dat je 10 dagen eerder word geopereerd!

Kan je me alles vertellen hihi

Ja he als je het geld over moet maken lijkt het ineens definitief.

Ik krijg 325 cc en hoop op een c uit te komen! :11:

Op welke cup wil jij uitkomen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe nog 5 weken en 2 dagen kan echt niet wachten :blush:

Er komen nu toch wel wat kriebeltjes hoor,

Maar dit keer niet over plaatsing of cc, nee over de narcose :unsure:

Kreeg het gister benauwd met de gedachte dat je eigenlijk helemaal weg bent.

Ik vroeg me af wat als ik nou niet wakker word?

Pff het zal er wel bij horen, maar kan niet snel genoeg gaan :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

Vandaag bij de anesetist geweest en alles was helemaal goed :43:

Een heleboel vragen doorgenomen en geen bloed hoeven prikken (zag er toch wel tegenop :blush:)

Ze hebben een testje gedaan voor misselijkheid, ik ben vaak wagenziek en omdat ik nog jongen ben kwam het bij mij uit op 84 % :18:

Gelukkig gaan ze hier extra medicatie voor geven en ze stelden me gerust.

Ook word het slangetje inbrengen iets moeilijker omdat de afstand tussen mn tong en gehemelte niet zo groot is.

Maar ook nu stelde ze me gerust dat ik dan lekker zou slapen en het geen probleem was. ^_^

Toen kwamen mijn wensen aan bod, gelukkig is allemaal helemaal naar wens maar ik wil heel graag dat mijn moeder en vriend de hele dag bij me kunnen zijn (moet overnachten) geeft me toch een fijn gevoel.

Ze heeft dit opgeschreven en het is allemaal in orde, wat een geruststelling om mn vriend naast me te kunnen hebben :D

Ik heb er echt een heel goed gevoel bij en iedereen was echt zo lief!

Nog maar 4 weekjes en 2 dagen (die stomme tikker loopt 2 dagen vooruit :9: )

Dus nu nog maar lekker de laatste weekjes aftellen, en de leuke verhalen lezen op dit forum.

Op naar 15 juli!! Heb er zin in :63:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeeeey marisjuh!

fijn dat alles goed is gegaan!

voor jou ook nog maar 29 daagjes gaat echt snel weet nog precies dat mijn ticker op 30 dagen stond en nu nog maar 19 daagjes!

heb je er al zin in of zie je er toch een beetje tegenop?

ik heb er in iig echt zin in hahahahaha

xxxjes yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Yasje,

Ja gaat snel he! Eindelijk zijn die Maanden weg uit de tikker :blush:

Vind het eigenlijk heel spannend maar heb er ook heel veel zin in!

Twijfel voor of dual plane blijf ik wel een beetje houden

- Of iets meer hang (wil nog wel kindjes)voor de spier

- Of miss kans op kleine vervorming borst bij aanspanning dual- plane

Maar ik heb 14 juli nog 1 consult en vraag even goed na :7:

Gelukkig duurt het niet zo lang meer!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jaa het ziekenhuis heeft gebeld!

Volgende week donderdag om half 9 moet ik er zijn :43:

Het gaat ineens zo snel!!

14 juli, de dag ervoor heb ik nog een laatste gesprek met mijn arts en het gekke is dat ik me voor die tijd moet/mag douchen.

Hij gaat dan ook mijn borsten aftekenen, hihi een dag van te voren loop ik dus al met mn tekeningen rond :P

Iemand dit ook gehad?

Nog 10 daagjes! Supper spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het wel al eens gezien maar dan in de kliniek zelf, wanneer patiënten de dag eerder moesten binnenkomen.

Vind het zelf vreselijk onhandig, doe maar oude bh en kleding aan want 8 van de 10 stiften geeft nog eens enorm af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, idd een beetje stom. Hij zal het op voorhand willen doen om tijd uit te sparen zeker op de dag zelf... Ach ja, sowieso loopt niemand er de dag van de operatie erbij als een modepopje, denk ik :141: . Nog héél even aftellen geblazen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat denk ik ook, misschien kan hij de dag van te voren er dan meer tijd voor nemen?

Hihi nee zeker niet zoals je al weet is mijn schaapjes pyjama van de partij :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden nog maar 5 daagjes :155:

Ik begin nu toch wel kriebels te krijgen en soms krijg ik ineens een soort paniek aanval heel gek :unsure:

Dan vraag ik me af doe ik er wel goed aan? Word het wel mooi?

Hebben jullie dit ook gehad? :blush:

Wat gaan die laatste paar dagen ineens snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, nog een paar daagjes aftellen en dan is het zover!! Die twijfels en zenuwen zijn normaal hoor...ik bestief het ook bijna en zie nu eens..nu een paar dagen later...ik heb ze!! Volhouden hoor, je moet er eventjes door!!! Veel sterkte!! Liefs, K'tje

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.