Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Zeker fijn! Vandaag voor het eerst gewerkt. Ging prima, alleen heel erg moe, maar ja heb natuurlijk ook nog wat slaap in te halen van al die slapeloze nachten!

Nieuwe mijlpaal is nu de hechtingen eruit en oooooohh wat kijk ik er naar uit om weer lekker te kunnen douchen!!!

Doe je de martelband uit als je een uitje hebt? of omdat je er gewoon even klaar mee bent?

Ik zou zaterdag een leuk feest hebben, maar sla toch maar even over... Ik kan niet toekijken en genieten, ik moet meedoen, en ja springen en armen boven schouders zit er niet in. Stil staan is voor mij met muziek echt geen optie! Dus ben ik maar verstandig... zucht... alles voor de boobies!

xxx

eindelijk die draadjes uit, jippie!! maar dan is het nog enkele dagen wachten om echt te mogen douchen!!! Verdonck hé

heb wijs geluisterd en gewacht 3 dgn als ik me ni vergis, want dan is er terug een klein wondje he

yep op stap gaan met leuke muziek en niet bewegen dat staat ook niet in mijn woordenboek

heb ik wel na twee wkn gedaan hihi, met martelband aan en die handjes half in de lucht haha, de dag erop voelde ik het hoor

maar het was het meer dan waart

nu ga ik zonder band op stap, als ik thuiskom doe ik die wel onmiddellijk terug aan, doe hem echt met uitzondering uit hoor

het is niet mooi onder je mooie zomer kleedjes maar het kan me niet schelen als de mensen zien dat er een stukje band komt piepen

het belangrijkste is dat mijn boobies mooi herstellen!!! nietwaar !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word momenteel gek van de zenuwen. Hoop dat ik vnvnd kan slapen

Xxx

Hey meid,

weet je wat, neem nog iets lekkers om te eten en/of om te drinken het is nog niet middernacht haha

geniet van elke kronkel in de zetel en draai maar een 10 tal keer in je bedje

slaap lekker op je zij of buik want dat ga je tijdelijk niet meer kunnen doen

enjoy the moment

en morgen genieten van de boobies !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

eindelijk die draadjes uit, jippie!! maar dan is het nog enkele dagen wachten om echt te mogen douchen!!! Verdonck hé

heb wijs geluisterd en gewacht 3 dgn als ik me ni vergis, want dan is er terug een klein wondje he

yep op stap gaan met leuke muziek en niet bewegen dat staat ook niet in mijn woordenboek

heb ik wel na twee wkn gedaan hihi, met martelband aan en die handjes half in de lucht haha, de dag erop voelde ik het hoor

maar het was het meer dan waart

nu ga ik zonder band op stap, als ik thuiskom doe ik die wel onmiddellijk terug aan, doe hem echt met uitzondering uit hoor

het is niet mooi onder je mooie zomer kleedjes maar het kan me niet schelen als de mensen zien dat er een stukje band komt piepen

het belangrijkste is dat mijn boobies mooi herstellen!!! nietwaar !!

Jaja, we hebben een strenge uitgekozen haha. Maar beter zo toch!?

Dus jij bent na 2 weken en 3 dagen weer gaan douchen? Dat klinkt al beter dan 3 weken haha.

Sta je dan ook lekker te swingen? hobbelen ze dan niet teveel heen en weer? Ben toch een beetje bang om wat te beschadigen...

Denk dat ik idd in sommige situaties ook wel even aandurf om die band af te doen, wel even lekker denk ik ook!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word momenteel gek van de zenuwen. Hoop dat ik vnvnd kan slapen

Xxx

Hoop dat je nu lekker slaapt, precies zoals BHtje schrijft :-)

Morgen lig je met je nieuwe tieten in bed! Een droom komt uit!

Ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk gaat worden!

Hoe laat moet je?

Nogmaals heel veel succes meis, en voor je het weet is het achter de rug en ben je een week verder, gaat zo snel!

Bij Verdonck ben je Sowieso in goed handen! Iedereen hier is heel tevreden over hem :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Bhtje en Vlietje, ik slaap nog niet haha. Ik ga vnvnd wel nog lekker op mijn buik slapen. Ik moet me morgevroeg om 09.50 melden. Dank jullie voor de leuke betichtjes, dat geeft me toch wel steun!! Ik laat jullie wat weten zodra het kan.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes! Jarloers en tegelijkertijd niet dat jij nu al mag ;-) haha.

Ben benieuwd naar je ervaring straks! Ik ben nu al zenuwachtig en moet pas 12/09!!!! Lag gister voor t eerst op t strand dit jaar en zat me te bedenken ' volgende zomer lig ik in een gevulde bikini YES,' haha het houdt me aardig bezig! Maar goed jij heeeel veel succes vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vivianjane , ik heb ook twee gevoelens tegelijk. Heel blij eindelijk me boobies en heel bang voor de pijn erna en de verveling met dit warme weer haha. Ik verheug me erop dat ik straks me boobies al heb.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, we hebben een strenge uitgekozen haha. Maar beter zo toch!?

Dus jij bent na 2 weken en 3 dagen weer gaan douchen? Dat klinkt al beter dan 3 weken haha.

Sta je dan ook lekker te swingen? hobbelen ze dan niet teveel heen en weer? Ben toch een beetje bang om wat te beschadigen...

Denk dat ik idd in sommige situaties ook wel even aandurf om die band af te doen, wel even lekker denk ik ook!

x

zeker doen eventjes die band uit en in huis bvb een rond te wandelen zonder ;-)

jaja zeker swingen en shaken!!! wel met goede sportbh aan hé, alles zit mooi strak, jammer genoeg nog

geen decolleté, komt nog wel

tuurlijk beter een strenge pc, ben zeer tevreden van Verdonck en heel sympathiek ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vivianjane , ik heb ook twee gevoelens tegelijk. Heel blij eindelijk me boobies en heel bang voor de pijn erna en de verveling met dit warme weer haha. Ik verheug me erop dat ik straks me boobies al heb.

Xx

Ramonaa veel succes meid

strakjes veel drinken en als je kan ook gezouten chips ofzo eten

nu zeker met de warmte gaat de bloeddruk omlaag

laat je goed verzorgen

niet teveel zorgen maken over de pijn

je pijnstiller op tijd innemen! desnoods wekker zetten

helpt

ik was er veel te laks in, dus moest ik het uitzweten telkens ze uitgewerkt waren

bye bye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vivianjane , ik heb ook twee gevoelens tegelijk. Heel blij eindelijk me boobies en heel bang voor de pijn erna en de verveling met dit warme weer haha. Ik verheug me erop dat ik straks me boobies al heb.

Xx

Als het goed is heb je je boobies!!! Gefeliciteerd!!!

Ben benieuwd naar je verslag! Je zal het wel pittig hebben met deze warmte....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieve dames. De pijn valt wel mee. Ik heb booobiesss!!! Weet iemand om de hoeveeltijd ik een pijnstiller mag nemen?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!!!

Wat fijn dat de pijn meevalt!!!

Ik deed bij ontbijt, middageten en avondeten de ibuprofen.

De paracetamol deed ik steeds om 10.00, 16.00, 22.00 en 4.00, daar zette ik mijn wekker voor. Je mag er 4 per 24 uur.

Fijn herstel gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ramonoo : hoe gaat het met jou? Even niet actief geweest en mis vanalles! Is de operatie meegevallen? Net het zo warm was .. En de pijn valt het mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje en cupatje lief dat jullie aan me denken. Vandaag gaat het wat beter, maar gister heb ik me nog heel slech gevoeld. Indd de warmte en ik moes overgeven en dat deed veel pijn. Het verband zit wel heel strak en snijd aan de linker kant een beetje in mijn huid.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai lieve dames,

Hoe gaat het mef julliw? Ik voel me al stukken beter. Ik ga donderdag nog op controlle bij dr. Verdonck dus dan zie ik eindelijk me boobies. Ik zal dan ook een foto uploaden.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Ramonaa!

Fijn dat het al stukken beter gaat!

Spannend! Ben heel benieuwd!

Het moment dat je ze gaat zien vond ik het spannendste van allemaal! Ik was zo zenuwachtig haha.

Vandaag bij de huisarts geweest voor m'n hechtingen. ze hebben de touwtjes die er nog uitstaken afgeknipt. Ze vond dat het er erg netjes uitzag :-)

Zal kijken of ik er vd week nog wat foto's op kan zetten!

Ik heb vanmorgen voor het eerst weer gedoucht! Heeeeerlijk!!!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ramona gefeliciteerd met je nieuwe boobs, en wauw dat t nu alweer stukken beter gaat!

Suc6 donderdag, oei wat zal dat spannend zijn. Veel plezier...

Vlietje mmmmm lekker douchen, zaaaalig! super dat de dokter vond dat t er goed uit zag, ben benieuwd naar je foto s kan bijna niet mooier worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vlietje omg zo spannend. Je bent al zo dichtbij haha je hechtingen hebben ze zelfs al geknipt en je hebt al lekker gedoucht. Ben jaloers haha. Ik kijk heel erg uit na je foto's. Ik zal ook zo snel mogelijk foto's plaatsen van me boobies.

@ watermannetjw dankjewel. Ik vind het ook echt zo spannend

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje, zal idd wel een zalig gevoel zijn om terug te kunnen douchen!! Een vraagje: ben je dan na 2weken enkel naar de huisarts geweest voor het verband eraf te halen? Ik ben namelijk ook in wellnesskliniek in Genk geweest voor een bv bij Dr. Damen. Nu is het een weekje geleden, dus ik moet nog een week geduld hebben en dan mag het verband eraf :)

Ramonaa: ik ben ook benieuwd als je donderdag bent geweest! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlietje : amai de draadjes eral uit en gedoucht zalig met dit weer! En hoe voel je uw? Heb je nog pijn? Ben ook benieuwd naar je nieuwe foto's!!

Bh'tje : hoe gaat het met jou ondertussen? Ben zo benieuwd naar nieuwe foto's ze zullen wel hard veranderd zijn niet? Fotootje ? :)

Romaaa : je herstelT ook vlotjes zo te horen.. Nog veel pijn? Ik ben ook benieuwd naar je eerste foto's van je boobies! Zo spannend allemaal! Ik tel af naar 2september Concult :) groetjes dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gimmake: zodra ik donderdag me verband eraf heb zal ik meteen foto's plaatsen haha. Ben zelf ook echt super nieuwsgierig.

Cupatje: oehh spannend 2 september he haha! Nja ik heb gelukkig geen pijn meer. Ik pak ook maar twee ibro's vanaf dag 3. Dus gaat eigenlijk goed met me. Foto's zijn er donderdag

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Romaaa : morgen mag het verband eraf? Of volgende week donderdag ? Ik ben benieuwd! En goed dat je het zo goed stelt! Ni teveel last met zo'n strak verband en dit warme weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.