Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Vlietje : hoe gaat met u? Nog veel pijn? Ik wacht nog op meer foto's :)!

Bh'tje : hoe is het met jou? Nog pijn ? Zijn ze nog hard veranderd? Foto :)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa, die sportbh is echt een verademing, heerlijk!

Welke heb je gekocht?

x

sorry meid, heb geen tijd meer gehad om te antwoorden

mijn sportbh heb ik in een lingerie winkel gekocht

een shock absorber, bandjes kan je verplaatsen en kruisen plus er zaten extra bh bandjes bij ;-)

hij is wel om achteraan te sluiten, dit gaat nu prima en zit ook leuker en oogt ook mooie

(zonder de martelband natuurlijk) hihi

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een operatie bij dokter Verdonck gepland staan op 12/09. Verschil dual plane en achter de spier is dat je bij een dual plane gedeelte achter de spier blijf en gedeelte ervoor. Combinatie van de 2 technieken voor/ achter de spier. Ik vroeg aan Verdonck waarom hij koos voor achter de spier, bij mij was de reden omdat ik 'erg mager' was, aldus dokter Verdonck. Dan is het risico dat je randen van de implantaat gaat zien groter, als hij hem achter de spier plaatst is dit niet/nauwelijks. En achter de spier betekent niet dat de implantaat hier helemaal achter verdwijnt, maar voor het grootste gedeelte achter de spier wordt geplaatst. Ik heb nu 70a en laat 280/300 cc implantaten plaatsen. Hij ging kijken wat hij 'kwijt' kon tijdens operatie zodat het niet te gek zou worden maar 'netjes' mooi passend bij mij zou blijven :-). Ik vraag me af heb jij al een bh ofzo gekocht voor na de operatie, zo'n speciale? Zoja waar, watvoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai VivianJane,

Ik heb nog geen sport bh gekocht, omdat je niet precies weet welke maat je moet hebben. Ik vraag de dag van de operatie welke sport bh maat Dr. Verdonck me aanraad om te kopen. Ik heb wel al gekeken online, naar verschillende sportbh's, zoals Fila, hunckemoller, hema.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry meid, heb geen tijd meer gehad om te antwoorden

mijn sportbh heb ik in een lingerie winkel gekocht

een shock absorber, bandjes kan je verplaatsen en kruisen plus er zaten extra bh bandjes bij ;-)

hij is wel om achteraan te sluiten, dit gaat nu prima en zit ook leuker en oogt ook mooie

(zonder de martelband natuurlijk) hihi

groetjes

Maakt niet uit!

Hoe heet het type wat je hebt van shock absorber? is idd ook wel handig als je de bandjes kan verplaatsen en kruisen!

Wacht er nog even mee, maar als hij dus lekker zit hou ik het ook even in gedachten voor straks :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een operatie bij dokter Verdonck gepland staan op 12/09. Verschil dual plane en achter de spier is dat je bij een dual plane gedeelte achter de spier blijf en gedeelte ervoor. Combinatie van de 2 technieken voor/ achter de spier. Ik vroeg aan Verdonck waarom hij koos voor achter de spier, bij mij was de reden omdat ik 'erg mager' was, aldus dokter Verdonck. Dan is het risico dat je randen van de implantaat gaat zien groter, als hij hem achter de spier plaatst is dit niet/nauwelijks. En achter de spier betekent niet dat de implantaat hier helemaal achter verdwijnt, maar voor het grootste gedeelte achter de spier wordt geplaatst. Ik heb nu 70a en laat 280/300 cc implantaten plaatsen. Hij ging kijken wat hij 'kwijt' kon tijdens operatie zodat het niet te gek zou worden maar 'netjes' mooi passend bij mij zou blijven :-). Ik vraag me af heb jij al een bh ofzo gekocht voor na de operatie, zo'n speciale? Zoja waar, watvoor?

Leuk! Gefeliciteerd met je datum :-)

Verdonck plaatst volgens mij bijna altijd achter de spier. Iedere PC heeft zo zijn eigen voorkeur heb ik het idee. maar als je heel slank bent of weinig weefsel hebt van jezelf dan is dit ook de beste manier zoals ik begreep en idd de randen niet/nauwelijks zichtbaar en ook minder kans op kapselvorming.

Ik heb idd aan verdonck gevraagd in welke richting ik qua maat sport bh ik straks moet denken. na de operatie heb ik er meerdere in verschillende maten online besteld, toen het verband eraf mocht even passen en de overige weer retour gestuurd!Bij mij is het de lipoelastic PI extra new via online-care geworden. Deze zit heerlijk en was niet zo duur!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje en bh'tje ; hoe gebeurd het passen van de juiste maat? Met je bh of met thirts ? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? En hoe gaat het met jullie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje en bh'tje ; hoe gebeurd het passen van de juiste maat? Met je bh of met thirts ? Wat moet ik mij daar bij voorstellen? En hoe gaat het met jullie??

Verdonck heeft daar een hemd en daaronder plaatst hij de pas protheses (zie mijn foto's)

Het gaat goed, hele goeie dag vandaag! Vannacht eindelijk wat slaapuren kunnen maken. Voel me een stuk fitter en heb me vandaag nog niet slap gevoeld :1:

Ik ga morgen proberen om een dagje te werken.

Zou eigenlijk gister beginnen, maar toen voelde ik me nog echt niet fit genoeg!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woww Vlietje. Fijn om te horen dat het goes met je gaat. Je boobies zien er al super uit!!! Ik moet nog twee nachtjes slapen. Zoooo... Spannend haha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woww Vlietje. Fijn om te horen dat het goes met je gaat. Je boobies zien er al super uit!!! Ik moet nog twee nachtjes slapen. Zoooo... Spannend haha

Xx

Dank je wel!!!

Jij moet toch de 21e? Of is het vervroegd?

Super spannend!! Dan gaat het ineens zo snel hè?

Lukt het met de zenuwen?

x

Vlietje fijn dat je wat beter geslapen hebt, en goed dat je je grenzen aangeeft. Wat niet gaat dat gaat niet....neem de tijd anders neemt de tijd jou!

Mooi gesproken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Ik heb gister even gezocht naar po bh's zijn inderdaad makkelijk te vinden via internet! Je kan ook een soort band kopen die je boven je borsten doe om ze op hun plek te houden?!? Iemand ervaring hiermee? Zo ja, werkt t? Ook vroeg ik me af of iemand van jullie als zowel preventief en als nazorg fysio heeft gehad? Velthuis kliniek adverteert hiermee, en het klinkt opzich ook wel logisch na een operatie waar spieren bij betrokken zijn? Heeft 1 van jullie dit gedaan? Zowel preventief of (alleen) nazorg.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje, ik word morgen geopereerd, omgg. Zenuwen zijn in me hele lichaam aanzezig haha

Xxx

ooohhhh spannend, veel succes meid

morgen boobies !!!! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Ik heb gister even gezocht naar po bh's zijn inderdaad makkelijk te vinden via internet! Je kan ook een soort band kopen die je boven je borsten doe om ze op hun plek te houden?!? Iemand ervaring hiermee? Zo ja, werkt t? Ook vroeg ik me af of iemand van jullie als zowel preventief en als nazorg fysio heeft gehad? Velthuis kliniek adverteert hiermee, en het klinkt opzich ook wel logisch na een operatie waar spieren bij betrokken zijn? Heeft 1 van jullie dit gedaan? Zowel preventief of (alleen) nazorg.

Groetjes!

hey meid,

die borstband of genaamd martelband haha ;-) is zoals de naam ook luidt niet altijd even leuk om te dragen maar toch geeft het een goede steun. Ik moet hem gedurende 8 wkn aandoen van mijn pc, hangt weldegelijk van elke pc af want sommige meisjes dragen zelfs van de eerste dag een sportbh terwijl ik nog een verband om had, ma bon Verdonck is dan ook ne strenge ;-)

denk wel dat het zijn nut heeft want ben nu bijna 3wkn po en ze staan heel mooi :-)

ivm fysio!! geen idee

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn he Vlietje, ben blij dat je je ook veel beter voelt

morgen ben ik al 3 wkn po , oh nee merk het juist pas!! al 4 wkn hola

kan nu heel vlot bewegen en een stapje in het nachtleven zetten hihi ;-)

ze zijn wel nog super gevoelig, soms gaat de 'martelband' wel uit, maar dan ben ik soms wel blij dat ik hem terug kan aandoen

al twee maal wakker geworden met mijn armen boven mijn hoofd, raar gevoel

elke dag wordt alles soepeler, alleen super gevoelig, dus auto gordel, handtas,.... niet handig voor mij

groetjes en nog een fijn dagje aan iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Ik heb gister even gezocht naar po bh's zijn inderdaad makkelijk te vinden via internet! Je kan ook een soort band kopen die je boven je borsten doe om ze op hun plek te houden?!? Iemand ervaring hiermee? Zo ja, werkt t? Ook vroeg ik me af of iemand van jullie als zowel preventief en als nazorg fysio heeft gehad? Velthuis kliniek adverteert hiermee, en het klinkt opzich ook wel logisch na een operatie waar spieren bij betrokken zijn? Heeft 1 van jullie dit gedaan? Zowel preventief of (alleen) nazorg.

Groetjes!

Die band heb ik meteen na de operatie van de kliniek om gekregen, en idd 8 weken dragen dag en nacht. Denk zeker dat het wel werkt en nut heeft! Zo blijven de implantaten goed op hun plek en kunnen ze niet naar boven!

Ik heb geen fysio of oefeningen gehad. Ik denk dat rust en voorzichtigheid vooral belangrijk zijn. Door daarna steeds automatisch meer bezigheden weer op te pakken bouw je het oefenen van je spieren ook weer rustig op (dit is wat ik denk en mijn gevoel zegt).

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje, ik word morgen geopereerd, omgg. Zenuwen zijn in me hele lichaam aanzezig haha

Xxx

Heel veel succes! Komt helemaal goed meid!

Morgen nieuwe Boobies!!! Joehoee.

En snel voel je je ook weer beter en kun je genieten!!

xxx

Dankje wel lieve dames!!! Ik zal jullie op de hoogte houden.

Xxx

Weet je trouwens al hoeveel cc het gaat worden? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn he Vlietje, ben blij dat je je ook veel beter voelt

morgen ben ik al 3 wkn po , oh nee merk het juist pas!! al 4 wkn hola

kan nu heel vlot bewegen en een stapje in het nachtleven zetten hihi ;-)

ze zijn wel nog super gevoelig, soms gaat de 'martelband' wel uit, maar dan ben ik soms wel blij dat ik hem terug kan aandoen

al twee maal wakker geworden met mijn armen boven mijn hoofd, raar gevoel

elke dag wordt alles soepeler, alleen super gevoelig, dus auto gordel, handtas,.... niet handig voor mij

groetjes en nog een fijn dagje aan iedereen

Zeker fijn! Vandaag voor het eerst gewerkt. Ging prima, alleen heel erg moe, maar ja heb natuurlijk ook nog wat slaap in te halen van al die slapeloze nachten!

Nieuwe mijlpaal is nu de hechtingen eruit en oooooohh wat kijk ik er naar uit om weer lekker te kunnen douchen!!!

Doe je de martelband uit als je een uitje hebt? of omdat je er gewoon even klaar mee bent?

Ik zou zaterdag een leuk feest hebben, maar sla toch maar even over... Ik kan niet toekijken en genieten, ik moet meedoen, en ja springen en armen boven schouders zit er niet in. Stil staan is voor mij met muziek echt geen optie! Dus ben ik maar verstandig... zucht... alles voor de boobies!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen, spannend Ramonaa!

Ik word 28 augustus geopereerd ben nu al zenuwachtig hahah

Jeetje Mommy2, jij pakt het meteen goed aan met een mommy make over! stoer hoor!

Dat is nog eens extra spannend!! Snap dat je al zenuwachtig bent! Nog even geduld hebben!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.