Ga naar inhoud

Marisjuh : 1 oktober 2012 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hihi 2 keer hetzelfde :blush:

Hihi ja he! Ik heb nu 3 setjes maar probeer toch niet meer te kopen maar dat is zoo moeilijk :blush: Overal sales maar ja zonde als het straks over een paar weekjes niet meer zou passen :blush:

Nog even wachten :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 739
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey meiden,

Ik zit nu best met een rot gevoel..

Mijn vriend zit al jaren met een onzeker gevoel (wil liever niet alles vertellen)

En soms zit hij hier best overin, net hebben we hierover een gesprek gehad :(

Heel gek maar ik voel me nu schuldig, we hadden samen eerst onze onzekerheden maar we vinden elkaar mooi en dat maakt ons gelukkig.

Natuurlijk heb ik nog steeds mijn onzekerheden maar ik voel me rot.

Ik heb hier zomaar iets aan laten doen en kan m gelukkig voelen maar hij voelt zich nog rot.

Vind het moeilijk ik voel me ineens egoïstisch en vraag me ineens af waarom nam ik mezelf niet zoals ik was?

Help meiden vind het echt een rot gevoel :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan hij er ook niks aan laten doen dan?

Jij kon er wel wat aan laten doen is niet meer dan logisch dat als je daar de mogelijkheid en lef voor hebt je dat ook laat doen.

Liever gelukkig zo dan ongelukkig zonder borsten.

Tja en de 1 accepteerd zijn eigen wel en de ander niet.

Dat is een keuze voor ieder apart denk ik.

En jij maakt die keuze voor jezelf als jij niet gelukkig bent kun je ook niet samen gelukkig zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij kan er wel iets aan laten doen maar financieel niet mogenlijk ;)

Ik weet dat er ooit een dag komt dat hij zich ook helemaal happy kan voelen maar op dit moment voel ik me echt een grote trut :(

Ik ben er zelf super happy mee maar het voelt op dit moment ineens super gek :(

Pff mischien maar even gaan slapen, en je hebt ook wel gelijk meid, ik had hier veel verdriet om en dat was ook niet leuk voor hem ;)

Pff mischien ook even de tijd van de maand, gek hoe snel een gevoel om kan slaan :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje Butterfly voel me stukken beter :)

Nu kan ik er ook weer voor hem zijn ^_^

Pff ik ben ook zon muts.. wanneer het weer de leukste tijd van de maand is ben ik echt emotioneel niet normaal ^_^

Soms blijven dingen wel lastig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vind ik ook zo erg en dan denk ik waarom loop ik nou zo te zeuren :23:

Kan me daar even flink naar over voelen :22:

Ik moet eigenlijk eens niet zo zeuren want heb het toch redelijk goed als ik nu nadenk...

Gelukkig zijn we helemaal gezond ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marisjuh, ja vreemd mijn berichten worden vaak 2 keer geplaats.... snap er zelf niks van en kan ze niet meer weghalen!

blijf er gewoon met je vriend over praten, misschien is het erkennen van zijn onzekerheden voor hem ook al genoeg. En hij snapt en ziet toch ook dat jij er heel happy mee bent??

Link naar reactie
Delen op andere sites

O lief meisjes dat jullie me willen helpen ^_^

Ja gister heb ik het er nog met hem overgehad en hij vind het juist super voor me dat ik het heb laten doen hij vind het juist fijn dat ik me nu beter in mn vel voel :38:

Het is toch een schatje he :57:

Hij vond het lief dat ik aan hem dacht maar het komt wel goed :38:

Boobstone ik vind je borsten wel erg mooi zeg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marisjuh, ja vreemd mijn berichten worden vaak 2 keer geplaats.... snap er zelf niks van en kan ze niet meer weghalen!

blijf er gewoon met je vriend over praten, misschien is het erkennen van zijn onzekerheden voor hem ook al genoeg. En hij snapt en ziet toch ook dat jij er heel happy mee bent??

Hey Boobstobe,

Weet niet waarom je berichten 2 x verschijnen, maar klopt dat je ze niet meer kan weghalen, maar je kunt altijd één van de moderators een berichtje zenden en dan halen wij het wel weg. Dus zal je dubbele postje hier ook effe weghalen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Goed dat je er samen over kon praten, dat lost dikwijls al veel op, communicatie is heel belangrijk in een relatie! Gewoon blijven doen meid, komt allemaal wel weer goed! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marisjuh, lief van je! Bedankt voor het compliment!

fijn dat je vriend het je gunt, zou ook niet goed zijn als het niet zo was. En misschien komt zijn tijd ooit ook wel, hij heeft in ieder geval een heel zeker vriendin aan zijn arm en dat jij van hem houdt helpt hem misschien ook al wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah lief meiden :blush:

Ja het komt allemaal wel goed! Ja en praten is zeker heel erg belangrijk in een relatie!

We gaan nu al bijna naar de 3 jaar :136:

Nou meiden hihi ik heb weer een vraagje :blush:

Tijdens ehh hoe zal ik het zeggen.. nja tijdens de sex voel ik echt geen enkele pijn en gaat alles eigenlijk weer zoals vanouds (behalve op mn armen leunen en echt steunen :blush: )

Gelukkig doet mn vriend en heel rustig mee en knijpt er nog niet hard in maar ik vroeg me af zolang je niks voelt is het dan goed?

Of moet ik nog steeds bepaalde bewegingen in de gaten houden?

:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Zoals je zelf al zegt, je doet het rustig aan en voorzichtig, en als het geen pijn doet, dan zal het inderdaad wel goed zitten. :38: En voor de rest, gewoon nog even blijven opletten met armen boven hoofd doen enzo hihi, laat je voor de rest maar lekker gaan en geniet! ^_^

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi dat komt wel dan goed eef :blush:

Dat armen boven mn hoofd heb ik al een paar keer verbroken :unsure:

Gister begon ik mezelf uit te rekken en jep helemaal omhoog die armen, snel gecorrigeerd maar daarna deed ik het gewoon nog een keer, stom... :121:

Kan dit erg zijn? Ik voelde natuurlijk helemaal niks maar ik merk gewoon dat ik soms helemaal met mn handjes in the air sta.. ik denk er dan gewoon niet over na...

Nou ondertussen 25 dagen PO en het gaat super, gister werd ik wel even terug geroepen zeg!

Ik steunde op mn linkerarm en auwtch brandende steken niet normaal.. Toch nog even uitkijken :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, voor je het weet doe je het toch, die armen in de lucht, is me ook overkomen hoor, heb er niets aan overgehouden, maar probeer het gewoon zo veel mogelijk te vermijden. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 4 weken PO :136:

Wat gaat het snel zeg!

Vandaag is het volgens mijn arts ''bevrijdingsdag'' ik mag nu normale bh's aan en snachts een sport bh. Maar toch nog zeker even een weekje door gaan hoor :56:

Het gaat echt super met de boobies. Ze zijn al een heel eind gezakt en de gekke bolling bovenop is ook zo goed als weg :D

Ze wiebelen ook al een klein beetje mee hihi echt een leuk gevoel.

Tot nu toe zit ik op 75 D :D maar aan de bovenkant zijn ze heel goed gevuld (zie foto's) iemand enig idee of dit nog zwelling is of omdat ze nog moeten dalen?

Bij de bh van de hunkermuller past mn rechter tepel er maar net 1, soms steekt ie er bijna bovenuit :56:

Nog steeds errug blij met mn meiden :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi een E daar passen mn boobies nooit in :blush:

Nouja, je weet maar nooit... zal strakjes nog eens opmeten :D

Vandaag ga ik weer rondsnuffelen voor een leuk setje :D

Ben zo benieuwd hoe ze eruit zien na 3 maanden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden gister lekker gaan shoppen :D

Ik moet zeggen truitjes staan zoveel beter, ben er zo blij mee :55:

Helaas heb ik geen bh kunnen vinden... overal uitverkoop maar 75 D lijkt niet te bestaan?

Nou maar hopen dat over een aantal weken de herfst collectie uitkomt en mijn maat er wel tussen zit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm meiden...

Vandaag mijn bh binnen van la senza :D

Ja vlinder heeft m ook in het wit vond m zo mooi :D

75 D, maar hij past echt gewoon niet! Mn tepel steeds er bijna bovenuit...

Er zit wel wat vulling in lijkt wel..

Toch maar weer een keer opmeten :31:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.