Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Vlietje : ik ben zo jaloers op je groede herstel en je bent er vanaf! Ik ben ook benieuwd naar je boobies! Die sportbh is dat goede kwaliteit?

Bh'tje : ik ben benieuwd hoe je boobies veranderd zijn.. Wil je is geen nieuwe foto plaatsen ?

Yess : hopelijk kan morgen je pc je meer info geven..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Vlietje : ik ben zo jaloers op je groede herstel en je bent er vanaf! Ik ben ook benieuwd naar je boobies! Die sportbh is dat goede kwaliteit?

Bh'tje : ik ben benieuwd hoe je boobies veranderd zijn.. Wil je is geen nieuwe foto plaatsen ?

Yess : hopelijk kan morgen je pc je meer info geven..

morgen mss ;) yeah vandaag heb ik men boobies al 3 wkn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verband is er af!!!!

Ik durfde bijna niet te kijken, ik was zoooo zenuwachtig!!!

Maar ik kan zeggen dat ik BLIJ ben!!! Joehoeeeee!

YEAH vlietje

leuk leuk nu sportbh !!!! :-)

veel beter gevoel

heb gisteren nog een nieuwe gekocht

enjoy your boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bh'tje : wil jij nog eens nieuwe foto's plaatsen?

Vlietje : wil jij eens wat foto's trekken van verder weg en de zijkant? Je man ook tevrede? Nog veel pijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw vlietje ik lees dat je het er ook af gehaald heb :):) een opluchting ? hihi

zijn ze zoals je ze wou hebben xxx

Zeker een hele opluchting!

En ja, ik ben er heel blij mee!!!! Al zijn ze nu nog heel hard enzo, dus ben ook erg benieuwd hoe ze gaan veranderen!

Geduld hè? :6:

Jij al contact gehad met Dr. Damen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woww Vlietje prachtig!!! Hoeveel cc heb jij? Ik word komende vrijdag geopereerd, maar heb 280/300 cc afgesproken met Dr. Verdonck. Ik twijfel nu of dit niet te klein is

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Ramonaa!

Ik heb 380cc.

Maar ik kom van bijna niks (zie foto's) en mijn omvang onder de borst is 85 cm.

Ik heb meiden gezien die een kleine omvang hebben en 380cc kregen, maar die leken echt veel groter! Daardoor werd ik juist weer bang dat het bij mij veel te groot zou worden.

Dus ik snap je twijfel, is zo moeilijk!!! Je krijgt daardoor ook snel een vertekend beeld!

Ik ben nu ook erg blij, maar heb ook zooo getwijfeld!

Wat is jou omvang onder de borst, lengte en gewicht? Heb je ook foto's van je voor situatie? of wil je die niet plaatsen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje.... Ze zyn mooii !!!! Bij mij zyn ze al zacht ! En jaa gistere ben ik gebeld door dr damen...... En hij gaf me een compliment hoe natuurlijk groot me borste eruit zagen met 500cc en dat zelde zulke borste had gezien naar 1 week (kwa grote) ... Maar ik sei daar heb ik niets aan ik wil een bolling!! Haha ik moet over 3 maande terug .... En dan verder bespreken.... :-) hij denk dat er weinig zal gaan verandere .. Dan alleen dat ze nog wAt groter kunnen worden ( door spier en gezonde kapaelvorming )..... Vandaag een nieuwe sportbh gekocht en een mooii setje ! Kon het niet laten hihi .... Hoe gaat het nu met je ? Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje, ik zal zometeen een foto plaatsen van mijn inimini's haha. Mijn omtrek onder de borst is 80. Ik ben 1.73 meter en weeg 60 kg. Kijk zometeen maar eens naar mijn foto. Mijb tepels zijn niet helemaal gelijk. 1 tiet is ook groter dan de andere. Dr. Verdonck heeft dan ook bij een 280cc en bij de andere 300cc aangeraden. Heb candaag nog een mail gestuurd naar de wk om te zeggen dat ik nog twijfel over de grote.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : ik ben benieuwd naar nog meer foto's! Hoe meet je uw maat op,onder uw borsten? Ik ben 1m55 53kg zou dolblij zijn met 350cc wat denk jij? Naar wat kijkt Verdonck ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje.... Ze zyn mooii !!!! Bij mij zyn ze al zacht ! En jaa gistere ben ik gebeld door dr damen...... En hij gaf me een compliment hoe natuurlijk groot me borste eruit zagen met 500cc en dat zelde zulke borste had gezien naar 1 week (kwa grote) ... Maar ik sei daar heb ik niets aan ik wil een bolling!! Haha ik moet over 3 maande terug .... En dan verder bespreken.... :-) hij denk dat er weinig zal gaan verandere .. Dan alleen dat ze nog wAt groter kunnen worden ( door spier en gezonde kapaelvorming )..... Vandaag een nieuwe sportbh gekocht en een mooii setje ! Kon het niet laten hihi .... Hoe gaat het nu met je ? Z

Wat fijn dat ze bij jou al zacht zijn, kan dus best snel gaan,,,

Wel netjes iig dat je terug gebeld bent door Dr. Damen. Natuurlijk leuk zo'n compliment, maar daar bel je niet voor! Die complimenten krijg je hier wel, laat je daar straks ook niet door afleiden!

Zei hij verder nog wat over die bolling en wat jullie afgesproken hadden, hoe het komt dat het niet naar wens is gedaan?

3 maanden is nog wel lang, is dat omdat ze nog wel kunnen veranderen?

Heeft hij gezegd wat er evt. aan gedaan zou kunnen worden?

aaaaah leuk een nieuw setje, hoe was dat om te doen? Lijkt me echt helemaal leuk!

Met mij gaat het goed, alleen het slapen! krijg in bed steeds zo'n last van mijn rug. ik slaap niet langer dan 2 uur aan een stuk. Ik wordt er niet goed van! Verder heb ik een geweldig herstel denk ik, af en toe erg slap en gebrek aan energie, denk nog wat last vd narcose en het slaaptekort.

Wanneer kon jij weer lekker slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje, ik zal zometeen een foto plaatsen van mijn inimini's haha. Mijn omtrek onder de borst is 80. Ik ben 1.73 meter en weeg 60 kg. Kijk zometeen maar eens naar mijn foto. Mijb tepels zijn niet helemaal gelijk. 1 tiet is ook groter dan de andere. Dr. Verdonck heeft dan ook bij een 280cc en bij de andere 300cc aangeraden. Heb candaag nog een mail gestuurd naar de wk om te zeggen dat ik nog twijfel over de grote.

Xxx

Hey Ramonaa,

Dat scheelt niet veel met mij, bij mij net iets meer allemaal

Mijn omtrek onder de borst is 85, ik ben 1.74 m en 64 kg.

Onze voor situatie scheelt ook niet heel veel, alleen bij mij zijn ze een stuk leger na 2x borstvoeding.

Ik heb er natuurlijk niet echt verstand, maar als ik het zo in kan schatten denk ik dat je voor net iets meer moet gaan om een beetje het zelfde resultaat als mij te krijgen, bijv. 330cc en 350cc (als 330cc bestaat tenminste, anders in die buurt)

In mijn voor situatie zit trouwens ook verschil, maar Verdonck zei dat 2 verschillende prothesen het probleem niet op zou lossen. percentueel werd het verschil al kleiner als je ze vergroot. Bij 2 verschillende zou het verschil blijven alleen dan andersom omdat de groottes van de prothese te ver uiteen liggen. dus zou het verschil percentueel ws zelfs groter worden! Dus ben benieuwd hoe het straks bij mij uit gaat pakken.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : ik ben benieuwd naar nog meer foto's! Hoe meet je uw maat op,onder uw borsten? Ik ben 1m55 53kg zou dolblij zijn met 350cc wat denk jij? Naar wat kijkt Verdonck ?

Geduld CupAtje...

Zoals ik al schreef ik maak nieuwe foto's van verderaf als het vocht bij mijn buik weg is.

Zal straks is bekijken of er al wat verandering in zit, anders doe ik miss nog nieuwe van dichtbij.

Verdonck gaf mij pas prothesen van een laag aantal cc naar hoog en liet mij zelf oordelen. Daarna kon hij aangeven wat max. kon voor een natuurlijk resultaat. Wat ik mooi vond kon heel prima.

Maar bij mij paste dat er ook allemaal prima in, als je kleiner en smaller bent dan past volgens mij ook niet alles, anders ga je randen zien en dat wil je ook niet!!

Wil jij foto's van je voor situatie plaatsen? en wat is de omtrek onder je borsten.

Met de informatie tot nu denk ik dat 350cc bij jou erg groot gaat zijn.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje, ik zal zometeen een foto plaatsen van mijn inimini's haha. Mijn omtrek onder de borst is 80. Ik ben 1.73 meter en weeg 60 kg. Kijk zometeen maar eens naar mijn foto. Mijb tepels zijn niet helemaal gelijk. 1 tiet is ook groter dan de andere. Dr. Verdonck heeft dan ook bij een 280cc en bij de andere t300cc aangeraden. Heb candaag nog een mail gestuurd naar de wk om te zeggen dat ik nog twijfel over de grote.

Xxx

Hey Ramonaa,

Het is helemaal niet gemakkelijk om te beslissen welke maat te nemen, heb gewoon geluisterd naar de raad van Verdonck, alhoewel ik nog met hem er over gesproken heb juist voor de operatie, toen hij met zijn stift afkwam om te tekenen ;-)

heb 300cc achter de spier high profile, 75cm omtrek

ik zal binnenkort nog eens een nieuwe foto plaatsen, mss helpt het je, maar let op, foto's geven niet hetzelfde beeld als in het echt

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje wat zijn ze mooi! Mooi beeld voor mijn 380 cc;) Hopelijk gaat de nachtrust snel weer beter en krijg je wat meer energie. En idd. Geduld, maar kan me voorstellen dat dit ve te zoeken is.... Fijn dat je herstel wel voorspoedig verloopt. Wat zal je trotst zijn!

Ik ben het gisteren zoetjes aan aan coll. Aan het vertellen geweest, heb er 12 en werk met 2 samen op een dag, de reacties zijn tot nu begripvol en fijn! Helemaal top.

Vanavond weer aan het werk, daarna 1 weekje vrij, 1 weekje werken en 3 vakantie, dan is het alweer bijna 1september whoop whoop.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje dat slape en rugpijn(brandend gevoel) heb ik ook nog maar slaap nu als een roosje... Heeerlijk op me zij met me hand onder me borst... Hihi geen pijn dus !!

Over 3 maande indd dat is ondat er nog zoveeeel kan en ga verandere (de eerste x niet hoor had een d en kreeg een d-dd) ..... Dus hopelijk gaan ze wat meer bollen.... Hij zei dat ik dan meer cc had moete pakken waarop ik hem gelijk tot rede voel hooo eens even u wou mij zelf maar 420cc geven!!! Dan wS het helemaaaal erg geweest.... Blijkbaar moet ik een grotere cc hebbe omdat effect te krijgen omdat ik best wel gespierd (nja zo noemde hij het) en mooie dikke huid daar heb.... (Dan valt de bollig bijna niet op) .... Dus nu wachtte tot oktober ... En dan nogmaals 2 uur rijden voor me wensen hij wil ze wel oplossen maar ik ga daar niet mogmaals voor betalen ook aangegeve hoor :-) het shoppe was leuk !!! Nu 75G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje dames voor jullie reacties!! Ik heb sowieso een mail gestuurd naar de wk. Ik heb gezegd dat ik nog twijfel over de aantal cc's.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.