Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Haai lieve allemaal,

Ik ben aangekomen in Rusland. De weg hiernaar toe was heel moeilijk. Ik heb 3,5 dag in de auto gezeten en de weg was helemaal kapot, dus was een bumpy ride. Mijn borsten voelen wel al steeds meer als van mezelf haha. Ze zijn wel nog gevoelig en als ik teveel heb gedaan voel ik de druk. Mijn ene borst zakt wat sneller als de andere mijn tepels staan dan ook nog niet helemaal gelijk. Hoe gaat het met jullie?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me idd wel erg heftig zo'n lange reis Ramona... Pfff. Maar gelukkig ben je er nu!!

Ben wel erg benieuwd naar foto's!

Die druk en die gevoeligheid herken ik ook, goed naar je lichaam luisteren en lekker rustig aan doen!

Met mij gaat het erg goed! Vandaag een grotere maat sport bh, werd gek van die andere voelde me helemaal opgesloten, werd er 's nachts ook wakker van! Ik was ook een beetje bang dat deze het zakken tegen zouden gaan, omdat het zo strak zat. Eerst voelde het juist veilig, maar ging me echt benauwen!

Voelt nu een stuk beter :-)

Enne ik heb al bh's en bikini geshopt, zooo leuk!!!! Alleen jammer dat ik ze nog niet mag dragen :-(

Ben idd ook erg benieuwd hoe het verder met iedereen hier is...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren ook al een bh gaan kopen! Hihi! Echt huuuuge! 70D!!! Hoeraaaaaaa!! Hij hangt te pronken in mijn dressing, want ik mag'm nog niet dragen :-(

Ze zijn al veel gezakt en zijn al veel zachter aan het worden, maar de linkse moet nog steeds wat inhalen/dalen :)

Ik heb een t-shirtje over mijn bh gedaan en ze zijn echt groot, maar ze voelen toch wel al als de mijne :-)

21 augustus heb ik een afspraak bij verdonck voor de na-controle.. Ik tel af om die stomme band te vernietigen!! :-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis nu eindelijk leuk om bh's te shoppen hè Lea!

Ik kon me bijna niet inhouden om meerdere setjes te kopen, als een kind in een snoepwinkel haha.

Maar dat lijkt me nog niet zo verstandig, misschien veranderd de maat ook nog, of zal dat niet?

Ik zit nu op 80D klinkt ook echt groot!!! Vind het zelf wel meer op een c lijken denk ik...

Denk nu zelfs af en toe van iets meer zou ook niet misstaan hebben, en dat terwijl ik zo bang was dat het te groot zou gaan worden haha.

Maar goed, er zit nu wat en dat is zo fijn!!! Ze voelen nu bij mij gelukkig ook al heel eigen, ben mijn mini's alweer bijna vergeten :5:

Heb je nog nieuwe foto's Lea?

Die band ben ik ook echt al helemaal klaar mee, nog ff doorbijten!!!

Ik heb wel speciaal wat nieuwe shirtjes gekocht die lekker hoog zitten zodat die band niet zichtbaar is... Je bent door die band ook echt beperkt wat je kan aantrekken!!

Maar goed, voor het goede doel, straks kunnen we alles aan en staat alles leuker!! :1:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, ik vind ze echt wel zeker groot genoeg voor mijn lichaam.. Ik zou trouwend ook problemen krijgen om een bh te vinden! 70D hebben ze nog wel, maar groter zou mijn keuze al beperkt worden..

Idd, die band verpest wel de kledingkeuze.. Wat ik soms doe is de velcro achteraan doen en een strapless topje of zo'n goedkope tube-rokje van de h&m erover met dan bv een los open bloesje (om dan die band vanachter te verbergen)

En ik heb ook hogere, losse shirtjes gekocht met dan een strakke kokerrok eronder zodat het bloesje mooi los zit.. (Beetje losser trekken)

Ik heb ook al een wit topje met spaghetti bandjes over alles aangedaan (zonder de bandjes om te doen, dus wegmoffelen) en dan een semi-doorzichtige losse witte bloes erover..

De klittenband vanachter helpt al veel.. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik moet gokken, zal dat pas mogen na die 8 weken van verdonck.. Je mag dan ook pas in bad en je moet echt constant je band en de sportbh dragen tot dan.. Voor je littekens enzo zal het ook niet best zijn.. En warmte zal ook niet best zijn voor eventuele bacteriën of ontstekingen..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, Jij bent al lekker creatief bezig Lea!!

Bedankt voor de tips! Ga morgen meteen dat klittenband eens vanachter proberen!

Zwemmen en in bad weet ik,maar dan wordt je meer week, of maakt dat geen verschil?

Dacht misschien kan 15 min zweten in de sauna en daarna afspoelen minder kwaad, wondjes genezen al goed! Als het goed dicht is kunnen bacteriën toch niet zo snel wat doen? Onder dat verband de 1e week heb ik toch ook flink gezweet ;)

Anders zal ik de kliniek nog wel even bellen. Wil natuurlijk geen risico's nemen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! Doe dat maar! Ik ben geen dokter en ik gok maar wat hoe ik het denk..

Wat ik ook wel denk ;-) is dat een sauna (50 graden ofzo?) toch wel een stuk extremer is..

Bedenk ook wel dat je de eerste week veel zweet door de narcose en niet zo zeer door extreme temperaturen.. Maar hey, ik gun het jou hoor! Hopelijk zeggen ze dat het mag..

Laat het me maar weten dan :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja is goed!

Ik weet eigenlijk ook bijna zeker dat je gelijk heb hoor!

Zeker omdat wij ook zo'n strenge pc hebben haha

Maar het lijk me zo lekker even, dus hoopte stiekem dat ik reacties zou krijgen dat even in de sauna geen kwaad zou kunnen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk Lea! Advies is pas na 8 weken, net als zwemmen en in bad.

Ik zag trouwens in de nazorgbrief dat je na 3 weken de wat zwaardere huishoudelijke taken mag oppakken. Ik ging uit van 6 weken, denk door het forum, ook meteen even nagevraagd, maar dweilen/stofzuigen mag dus idd al na 3 weken! (Wie had dat gedacht bij Verdonck...)

Maar dat vertel ik dan maar even niet aan mijn vriend en oudste zoon haha.

Ze doen het zo goed, en ik kan het nu eindelijk makkelijk los laten, dat houden we maar even zo haha :6:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jammer :( normaal is het leuk om gelijk te hebben ;) maar nu niet, ik hoopte dat het wel mocht..

Ik wist ook niet dat je al mocht dweilen enzo! Zalig dat je het niet verteld thuis!! Hahaha!! Je hebt gelijk!! Geniet er maar ff van, het is weer voorbij voor je het weet.. :)

Ik stond me daarnet af te drogen voor de spiegel en ik vergeet al dat ze 'niet echt' zijn..

Ze voelen echt als mijn eigen borsten.. Zalig :) ik snap wel dat sommigen hier al zeggen dat ze nog grotere willen.. Maar dan denk ik: 70D in Hunkemöller.. Nou, dat is mooi he! Groter zou niet meer natuurlijk ogen.. Ik ben echt blij! Nog drie weken en dan eindelijk gewone bh's.. Ik kan al niet wachten.. (Als het zes weken had geweest, zou het nog maar 1 week zijn :( ) maar ja, better safe than sorry ;)

Ik heb nu ook een membercard bij de Hunkemöller en ik krijg steeds mails met bh's die 'bij mij zouden passen' haha! Ik zou me al helemaal arm shoppen! :-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, is niet anders, maar wat je zegt better safe than sorry!!

Ja, ik heb het gelukkig ook dat ze al eigen voelen, ben er al helemaal aan gehecht, heerlijk!

Iets groter had van mij wel gemogen, maar komt ook door dit forum denk ik en bekijk alleen maar borsten. Zo wordt je ineens zo kritisch en hebberig :-)

Maar ik ben zeker nog steeds super blij, zeker als ik mijn voor situatie weer bekijk, echt al niet meer voor te stellen!

En, ja ik moet me ook zeker inhouden met shoppen hihi, zo leuk nu!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik moest lachen toen ik jullie stukje aan het lezen was, zo herkenbaar. Bij mij voelen ze ook echt als eigen. Ik zit ook zelf nog heel veel aan me borsten haha en dat foto's van andere bekijken ook zo herkenbaar. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Vlietje indd heb je helemaal gelijk in. Het is me eindelijk gelukt om een foto can me boobies up te loaden. Graag jullie reactie...alleen voor vriendinnetjes.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ik heb al jullie ervaringen hier gevolgd.

Ik overweeg namelijk ook een bv uit te voeren en kwam ook al in een eerdere zoektocht

op de site van de wellness kliniek terecht en na enige zoektocht vond ik deze forum

waar ik toch al het een en ander ben meer te weten gekomen.

zoals velen onder jullie zou ik deze bv willen uitvoeren enkel en alleen om mijn zelfbeeld op te krikken.

verder had ik mss nog enkele vragen voor diegene ze willen beantwoorden

Ik vroeg me af wat de tijdsduur is tss het intake gesprek en effectieve dag van de bv

Namen jullie jullie partner mee naar het intake gesprek?

Hoeveel tijd word er voorzien voor zo'n gesprek?

Hopelijk krijg ik enige reactie op deze vragen en wens jullie nog een spoedig herstel toe

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Er is een wettelijk minimum van twee weken tussen het consult en de operatie.

Mijn partner was er bij. Er is een muurtje tussen de bureau van de dokter en waar je moet passen. Je partner kan mee komen kiezen, of je kan, wat ik bewust heb gedaan, zonder hem/haar beslissen.. Je partner krijgt ook de kans om vragen te stellen enzo..

Ik weet niet wat de maximum tijd van het consult is, maar er is voldoende tijd voor al je vragen.. Bij mij heeft het niet lang geduurd, want ik heb tien jaar nagedacht en onderzoek gedaan :-D

Dus het consult duurt normaal zo lang als jij nodig hebt.. Neem eventueel een lijstje mee met je vragen, want als je daar zit, kan je wel eens iets vergeten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat er zo snel reactie kwam om mijn enkele vragen

Ikzelf loop er ook al een tijdje mee, maar nu de kinderwens volledig rond

is word het tijd dat ik de stap idd zet.

Ja dat vragenlijstje kan idd wel handig zijn want zo gebeurd het steeds dat men altijd wel enige vragen vergeet eenmaal bij de dokter

Ik vind het super dat jullie hier geheel jullie verhaal uiten en ook jullie verslag na

de bv.

Idd iedereen herstelt op zijn eigen tempo en de een heeft duidelijk meer last/pijn

dan de andere.

Ik denk de operatie te plannen tegen het einde van dit jaar.

Mss ook nog even alles te laten bezinken, maar ach wat dit is tenslotte wat ik al jaren wil.!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.