Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Bedankt meiden!

Ik ga nu lekker slapen, morgen vroeg op!

Idd nu nog even lekker op m'n buik slapen.

Morgen het grote afscheid en het verwelkomen van mijn nieuwe boobies :57:

Ben er klaar voor!

Wel heel fijn om hier zoveel steun te vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal! Heel erg fijn om al deze positieve dingen te lezen over dokter Verdonck. Nog even en dan is het ook zo ver voor mij en wat is het spannend! Ik heb nu een kleine 75B en krijg 330cc. Het zou een kleine c worden ongeveer. Hoe is het resultaat bij julie? Veel pijn gehad?

Kleine D bedoel ik :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : ik vindt het normaal dat we je steunen ! We zijn vrouwen en begrijpen elkaar nu eenmaal goed. Ik vindt dit forum echt top! Blij het gevonden te hebben en blij voor alles wat ik lees! Ik voel me soms ne echte kenner :) succes en ik ga dromen over de mijne in december :) ik denk aan je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje... heeel veel succes vandaag !!! het komt allemaal goed....

ik ben afgelopen vrijdag geholpen, en moest half 9 binnen zijn... half 10 geholpen en half 12 weer in de auto... ( beetje snel voor mijn gevoel)

nu 4 dagen po.... en jeeetje wat een spierpijn... maar kwa me borsten zelf geen pijn :)

ik hoop dat het bij jou ook meevalt XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha Watermannetje!

Ja ik heb ze! Alles goed gegaan, het is 380 cc geworden!

Echt jammer dat ik ze pas over 2 weken kan zien!!!! Heel moeilijk om er een voorstelling van te maken nu. Ben wel een beetje bang dat ik ze te groot ga vinden, maar ben natuurlijk ook nog niks gewend! Komt vast goed!

Voel met geestelijk erg goed, maar lichamelijk is het wel even afzien.

Heb ruim 3 uur in de auto gezeten er was file door een ongeluk. Die rit was heel zwaar!

Als ik me beter voel zal ik een verslagje doen!

Bedankt voor al jullie succeswensen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : je hebt ze!! Ik heb heel de dag aan je gedacht.. Hoe voel je uw? Alles goed verlopen? 380cc moest dat bij mijn gaan zou ik dat ook willen! Ben benieuwd naar je verslag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, slapen lukt helaas niet!

Hierbij dan mijn verslag:

Ik moest mij om 7.50 melden. We waren er al om 7.15, de kliniek was toen nog niet open... iets na haf 8 konden we naar binnen. De receptioniste vond ik wat kortaf. Ze vroeg naar mijn verlag vd echografie die ik van te voren moest laten maken. Die had ik niet omdat ze deze vanaf het ziekenhuis naar de kliniek zouden doorsturen. Ik had vorige week al een mailtje gedaan of ze die ontvangen hadden, maar die vraag hadden ze overhet hoofd gezien. Ze vond het raar dat het met de post gestuurd zou worden, want die kwam toch bijna nooit aan! Nu was ik helemaal niet zenuwachtig, maar zei gafme het gevoel dat zonder verslag de operatie niet door kon gaan! Dus raakte lichtelijk in de stress! Vervelende binnenkomer!

Toen moest ik naar de wachtkamer. Om 8.00 werd ik opgehaald door een lieve verpleegster. (Niks meer gehoord van dat verslag). Ik vroeg of de opratie dan idd pas 3u later plaats zou vinden... Nee joh! Ik was de allereerste en zou om 8.30 al geopreerd worden. Dit was wel heel fijn om te horen.

Even voor de meiden die nog moeten... door een handige vragenlijst op dit forum heb ik eraan gedacht om tevragen of ik als eerste kon. Doen dus! Ze houdenhier rekening mee en scheelt veel wachten!

Maar goed ik werd naar een zaal gebracht naar een ruimte met bed afgesloten door een gordijn. Daar werd mijn bloeddruk gemeten, moest ik me omkleden, operatieschort, pantoffeltjes en badjas. Nog een medische vragenlijst invullen, hierop kon ik ook aangeven of ik nog vragen had voor Verdonck. Ja dus want ik twijfelde nog steeds over het aantal cc's.

Om iets over half 9 werd ik opgehaald, in de operatiekamer was het erg koud, maar alles ging heel snel. De knoop door gehakt en er toch 380cc van gemaakt. Het infuus werd geplaatst. De anesthesist stelde zich voor en zei je gaat zo je helderheid verliezen, na diep in en uit ademen was ik weg!

Denk ong een klein uur later werd ik wakker. Ik was heel suf en o wat had ik het koud! Door het rillen gingen die schokken naar mijn borst, was niet lekker. Wel eenn dekendje gehad na vragen en later nog een, maar bleef maar rillen. Ik had de kracht niet om te kijken. Verdonck kwam nog even vertellen dat alles goed was gegaan en dat ze mooi gaan worden! Ondertussen zijn er wel 4 anderen ook de uitslaapkamer ingereden, dat leek wel even op massa productie. Ik vond het eindeloos duren voor ik weer terug naar mijn vriend mocht. Maar denk dat het nog geen 15 min was in werkelijkheid. Daar overgezet in het gewone bed, ai wat deed dat pijn! Wa blij om mijn vriend te zien, het was toen rond 10.15, Maar voelde me heel suf. Nadat mijn bloeddruk was gemeten bleek ook dat deze erg laag was. Ik kreeg vocht via het infuus ingediend. Ik kreeg een glaasje cola en ze adviseerde zoute chips.... zoals jullie al verteld hadden haha.

Ik probeerde te slapen maar dat lukte echt niet! Ik voelde me zo slap, nog een x mijn bloeddruk gemeten, dat ging al beter. Ik was gewoon slap vd honger denk ik.

Ik kreeg toen zoute bouillon met beschuit. Het was niet te drinken, maar ik knapte er van op!

toen uitleg gekregen over de nazorg en nadat mijn bloeddruk weer op pijl was mocht ik om 12.15 naar huis. Werd geholpen met aankleden en met de rolstoel naar de auto gebracht,

Ging verder lekker vlot en naar tevredenheid, alleen mijn borst en rug deden erg zeer. Ademhalen ging moeizaam, had de behoefte om diep in e uit te ademen, maar dat was echt killing!

De autorit was zwaar! Ook nog anderhalf uur in de file door ongeluk! Slapen lukte weer niet helaas.. Ron half 4 waren we eindelijk thuis....

Thuis ging redelijk, wat mensen gebeld, af en toe wat lopen, af en toe zitten. Wel behoorlijk pijn, maar werd dragelijker. Verder goed kunnen eten, en gelukkig helemaal niet misselijk!

Alleen het slapen dus.... vreselijk! Allemaal kussens in bed, maar ik kan dat niet op mijn rug, zeker niet met de pijn. Af en toe 15 a 30 min. Slapen, dan weer wakker, kussens schikken (doet pijn) In en weer uit bed (duurt lang om voor elkaar te krijgen en doet ook veel pijn.

Vandaar op dit tijdstip mijn hele lange (hopelijk niet te saaie) verslag.

Ik ga nog een proberen een dutje te doen...

bedankt voor al jullie interesse en medeleven, doet me goed!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlietje! Nog eens proficiat! Onthoud dat het beter gaat gaan.. Vandaag gaat de ergste dag zijn, en elke dag gaat een beetje beter.. Neem ongeveer om de zes uur die paracetamol, zet echt je wekker hiervoor.. Ook snachts.. En veel thee drinken..

Ik denk aan je..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie!

Nu een klein uurtje kunnen slapen. KOn nu echt niet mijn bed uit komen, 10 min. worstelen Hoorde ik gelukkig ik mijn oudste zoon en kon mij overeind helpen. Eerder deze nag was het ook niet lekker maar dan ging het nog.

Dus Lea kan me nu idd voorstellen dat dit de ergste dag gaat zijn, ik zal trouww mijn paracetamol innemen,

En Tess, ook ik zit in het tapeverband en ook nog een borstband. Kan me voorstellen dat ik dat straks vreselijk ga vinden, maar voor nu voelt het erg veilig!

Al ben ik zo benieuwd naar het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht trouwens dat ik de hechtingen na 2 weken moest laten verwijderen door de huisarts, maar ik kreeg te horen dat ik oplosbare hechtingen heb, Dit heb ik nog niet eerder gelezen volgens mij. Weet iemand hoe dit zit?

Na 2 weken zou ik ook het verband er zelf af mogen halen, bij voorkeur wel onder toezicht van huisarts of een verpleegkundige als ik die in mijn omgeving heb. Maar dit is niet eens noodzakelijk!

Ik wil het toch wel graag laten controleren. Gelukkig heb ik een vriendin die verpleegkundige is, zei wil me helpen en kijken, en als ik me daar beter bij voel kan ik altijd nog even langs de huisarts.

Iemand meer deze ervaring?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik slaap zo'n 7 uur aan 1 stuk en dan nog een dutje op de zetel.. :-)

Eigenlijk is dat niet echt vroeger, want ik zou dan ook al mijn draadjes kunnen laten knippen.. Ik heb ook oplosbare, maar de knoopjes moeten geknipt worden, dan lost de rest op..

Ik heb gebeld voor het verband, omdat ik eerst van plan was niets te zeggen tegen de dochter van mijn vriend.. En zo'n blauw verband valt wel op.. Ondertussen hebben we besloten om gewoon eerlijk te zijn.. Maar ik haal het er toch vrijdag af, want ik ben het kotsbeu.. Er zijn veel meiden die het er nog veel vroeger hebben afgehaald en daar is alles goed gekomen.. Maar nogmaals, in principe is het niet vroeger, want ik zou dan al de draadjes kunnen laten knippen..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlietje!!

wat fijn, je hebt je boobies! gefeliciteerd.

Ik ben tegelijkerteit met jou geopereerd alleen dan door.dr straten in groesbeek ook als eerste.

Mij werd ook verteld dat de hechtingen na 2 a 3 wk.vanzelf zullen oplossen. Zo niet dan moest ik na 3 weken de knoopjes los knippen. Over 2 wk moet ik zoiezo terug voor controle. Krijg dan.pas een borstband. Jij ook?

Alleen over welk verband heb je het? ik heb enkel sport bh en 2 waterbestendige doorzichtige pleisters?

hoe vindt jij het tot nu toe?

Liefs Amy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Hoi Vlietje. .

Gefeliciteerd met je boobs. .

Leuk verslag geschreven hoor. Bij mij waren het ook oplosbare hechtingen. Moest wel na 2 weken komen om te kijken of er nog een knoopje zat maar dit was niet zo.

Goed dat je voor 380cc hebt gekozen.. Denk niet dat je spijt krijgt.. Jammer dat je ze 2 weken niet mag zien..ik mocht het verband er de dag erna al af..vreemd eigenlijk dat dat per pc zo verschilt..

Ik wens je een heel goed herstel..ik ga vanavond op vakantie. Als ik terug kom dan heb je waarschijnlijk je verband eraf.

Doe rustig aan..Denk aan jezelf..Je hebt borsten!!!! YES!!!!

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe nieuwe bbf's!

Pffff wat een lange autorit heb je gehad, kan je er eigenlijk niet bij hebben dan.

En de start is niet echt lekker geweest, maar gekukkig is het allemaal goedgekomen.

Ivm. De oplosbare hechtingen heb ik hier ook nog niet gelezen, maar kan wel gewoon.

Ik zou het zelf wel prettig vinden om tegen de tijd dat de controle is ik wel naar de kliniek terug zou gaan om na inspectie te doen\vragen te stellen, dalijk is er iets niet oke en zeggen ze dat je eerder bij hun had moeten zijn ofzoiets.

Scheelt natuurlijk tijd en geld.

Eigenljk lees ik dat je je buiten je spierpijn, al best weer goed voelt. Top! Maar mama, niet te snel gaan he....anders komt het dubbel en dwars terug. Nog even en je mag ze bewonderen en waarschijnlijk vraag je je af waarom je het niet eerder hebt laten doen.

Ben Heel benieuwd wat je ractie is..sterkte met het herstel.

Ps. Is er voor mannen ook wat te beleven daar....3 uur wachtkamer lijkt me ook zo wat;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.