Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

vlietje, Verdonck weet wel wat hij doet, zeg desnoods tegen hem ik wil gewoon het maximum dat nog naturel is en bij mijn lichaam past

ik ben maar klein 1.60 en had niet veel huid, ik was ook van de pvv ;-) denk dat ik een A75 had

mss kan jou lichaam gewoon meer cc hebben

komt goed meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck heeft gezegd dat het maximum voor naturel 425 cc voor mij zou zijn.

Dit vind ik zelf echt te veel.

Verdonck heeft mij laten passen en zelf mijn mening laten geven. op het moment dat ik tevreden was (zie foto's met pas prothese)

DIt vond hij een goeie keus. Ik had ook nog foto's (zie ook bij wat ik mooi vind) dan zouden ze net iets kleiner uitvallen.

Maar ik kon nog veranderen op de dag zelf! Hij heeft het dus meer aan mij over gelaten en wat ik dacht dat ik zou willen kon dus...

Maar mijn twijfel is vooral omdat ik veel lees dat het anders uitpakt dan met de pas prothese.

Heb de kliniek nog gemaild, volgens hun geeft het wel een realistisch beeld! Alleen kans op lichte afwijking omdat je niet precies weet hoe de spier hier op reageert

Maar toen hadden we het nog niet over het profiel gehad.

Want dat zal toch ook best veel qua zicht veel uit moeten maken high of low profile?

Dus ik twijfel in hoeverre die pas prothese een realistisch beeld geeft..

Wat zijn jullie ervaringen hierin?

en weten jullie of die pas prothesen gebaseerd zijn op een profiel?

na ja, ben blij als ik er straks niet meer over hoef na te denken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff leuk om allemaal te lezen,

maar ik begin zoooo zenuwachtig te worden!!

vrijdag is het zover, op naar dijkhof clinic naar verdonck...

ik twijfel nog steeds tussen 300 en 335

ondanks verdonck me toch echt zeer streng heeft aangeraden niet boven de 300cc te gaan..

Ik heb namelijk gelezen dat achter de spier 30 cc verdwijnt..

Wat die pas prothese betreft,

ik vroeg aan verdonck of de pasprothese het echte beeld is, van hoe het gaat worden.

Hij zei dat de grote hetzelfde zal zijn..

ik krijg high profile, maar kan dat maar moeilijk geloven hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amber,

Jaa jij ook al bijna!

Ik ben nu ook echt wel zenuwachtig! Voor mij nog 2 nachtjes slapen!!!

Lastig hè al dat getwijfel! Soms denk ik ja, nu weet ik het, maar vervolgens kan ik daar 10 min. later weer anders over denken!

Waarom raad hij aan om niet boven de 300cc te gaan?

Ik vind het ook allemaal moeilijk te geloven, je hoort veel verschillende verhalen. Nu het kan wil je het eigenlijk perfect doen, maar dat is erg lastig inschatten. Als je al een beeld hebt van hoe het naakt gaat worden, hoe staat het dan met een colletje of juist laag uitgesneden shirtje?

Maar als er idd al 30 cc verdwijnt achter de spier.... pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whooee bijna dus !!

Ja joh wordt je helemaal gestoord van inclusief de mensen om je heen hahaha.

Hij zei dat 300 cc op het randje van natuurlijk was, alles daarboven zou onnatuurlijk zijn.

maar ik heb het idee dat verdonck misschien veilig speelt door daar nog iets onder te blijven zitten zeg maar.

Ik ben wel heel erg smal en klein , heb wel vormen maar alles heel subtiel, smalle heupen, dunne benen..

Maar vindt het zo vreemd want dat lees je dus best veel, dat er 30 cc verdwijnt

maar verdonck zegt dat dat niet waar is.. terwijl het wel vrij logisch klinkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, en ik maak mezelf vooral ook helemaal gek!

Waar lees je dat dan dat er 30cc verdwijnt? Ik ben het nog niet tegen gekomen,

Maar als dat idd zo is dan wil ik denk ik toch wel voor 380cc gaan, kom ik voor het zicht toch op 350 uit haha.

Maar het lijk mij dat het profiel ook veel scheelt qua zicht.

En heb geen idee hoe dat zit in vergelijk met de pas prothesen..

Heeft hij jou daar iets over gezegd?

Of iemand anders die hier info over kan geven?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jehaaaaa vlietje nog maar 2 dagen! Super spannend.

Als t achter de spier zit komt de spier toch ook naar voren? Lijkt me niet dat dit verlies geeft.

Ik zou voor de grotere gaan hihihi maar ja wie ben ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden en mede-twijfelaars,

Alhoewel ik mn operatie alweer een tijdje achter de rug heb, herken ik jullie twijfel zo erg! Met bame Vlietje...

Ow ik kon mezelf van te voren ook helemaal gek maken.

Ik hoop dat mijn ervaring iets bijdraagt in je keuze.

Ik twijfelde enorm tussen 375 en 400cc.

Achteraf denk ik...whahahahaha waar maakte ik mij druk om. het verschil in mm qua projectie en vreedte is zo klein tussen die twee maten. Dat ga je met het blote oog never nooit zien naderhand.

Ik zou zelfs zeggen, neem 425cc als dat het max is. Je kan het jezelf haast niet voorstellen en het klinkt misschien huge. Maar geloof me....bijna iedereen heeft achteraf spijt...en zegt had ik maar ietsje groter gedaan.

Als ik wist wat ik nu weet...had ik nml 500cc gekozen.

500!! En dat terwijl ik twijfelde tussen 375 en 400.

Kijk alsjeblieft eens naar het aantal mm verschil en realiseer je dat het vaak maar om een paar mm gaat...

Succes Vlietje met de operatie! Het wordt in ieder geval mooi. Of je nu 350 of 380 doet. Maar meid, doe 380 (of 425 ;-)

Liefs Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat medeleven :-)

Begin nu toch aardig zenuwachtig te worden!

Bedacht net dat ik over 24 uur waarschijnlijk op de operatietafel lig! Ineens is het dan zover! Joehoeeeee!

Vanmorgen uitgebreid gedoucht en daar heel bewust van genoten!

Zo nog even bedje verschonen en wat opruimen, ondertussen mijn e-reader opladen, boeken en films en series downloaden.

Volgens mij ben ik er dan klaar voor!

behalve het aantal cc's dan, zucht... Op dit moment zegt mijn gevoel 380cc.

Iemand verder nog tips? Kussen mee in de auto heb ik al gelezen... verder nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Vlietje.alvast heel veel succes morgen..je hebt nog een dag om te twijfelen over het aantal cc's. Haha..Zou ook echt voor de grootste gaan. Komt goed.. Morgen heb jij ook mooie borsten.

Ik zou ook een kleedje meenemen voor in de auto. . Alhoewel ik van de anderhalf durende terugreis weinig heb gemerkt. Was na de operatie zo suf als een konijn..en misselijk..hoorde achteraf ook dat cola wel goed schijnt te zijn.

Ben benieuwd waar je nu uiteindelijk voor gaat kiezen..Laat het lekker over je heen komen..

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid veel succes morgen

Geniet er gewoon van. Het is jouw dagje!!!

Ik droeg een comfi broek. Zorg voor een bloes of hemd met rits of knoopjes

Cola krijg je op je kamer

Als je wilt krijg je er ook koffie :) uiteraard na de operatie!!

En naderhand je pijnstillers goed op tijd innemen

Komt goed, spannend he meid

Ciao ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal lieve meiden!

Nu gaat het wel redelijk met de zenuwen gelukkig.

Alleen nog zo moeilijk voor te stellen dat ik morgen met "echte BOOBS" door het leven zal gaan :5:

Heb er zin in!

Kan nu al niet wachten tot ik weer een week of 2 verder ben en wat hersteld ben en mag kijken!!!!!!

Nu bezig om een lijstje te maken met m'n allerlaatste vragen.

Ik zet er hier ook nog een paar misschien dat jullie deze ook kunnen beantwoorden :1:

-wanneer mag ik met bio oil voor de littekens gaan smeren?

-Blijft het na de sport bh periode belangrijk om altijd een bh te dragen voor ondersteuning of mag zonder bh ook af en toe?

-push up bh/maximizer mag dat nog, zo ja vanaf wanneer? (lees hier verschillende verhalen over)

Niet dat het de bedoeling gaat zijn, ben blij als ik daar straks vanaf ben!!!! Maar je kan het maar weten hè?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bio oil mag je als het goed is pas mee beginnen als de wond helemaal dicht is, pas als het korstje eraf is. Dus daar zou ik me nu nog niet mee bezig houden :)

Bh blijft belangrijk, zeker met sporten enzo maar voor de rest kan je je boobies gewoon behandelen zoals echte. Dus kan echt wel af en toe zonder bh.

Push up mag volgens mij een jaar niet, dit omdat je anders kans hebt dat ze gaan vervormen. Hier verschillen de meningen inderdaad over, zou gewoon luisteren naar je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : ik denk aan je morgen en heel veel succes! Hou ons op de hoogte ! Ik zou ook voor die Max cc gaan maar jij bepaald zelf uiteraard! Ik ben echt benieuwd naar je operatie verslag en je boobies! Het herstel zal wel meevallen.. Bekijk het positief en alles voelt beter aan:) je kunt het! En je hebt boobies! Ik ben nu al jaloers!!! Geniet van je laatste keer op buik slapen,pijnloosheid en van je kleine boobies! Merge zwaai je ze voorgoed uit!

Go go girl!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.