Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

@cupAtje...... jaaa ik had ze hoger verwacht/bolleriger boveop.... hopelijk komt dat nog... wand nu denk ik dat ze me oude cc gewoon terug gezet hebbe hahaha ik heb voor me borstspier....

@Vlietje ik heb 210 cc meer als voorheen...... ik heb nu 500 cc .... al heb ik daar nu me twijfels over hoor.... hopelijk komt het allemaal goed... ze zijn natuurlijk ook dagenlang afgeklemt geweest door dat verband

straks maar gwn ff belle voor mijn gevoel.... wand anders vink het toch wel heeeel zonde van me centjes.... :(

hoe gaat het met jou nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel raar zeg!

Weet je nog hoe het de vorige keer nog veranderde nadat het verband eraf was?

Hoop echt voor je dat het bijtrekt!

Je zou toch wel duidelijk verschil moeten zien met 210 cc.

Heb je foto's? Staat er op je kaartje wat je hebt mee gekregen van je protheses wel de juiste maat en profiel?

Ben je nu bij Dr. Visser of Dr. Damen geweest?

Ik heb vannacht weer wat beter geslapen gelukkig . Maar heb heel veel last van rugpijn nu, hierdoor wordt ik elke keer wakker. Denk van het rug slapen, maar lijkt ook of het trekken vh verband aan de achterkant er mee te maken heeft,

Vannacht heb ik ook flink gezweet dus voel me erg vies en het was al aan het jeuken, maar nu nog veel erger!!!!

Verder is sinds gister m'n buik ook echt enorm opgezwollen!

Verder gaat het prima haha :6:

Ik kan gelukkig weer zelf goed uit bed komen en gaan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de vorige x had ik gelijk een sport bh aan( dr visser) ...... op me kaartje nu staat 500 cc high profile.... maar toch me twijfels.... ik ga vandaag ook ff bellen of dat zn tijd nodig heeft.....

nu bij dr damen en had ook tape..... misschien ligt het ook daaraan hoor...!! ( of ik had ze zelf gewoon wat hoger ingeschat ,,, wat wel de afspraak was)

klopt ik heb nu dat verband eraf en dat gevoel in me rug is stukke minder...!!!! ook kan ik ademhalen.... :)

fijn dat het zo goed gaat met je !!! :)

xxxx


had jij ze nou voor of achter je borstspier... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dat geeft iig hoop voor je, want zal toch anders zijn door dat verband.

Ik zou idd even bellen voor je eigen gemoedstoestand, kan nooit kwaad!

Die 500 zou dan toch iig moeten kloppen lijkt me.

Maar wat ik veel lees is dat er nog zoveel veranderd! Dus misschien is geduld het codewoord...

Hoewel het idee dat er voor het zicht nog 200 cc bijkomt klinkt ook weer onwaarschijnlijk!

Ik heb achter de spier.

Heb jij gebeld om te vragen of het verband eraf mocht, of hoe ging dat?

Ik hou het misschien nog wel een paar dagen vol (voelt tegelijk ook wel veilig :6: ) maar begin er al behoorlijk gek van te worden!

idd rugpijn, moeilijk ademhalen, jeuk.....

Het idee van 2 weken trek ik ook niet helemaal!!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa klopt veranderd nog zoveel.... maar mij leek het ook dat met 200 cc al gelijk wat zou zien ;)

misschien teveel van verwacht hihi

ja ik heb gisteren gebeld... en uitgelegt dat het jeukte ik bevange was van de hitte.... en toen zei ze je kan het opnieuw late tape... of een sportbh aan.... :)

het voelt veiliger en strakker...... maar damn wat een fijn gevoel dat brande weg op je rug rustig aandemhale.... :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb vanmorgen even met Verdonck gebeld.

Ik mocht knipjes maken in het blauwe verband in mijn zij. Pff dat lucht al veel op zeg!!! Idd het brand niet meer en ik kan weer even lekker diep in en uitademen!! Zo fijn!

Als er nog teveel spanning op blijft staan mag het verband er ook af. Jeeeej!!!!!

Ik kan mijn nieuwsgierigheid moeilijk bedwingen, maar ga het nog even zo proberen vol te houden!

Als het goed is komen morgen de bestelde sport bh's binnen, daar ga ik sowieso op wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb van triumph ..... ware de eerste x ook goed :)

ik heb nog gebeld... en kreeg een stephanie aan de telefoon..... mijn verhaal uitgelegt en toen vroeg ze hoeveel cc ik had... ik zei 500 daar schrok ze wel van en uiteindelijk begon ze te lachen wand ze zei dat ik best groot...! ik zei ik zei weinig tot geen verschil boven op met volume.... en dat hadde we wel afgesproken, nu moest ik foto's sturen naar haar en dr damen was er op de kliniek en zal er naar kijken, anders ga ik gewoon nogmaals op consult en gaat hij er wat aan doen !...... beetje veel geld voor weinig tot geen resultaat.... ook zei ze met 6 dagen po dat het niet meer omhoog gaat zitten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb van triumph ..... ware de eerste x ook goed :)

ik heb nog gebeld... en kreeg een stephanie aan de telefoon..... mijn verhaal uitgelegt en toen vroeg ze hoeveel cc ik had... ik zei 500 daar schrok ze wel van en uiteindelijk begon ze te lachen wand ze zei dat ik best groot...! ik zei ik zei weinig tot geen verschil boven op met volume.... en dat hadde we wel afgesproken, nu moest ik foto's sturen naar haar en dr damen was er op de kliniek en zal er naar kijken, anders ga ik gewoon nogmaals op consult en gaat hij er wat aan doen !...... beetje veel geld voor weinig tot geen resultaat.... ook zei ze met 6 dagen po dat het niet meer omhoog gaat zitten :(

Ben benieuwd wat dr Damen zijn reactie gaat zijn op de foto's

en mss idd best terug op consult

eerst best wachten op antwoord van de pc

goodluck x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was Dr. Damen trouwens wel een fijne man?

Ik had eerst ook een afspraak bij Dr. Damen, maar het voelde niet helemaal goed wat ik over hem las en na alle goede verhalen over Verdonck hier heb ik de afspraak met Damen laten vervallen en er een met Verdonck gemaakt.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa vandaag hopelijk.. anders bel ik morgen op en wil ik volgende week op consult..... anders ga ik verdere stappen ondernemen...... ik heb hem foto's en me wensen laten zien en vertelt ..... en hij rade me zelfs 420 cc aan !! zelfs dag van de operatie nog duidelijk gemaakt en zelfs op OK ....... ik von damen ( TOEN) een leuke man... ( hij heeft me moeder ook 5 jaar geleden geholpen en wel zoooo moooii.... geen litteken te zien !) we zullen zien en misschien zit het allemaal wel tussen me oren !!!! pffff xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de operatie zit je meteen dichtgeseald of niet? Dus helemaal nog niets kunnen zien denk ik?

Gaaf zeg en zeker bizar echte titties! Thanks voor je felicitatie hahaha klink beetje raar....

Yess hooelijk zit het tussen je oren, en wordt het resultaat zoals je voor ogen had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja helemaal in het verband watermannetje, je ziet enkel de bolling in het verband! Heel frustrerend!!!!

Hoewel het wel fijn is dat er iets zit wat er normaal niet was haha.

Ze zijn wel lekker veilig verpakt Maar nu ben ik het al wel echt beu, kijk er echt naar uit om het eraf te halen!!!

x


Ik hoop het ook .... :-( anders toch maar weeeer een wissel

Daar zou ik nog maar niet vanuit gaan Yess, je bent nog maar zo kort PO.

Nog geen reactie gehad van Dr. Damen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.