Ga naar inhoud

Kaat : 8 feb 2010 : Dr. van der Weij : ZH Boxtel


Gast Kaat

Aanbevolen berichten

Ja, ben maandag al 10 weken, en neen, haha, ze pakken ze niet meer af, ze moesten 't eens proberen hahaha.

Eens kijken of 't me nog lukt zo'n afbeelding invoegen, heb deze besteld:

V297658.jpg

maar in deze kleur:

V830079_NC2.jpg

Past beter bij m'n bleke huidkleurtje.

Dit is dezelfde tankinitop (is niet op elke foto even duidelijk):

V300731.jpg

Nu alleen nog hopen dat de maat goed zit. Anders weer rompslomp voor 't terugsturen.

Lijkt me ook wel leuk zo'n retro-badpakken. Als je je er maar goed in voelt!

Knuff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 439
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi eef,

vind het een supermooi setje, geel is idd een gevaarlijke kleur voor onze witte melkflesjes. leuk ook dat broekje met omslag

das waar ook, ik heb je ooit proberen uit te leggen hoe je een afbeelding moest invoegen, en even later lukte het me ook niet meer, had misschien toch wel te maken met alle troubles met de site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vond dat ook juist zo leuk die omslag aan het broekje.

Je hebt het alleszins goed uitgelegd toen, want het lukt me nog steeds, dus... :38::35: Ja die troubles zijn nu gelukkig weer van de baan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij lukt het ook niet (altijd) hoor Kaatje..... :angry:

opeens kreeg ik allemaal foutmeldingen, snap daar ook de ballen van, dus dan maar geen plaatje :139::angry:

geen zin om nu plaatjes te zoeken (ik zei t al eerder: lui)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vond dat ook juist zo leuk die omslag aan het broekje.

Je hebt het alleszins goed uitgelegd toen, want het lukt me nog steeds, dus... :38::35: Ja die troubles zijn nu gelukkig weer van de baan.

ben nu al weer weken niet aan het kijken naar bikinis, tzt zal ik wel weer een keer een plaatje posten van mijn mogelijke aanwinst

nu ff :100:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nu al weer weken niet aan het kijken naar bikinis, tzt zal ik wel weer een keer een plaatje posten van mijn mogelijke aanwinst

nu ff :100:

Nu ik eindelijk een bestelling heb gedaan is 't ook gedaan met zoeken hoor, voordien ook steeds maar kijken, en in winkels passen en passen en niets dat 100% m'n ding was, maar nu is 't gedaan. Heb er ook schoon effe genoeg van.

Slaap lekker Kaatje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat is het ook, ik zocht me een ongeluk en DE bikini zat er niet bij (op eentje na dan, maar die was niet meer in mijn maat)

jij ook truste! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mezelf maar even nagemeten

onderwijdte is (met moeite) 83cm, bovenwijdte 100, dan kom ik uit op een 85B

met een beetje goede wil 80D, maar blijft een twijfelgeval, B of D

als ik nou eens een paar ribben laat verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Nou ik heb een tabelletje van de Hema, en daar heb je wel degelijk 85 C met 83 cm onderwijdte en 100 cm bovenwijdte!!! :43::43::43:

80 D heb je hier met 81 cm/100 cm en 85 B met 85 cm/100 cm. Hoef je geen ribben te verwijderen!

Knuff, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha eef, dank voor je zoekwerk! tis ook maar centimeterwerk, 1 cm meer en je hebt dit en een cm minder en je komt weer uit op iets anders, maar ja, je snapt natuurlijk dat ik met zo'n enorme vulling niet verwacht had dat het met een B zou eindigen, maar goed, 85B is ook niet lelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt, hangt nogal af van de manier van meten en de ene maat is ook de andere niet, scheelt van winkel tot winkel soms ook. Je mag je dus ook niet blind staren op die maten, als het mooi in verhouding is met je lichaam is het toch wel mooi! Afhankelijk welke ondermaat ik neem heb ik ook maar een B natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kaatje! Wat ben ik blij te lezen dat jij je bv achter de rug hebt! Ik moet nog even zoeken of je nog meer privé info hebt geschreven over hetgene waarom je e.e.a. uitgesteld hebt. Maar, is dat allemaal weer oké? En hoe gaat het nu met je? Mag ik je ww? Dan ga ik snel je foto's eens bestuderen!

Liefs, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kaatje

alles goed met je

met mij gaat het ook weer beter hoor na dat mij hechting onstoken was gaat langzaam aan beter

moet wel zeggen dat me ene borst nog wel groter is als de ander zit ook nog bloed uitstorting aan de zijkant word ook wel minder allemaal maar hij loopt achter hoop dat het ook allemaal bij trekt hij is ook nog harder

ben tot nu toe blij dat ik 310 heb en niet meer maar oke miscien later niet hoor ik weet niet of het nog veel zal slinken

ze waren ook wel erg groot hoor echt twee grote balen was echt niet mooi om na tekijken wordt nu beter

nou hoop weer wat van je tehoren

gr leeg onee vol hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha meissie,

Grappig he dat je zo went aan de maat. Ik zou ook echt niet minder willen. In m'n blootje lijkt het net als Eefje ook zegt wel groot, maar met kleding aan is het gewoon super. Met jouw 400 cc voor de spier kan ik me trouwens echt niet voorstellen dat je op een B uit gaat komen. volgens mij (en dat hoop ik natuurlijk ook ;) ) verandert er qua grootte na een maandje niet zo veel meer.

En die maten... ik krijg ook steeds andere info, maar 80 C past tot nu tot prima (75 D / 80 D soms ook). Ik zit nu op onderwijdte 78 (adem in) en 97 bovenwijdte. Mag dus lekker zo blijven.

Ik ben vanzelf op mijn zij gaan draaien in mijn slaap, dus op mijn rug liggen is gelukkig over. Heb ook de balen van mijn sportbeha's. Vanaf die weekend ga ik over op gewone en ga ik die sportgevallen echt voor het sporten gebruiken. Voor de BV was dat niet echt nodig, er zijn niet eens normale sportbeha's te koop in een A-tje.

En wat balen van lekkage. Is altijd weer een gedoe om het opgelost te krijgen. Kan me voorstellen dat je de afgelopen maanden ff gewacht hebt met actie ondernemen. Heb je nu al iemand die komt kijken?

Goed weekend weer!

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Las net bij bloemmie dat je toch een beetje spijt heb dat je niet voor groter bent gegaan, tja, kan me voorstellen als je die keuze had dat je misschien achteraf, maarja, vind ze toch mooi bij je passen hoor! Ik had die keuze niet 200cc was maximum, dus ja, maar vind ze wel groot genoeg.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi lieve allemaal,

het gaat heel goed met me, ben volop bezig met vanalles en nog wat, heb mijn oude draad weer helemaal opgepakt. kan even niet meer zoveel op t forum zijn, druk bezig met huis, tuin en mijn handeltjes. ben superblij dat die lange winter voorbij is.

maak me af en toe wel druk over boobjes, meen dat er links rimpeling is, maar moet eerst maar s gaan lezen wat dat precies inhoudt. je ziet het als ik enigszins voorover hang, en je voelt dan ook heel duidelijk een paar golfjes. maar als ik gewoon sta is er helemaal niets aan de hand.

ik heb nog altijd 24/7 mijn sportbh aan, en masseer braaf 2 x per dag littekens. ik heb er weinig hoop op dat de deuk daardoor verdwijnt. ik heb wel hier en daar een bh gepast, maar ben nog niet echt op zoek naar DE bh, het doet me eerlijk gezegd ook niet heel veel. ik ben wel blij met mijn nieuwe boobs, maar had van tevoren verwacht dat het me veel meer zou doen. waarschijnlijk gebeurt dat bij mij iets onbewuster, ik merk wel dat ik geen bezwaar meer heb om mee te gaan zwemmen, en dat ik beter in mijn vel zit in het algemeen

zo, nu weer aan de slag met mijn jongste meneertje, die zit om aandacht te springen!

ik hoop snel weer een avondje te kunnen spenderen om beetje bij te lezen!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kaat,

Das toch juist goed om te horen? Het leven gaat op een gegeven moment gewoon weer verder. Zo moet het waarschijnlijk ook zijn. Al is het voor de achterblijvers die nog moeten of net geweest zijn wel fijn om ervaringen te horen van iemand die al verder is. Fijn weekend!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast trinitykids

he kaat hoe is het ermee?

hoe is het eigenlijk afgelopen met het deukje?

heb de laatste tijd niet zo heel veel gelezen dus sorry als ik je het wel vermeld hebt hier :blush:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@trien en bloemmie,

ik kan mijn deukje zelf bijna niet zien, maar weet dat er nog wel iets zit, of het verbeterd is weet ik niet. beetje kop in het zand steken, maar ik voel me er wel beter bij.

wil over paar weekjes wel weer ff foto maken om te kijken of mijn dagelijkse knijpsessies al een beetje geholpen hebben, bovendien moet ik in mei voor laatste controle naar pc, wil dan wel weten of ik nog iets te klagen heb :rolleyes:

zag vandaag mezelf in de weerkaatsing van een ruit in het dorp, en dan vind ik 'ze' ineens weer enorm. in elke andere omgeving, andere kleding, andere spiegeling ziet het er weer anders uit. vandaag was ik in ieder geval "dik" tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.