Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Las in een aparte topic dat je aanmaakte , dat je je zorgen maakt over je linkse borst .

Je bent pas 4 weken meid ! Je borsten hebben vééééééééééééél langer nodig om te herstellen en ze doen dat dan ook nog eens apart :) Soms staat de éne lager , is de ander wat dikker enz. ... 4 weken is pas de minimumtijd dat je protheses inkapselen en indalen . In de meeste klinieken is dat 'basisherstel' zelfs 6 weken . Dan nog ben je niet genezen !

Neem nog eens een foto op 3 maand PO , op een half jaar en dan op een jaar : je zal zien dat ze nog (miniem) veranderen !

Volgens mij is't op de foto de lichtinval , ik heb dat in de badkamer ook altijd maar ze zien er hetzelfde uit volgens mijn man :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid, voel je niet schuldig omdat jij je BV hebt laten doen...Je vriend stond daar toch ook achter neem ik aan? Als hij echt van je houdt, zal hijzelf je die stap nooit verwijten hoor! En als jij je maatje laat voelen dat jij ook veel van hem houdt zoals hij is, met zijn "mindere" kantjes en/of onzekerheden, dan kan het toch tss jullie niet stuk!! En weet je, mss dat binnen een bepaalde tijd, als de financiën het beter toelaten, er aan zijn onzekerheden ook iets verholpen worden als hij dat graag zou hebben! Weet dat, hoe fier we met onze boobies ook zijn, de binnenkant het belangrijkste is en dat geldt ook voor je vriend hé! Veel sterkte en het komt wel goed!! Liefs, K'tje

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje B-cupje

Ik denk dat je gelijk hebt, ik schrok er gister van en maakte gelijk een topic aan :blush:

Ik denk dat het even schrik was want hij ziet er helemaal niet anders uit en langzaam worden de verschillen steeds minder. Ben nog steeds errug blij met mn meiden. :136:

Was alleen even geschrokken, moet het gewoon allemaal tijd geven! :blush:

Aaah K'tje bedankt voor je lieve woorden.

Ja hij stond er zeker achter hoor! Hij steunde me zelfs heel goed.

Vond het alleen zo rot op dat moment, ik laat er zomaar iets aan doen en hij voelt zich nog onzeker. :blush:

Maar het gaat nu stukken beter en ik weet dat alles goed komt! Tot nu toe richt hij zich op mn boobies hihi :P

Komt allemaal goed :D

Bedankt voor jullie steun meiden!

31 dagen PO, alles gaat prima en ondanks de schrik gaat alles prima :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm meiden ik bedenk me net dat over 10 dagen mijn grote bevrijding is.. :136:

Maar hoe gek het ook klinkt maar ik kan me niet voorstellen dat ik normale bh's aan kan :blush:

Hebben jullie dit ook dat het voor je lichaam veel veiliger voelt om je sport bh veeel langer aan te houden? :blush:

Hihi oke mischien ben ik gewoon raar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ben benieuwd of je er binnen 10 dagen nog zo over denkt, maar dan hou je toch gewoon je sportbh nog wat langer aan! Maar je zult vast wel die mooie nieuwe setjes uit de kast willen halen! :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi gek is dat he? :blush:

Vorige week had ik het leuke idee om mn vriend te versassen deze 21ste.

Maar nu denk ik mm nog even wachten :P

Maar ik zet mn plan door en ga hem verassen hihi tenslotte een speciale dag voor ons... :91:

Daarna stiekem weer lekker sportbh aan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm, jouw "probleem" heb ik ook een beetje, maar het lijkt wel optisch bedrog ofzo want als ik zelf in de spiegel kijk zie ik helemaal niet zulke randen van boven als op de foto. Misschien komt het door de schaduwen die op een foto komen?

Enne, helemaal geen zorgen maken want ze zijn prachtig en gaat vast helemaal goedkomen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wiehoee vandaag 5 weken PO :136:

Alles gaat super met de boobies :1boobs:

Ze worden steeds zachter, en links is ook al bijna helemaal ingedaald!

Sinds 3 dagen prikkelt links een beetje en het lijkt wel of ik voel dat de spier het een beetje opgeeft heel gek :P

Er is nu bijna geen verschil meer tussen links en rechts :D

Ben zo blij :D

Zaterdag word het een dagje zonder sport bh, ga mn vriend verassen met een leuk setje :56:

Maar daarna gelijk weer aan hihi :D

Mijn littekens zijn ook al stukken beter maar ze zijn nog zo rood iemand enig idee?

Ik smeer de 2 x per dag in met beauty oil van de kruidvat ^_^

Nog maar een klein weekje en de bh's komen de kast uit :D

Happy :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Superbericht!!! Wat je littekens betreft, weer eens meer geduld opbrengen, hihi, :44: duurt toch wel enige maanden eer die beginnen verbleken hoor, gaat vanzelf hoor, geen zorgen om maken! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht van mijn Pc na 5 weken wel een dagje in bikini, als ik maar niet wild zou rondspringen enz :D Dat mag dus denk ik best! Zolang je je niet teveel inspant en baantjes gaat zwemmen of iets dergelijks.

Liefs,

Evanja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel timber! :blush:

Hmm meiden vandaag 5 weken en 4 dagen PO alles gaat prima ^_^

Maar het lijkt of ik sinds een paar dagen mn borsten continu voel?

Ze prikkelen een beetje de gehele dag en s avonds als ik ga slapen en ik lig op mn zij trekt het bij het litteken best een naar gevoel :21:

Hoe zou dit kunnen?

Een paar weken terug had ik nergens last van?

Het is zeker geen pijnlijk gevoel maar een beetje naar als je je borsten de gehele dag een beetje voelt prikkelen weet iemand wat dit kan zijn? ^_^

En shit happens ben mn litteken creme bij mn vriend vergeten kortom nu gebruik ik even zwitzal olie zou dit erg zijn?

Verder gaat alles gewoon prima en over 3 dagen is moi bevrijding :136:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.