Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hey AmberM

Wat jammer van je werk, toch fijn dat je blijft positief denken, thats the spirit ;-)

zo kan je uitrusten en langzaamaan ander werk zoeken de E-sigaret, alvast proberen zou ik zeggen, mag je nicotine pleisters gebruiken van de pc?

grtjs

Hoi bhtje,

Ja echt balen zat er zo goed en heel erg naar mn zin..

ging eigenlijk gewoon graag naar mijn werk haha maarja het mocht niet zo zijn,voor alles is een reden zeggen ze!

Nee het gaat echt om de nicotine, (nicotine is a bitch!haha)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi vlietje!

Zo alweer 2 dagen nieuwe boobs! Wat zal je je afhankelijk voelen, maar heel goed dat je je rust probeert te pakken.

Ik geloof inderdaad dat je tegen de meest simpele dingen aan kan lopen nu.....maakt je nog meer bewust hoe rijk we zijn zolang je maar gezond bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, zijn. Jullie vrienden familie op de hoogte van jullie bv? En hoe reageerde ze? Hier zijn enkele die het wete, de meeste reageren positief en zeggen meteen jij hebt dzt nog niet nodig! Me super dikke push up bh zou je denken van niet maar doe dzt uit :) soit ze zegge, wel allemaal heel bezorgd goed zien door wie je het laat doen en alles goed na checken :) haha maar er zijn ook negatieve reacties vooral van oudere mensen op men werk die zijn er absoluut tegen! En denken dat je daardoor meer kans hebt op borstkanker en blablablabla .. :) daar luister ik dus niet naar en heb antwoorden klaar maar die blijven bij hun mening :)

nu jullie?

Bij mij weten mn ouders, schoonouders vriend en vriendinnen ervan.

iedereen is super begrip vol erover..

maar dat komt denk ik ook omdat iedereen weet dat ik dit al vanaf mijn 18e wil.

een borstvergroting heeft echt geen invloed op borstkanker..

wist je zelfs dat iedereen kanker cellen met zich mee draagt?

Jou lichaam maak anti cellen daar voor aan..het kan echt iedereen overkomen.

gewoon niet naar luisteren, iedereen heeft andere wensen en dit zijn nou eenmaal de jouwe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bhtje,

Ja echt balen zat er zo goed en heel erg naar mn zin..

ging eigenlijk gewoon graag naar mijn werk haha maarja het mocht niet zo zijn,voor alles is een reden zeggen ze!

Nee het gaat echt om de nicotine, (nicotine is a bitch!haha)

x

hoe jammer het ook soms is, maar alles heeft zen reden

en als we soms terugkijken zien we dat het alleen in ons voordeel was

wie weet welke job er nu voor je klaar ligt ;-)

ja die klote nicotine hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, zijn. Jullie vrienden familie op de hoogte van jullie bv? En hoe reageerde ze? Hier zijn enkele die het wete, de meeste reageren positief en zeggen meteen jij hebt dzt nog niet nodig! Me super dikke push up bh zou je denken van niet maar doe dzt uit :) soit ze zegge, wel allemaal heel bezorgd goed zien door wie je het laat doen en alles goed na checken :) haha maar er zijn ook negatieve reacties vooral van oudere mensen op men werk die zijn er absoluut tegen! En denken dat je daardoor meer kans hebt op borstkanker en blablablabla .. :) daar luister ik dus niet naar en heb antwoorden klaar maar die blijven bij hun mening :)

nu jullie?

In mijn omgeving weet iedereen het die het wil horen. Niemand is ook heel erg verbaasd, va mijn 20e spreek ik die wens al hardop uit en nu ben ik 33. Veel verwachtte niet dat ik het echt zou durven, maar verder vind iedereen het vooral knap dat ik het heb gedaan en ze zijn blij voor me.

Ik had wel negatieve reacties verwacht, maar valt me echt 100% mee. Zelfs collega's op het werk waarvan ik het niet verwacht had zijn er in geïnteresseerd. Ook worden er veel geintjes gemaakt, maar dat kan ik wel hebben, kan er wel om lachen.

Ook zo leuk krijg van iedereen meelevende berichtjes/telefoontjes, Vandaag ook een kaartje met de post om me beterschap te wensen en felicitaties met de nieuwe dames, helemaal leuk, ook 2 bloemetjes gekregen. Echt super leuk, dit had ik echt niet zo verwacht!

Weet je dit is gewoon iets wat je echt voor jezelf doet en ook niet zomaar een bevlieging is. Voor en nadelen zijn afgewogen.

Wat hebben anderen er dan over te zeggen! Zij voelen niet wat jij voelt, makkelijk praten!

Gewoon scheid aan hebben en genieten van de mensen die wel met je meeleven.

Jou ding, jou lijf!

Dat mensen het niet nodig vinden herken ik wel, maar dat kwam bij mij ook omdat ik altijd maximizers draag, tja dan lijkt het nog wel wat!

Maar als ik die dan uit deed en dat het helemaal plat onder mijn hemd werd, dan snappen ze het ineens wel (dit deed ik alleen bij goede vrienden hoor haha).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlietje!

Zo alweer 2 dagen nieuwe boobs! Wat zal je je afhankelijk voelen, maar heel goed dat je je rust probeert te pakken.

Ik geloof inderdaad dat je tegen de meest simpele dingen aan kan lopen nu.....maakt je nog meer bewust hoe rijk we zijn zolang je maar gezond bent.

Zo is het maar net! Soms is het wel goed om daar eens bij stil te staan! Alleen jammer dat we dat te weinig doen als we helemaal in orde zijn :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn omgeving weet iedereen het die het wil horen. Niemand is ook heel erg verbaasd, va mijn 20e spreek ik die wens al hardop uit en nu ben ik 33. Veel verwachtte niet dat ik het echt zou durven, maar verder vind iedereen het vooral knap dat ik het heb gedaan en ze zijn blij voor me.

Ik had wel negatieve reacties verwacht, maar valt me echt 100% mee. Zelfs collega's op het werk waarvan ik het niet verwacht had zijn er in geïnteresseerd. Ook worden er veel geintjes gemaakt, maar dat kan ik wel hebben, kan er wel om lachen.

Ook zo leuk krijg van iedereen meelevende berichtjes/telefoontjes, Vandaag ook een kaartje met de post om me beterschap te wensen en felicitaties met de nieuwe dames, helemaal leuk, ook 2 bloemetjes gekregen. Echt super leuk, dit had ik echt niet zo verwacht!

Weet je dit is gewoon iets wat je echt voor jezelf doet en ook niet zomaar een bevlieging is. Voor en nadelen zijn afgewogen.

Wat hebben anderen er dan over te zeggen! Zij voelen niet wat jij voelt, makkelijk praten!

Gewoon scheid aan hebben en genieten van de mensen die wel met je meeleven.

Jou ding, jou lijf!

Dat mensen het niet nodig vinden herken ik wel, maar dat kwam bij mij ook omdat ik altijd maximizers draag, tja dan lijkt het nog wel wat!

Maar als ik die dan uit deed en dat het helemaal plat onder mijn hemd werd, dan snappen ze het ineens wel (dit deed ik alleen bij goede vrienden hoor haha).

klopt helemaal!!!

je doet dit voor jezelf en wat de rest zegt ...

ouders schoonouders zus broers enz wisten het op voorhand

besten vriendinnen na de operatie, zo wilde ik het, anders kreeg ik teveel vragen hihi

het is leuk om berichtjes te krijgen, altijd fijn dat er vrienden zijn die met je meeleven

natuurlijk hang ik het wel niet aan de grote klok,

nu iedereen die het wil weten mag het weten, al men vrienden die me goed kennen weten dat ik dit ook al lang wilde dus begrijpen me wel, sommigen geven een reactie van ja als jij je daarbij beter voelt ....

dat zijn dan meestal die personen met een maatje of twee drie meer ;) en niet niet kunnen vatten

ja leuk hé cadeautjes krijgen, ik had ook bloemetjes gekregen en aankoopbon voor lingerie ;-) en dit van de mama's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt super leuk!

Ik was eind mei jarig en toen was het al bekend, heb ook al wat bonnen gehad om straks lingerie te gaan shoppen!

Eindelijk gaat dat gewoon heel leuk zijn! Heb er al zin in!!!!

Ik herken idd wel de reactie van tja als je je daar beter bij voelt... Maar ze respecteren het dan wel, maar kunnen het idd niet helemaal begrijpen, maar dat geeft ook niet!

Ik vermoed dat ik iemand in mijn omgeving heb die ook gaat overwegen nu ze dit van dichtbij bij mij meemaakt, je triggert er dus ook weer mensen mee.

Maar ze gaat het sowieso eerst bij mij volgen hoe alles verloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje... Ik heb vandaag eraf gehaald zat te strak en wAs bevange door de hitte.... Dus mog het er afhale.... Ik ben alleen zwaaar teleurgesteld over resultaat.... Mosschien dat het nog moet zetten.... Maar zo niet ben ik noet tevreden helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje... Ik heb vandaag eraf gehaald zat te strak en wAs bevange door de hitte.... Dus mog het er afhale.... Ik ben alleen zwaaar teleurgesteld over resultaat.... Mosschien dat het nog moet zetten.... Maar zo niet ben ik noet tevreden helaas

Hey Yess

Waarom ben je niet tevreden :-/

heb na 4 dgn mijn verband verwijderd en het was wel ok!

big hug

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey BHtje.... ze zijn precies zelfde als voor me operatie.... ik heb high profile... maar zie er nu niets van.... en net een sport BH gekocht een 75 C.... terwijl ik ervoor een DD had..... dubbel en frustrerend..... misschien komt het nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yess : oei niet te vrede wat vindt je niet goed? De grote of? Bij Verdonck geweest... Foto? Knuffel!! Ze gaan nog hard veranderen niet vergeten eh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het net al geprobeerd op de bank met gebogen knieën, merk idd meteen dat je dan meer de buikspieren belast. Bedankt voor de tip!

Maar wat vind je van je borsten? Al gewend aan de grootte? Ben zo benieuwd!! En hoe zien je wonden eruit?

Ik voel nu steeds behoorlijke druk op m'n borsten, met wat steekjes, het voelt alsof ze op springen staan. Had jij dit ook? en zo ja hoe lang duurt dat? Krijg nu ook best last van mijn rug..

Ik ga denk ik ook voor de lipoelastic, wacht nog op een reactie van online care of ik ze evt ook na 10 of 14 dagen mag ruilen, als dat kan dan bestel ik ze vast :-)

x

Heb jij trouwens de PI Extra new, of een andere?

Ik ben al wat beter gewend aan mijn borsten, maar nog niet helemaal.. Zeker mijn tepels.. Mijn wonden zijn nog afgeplakt, maandag draadjes er uit

Ik heb de pi Unique gekocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey BHtje.... ze zijn precies zelfde als voor me operatie.... ik heb high profile... maar zie er nu niets van.... en net een sport BH gekocht een 75 C.... terwijl ik ervoor een DD had..... dubbel en frustrerend..... misschien komt het nog

Heb je al met de pc of kliniek gesproken. Lijkt me raar!!

Mss waren ze te fel ingepakt. Hoeveel cc hebben ze je gezet?

Pas op mijn sportbh in de winkel is ook een maat kleiner dan dat het moet zijn hoor

Was even schrikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mensen,

Ik word volgende week vrijdag door Dr. Verdonck geholpen, maar bij mij heeft hij nika gwzegd over een echo. Denken jullie dat ik hem hiervooe nog moet bellen?

Lieve groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij vraagt normaal of er borstkanker in je familie voorkomt.. Bij je consult, van daaruit wordt er beslist of je een echo nodig hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft hij inderdaad wel gevraagd, maar bij mij was dit niet het geval. Daaromheeft hij misschien niks over de echo gezegd

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moest ik alleen omdat ik in het verleden het knobbeltje had laten verwijderen.

Ik wilde zelf ook graag voor de zekerheid. Je weet dan iig dat alles goed is voor de BV.

Als je dit zelf ook een prettig idee vind dan zou ik even bellen dan kan hij ws zo een verwijsbriefje uitschrijven,

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff heb zoveel last van zenuwen voor volgende week. Ben bang dat ik iets vergeten of dat ik nog wat moet regelen voor voor de operatie of na de operatie...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft hij inderdaad wel gevraagd, maar bij mij was dit niet het geval. Daaromheeft hij misschien niks over de echo gezegd

Xxx

En ook de leeftijd, onder de 30 is het niet noodzakelijk, bij mij was dat wel het geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.