Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hai vlietje.

Ik zou straks eens spieken.

Ik ga mijn borsten vergroten ;)

Waarschijnlijk 350 cc maar kan ook meer worden.

Ik heb brede borsten en wil een mooie volle C.

Koeijers heeft 350 en 400 besteld en oordeelt tijdens de

Operatie wat hij het mooiste vind!

Leuk dat je me toegevoegd hebt.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Vlietje heb jij borstvoeding gegeven?

Het lijkt voor zover ik het kan zien dat ze leeg zijn want qua breedte zijn ze prima.

En die foto's van erna zijn zo mooi!

Ik zou even drie foto's plaatsen...

1 van mijn borsten voor het afvallen en erna

2 passen zonder protheses

3 passen met protheses

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, denk dat het ook wel 380cc gaat worden, jullie hebben wel gelijk denk ik, maar alsnog ben ik toch bang dat ik het te groot gaat vinden... pfff

Hou zelf ook echt niet van te groot! Maar met mijn borstbreedte en alles meegenomen hoop ik dat het naar m'n zin uit gaat pakken.

onderhand een obsessie van tieten haha.

Als je foto's zoekt van bijv. bekendheden met mooie borsten dan scheelt het op verschillende foto's zo anders! Tis ook maar net wat je aan hebt! en hier op het forum zie je alles heel dichtbij en zonder kleding.... moeilijk, moeilijk!

Waar wil je gaan CupAtje?

Ik heb op 9 mei mijn consult gepland op 16 juni en operatie toen ook al vastgelegd op 7 juli, ik wist iig zeker dat ik wilde haha,

Volgens mij kun je bij de Wellness meestal wel binnen 4 weken terecht.. Hoe dat bij anderen is weet ik niet.

Tja het geregel eromheen is een heel gedoe, zeker met kinderen! Ben blij dat die van mij al iets groter zijn en bijna alles zelf kunnen.

Lief dat je meetelt :1:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dit is met 300 cc gepast..

Uiteindelijk zal ik mijn mooie volle C cup hebben en de ccs die erin gaan kunnen iets hoger zijn omdat hij ze in de breedte ook mooi gevuld wil hebben.

Stel dat er te kleine in gaan dan gaan mijn borsten nog verder naar buiten staan en dat wil ik juist niet.

Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen!

Ik krijg ze trouwens op de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bh,tje hoop dat de hechtingen goed verwijderd zijn en je blij bent met het resultaat tot nu toe!

Klein b tje ik denk dat de wachttijd niet zo heel lang is, maar voor de zekerheid ff bellen om teleurstellingen te voorkomen.

Bij de wk. Kliniek dokter verdonk gaven ze aan dat er in september nog voldoende plek was, en dat als we een datum vast willen leggen voor de operatie je dan direct 500euro aan moet betalen. Dit even ter info;)

Vlietje whaaaaaa 2 dagen nog maar.....jeeeehaaaa helemaal dol! Pffffff ben je zenuwachtig? Heel veel suc6 vast. Hier ook een verdonck klantje;) mits de intake bevalt dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik bedoelde die van mij zijn 350cc

BIj jou vind ik het met het passen heel mooi in verhouding, al zal je iets meer ook nog goed kunnen hebben :1:

Maar het is met een truitje met print, dat vertekend miss ook een beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

pffff, wilde eigenlijk al naar bed, type me rot haha.

Maar echt wel super al dat medeleven en overleggen met iedereen!

4 dagen nog watermannetje! Maar de zenuwen gaan idd al komen! Komt wel heeel dichtbij nu! (Al had 2 dagen nog beter geweest haha)

Ik denk zeker dat de intake je zal bevallen. Ik voelde me meteen op m'n gemak bij Verdonck, en dat hoor ik van iedereen die bij hem is geweest :1:

Zo nu ga ik slapen, morgen ben ik er weer!

truste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat truitje zat me een partij strak haha.

Diana zei dat je mooist in verhouding bent als je borstomtrek even groot is als op je heupen.

Ik vind dit wat ik nu gepast heb prima staan..

Op mijn lichaam hoorde nou eenmaal grotere borsten.

Ben niet de slankste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Ladies hier ben ik dan weer, vandaag 14 dgn po!

Bezoek bij Verdonck viel super goed mee :) draadje zijn verwijderd en ziet er best mooi uit

HELAAS PINDAKAAS

terug plakkertje over en mag ik nog NIET douchen!

pas zondag, strengste chirurg die er bestaat denk ik :130:
vanaf nu nog 6 weken, jawel 6 weken die martelband, alles voor het goede doel he dames

zal straks enkele fototjes maken en posten, ik weet hoe moeilijk het is om cc te kiezen en foto's in te schatten, uiteindelijk lijken ze in het echt nog anders en op elk lichaam zien ze er anders uit

daarenboven veranderen ze nog!!

:01: BEN BLIJ MET MIJN BOOBIES :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik ook weer!!

Gefeliciteerd, alweer 14 dagen!

Bah, nog niet douchen, wat jammer! Wanneer mag dat wel weer dan?

Nog 6 weken afzien en daarna kun je lekker pronken!

Idd strenge chirurg, maar misschien ook wel goed, heb van hem behalve dat niks dan lof gelezen!!

Heel goed om te lezen dat je nu heel blij bent!!!!!

Ik wacht met smart op je foto's hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Meiden,

Ik heb mijn schaamte helemaal opzij gezet, ik heb nieuwe foto's van mijn voor situatie erop gezet. Over 3 dagen is toch alles anders :3:

Maar ben wel benieuwd of jullie denken dat dit een goede basis is voor een mooie borst straks, voor zover dat te zeggen is natuurlijk!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : schaam je niet over 3dagen heb je er nieuwe :) ik ga in september op gesprek bij Verdonck en plan dan mijn operatie bij hem in december. Zal in de week eens bellen :) ik kan echt niet wachten hoor! Een vriendin heeft maandag een bv laten doen en kan amper uit de voeten.. Haar 1 arm doet zo een pijn is dat normaal? Ze kan niet zelf eten niet naar de wc niet aankleden .. Brrr beloofd :) kids zullen ff mama moete missen... Ik zal ook eens foto's plaatsen van hoe de mijn er nu uitzien na 2x borstvoeding te hebben gegeven 2x 6maanden. Reacties altijd welkom!

Bh'tje : foto's foto's :) ik ben zo benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bh'tje : vraagje : de medicatie die je krijgt na de operatie is die ontsteking remmers zijn dat grote pillen? En wat moet je nog innemen en hoeveel keer? Ik en medicatie ben daar ni zo voor en ook pillen slikken zijn rampen :(.

Aan degene die hier al een bv hebben.. Mijn vriend vindt het allemaal zo groot lijken als hij foto's ziet en zegt ik vindt dat mooi maar hoe voelt dat? Dat vindt hij ook belangrijk .. Iemand die mij raad weet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Ladies,

Fotootjes staan erop

jullie mening is altijd welkom

CupAtje die ontstekingsremmers zijn idd grote maar die kan je in twee breken, ibuprofen 600, mss bestaat er ook in minder mg en zijn die kleiner, dan kan je die laten voorschrijven, maar dan moet je er natuurlijk wel meer nemen

maar dat is maar voor even hé ;-) de pijnstillers kan je vervangen door bruistabletten, de antibiotica dat waren maar 3 pillen (ook grote maar die kon je ook breken) denk dat dat wel allemaal te bespreken valt, zeker voor zorgen dat de juiste medicatie op het doktersvoorschrift staat (dat krijg je mee als je de kliniek verlaat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje,

proficiat met je durf !!! het is bijna zover, dan heb je ook lekkere boobies :-)

ik durfde eerst ook niet mijn voor situatie erop zetten, durfde eerst zelfs geen foto van mezelf te maken, laat staan ze te bekijken

nu had ik er, ze stonden op men gsm maar per ongeluk gewist

alleen in de kliniek is er nog een foto van mijn A-situatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ondanks de schaamte voelt het toch goed om te delen hier!

Maar wauw, ik vind die van jou echt heel mooi!!!

Is jou voor situatie te vergelijken met die van mij?

Wat is de maat van jou borstomvang?

Ik ga nog meer twijfelen... zucht.

Jij heb 300cc, nu ben ik ineens bang dat 350cc al teveel zou zijn voor mij!

Of lijken ze nu bij jou groter door de zwelling en slinken ze nog iets?

pfff wordt niet goed van mezelf!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.