Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik zou graag jullie mening willen.

Ik zit zo te twijfelen of ik de afgesproken 350cc ga doen of dat ik toch voor de 380cc zal gaan. Volgens Verdonck zou ik max. tot 425 cc kunnen gaan voor nog een natuurlijk resultaat wat bij mijn lichaam past.

Ik ben heel bang dat het te groot gaat worden, maar ook dat het te klein wordt naar m'n zin haha.

Heb begrepen dat met pas prothese ook weer heel anders uitziet als naderhand. Zooo Moeilijk!

advies en meningen zijn welkom!

Ik ben 1,74, weeg 64 kg.

van bh's heb ik altijd 80 van omvang.

Wat op mijn foto's te zien is is dus een pas prothese van 350cc

Verder wordt het achter de spier, High profile, monobloc rond.

Ben benieuwd naar jullie mening!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

hey vlietje,

ik kan je helaas niet helpen met de maat, ben kleiner en heb ook kleiner gegaan, heb vooral Verdonck zijn raad opgevolgd :)

ik voel me al stukke beter, 9 dgn po, kan terug vlot uit bed en zetel, heb ook al kleine huistaken gedaan, kleine boodschappen enz, probeer me wel niet te overbelasten want ik ben wel steeds vlug moe, heb nog steeds pijn maar veel minder.

ik doe geen zwaar werk, maar moet er wel men hoofdje bij houden en men armen soms aant werk zetten, tja 4 dgn rusten was een beetje weinig ja, mss daarom dat ik nog niet kan genieten!!!

het kon niet anders dus effe doorbijten en aftellen naar mijn verlof :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BHtje,

Geeft niet, hoop nog op reacties van anderen, maar hoe vind je de verhoudingen er zo uitzien op de foto? Of mag het wel die 30 cc meer zijn?

Wel heel fijn dat je je al stukke beter voelt!

Jammer dat het niet anders kon op je werk. Ik zit een beetje met hetzelfde, maar heb wel 7 dagen na m'n operatie rust, is iig iets langer.

Ben je meteen full time gaan werken of werk je part time?

Heb je het verband nog steeds om? Is dat een beetje vol te houden? Krijg je bij Verdonck eigenlijk ook een borstband, of hoeft dat niet?Het resultaat heb je nog niet goed kunnen bewonderen zeker?

Moet je nog lang aftellen naar je verlof?

haha, sorry hoor, ik heb veel vragen ineens.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEY MEID

ben onmiddellijk full time gaan werken, vandaag voor de eerste keer kunnen uitslapen en het heeft goed gedaan :)

bij Verdonck krijg je na de operatie de borstband om, je borsten zijn dan ingewikkeld met een blauw verband, na enkele dagen heb ik contact met hem opgenomen en mocht ik heb verband losmaken, normaal gezien moet je dit verband 2 wkn zo behouden maar ik kreeg geen adem, kon ook niet bewegen om te gaan werken, dus sportbh gekocht maar die (stomme) borstband moet ik blijven dragen 'is werkelijk geen zicht'

maar geeft wel steun en het gaat je een mooier eindresultaat geven :5: :5:

ivm maat, 30cc is blijkbaar niet veel verschil, ik mocht wel jammer genoeg niet groter gaan anders kreeg ik rimpels, maar als ik ze nu bekijk ben ik zeer tevreden :01: iets groter zou ook niet met mijn lichaam gepast hebben, ben heel smal boven,

Verdonck weet wel raad, veel succes meid

:35: :35: :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Jeetje dat is wel heel heftig lijkt me, meteen full time. kan me idd voorstellen dat je dan niet meteen kon genieten.

Maar aan de andere kant gaat je herstel dan wel behoorlijk voorspoedig toch?

Geeft mij wel weer hoop dat het te doen is om na een week weer te kunnen beginnen voor 2 dagen...

Wel goed te lezen dat je zeer tevreden bent! Want daar gaat het tenslotte allemaal om :3:

Ik heb net een mail met foto's en mijn twijfel naar de Wellness kliniek gestuurd, even afwachten, ben benieuwd wat ze zeggen en of ze dat ook met verdonck overleggen.

Weet liever van te voren waar ik aan toe ben dan dat het op de operatie dag zelf aangepast moet worden...

Jij hebt nog geen foto's hè? Ga je die nog plaatsen? ben wel benieuwd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Hoi..

Ik ben 1.73 en mn gewicht was 63 kg voor mn Bv. Ik twijfelde heel erg tussen 370cc of 410cc. Was bang dat het misschien te groot zou worden. Ik wilde namelijk mooie natuurlijke borsten. In mijn shirt met pasprothese leek het groter dan op jouw foto. Ik heb toch voor 410cc gekozen omdat ook mn pc zei dat de meeste vrouwen ze eerder te klein vinden dan te groot. Uiteindelijk zijn ze precies goed en ben ik blij dat ik de grootste heb genomen. Maar toch leek het bij mij in het shirtje met de pasprothese groter.

Mijn advies is echt om voor de grootste te gaan. Wat iedereen ook al zegt: je weet echt heel snel aan de grote.

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb net even je foto bekeken. wauw heel mooi zeg, ziet er heel goed en nog natuurlijk uit! :1: Zijn ze nog veel veranderd? Welke maat heb je nu?

Zelf wil ik wel kleiner, dus ben erg benieuwd wat jou voor situatie was..

Zoals je bij mij kunt zien ben ik echt bijna helemaal plat.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Dank je wel Vlietje. .

Ik had van te voren 75b. Dus inderdaad andere voorsituatie.

Ze zien er nog wel net zo uit als op de foto. Misschien nu iets meer hang.

Mn bh maat is 75f. Dit klinkt huge maar zo oogt het niet. Helemaal niet in bh.

Waar zou jij graag op willen uitkomen dan? En dan niet qua bh maat maar hoe het er echt uitziet. Daar zit veel verschil in maar komen veel vrouwen helaas pas naderhand achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ellen,

Ja, daar ben ik achter dat er veel verschil in cupmaten zit.

Van maximizers draag ik nu 80 B, ondanks dat ze er zo plat uitzien, maar idd als ik dat vergelijk met anderen lijkt het meer op a of zelfs aa, snap niks meer van die cupmaten!

Daarom vind ik die maat bepalen ook zo moeilijk! Ook omdat ik vaak lees dat het kleiner uitvalt als dat je met de pas prothesen gepast hebt... Dus eigenlijk is het dan een gok die je neemt...

Hier wat plaatjes van borsten waar ik op uit zou willen komen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeej!
De tijd is bekend.

Ik moet me 7 juli om 7.50 al melden bij de kliniek.

Maar ze schrijven dat het tijdstip van de operatie over het algemeen pas +/- 3u later is.

Dit voor eventuele onderzoeken en testen die nog moeten gebeuren voor de ingreep.

Hebben jullie hier ervaring mee?

Duurt dat echt 3 uur? Wat voor testen en onderzoeken doen ze dan?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Mooie borsten op de foto's. Heb je ze ook aan je pc laten zien? Die kan vast wel zeggen of je met het aantal cc's daar op uit komt.

Ik had van mn gewone bh's een 75b maar van pushups een d. Dus klopt wel dat die groter zijn.

Ik moest overigens om 7.15 aanwezig zijn en lag om 8.00 uur op de operatietafel. En om 9.00 uur was ik terug. Weet niet wat ze al die 3 uur willen gaan doen dan..maar goed..ik was ook ergens anders dan jij.

Volgende week om deze tijd ben je al 1 dag po..spannend hè?

Bij mij is het vandaag een jaar geleden. Volgende week op vakantie en dan eindelijk mn nieuwe bikini's aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt super spannend!!

Nu je het zegt, ik heb ze idd laten zien aan de pc, maar dacht hier pas aan het einde vh gesprek aan, toen waren we al uit over die 350cc.

Maar dankzij jou haal ik het weer even terug en volgens mij zei hij dat het dan iets kleiner zou worden.

Kwam toen zoveel op me af, dat stukje was ik even kwijt :5:

Dus dat zou betekenen dat ik eruit zou moeten zijn en dan toch voor de 380 cc zal gaan...

grrrr, waarom blijf ik toch twijfelen!

Ok, vandaar... wist niet dat er verschil in maatvoering zat in gewoon, push up of maximizer. Maar dat verklaart alles haha.

En jij GEFELICITEERD met de 1e verjaardag van je boobies :116:

En eindelijk zeker en genieten in bikini! Wow, daar kijk ik ook zo naar uit!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij veel meiden duurt dat niet zo lang.. Bij mij helaas wel.. Je bloeddruk wordt gemeten en je moet wat papieren invullen over je gezondheid.. Dat duurt hooguit 15min.. Ik moest me om 9 aanmelden en mijn operatie was om 12.. Maar nogmaals, bij anderen was het veel sneller.. Neem best een boek of tablet mee.. Er is WiFi en een tv

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie Lea!

Wat was de rede dan verder dat het zo lang duurde? moesten ze bij jou meer doen? Dan krijg je ook wel trek in wat en dorst lijkt mij, maar dat mag dan ook niet... pff dat wachten lijkt me vreselijk!

Lees net ook je verslag, maar voor je naar huis kon duurde ook wel even... Waarom was dat dan?

Ach ja we moeten er wat voor over hebben!

Jij hebt het iig al achter de rug :1:

Hoe gaat het nu met je? 1e nacht een beetje door kunnen komen?

Valt het mee of tegen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het doet wel echt pijn.. Zo spierpijn, maar dan extreem ;-) heb ook veel vocht in mijn buik, ik drink liters thee, dat helpt.. Ik hou vol, want het gaat beter als gisteren, dus morgen beter als vandaag.. Ik heb ook zo'n koud compres gekocht en dat is zalig!

Ik weet niet waarom het zo lang heeft geduurd.. Het was er best druk :-)

Dorst had ik wel, maar honger niet.. Door de zenuwen kon ik me niet inbeelden iets te eten..

De eerste nacht was zwaar.. Ik heb niet echt goed geslapen, maar ik doe wat korte dutjes op de zetel.. Ik ben twee weken thuis, dus ik zal binnenkort wel kunnen bijslapen..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik zal het gewoon moeten afwachten dan. Ik moet me wel vroeg melden, dus hoop dat het in m'n voordeel werkt!

Helpen de pijnstillers niet echt?

Je hebt wel een goeie instelling per dag, want de volgende zal idd vast beter zijn :1:

Je hebt nog niks gezien zeker? Vast 2 weken geduld hebben met dat verband... VInd je dat te doen? Lees veel dat het zo strak zit dat ademen zelf moeizaam gaat!

Lijkt me ook erg lang wachten tot je het resultaat eindelijk kan bewonderen...

Pak je rust en ik hoop dat je snel lekker kan slapen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe gelukkig veel yoga, dus ik kan heel goed met mijn buik ademen :-) dat helpt als je neerligt, maar als je iets doet, wandelen dus, dan ben ik idd snel buiten adem.. Een ijspak helpt ook wel een beetje tegen de zwelling.. Ga dat zeker halen als je dat nog niet hebt.. Maar ik zal wel opgelucht zijn als het er af is :-)

Ik wil echt niet weten hoe ik me zou voelen zonder pijnstillers :-D

Ik heb een verband en dan ook nog zo een martelband er boven op die verstelbaar is, maar strak moet zitten.. Als ik die martelband er niet op heb (voor 1 minuutje) kan ik een idee vormel van hoe groot ze zijn.. Ik kom van bijna niets.. Ik kan ze ook wel door het verband voelen.. Das wel fijn, ik weet dan dat al deze miserie voor iets leuk is :-)

Hoe gaat het met de zenuwen bij jou?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lea!

Hoe heb je geslapen vannacht?

Ijspak heb ik al in huis, bedankt :) koelt dat goed door het veband heen?

Jaja, we moeten er wat voor over hebben haha. Wie mooi wil zijn..... ;)

De zenuwen slaan af en toe ineens toe! Komt heel dichtbij nu besef ik me dan, maar kan vooral niet wachten!

Ik kan nog steeds bijna niet geloven dat het eindelijk gaat gebeuren!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het helpt wel.. Ik heb ook veel pijn boven het verband, aan mijn borstbeen, waar de spier begint.. Ik heb vier uur geslapen, van vier tot acht.. Deze ochtend wakker geworden met heel veel pijn en nat van te zweten.. Wat ik vies vind, want alles zit onder dat verband :(

Nu voel ik me wel beter als gisteren :) hoera!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie je wel Lea dat je je al beter gaat voelen ;-)

ik weet het , het gaat traag, nu nog hoor, wil niet deprimerend doen :-0 maar zoals men zegt wie mooi wilt zijn moet afzien hihi :-D

ik HAAT die martelband haha maarja nog 6wkn&2dgn te gaan !! :(

alles voor het goede doel

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, als ik dit hier zo lees, moet ik meteen weer aan mijn operatie denken.
Ik moest me om 9u melden en om 12u kwamen ze me pas halen voor de operatie. Even bloeddruk en foto's nemen, voor de rest niets van onderzoeken. Wachten duurt dan zo lang! Ik lag ook niet op een eigen kamertje, maar in een grote zaal met gordijnen.
Ik zag zo iedereen vertrekken en weer terugkomen.

De eerste week, als ik al kon slapen, werd ik gegarandeerd wakker onder het zweet. Echt vies, wat douchen mocht nog niet en dat verband moest er aan blijven. Dat zweten komt van de narcose denk ik. Normaal ben ik niet zo een zweter :)

Elke dag ging bij mij een beetje beter. Na een tijd was ik zo gewend aan het verband en de martelband dat ik het spannend vond om het uit te doen. Ik vond het echt ondersteunend, doordat het zo strak zat. Nog even volhouden, meiden! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Nath58,

mijn dagje verliep hectisch want ik moest opnieuw gaan voor een echo, stress stress, zo ging de tijd wel door maarja, check in 7u45 om 11u pas onder het mes, had wel men eigen kamertje

overmorgen Verdonck een bezoekje brengen en men draadjes gaan eruit jippie eindelijk douchen!! hopelijk genezen mijn littekentjes mooi

raar dat zovele meiden geen band moeten dragen! ik vind het het goede ondersteuning en mijn boobies zijn wel vlug gezakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.