Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja, cupatje morgen mag het als het goed is eraf haha. Ik heb al stiekem van noven gekeken en zie een spleetje woewwww. Hahaha. Het verband zit wel nog strak, ma heb de hele dag de venti op me dus de warmte valt me wel mee.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje, zal idd wel een zalig gevoel zijn om terug te kunnen douchen!! Een vraagje: ben je dan na 2weken enkel naar de huisarts geweest voor het verband eraf te halen? Ik ben namelijk ook in wellnesskliniek in Genk geweest voor een bv bij Dr. Damen. Nu is het een weekje geleden, dus ik moet nog een week geduld hebben en dan mag het verband eraf :)

Ramonaa: ik ben ook benieuwd als je donderdag bent geweest! ;)

Het verband heb ik in overleg met PC na 3 dagen ingeknipt aan de zijkanten om iets meer lucht te krijgen. Na 4 dagen heb ik het zelf verwijderd, uiteraard ook in overleg met de PC.

Na 2 weken idd naar de huisarts om even te laten kijken naar de wond en de uiteinde vd oplosbare hechtingen eraf te aten knippen,

Pff met die warme dagen zal dat verband wel helemaal killing zijn, of valt het mee bij jou?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : amai de draadjes eral uit en gedoucht zalig met dit weer! En hoe voel je uw? Heb je nog pijn? Ben ook benieuwd naar je nieuwe foto's!!

Bh'tje : hoe gaat het met jou ondertussen? Ben zo benieuwd naar nieuwe foto's ze zullen wel hard veranderd zijn niet? Fotootje ? :)

Romaaa : je herstelT ook vlotjes zo te horen.. Nog veel pijn? Ik ben ook benieuwd naar je eerste foto's van je boobies! Zo spannend allemaal! Ik tel af naar 2september Concult :) groetjes dames

Ik voel me prima!! ga vanavond nog even wat nieuwe foto's plaatsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey vlietje...!! Al ff gelede .... Hoe ist met jou ? En hoe bevalt alles xx

Hey Yess,

Idd ff geleden... Ja, gaat goed hier, het bevalt heel goed, al heb ik nu al zoiets van iets groter had ik ook niet erg gevonden haha.

Heb ook het idee dat ze wel iets kleiner zijn dan met de pas prothesen ondanks dat ik nog 30 cc extra heb gedaan.

Maar ja, mag niet klagen ben super blij en het voelt al erg vertrouwd. Langzaam beginnen ze ook wat zachter te worden.

Alleen die borstband, bah, ben ik wel beu, heb weinig kleding die hem goed kunnen bedekken!

Hoe gaat het met jou?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoiii vlietje...!!!

borstband.... waarvoor dat dan ?

je went zo erg aan de grote he.. en dan oogt het al gauw te klein.....

fijn dat alles zo goed met je gaat... oook kwa werk enzo ?

hier gaat ook alles goed hoor... weer langzaam alles aant opbouwe..... en flink heen en weer gemaild met de kliniek 7 oktober terug.....

dit omdat ik dus niet tevreden ben.... vind ze nogaal zwaar ( dus hange ze weer wat) en niet hoog genoeg.... Voor mijn doen

maar alles komt goed :):)

XxxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai cupatje, lief dat je aan me denkt. Verband is eraf en heb ze voor de eerste x gezien. Ik vond het zo spannend. Mijn gezichtsuitdrukking tijdens de onthulling was blijkbaar ook enorm grappig. Ik kreeg helaas geen foto geüpload. Ik was heel blij om mijn spleet te zien want ik wou heel graag een mooie spleet. Mijn tepels staan wel nog niet helemaal gelijk. Maar de pc zei dat dat komt omdat ik rechtshandig ben is rechts al verder gedaald. Ik draag nu een sport bh. Dat zit heerlijk want ik kan nu weer ademen haha

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ramonaa : is je verband eraf? Blij met het resultaat ?

Vlietje : je borsten zijn ook mooi ze worden persies groter kan dat?

CupAtje, ik had al gereageerd op jou reactie bij mijn foto ;-)

Maar ik weet niet of ze groter kunnen worden, misschien dat ze iets groter zijn, maar heb gemerkt dat het heel veel scheelt hoe je de foto neemt! Die van 16 dgn PO waar jij op gereageerd hebt heb ik zelf genomen, dus is dan van dichterbij en daardoor met groothoek stand vd camera, denk dat het zorgt voor wat vergroting.

Weet iemand dat toevallig of ze idd nog groter kunnen worden? Of worden ze meestal juist wat kleiner nog?

Of verschilt dat weer heel erg per persoon of hoe de plaatsing is?

Ben eigenlijk wel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai cupatje, lief dat je aan me denkt. Verband is eraf en heb ze voor de eerste x gezien. Ik vond het zo spannend. Mijn gezichtsuitdrukking tijdens de onthulling was blijkbaar ook enorm grappig. Ik kreeg helaas geen foto geüpload. Ik was heel blij om mijn spleet te zien want ik wou heel graag een mooie spleet. Mijn tepels staan wel nog niet helemaal gelijk. Maar de pc zei dat dat komt omdat ik rechtshandig ben is rechts al verder gedaald. Ik draag nu een sport bh. Dat zit heerlijk want ik kan nu weer ademen haha

Xxx

Ik vond het ook zoooo spannend toen het verband eraf ging, ik durfde bijna niet te kijken!

Ik vond het eerst heel gek... Ben ik dat echt?

Jeeeeeejj een spleetje! Ben ik nu ook zooo blij mee :-)

Ze komen vast vanzelf weer gelijk, ik lees het hier heel vaak.... Bij mij gaat het tot nu toe redelijk gelijk op.

Heelijk hè zonder verband? Voelt echt als een bevrijding!!

Nu op naar de nieuwe fase dat je weer mag douchen :-)

Super jammer dat het uploaden niet lukt, ben enorm nieuwsgierig...

Hoe voel je je verder?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai cupatje, lief dat je aan me denkt. Verband is eraf en heb ze voor de eerste x gezien. Ik vond het zo spannend. Mijn gezichtsuitdrukking tijdens de onthulling was blijkbaar ook enorm grappig. Ik kreeg helaas geen foto geüpload. Ik was heel blij om mijn spleet te zien want ik wou heel graag een mooie spleet. Mijn tepels staan wel nog niet helemaal gelijk. Maar de pc zei dat dat komt omdat ik rechtshandig ben is rechts al verder gedaald. Ik draag nu een sport bh. Dat zit heerlijk want ik kan nu weer ademen haha

Xxx

He Ramonaa,

Ik volg je berichtjes al een tijdje, want zelfde pc en datum :)

Nu al uit je blauw verband? Eindelijk terug ademen?

Ik moet nog weekje wachten.... ?

Draag je de zwarte stretchband nog?

Benieuwd naar resultaat

nel B

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vlietje lief dat je een berichtje stuurt. Echt heerlijk zonder verband. Haha , ik probeer zo snel mogelijk een foto te plaatsen.

@nel b ohh wat leuk. Wist niet dat er nog iemand van dir forum op dezelfde dag als mij werd geopereerd door dezelfde pc. Het blauw verband is gelukkig eraf, ik heb wel de zwarte martelband indd nog om. Gewoon over mijn sportbh. Ik ben superblij dat ik dat verband niet meer heb. Ik kreeg helemaal geen adem, zo strak was het. Heb jij ook foto's? Zometeen even kijken anders ben ik ook wel benieuwd naar die van jou

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje wat zien ze er goed uit zeg!wow!

Weet je dat ik ook over de maat aan het twijfelen ga...is t niet te klein...wellicht kan ik oo de dag zelf nog een maatje grote passen.

Ramona jij ook al lekker ui het verband, en.....luchten maar! Heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Idd fijn te lezen dat je niet alleen in deze situatie bent! T geeft moed anderen hun verhaal en ervaringen te lezen.

Ik heb een voor foto toegevoegd. Een na foto heb ik (nog) niet.

Ahv jou po foto, Ramonaa, zag ik dat m'n martelband ondersteboven zat:( Een verklaring voor de duizeligheid en het kortademig zijn.

Het blauwe verband heb ik nog om. Ik probeer nog een week vol te houden.. Pff!

Nu op zoek naar een goede sportbh. Hoe bepaalden jullie de juiste maat?

iem. Een tip welke comfortabel zit. liefst een 'eleganter' type zodat het niet te veel in t oog springt onder zomerse outfit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt het knap dat je het volhoud Nel B haha,

na 4 dagen was het verband er bij mij echt vanaf,

wat een marteling zeg!

In overleg met Verdonck mag het er zeeer waarschijnlijk vanaf hoor

Hij zij tegen mij aan de telefoon na dag 2 dat als alles goed gaat, het er na 1 week ook wel vanaf zou mogen,

maar dan wel een goede sportbh aantrekken plus de martelband blijven dragen.

Zou gewon eventjes bellen als ik jou was :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje wat zien ze er goed uit zeg!wow!

Weet je dat ik ook over de maat aan het twijfelen ga...is t niet te klein...wellicht kan ik oo de dag zelf nog een maatje grote passen.

Ramona jij ook al lekker ui het verband, en.....luchten maar! Heerlijk.

Dank je!

Passen kan niet meer op de dag zelf... van maat veranderen wel.

Jij had ook 380 afgesproken toch?

Hoe lang ben je en wat is je omvang onder je borsten? Heb je foto's van je situatie nu?

Moeilijk hè? Pff was zelf ook zo aan het twijfelen...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Idd fijn te lezen dat je niet alleen in deze situatie bent! T geeft moed anderen hun verhaal en ervaringen te lezen.

Ik heb een voor foto toegevoegd. Een na foto heb ik (nog) niet.

Ahv jou po foto, Ramonaa, zag ik dat m'n martelband ondersteboven zat:( Een verklaring voor de duizeligheid en het kortademig zijn.

Het blauwe verband heb ik nog om. Ik probeer nog een week vol te houden.. Pff!

Nu op zoek naar een goede sportbh. Hoe bepaalden jullie de juiste maat?

iem. Een tip welke comfortabel zit. liefst een 'eleganter' type zodat het niet te veel in t oog springt onder zomerse outfit?

Hey Nel B,

Als het blauwe verband je zo zwaar valt zou ik ook even bellen. Heb ik op dag 3 al gedaan, ook door kortademigheid en omdat ik af en toe flauw was... Ik mocht ze toen aan de zijkanten van boven en onder een knipje geven zodat het iets losser werd. Als dat niet genoeg was mocht ik het er helemaal afhalen. Dit heb ik ook gedaan na 4 dagen.

Het lijkt me zeker met deze warmte bijna niet te doen......

Ik Heb meerdere maten sport bh's bij online-care besteld en toen ik ze kon passen daarna de rest teruggestuurd.

Ik heb de Lipoelastic PI Extra New. Zit lekker, en is niet zo duur... Ik heb een L maar vind hem best strak zitten, vond ik in het begin juist fijn, maar nu mogen ze best iets meer ruimte hebben haha.

Ga vanmiddag even kijken voor een nieuwe, denk eerst bij de Hema.

Misschien kijk ik ook meteen even bij de honkemoller voor een bh, ben zo nieuwsgierig welke maat ik nu heb en hoe het dan zal staan;-)

Kan niet wachten!!!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een sportbh van de hunkemoller aan. Zit echr heerlijk voel je bijna niet. Heb een C80 in sport bh dus die vrouw zij in een gewone bh D80.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!

Passen kan niet meer op de dag zelf... van maat veranderen wel.

Jij had ook 380 afgesproken toch?

Hoe lang ben je en wat is je omvang onder je borsten? Heb je foto's van je situatie nu?

Moeilijk hè? Pff was zelf ook zo aan het twijfelen...

x

Oke thanks voor je antwoord, ik ben zwaarder dan jij. ...vanochtend 77,7 kg bij 176 m met een omvang van 85

Met de pas protese was ik blij, maar als jij ook aangeeft dat deze groter lijken? Begin ik toch weer te twijfelen....vimdt jou borsten erg mooi, maar jij bent slanker, ik heb vollere armen, benen en billen (waarschijnlijk)

Ik heb wel voor fotos maar ben er nig steeds niet uit hoe te plaatsen, kga t maar weer ff met phone proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke thanks voor je antwoord, ik ben zwaarder dan jij. ...vanochtend 77,7 kg bij 176 m met een omvang van 85

Met de pas protese was ik blij, maar als jij ook aangeeft dat deze groter lijken? Begin ik toch weer te twijfelen....vimdt jou borsten erg mooi, maar jij bent slanker, ik heb vollere armen, benen en billen (waarschijnlijk)

Ik heb wel voor fotos maar ben er nig steeds niet uit hoe te plaatsen, kga t maar weer ff met phone proberen.

Ik ben ong 65 kg, 1,74, omvang is tussen 80 en 83 (weet niet hoe strak ik het moet meten haha) billen heb ik te weinig ;-) Maar met omvang zitten we niet ver uiteen.

uiteindelijk ben ik ipv 350cc voor 380cc gegaan, maar denk dat als ik opnieuw zou mogen kiezen misschien zelfs wel voor 425cc zou gaan... Maar ben hier ook heel erg blij mee hoor!!!! Hoop alleen dat ze niet nog kleiner gaan worden, want dat kan ook nog volgens mij...

Ik denk dat Verdonck ook een PC is die iets voorzichtiger is met grote maten.. Hij zei op de operatietafel dat 380cc wel groot zou worden, dus was ook wel bang dat ik het misschien te groot zou vinden... Maar dat vind ik nu zeker niet!

Ik kwam echt van bijna niks zoals je op mijn foto's kunt zien, hoe is dat bij jou?

Bij twijfel zou ik met de wijsheid die ik nu heb voor iets groter gaan, aangezien ik al bang was dat 380 te groot zou zijn, dit ook omdat mij was aangegeven door de kliniek dat de pas prothese echt een realistisch beeld geeft van hoe het gaat worden, hier op het forum lees ik vaak tegenovergestelde berichten, vandaar ook mijn grote twijfel en vandaar dat ik het nog bij de kliniek had nagevraagd.

Maar vind ze toch echt wel kleiner dan het zicht met pas prothesen. Maar kan ook nog veranderen natuurlijk!

Wat ik wel vind is dat mijn huid vrij strak staat, dus kan me voorstellen dat als ik voor meer was gegaan misschien ook wel striae zou kunnen krijgen, dat is natuurlijk ook niet mooi, dus ook iets om rekening mee te houden...

Ik kon het niet laten en ben vandaag bij hunkemöller geweest en heb een gewone BH gekocht en een bikini in de aanbieding Jeeej, het is nu leuk om lingerie en bikini's te shoppen. Ik heb me verder echt in moeten houden, maar misschien dat de maat nog kan veranderen en bovendien mag ik ze nu toch nog niet dragen, zou zonde zijn als ik al teveel insla!

Maar af en toe eventjes aan en in de spiegel bekijken kan wel hihi.

pfff lang verhaal geworden zie ik.. hoop dat je er wat aan hebt!

Zal kijken of ik morgen nog wat foto's kan maken van mijn 1e BH en bikini :-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend allemaal!

Tnx voor de tips ivm de sportbh's. Uiteindelijk ben ik ook voor de lipoelastic PI extra new gegaan via online-care. Best moeilijk om de goede maat te bepalen!

Het blauwe verband heb ik bovenaan wat open geknipt. Dat ademt al beter:)

Nu wachten op de levering en dan kan het blauwe verband voor eens en altijd weg!

Kijk er naar uit! Zo benieuwd naar het resultaat!

Heb al enkele voor en na foto's bekeken! Mooie resultaten!

Ook fijn om al nieuwe lingerie te kunnen gaan shoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlietje,

Thanks voor je uitgebreide antwoord.

Van bh heb ik soms 80 en soms 85. Met het meetlint van de week 85.

Ik kom ook van bijna niets, lege b maar dat zou ook goed een a kunnen zijn ( eens lukt t me wel die fotos te plaatsen grrrr)

Wel stoer dat je op de dag zelf nog hebt besloten om te wisselen qwa maat. Ik zal t eens voorkeggen op de dag zelf, want stiae is natuurlijk ook niet mooi. ( kmoet zeggen dat mijn lichaam na 2 zwangerschappen geen striae heeft gelukkig, dus hopelijk niet gevoelig voor)

Leuk leuk leuk bhs shoppen, kan me voorstellen dat je de hele winkel leeg wil kopen. Hoop voor je mee dat ze niet kleiner worden, soepeler wel! Ooo en de spiegel wordt ineens je beste vriend. Je mag wel wat van mijn bil hoor;)

Zal eens bij je fotos gaan spieken....

As. Woensdag gaan we 10 daagjes naar cannes ( frankrijk) heerlijk nu al zin in, laatste x tietloos;) ter compensatie dinsdag ff spraytannen, kunnen ze me vanaf pluto in ieder geval niet zien en staan mijn jurkjes wat leuker.

Nel b fijn wat meer lucht, zal wel heel goed voelen....gelukkig aankomende dagen niet zo heel erg warm. ( hier tenminste)

Truste voor dalijk.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Watermannetje,

Zo te zien heb jij een klein beetje meer als ik had...

Ik denk dat ik als je tevreden over de pas prothese was, misschien toch voor 1 stapje meer gaan, naar mijn mening valt het toch wat kleiner uit daarna, en bovendien lees je hier veel dat iedereen later toch iets meer gehad zou willen.

Zelf dacht ik dat zal bij mij wel niet omdat ik ook vooral erg bang was om te groot te krijgen, maar zelfs ik kan hier nu over mee praten, terwijl ik dat stapje hoger van 350 naar 380 zelfs nog gemaakt heb..

Nu ben ik wel super blij hoor, en ben tevreden, maar zou toch mij keuze anders bepalen, denk dat het verschil uiteindelijk ook maar klein is, dus bijna onmogelijk dat je met iets meer het meteen te groot zou vinden!

Hoop dat je er wat aan hebt..

Succes hoor met kiezen! Ik heb tot het allerlaatste moment nog getwijfeld helemaal gek werd ik van mezelf!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.