Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

oei nog een week na de draadjes? zal laten weten wat pc te zeggen heeft, hangt er wss ook vanaf hoe ze genezen zijn :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Vanaf het verband tot je voeten kun je toch wel onder de douche doen?

Verdonck zei tegen mij 2 weken niet douchen, zodra het verband er af is en de hechtingen eruit zijn mag het weer heb ik begrepen.

3 weken is wel heeel lang!!

Als ik het zo lees is het toch meestal 3 uur wachten voordat je mag.... Ik vraag me af waarom dat dan is????

Ach ons geduld wordt deze periode sowieso enorm op de proef gesteld!

Maar we weten waarvoor we het doen!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe het ook zo en ik voel me toch ook een beetje vuil.. Die eerste douche gaat echt genieten zijn!!! En ik zit ook graag in bad! Ik ga dat dan nog leuker vinden!! Hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BHtje!

Ik heb je foto gezien, ziet er echt super uit!

Wil je er miss nog foto's opzetten?

van iets verder weg en van opzij?

Was je ook net zo plat als ik? (zie mijn foto's)

Jij bent wel smaller dan ik van boven denk ik, want jij kon niet meer dan 300 cc toch?

Heb jij ook high profile achter de spier en rond?

Sorry heel vragenvuur ineens, maar ik twijfel nog over het aantal cc's en bij jou ziet het er heel mooi uit :57: , dus denk/hoop dat ik door jou misschien wat wijzer kan worden!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Ik mocht de dag na de operatie het verband er al af en ook gelijk douchen. Mn handen ondersteunden mn borsten en mn vriend waste me. Was na een dag zelfs al heerlijk.

Ben je er al uit Vlietje, hoeveel cc je neemt? Kan me goed voorstellen dat je twijfelt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vlietje high profile achter de spier

als de draadjes er uit zijn zal ik er nog een paar fotos op plaatsen

yep ik was bijna plat, had een atje

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super BHtje, ben benieuwd :-)

Hoop dat ik daardoor gevoelsmatig een keus kan maken in het aantal cc's wat ik wil, Denk dat ik voor hetzelfde zicht meer cc's nodig zal hebben omdat mijn omvang breder is. Klopt dat wat ik denk? of werkt dat niet zo?

Dus Ellen, ben er nog steeds niet uit...

Als ik het allemaal zo lees is het 2 weken verband en niet mogen douchen alleen bij Verdonck. Bij andere pc's mag je volgens mij altijd direct een sport bh aan, en je kan meteen kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook naar Verdonck gaan december operatie plannen oktober gesprekje doen. Kijk er al echt naar uit ! Ik hoop op 350cc maar ik ga zijn raad volgen.. Jammer dat hij zo anders te werk is qua borstwand... Lijkt me zo frustrerend om zolang te moeten wachten. Schrijft Verdonck 2weken ziekte thuis of..? Ik werk als poetsvrouw en zou graag toch 2weken nemen als hij die schrijft en weekje, extra erbij doen :) bh'tje ik kijk uit naar de andere foto's .. Heb ik ook meer een idee :) hoe gaat het met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi CupAtje,

Heb je al een afspraak staan ik Oktober?
Spannend hè als je de knoop eenmaak heb doorgehakt?

Volgens mij zei hij dat hij idd 2 weken kan schrijven.

Ik heb 1 week vakantie opgenomen, ik twijfelde of ik hiervoor in de ziektewet kon.

Mocht het daarna niet lukken dan ws alsnog in de ziektewet.

Tja dat verband wat hij doet en andere niet zal vast ergens goed voor zijn, ze zijn dan iig goed beschermd :-)

Bijna alle borsten die ik van Verdonck heb gezien zien er ook erg mooi uit, dus misschien is het wel beter zo.
Maar ons geduld wordt dan wel extra op de proef gesteld haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEY HEY

JA Verdonck schrijft zeker twee weken thuis dat is geen probleem

ik heb het verband 4 dgn om gehad!!! heb contact met hem genomen omdat ik geen adem kreeg, dus mocht sportbh aandoen, ben dan wel nog eens op consult geweest, als check-up, alles was ok, zo werd het toch mogelijk om te gaan werken!!

ik heb geen ziekenbriefje gebruikt! was niet mogelijk op mijn werk, dus heb ik verlofdagen opgenomen, daarmee dat ik ook vlug terug ben gaan werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Vlietje ik weet me ook niet zo goed raad met de lengte breedte kilo's en cupmaten... :6:

Ik ben 1,78 weeg 79,2 kg ( er moet nog 4,2 af om op mijn voor de zwangerschapsgewicht uit te komen maar dat komt....)

Ik ben niet dik, maar heb "gezonde" armen, benen en billen, helaas minder gezonde boobs ( alhoewel ze doen waarvoor ze gemaakt zijn) gewoon vrouwelijke rondigen zeg maar....

Maar heb dus ook echt geen idee, ach na wat passen en meten zullen we het wel zien. Nog 7 dagen tot de intake!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb overigens van de week bij mijn teamleider ( het hele verhaal) en personeelszaken ( alleen cosmetische operatie benoemd) en gevraagd wat er mogelijk is binnen de orgaisatie, maar ik mag gewoon in de ziektewet.

Daar stond ik wel even van te kijken, want ik kies er zelf voor....dus had dit niet verwacht. Maar hey als het kan...ben ik geen moraalridder hoor :6: Mijn teamleider zij zelf dat ik echt gewoon de tijd moest nemen om goed te herstellen. Ik heb aangegeven dat ik mijn best zal doen om asap. weer taken op te pakken.

Hij vondt het allang fijn dat ik het na de drukke vakantie periode wilde plannen en we niet nu het rooster op zijn kop moesten gaan gooien. Ik zeg helemaal top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Watermannetje,

Ja vind het erg lastig al die verhoudingen en een voorstelling te maken hoe het gaat worden.

Eerst moet je het maar doen met je borsten hoe ze zijn, en dan ineens heb je er zeggenschap over! Zo bizar haha.

Maar bij de intake wordt je iig al een stuk wijzer hoor!

Waar ga je?

Wel super hoe ze er op je werk mee omgaan!

Bij iedereen het wel, maar heb gewoon een week vakantie opgenomen omdat ik ervan uit ging dat ik hier geen verlof voor kreeg. Als het nu echt nog niet gaat na een week dan zien we wel verder, hoop dat ik dan in de ziektewet mag. Maar dat zien we later wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi BHtje,

Wel fijn om te weten dat als het verband echt in de weg zit dat er mogelijkheden zijn om het er eerder af te doen.

Want werken met het verband was echt geen optie geweest?

Ik heb er tijdens het consult ook naar gevraagd omdat ik hier zoveel lees dat het soms bijna niet te doen is.

Hij zei dat als het niet gaat dat ik kan bellen en evt knipjes in de zijkanten kon geven dat het wat losser zit.

We zullen het verder maar afwachten....

Maar je mocht niet meteen douchen toen het verband eraf was? Of wat zei Verdonck hierover?

Aaahhhhh Nog maar 4 dagen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag 13 dgn po

straks draadjes uit en dan mag ik hopelijk douchen

neen toen het verband afging mocht ik nog niet onder de douche

ik ging na 4 dgn al werken en met dat verband om was dat echt niet te doen

als je het kan volhouden doe je dat maar en anders bel je maar naar zijn privé nr

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje jazeker en ben er ook erg blij mee....

Ik mag 10 juli op intake ( eerst de 14e maar dan is het hier vakantie dus heb het eeder kunnen zetten) wil de operatie in september plannen.

Hopelijk kan jij dan ook de ziektewet in als t niet gaat, of kan je nu wat meer uren maken om straks terug te nemen? Of onbetaald verlof misschien mogelijk?

Best een geregel zo allemaal he.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Bhtje,

Draadjes eruit? Hoe voelt dat?

En al lekker gedoucht?

Wacht met smart op foto's.... haha

Ben nog steeds zo aan het twijfelen!

Ik ga het aanzien met het verband en idd anders bellen, iig fijn om te weten hoe het bij jou ging!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Extra uren maken zal niet meer gaan, heb vandaag voor de laatste keer gewerkt voor mijn BV haha.

Nou werk ik ook maar 2 dagen op di en do, dus ga ervan uit dat het in de 2e week wel te doen moet zijn.. woe ben ik dan ook vrij daartussen.

Mocht het echt niet gaan dan komt het ook vast goed met 1 vd opties die jij noemt. Maar een geregel is het zeker!

Spannend, over een weekje consult! Tijd gaat snel hoor, tis zo september!
Waar ga je op consult? Of had je dat nu al gezegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlietje

Stiekem even meegelezen en erg benieuwd naar hoe je nu bent.

Ik heb van mezelf een foto online staan openbaar en word 23 juli geopereerd in Amstelveen.

Wat betreft je ccs zou ik voor 380 gaan want in het begin zijn ze erg gezwollen van het vocht en daarna worden ze hun normale maat en vind je ze al kleiner dan dat je gewend was toen gezwollen waren!

En wat betreft de projectie naar voren is dat echt minimaal!

Je went daarna heel snel aan wat je hebt en ik denk dat als je minder cc kiest je daarna denkt hoe zouden ze met 380 geweest zijn?

Nog een paar dagen meid!

Als ik aan mijn operatie denk word ik blij maar soms ook heel zenuwachtig dus ik ga op zoek naar wat kalmerends voor de dagen ervoor zodat ik wel normaal slaap!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Klein Btje,

Heb je even toegevoegd als vriend kun je mijn situatie nu zien... Wel met hemdje, bloot durfde ik nog niet haha, misschien als ik straks ook wat moois heb om te laten zien :-)

Bedankt voor het meedenken en advies!

Het is zooo moeilijk voor te stellen hoe het gaat worden! dat al ongeacht het aantal cc's!

Ik probeer mezelf ook maar gerust te stellen dat het hoe dan ook goed zal zijn, kan niet anders met mijn voor situatie haha.

En wat ga jij laten doen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook gaan voor 280cc. Kost al zoveel geld dus wil je graag dikke borsten en als het dan toch klein uitvalt is het toch jammer.. Hier moet ik nog bellen maar ik plan de operatie in november of december dus vindt september afspraak vroeg genoeg niet? Is het lang wachten op de operatie of kan dat snel? Ik moet ook alles goed plannen in november heb ik nog extra werk dat gepland staat begin december liefst de eerste week al wil ik de opertie laten doen zodat ik tijdens de feestdagen pijn vrij kan genieten.. Alleen wordt het een heel geregel met de opvang voor de kids mijn vriend begint te werken om 6u en kan ze ni na school brengen maar wss zal hij wel verlof nemen een week vertelde hij.. Dus ik heb hoop en tel de maanden al af:) zal iets geruster zijn na een gesprek en dat ik weet hoeveel cc het zullen zijn. Ik wil liefst 350cc ik hoop echt dat dat lukt!

Bh'tje : ik ben ook benieuwd na nieuwe foto's

Vlientje : spannend!!!!! Ik tel mee af met jou...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.