Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Ik snap het helemaal Lea! En waarschijnlijk niet alleen kotsbeu, maar ook onwijs nieuwsgierig!!! En anders ik wel ;-)

En goed dat je gewoon eerlijk gaat zijn tegen de dochter van je vriend.

Ben benieuwd hoe ze gaat reageren.

Grappig Amy's dat we tegelijk waren. Jij ook gefeliciteerd!!!! :-)

Hoe gaat het met jou? is het je meegevallen?

Dr. Verdonck werkt standaard met 2 weken verband (kijk maar bij mijn foto's, heb er net 1 geplaatst) pas daarna ga je over op nog 6 wkn sport BH, volgens mij is hij 1 van de weinige die het zo doet. Iedere pc heeft denk ik zijn eigen voorkeuren en ervaringen. Voor nu voelt het wel veilig, kan alleen nog niets zien!!! :102: Ben zoooo benieuwd!!

Als ik gewoon op ben is het te doen, kan wat heen en weer lopen, op de pc en zitten, maar durf niet meer zo goed te liggen, omhoog komen gaat sinds vanochtend echt niet alleen en doet zo'n zeer! Het slapen valt ook erg tegen, Maar verder denk ik dat ik niet te klagen heb als ik het af en toe zo lees. HEt is wel allemaal nog gevoeliger dan gister!

Hoe ervaar jij het?

Bedankt Ellen, hele fijne vakantie! En als je terugkomt hoop ik foto's te hebben :-)
En idd iedere pc lijkt z'n eigen manieren en voorkeuren te hebben. Ik doe zeker rustig aan! Ik heb 2 grote jongens die dingen voor me kunnen doen en m'n zusje is hier een week in huis!

Bedankt Watermannetje!
Als er geen bijzonderheden zijn ga ik niet terug naar de kliniek, vind ik te ver rijden. Als ik twijfels heb of de huisarts of mijn vriendin die verpleegkundige is dan neem ik zeker contact op met Verdonck en dan hoop is dat we op afstand helderheid kunnen krijgen en ja anders zal ik er wel naartoe moeten. Maar voor alsnog hoop ik dat alles verder voorspoedig gaat.

Ik voel me idd al best goed, als ik maar geen druk uitoefen en niet te snelle/onverwachte bewegingen maak. De pijn is sinds mijn verslag wel erger geworden. Kon vanmorgen neit zelf mijn bed uit, zie er nu ook tegenop om te gaan liggen. Bijna niet te doen.... Hoop heel erg dat het na vandaag lekker bergopwaarts gaat. Maar denk idd dat ik in vergelijk met sommige anderen niks te klagen heb :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Watermannetje,

Ik vergeetje laatste vraag te beantwoorden,,,

Er is niks te beleven voor mannen daar.

Mijn vriend had zijn laptop en leesgerei bij. Dit kon hij wel in privacy op het kamertje met gordijn doen, dus niet in de wachtkamer.

In de wachtkamer liggen wel allerlei tijdschriften en er is een tv waar een muziekzender op staat,

Verder is hij ook nog even Genk in geweest, maar bij ons duurde het dus veel korter dan we ingecalculeerd hadden, dus tijd was vrij snel voorbij.

Maar ik zou iig zelf zorgen voor vermaak :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlietje en Amy's

PROFICIAT met jullie BOOBIES !!!! jippieeeee

ja het is nu even lijden met lange ij

WENS JULLIE EEN VLUG HERSTEL

leuk dat je veel hulp hebt, had ook niet te klagen

het ergste was in & uit het bed/zetel maar dat betert elke dag

pilletjes op tijd innemen!! hihi

niet leuk hé, ik vond het echt balen, zeker die eerste drie dagen, maar kijk deze morgen vroeg er me nog iemand, heb je er spijt van, ik NEE HOOR , ik zou het zeker opnieuw doen

heb hier nog enkele vraagjes gelezen, mss dat ik op sommige kan antwoorden

ik bv heb het blauwe verband (dat enkel pc Verdonck gebruikt) al verwijderd na 4 dagen, omdat ik dan ook al ging werken, wel na een persoonlijk telefonisch gesprek met de pc hoor!

ben dan een sportbh gaan kopen en heb pas in het pashokje het verband los gedaan, die volgende ochtend om toch zeker te zijn of alles in orde was (juist voor dat ik begon te werken) ben ik op nazorg geweest. Alles bleek in orde te zijn. OEFTIE!!

13 dgn po op nazorg geweest voor de oplosbare draadjes!!! de uit eindjes los laten knippen, ai was niet leuk maar had al meer pijn doorstaan haha, enkele dagen klevertjes om de wondjes te laten genezen en dan (17dgn po) eindelijk douchen

nu heb ik geen enkel klevertje meer, enkel mijn sportbh en mijn martelband (nu nog 5 en half te gaan) :-(

maar tis voor het goede doel hé LADIES

aja voor de mannen die moeten wachten in de Wellness, ik had een per geluk een privé kamer (weet ook niet waarom) dus daar was tv. Mijn vriend had ook laptop meegenomen.

als ze willen kunnen ze ook het stad in want dat is helemaal niet ver, ze geven hun gsm nr en worden onmiddellijk gecontacteerd als je op de kamer bent (is mij meegedeeld)

na de operatie had ik het ook super koud, had ook niet voldoende met één dekentje, het werd beter na een koffietje

Voor de LADIES met al wat meer ERVARING: een vraagje!!!

Welke zalf / crème raden jullie aan voor op het litteken???

Groetjes

Bhtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje: het valt persies mee bij jou qua pijn enkel het uit bed stappen is moeilijk maar voor derest loop je rond? Wauw zeg ik teken daarvoor!! Ik ben zo jaloers! IK wil ook!!! En jullie geloven het niet maar ik heb gebelt 2september ga ik op consult bij Verdonck!! Zo spannend!! Ik wens je echt een goed herstel en ben zo benieuwd naar je eerste foto's!! Voeld het zwaar aan je nieuwe boobies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel weer Bhtje voor je uitgebreide reactie :-)

Dat lijden is idd wel ff heftig, maar dat wist ik natuurlijk wel van te voren. Ik begin nu ook echt heel moe te worden, ik hoop dat ik daardoor wat beter kan slapen vannacht.

Verder heb ik denk ik geen klagen en verloopt het idd wel heel voorspoedig CupAtje, verder kan ik idd wat rondlopen,

De spierpijn is nu wel heel heftig, net als op het zeeppompje drukken lukt me bijv. niet haha. Dan verbaas je je ineens waarbij je die spieren allemaal gebruikt!

Mijn nieuwe boobies voelen vandaag mega zwaar, echt alsof er bakstenen in zitten haha.. Als ik dan van houding verwissel dan voelt het alsof die bakstenen meeschuiven. pfff, maar dat is snel weer gewend, die pijn trekt gelukkig heel snel weer weg.

Wauw super CupAtje dat je een consult datum hebt! Dan komt het voor jou ook dichterbij :-) Kun je er ook naartoe gaan leven!
Denk dat je je heel erg op je gemak gaat voelen bij Verdonck. TOt nu toe echt tevreden! Moet natuurlijk nog wel het resultaat beoordelen, want daar gaat het tenslotte om!

Ik kan ook echt niet wachten om ze te zien. Dat is nog het ergste van alles, je voelt van alles en kijkt steeds naar dat verband, maar hoe ziet het daaronder uit???

Zo benieuwd!!!!

geduld geduld.....

x

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amber,

Vergeet ik jou bijna!

Nog 3 dagen! Spannend!!!! Gaat het een beetje met de zenuwen?

Weet je al hoe laat je moet?

x

Haha, Jaa heb goede afleiding, lekker blijven werken,

vandaag jarig, dus overspoeld met bezoek, telefoontjes en kaarten, dus lekkere afleiding.

Morgen mn huisje aan kant maken, laatste wasje draaien en donderdag mn tas pakken en alvast naar mn schoonmoeder samen met mn vriend.

begin wel heel erg bang te worden, voor de narcose het bijkomen en de pijn erna..

eerste keer dat ik geopereerd wordt en weet gewoon echt niet wat te verwachten:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amber, voor die narcose moet je echt geen schrik hebben.. Daar merk je niets van.. Neem zoute chips en extra cola mee voor in de auto.. En op de pijn kan je je toch niet voorbereiden.. Dat is er wanneer het er is.. En dat is niet leuk, maar dat gaat weer voorbij.. Al die meiden hier hebben dat 'gekund' en zijn achteraf gelukkig met hun nieuwe vriendinnen, dus jij kan dat ook! Het heeft geen nut te piekeren over iets dat je je nu toch niet kan voorstellen.. Ik was ongeduldig voor operatie, maar ik had, net als jij gelezen hoe mijn dag ongeveer zou zijn en dat ik achteraf pijn zou hebben.. Meer kan je niet doen..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lea dankjewel voor je reactie, fijn!

oke ik zal sowieso wat meenemen voor in de auto inderdaad.

Ik weet dat ik het gewoon over me heen moet laten komen, maar nu heb je nog zoveel tijd om je druk te maken om dingen waar je je niet druk om wilt maken..

Ik doe mijn best in ieder geval hihi dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha geeft niets hoor vlietje, Jaa heb goede afleiding, lekker blijven werken,

vandaag jarig, dus overspoeld met bezoek, telefoontjes en kaarten, dus lekkere afleiding.

Morgen mn huisje aan kant maken, laatste wasje draaien en donderdag mn tas pakken en alvast naar mn schoonmoeder samen met mn vriend.

Vrijdag ochtend om half 10 moet ik me melden, en als het goed is wordt ik om 10 uur geopereerd

begin wel heel erg bang te worden, voor de narcose het bijkomen en de pijn erna..

eerste keer dat ik geopereerd wordt en weet gewoon echt niet wat te verwachten:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amber!

Nog gefeliciteerd!!!

Je hoeft echt niet bang te zijn...

Bij de Wellness kliniek krijg je trouwens meestal geen narcose maar een slaap verdoving. Misschien een minder eng idee voor je? Ik vind dit zelf veel prettiger dan narcose, weer vrij snel fit als je weer wakker bent.

Je merkt natuurlijk ook bij een slaapverdoving helemaal niets, maar blijft wel zelfstandig ademhalen en slikken.

Voor je het weet ben je weg, dat heb je echt bijna niet in de gaten... En het volgende moment ben je ineens weer wakker en is het gebeurt. Ik had naderhand een hele lage bloeddruk, maar dat trok snel weer bij, verder echt nergens last van was geestelijk erg snel weer fit!

Geen zorgen hierover meis! Komt echt goed!!

En idd wat Lea zegt op de pijn kun je je niet voorbereiden. Over je heen laten komen is het enige wat je kunt doen

Laat je lekker verzorgen en pak goed je rust!

Het ergste van alles vind ik tot nu nog niet eens de pijn maar het slapen wat zo moeilijk gaat. Al heb ik vannacht al een paar keer een uur achter elkaar kunnen slapen ipv dutjes van 15 min/30 min. dus gaat gelukkig ook al vooruit. De pijn is zeker ook heel erg vervelend, maar je krijgt er wat voor terug!

Al blijft het heel vervelend dat je het nog niet precies kan zien haha

Ik denk/hoop nu dat ik wat pijn betreft het ergste achter de rug heb en ik moet dag 3 nog ingaan. Dit kan bij jou ook zo zijn!

Als je een buik of zij slaper ben zou ik vooral zeggen geniet daar deze nachtjes nog even extra van! pff wat mis ik dat!

Maar meis alles gaat goed komen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlietje, Dankjewel:)

Dat is inderdaad wel een geruststellende gedachte!

Ben vanaf gisteren al misselijk namelijk haha..zo min mogelijk aan denken.

Fijn dat het al wat beter met je gaat dat gaat dan toch best snel..

Stoppen met roken gaat me wel echt wat lastig af hoor.. rook toch nog stiekem wel een aantal sigaretjes..

en een buikslaper...dat ben ik zeer zeker, gister middag een dutje gedaan gewoon omdat het kon en omdat ik er nog even van wil genieten haha

dankjewel voor de geruststellende berichtjes doet me echt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi vlietje... hoeist met je ?

valt de pijn allemaal mee....?

xxx

Hoi Yess,

Ja, het gaat eigenlijk wel, vannacht wat langere stukjes achter elkaar kunnen slapen, Ik kijk er erg naar uit dat ik weer een hele nacht lekker door kan slapen.

Het omhoog komen uit bed is nog zeer moeilijk tot niet te doen.

Verder heb ik ontiegelijke spierpijn aan mijn bovenlijf. Mijn borsten zitten nog heel strak verpakt maar ze voelen echt aan als grote watermeloenen waar een enorme druk op staat.
M'n rug doet ook zeer!

Maar al met al vind ik het best meevallen haha :6: Ik had me op erger voorbereid.

Als ik eenmaal zit of/loop dan valt het reuze mee, net van houding verwisselen kost moeite, kracht en pijn. Maar denk zo al met al dat ik nu op dag 3 niet mag klagen.

Wel begint het nu enorm te jeuken onder het verband grrr, maar ze zeggen dat jeuk een teken van genezen is dat maakt het wel weer goed.

Heb verder wel veel vocht zitten in m'n buik, maar daar heb ik verder niet zo'n last van,

Hoe gaat het met jou?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : als ik je zo hoor valt het allemaal wel mee. Dit geeft me zoveel moed want er Zijn toch andere verhalen. Natuurlijk is iedereen anders qua pijngrens. Ik heb ook wel wat bang voor de narcose. Bang niet echt maar bang hoe ik achteraf erop reageer een lage bloeddruk lijkt me zo vies voelen vandaar.. Maar ach ik ga me ook proberen daar n nog geen zorgen om te maken. Alles bekijken hoe het komt en eerst aftellen naar 2september :) hoe ziet zo een martelband eruit die je 6weken moet dragen? Is het echt zo erg? En zie je dat onder de kleren? En hoe voel je je nu Vlietje?

Bh'tje : hoe is het met jou? Heb je al pijnloze dagen of toch nog pijn? En welke cupmaat van sportbh heb je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlietje, Dankjewel:)

Dat is inderdaad wel een geruststellende gedachte!

Ben vanaf gisteren al misselijk namelijk haha..zo min mogelijk aan denken.

Fijn dat het al wat beter met je gaat dat gaat dan toch best snel..

Stoppen met roken gaat me wel echt wat lastig af hoor.. rook toch nog stiekem wel een aantal sigaretjes..

en een buikslaper...dat ben ik zeer zeker, gister middag een dutje gedaan gewoon omdat het kon en omdat ik er nog even van wil genieten haha

dankjewel voor de geruststellende berichtjes doet me echt goed!

Hou je daar maar aan vast Amber, bij jou kan het ook snel gaan...

En je moet maar denken over een poosje zijn we alles rond die operatie vergeten en kunnen we 100 % genieten van onze boobies!!

Tja dat stoppen met roken is ook lastig. Ik ben nu 3 weken gestopt, wel met behulp van een elektrische sigaret, zit ook nicotine in, maar als nood gebruik ik die ipv een pakje te gaan kopen, want als ik dat eenmaal in huis heb gaat het helemaal mis!!!!!

Ik doe daar nu nog een paar trekjes per dag van (komt denk ik neer op 1 sigaret per dag aan nicotine gehalte).Dit heb ik voor mezelf geaccepteerd. Ik rookte er 20 op een dag, dus al een hele prestatie toch?

Ik las ook dat het advies zeker is om te stoppen maar als dat te moeilijk is het dan toch drastisch te minderen tot max. 3 sigaretten per dag.

Helemaal stoppen is natuurlijk beter, maar als je daardoor weer enorme extra stress krijgt wat ook niet goed is zou ik me om de paar niet zo druk maken. Gewoon zo min mogelijk!

Rookte je veel?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlietje, om recht te komen is het altijd beter je benen te plooien.. Als het kan schuifel je ze al over de bedrand, met geplooide benen werk je meer met je buikspieren dan met gestrekte benen, meer op je borstspieren.. Mss wist je dat al..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : als ik je zo hoor valt het allemaal wel mee. Dit geeft me zoveel moed want er Zijn toch andere verhalen. Natuurlijk is iedereen anders qua pijngrens. Ik heb ook wel wat bang voor de narcose. Bang niet echt maar bang hoe ik achteraf erop reageer een lage bloeddruk lijkt me zo vies voelen vandaar.. Maar ach ik ga me ook proberen daar n nog geen zorgen om te maken. Alles bekijken hoe het komt en eerst aftellen naar 2september :) hoe ziet zo een martelband eruit die je 6weken moet dragen? Is het echt zo erg? En zie je dat onder de kleren? En hoe voel je je nu Vlietje?

Bh'tje : hoe is het met jou? Heb je al pijnloze dagen of toch nog pijn? En welke cupmaat van sportbh heb je nu?

Ha CupAtje,

Was ook niet prettig die lage bloeddruk (je voelt je echt heel slap) maar met het toedienen van bepaald vocht via het infuus en zoute bouillon was het eigenlijk weer snel goed, daar zorgen ze daar wel voor. 10.15 kwam ik op m'n kamer en 12.15 gingen we al op weg naar huis. Dus dat ben je ook echt snel weer vergeten

Ik heb een foto met mijn verband om in de gallerij. boven m'n borst zie je dat ik die borstband om heb,

Die band zit wel strak, maar het voelt voor mij nu ook wel weer veilig. Maar kan me idd voorstellen dat als je weer helemaal op de been ben dat je er snel helemaal klaar mee bent!

Ik denk als je consult hebt gehad je ook weer wat rustiger wordt. Op dit forum lees je soms ook te veel, je kunt jezelf helemaal gek maken! Toen ik bij Verdonck was geweest werd ik ook een stuk rustiger, hij gaf me het vertrouwen wat ik nodig had. Ik hoop dat dit bij jou ook zo zal zijn!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlietje, om recht te komen is het altijd beter je benen te plooien.. Als het kan schuifel je ze al over de bedrand, met geplooide benen werk je meer met je buikspieren dan met gestrekte benen, meer op je borstspieren.. Mss wist je dat al..

Bedankt Lea, Nee dat wist ik nog niet, Ga het eens proberen!

Hoe gaat het met jou? Al een beetje gewend? Ben je blij? Hoe was het slapen met sportbh?

Haha, sorry, even een vragenvuur!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dat je dan niets voelt he! :-) maar dat gaat wel beter, je gebruikt zoizo je borstspier nog voor je hoofd, maar dan helpen je buikspieren wat meer mee.. Als je over de rand kan, helpen je beenspieren ook nog mee.. Met mij goed hoor! Dat verband was de laatste dagen niet meer zo megastevig denk ik.. En dankzij de martelband voelt het wel ongeveer hetzelfde.. Alleen drukt de rand van de bh een beetje op de wonden, maar gisteren wat losser gezet en jet gaat beter.. Anders had ik er nog watten kunnen tussensteken.. Terwijl ik dit typte kwal de postbode met mijn lipoelastic, meteen aangetrokken en waaauw!!! Zaaaaalig zit die!

Kwal! Haha! Kwam dus XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het net al geprobeerd op de bank met gebogen knieën, merk idd meteen dat je dan meer de buikspieren belast. Bedankt voor de tip!

Maar wat vind je van je borsten? Al gewend aan de grootte? Ben zo benieuwd!! En hoe zien je wonden eruit?

Ik voel nu steeds behoorlijke druk op m'n borsten, met wat steekjes, het voelt alsof ze op springen staan. Had jij dit ook? en zo ja hoe lang duurt dat? Krijg nu ook best last van mijn rug..

Ik ga denk ik ook voor de lipoelastic, wacht nog op een reactie van online care of ik ze evt ook na 10 of 14 dagen mag ruilen, als dat kan dan bestel ik ze vast :-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : je stelt het persies echt goed... Kan je al wat huishoudelijke taken doen zoals afwasmachine leegmaken? Eten voorbereiden en maken? Wasjes draaien? :) ik lees slechte ervaringen niet ik wil me niet ongerust maken. Ik zal ook meer rust hebben na 2sept wil dolgraag zoveel cc als jou en nu stel ik mij constant te vraag hoeveel zou gaan.. Snap je? :) oef da valt nog mee qua lage bloeddruk heb gewoon bang voor flauw te vallen fzo:) maar ik ben in goede handen lees ik :) zo geruststellend! En de vrouw aan de telefoon was gisteren super vriendelijk! Doet al veel een lach en vriendelijkheid :) heb die foto gezien met je verband kan je zelf niets zien? Ook niet even losmaken? Ik zou echt zo ongeduldig zijn! :) moet verschrikkelijk zijn! Persies of je doet een zwangerschap test en je moet nog 2weken wachten voor de test of de echo :) haha :) vraagje : hoeveel heb je nu betaald voor de operatie? En als je uw draadjes toch daar laat verwijderen zijn dat extra kosten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig gaat het goed met je..... !!! ik had echt de eerste 3 dage helse pijnen ..... vooral spierpijn.... en dan nog zn strak tapeverband.....

met uit bedkome heb ik nu geen last meer maar dat went vanzelf hor :)

hoeveel cc heb je nu genomen ?

wand ik denk toch ook echt stiekem dat het ook daar aan licht kwa gewicht.... wand de eerste x nergens geen last van !!

die buik.... jaa lees er meer dinge over... ik heb er ook last van ! kom door medicatie ofzo

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.