Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hoi,

moest even je topic opgraven,en ja je hebt mn echte naam goed gespot..

Ik snap zelf eigenlijk niet waarom ik jouw ww niet eerder had gevraagd,ik heb al zoveel van je gelezen..

Maar uiteraard direct gekeken en ziet er goed uit,snap dat er niet meer in paste,en als Bruno dat al zegt zal dat echt zo zijn.

Maar ik kan me goed voorstellen dat je happy bent,zoals je weet ben ik een liefhebber van grote borsten,maar dat neemt niet weg dat ik de wat kleinere niet heel mooi kan vinden hoor! Zo te zien ben je uberslank en het moet wel in verhouding blijven.

Als ik je foto"s van net na je bv zie kan ik me er wat bij voorstellen dat je pijn hebt gehad..?

Omdat ze echt strak gespannen stonden he? Maar wat zijn ze mooi ingedaald zeg! En weetje wat het mooie is? Jouw borsten zullen heel lang mooi blijven en hun vorm niet verliezen.( of je moet rare dingen gaan doen met je gewicht natuurlijk)

Maar leuk het resultaat eindelijk eens te zien bij je reacties overal.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi E.., (weet niet of ik hem hier ook mag gebruiken hihi),

Thanks, oorspronkelijk zou 'k zelfs maar 175 cc krijgen, ben wel echt blij dat die 200 cc erin is geraakt! Ging hij pas tijdens de operatie kunnen zien!

Gek genoeg heb ik niet veel pijn gehad na de operatie, had het me vele malen pijnlijker voorgesteld, maar meer dan wat spierpijn heb ik niet gehad! Heb echt een superherstel achter de rug! Hoop zeker dat ze lang mooi zullen blijven, heb nogal een stabiel gewicht dus dat valt alvast mee.

Thanks voor je feedback in ieder geval,

liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, net bij Bruno geweest voor m'n laatste nacontrole! Hij vond ze er heel goed uitzien en zeer natuurlijk. Ook nafoto's gemaakt en heb gevraagd om me de voor- en nafoto's door te sturen naar m'n email. Zou dat doen, als hij 't niet vergeet, hmm <_<, anders hoort ie nog van mij!

Vroeg ook nog naar m'n man, die moet ook nog op nacontrole voor z'n jukbeenimplantaten, nog niet van gekomen ivm werk en zo. We zijn allebei alleszins heel tevreden over z'n werk, dus dat deed hem ook wel plezier!

Heb het ook even gehad over die pukkeltjes waar velen hier ook last van hebben en hij zei dat dat zeker niet door de siliconen kon komen. Hij wijt het aan de bezenuwing, blijkbaar wordt ook de zweet en talgproductie door de zenuwen geregeld en dat zou door de bv allemaal wat ontregeld zijn.

Zo dat was het zo'n beetje, verder niets meer te melden, want alles loopt nog steeds supergoed en ben nog steeds supertevreden! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Eefje,

Blij te horen dat de arts zo tevreden was! Kan je helemaal gerust en trots de zomer in :D

Mijn volgende (en voorlopig laatste) controle is begin juni. Nog eventjes wachten dus, maar "ze" veranderen nu pas fel bij mij, dus misschien niet zo erg.

Groetjes,

Sarah :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

ik ben blij om te horen dat alles goed is! Wie is die befaamde Bruno waar iedereen het over heeft? Ik merk dat hij hier echt fans heeft hahaha...

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

ik ben blij om te horen dat alles goed is! Wie is die befaamde Bruno waar iedereen het over heeft? Ik merk dat hij hier echt fans heeft hahaha...

Groetjes,

Yasmin

Ja, haha, is gewoon een superpc!!! :109: Zo zijn er natuurlijk wel meer, maar we zijn gewoon allemaal zo tevreden hé! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eef

Mooi dat het zo goed gaat!

Best een vreemd idee, dat we misschien wel op dezelfde stoel hebben gezeten, en hier met elkaar praten enz.. vind je niet? of ben ik nou gewoon raar hahaha

Je laatste nacontrole! Nu hoef je dus niet meer terug en is het afgerond!!

Op naar de zomer voor jou!!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Ja, haha, helemaal niet raar hoor van je, is best gek eigenlijk, zo kan er iemand tegenover je zitten waar je al heel wat mee gedeeld hebt en je weet het niet, hahaha :3:

Moon dacht zelfs aan ons in de OK, toen ze op de operatietafel lag, dat wij daar ook allemaal al gelegen hadden.

Heb wel Patries ontmoet op m'n operatiedag, haar moeder was vlak voor mij aan de beurt, best wel leuk hoor!

Neen ik hoef niet meer terug, laat die zomer maar komen, krijgen al een voorproefje van 't weekend, lekker heerlijk weertje, mag zo blijven van mij!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat weet ik nog heel goed,dat ik naar de OK ging,er lag en jullie kwamen allemala voorbij in me gedachten,jij patries en pat

zo gek toen,idee dat we allen in die ruimte hadden gelegen.....

ooh wat aprt heey,dat verhaaltje van die pukkeltjes

dus de mentholpoeder wat ik gebruik is eigenlijk nutteloos,ja het helpt wel voor pukkeltjes uit te drogen,maar de rest moet het lichaam dus zelf doen.hmmmm

weer wat info rijker.

fijn dat alles goed is Eef,had niet anders verwacht hahahahaha

op naar de zomer,en we hebben idd al een voorproefje dit weekend,holladieeee :101:

liefsss moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey Eefje

Thanx voor je lieve reactie,ik moet je zeggen dat ik er ook heel erg blij mee ben! :D

Het is ook zo'n verandering he ,voel me nu echt vrouw en raak niet uitgekeken hihihi.

Krijg leuke reacties vanuit me omgeving en ze zijn allemaal heel blij voor me.

Zelfs me broer ahum vindt ze mooi en ik liet ze zo aan hem zien volgens mij wist hij even geen raad hihi. :11:

Zijn vrouw heeft paar jaartjes geleden bvk gehad,ze had enorme rugpijn van haar borsten en ik dacht toen

van geef dat maar aan mij kan ik wel gebruiken.

Vrgje ik heb nu zo last van vies en vet haar, jak! kan ze eigenlijk elke dag wassen want het ziet er niet uit,

een oplossing misschien? of het zal wel zelf wel weer over gaan,maar fris vindt ik het niet. :22:

Enne wanneer mocht jij van je pc gaan smeren met littekencreme?

Mijn hechtingen zijn eruit en ik mag pas een week daarna smeren maar die littekens voelen nu best dik aan en ze

jeuken behoorlijk,best irritant.Ook de die band van die bh zit erop! :40:

Ben je inmiddels al geslaagd voor leuke setjes want daar kun je nu op uitleven he......

Liefs Angela :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje

Thanx voor je lieve reactie,ik moet je zeggen dat ik er ook heel erg blij mee ben! :D

Het is ook zo'n verandering he ,voel me nu echt vrouw en raak niet uitgekeken hihihi.

Krijg leuke reacties vanuit me omgeving en ze zijn allemaal heel blij voor me.

Zelfs me broer ahum vindt ze mooi en ik liet ze zo aan hem zien volgens mij wist hij even geen raad hihi. :11:

Zijn vrouw heeft paar jaartjes geleden bvk gehad,ze had enorme rugpijn van haar borsten en ik dacht toen

van geef dat maar aan mij kan ik wel gebruiken.

Vrgje ik heb nu zo last van vies en vet haar, jak! kan ze eigenlijk elke dag wassen want het ziet er niet uit,

een oplossing misschien? of het zal wel zelf wel weer over gaan,maar fris vindt ik het niet. :22:

Enne wanneer mocht jij van je pc gaan smeren met littekencreme?

Mijn hechtingen zijn eruit en ik mag pas een week daarna smeren maar die littekens voelen nu best dik aan en ze

jeuken behoorlijk,best irritant.Ook de die band van die bh zit erop! :40:

Ben je inmiddels al geslaagd voor leuke setjes want daar kun je nu op uitleven he......

Liefs Angela :48:

Hey Angela,

Graag gedaan, en je hebt ook alle reden om er heeeel blij mee te zijn, ze zijn echt heeel mooi!!! :123: Kan 't geloven dat je er niet op uitgekeken raakt! haha, het doet wat met ne mens hé! Hihihi, je broer zal wel geschrokken zijn zeg! ja, jammer hé dat degenen die te veel hebben niet kunnen geven aan wie te weinig heeft, zou pas makkelijk en goedkoop zijn hahaha.

Heb ik ook gehad dat vettig haar, moet maar eens scrollen op deze pagina daar stelde ik ook dezelfde vraag, maar je kunt er verder weinig aan doen, heeft toch wel enkele weken geduurd bij mij voor het verbeterde. Beetje vervelend maar helaas! Gaat gelukkig wel weer helemaal over!

Ik mocht eigenlijk al meteen nadat de draadjes waren verwijderd beginnen met littekencreme smeren, mits je littekens volledig dicht zijn kan het geen kwaad!

Ja hoor, alweer leuke setjes bij ondertussen, moet m'n album maar eens erop na slaan! Super zo alles mooi kunnen vullen, geniet er nog elke dag van! Nog even geduld en je kan er ook mee beginnen, niet goed voor de portemonnee maar wel leuk! :46:

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Graag gedaan! Kon het direct begrijpen van je vent! Dat je zo heel de avond enkel dat aanhad onder je zwarte jasje, met al dat volk erbij, hihihi, zal wel dat hij er meteen hitsig van werd! :123:

Met mij alles heel goed, zeker nog nieuwe dingetjes aangeschaft, nog nieuwe bh's (word al een hele collectie hahaha), m'n eerste (je gelooft het nooit) stringetjes (nu voel ik me ook sexiër vandaar zeker?) en ook nog een kleedje en nog wel wat. Heel leuk shoppen nu!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh heerlijk he Eef! :43:

weet je,ik ben zelfs stiekum jaloers als ik dat dan weer lees,hihi :36:

omdat ik ook uitgebreid wil shoppen,maar weet ook nog niet hoe of wat verders,wat er gaat komen eind dit jaar,kies er zekers tenslotte zelf voor,maar goed,baal er soms dan van,heb geen trek weer van alles achter in de kast te moeten gooien als het niet meer past,dus schaf echt nog niet te veel aan,alhoewel...ik ondertussen me eigen soms betrap dat ik niet zozeer bh,s veel aanschaf,maar meer gewoon leuke kledij,truitjes,topjes enzo,nu komt er wat in tevoorschijn,en of het nu groter word in de toekomst,dat kan ik altijd wel aan,kleding die men altijd kan blijven dragen,grote of iets kleienre borsten,je snapt me vast :3:

ja joh,droeg je hiervoor nooit strings dan? ja nu vast wel,je voelt je zekers vrouwelijk,begrijp ik meteen,geniet er lekker van,ik heb zelf ondertussen me string tijd gehad ,hihi droeg ze echt altijd,dat was enige wat nog mooi aan me was,vond ik toen dan he,door de missende borsten,deed ik alles met me bips,dus ook strings aan,ja je moet tenslotte met iets opvallen he :4: me bips toen in dit geval.

nu heb ik het gehad met de strings,ben nu al een tijd een echte boxer fan,en als ik nu eens een string aandoe onder me skinny ofzo,dan voelt het onwennig,snap je niks van,heb ze wel 20jaar gedragen,en nu ik boxers draag,nee geen strings meer,ja onder me babydolletje ofzo,dat wel.

ik ben zelf fan van de bjorn borgs,altijd goed zittend,lekkere felle leuke vrolijke kleurtjes :6:

hoop gauw weer eens wat leuke nieuwe foto,s van je te zien,met je nieuwe bh,s ,leuk!

liefssss moontje :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.