Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauw Eefje, wat een ontzettend leuke/sexy/mooie setjes allemaal zeg, wat staat het je goed!!!!!!!

Lief van je Moon!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Na alle reakties dat jouw boobies zo mooi natuurlijk zijn, en je prachtige lijntje, ben ik natuurlijk ook superbenieuwd ;)

Zou ik je ww ook mogen hebben?

Groetjes van Ingrid.

Je hebt mail! :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:18: Amaai, wat een figuurtje heb jij! Echt supermooi. Je borsten zijn inderdaad echt helemaal goed bij je lichaam he! Mooi zijn die setjes van Moontje hoor, vooral die met dat shortje vind ik heel sexie staan. Zal je man ook wel blij mee zijn, met dat cadeautje haha.

Je kan echt trots zijn!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hihi Angela, 'een koppie thee met een spuitje', net of het om een koekje gaat hahaha :4: ja, vind zeker spannend om Moontje te ontmoeten, lijkt wel of ik haar al heel lang ken hihi, zie er ook naar uit, ja en Bruno is echt TOP!!! :109: Hij heeft er bij jou ook weer iets heel moois van gemaakt, zag net je nieuwe foto's, echt heel mooi, er komt al meer ronde vorm in ook, mag je heel trots op zijn! :wub:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Eefje,

jeetje! bij jouw zijn ze errug mooi geworden,precies wat bij je slanke figuur past, heel mooi Eefje!

enja, bij jouw kun je goed zien dat de vorm steeds ronder word, duidelijker en ook dat ze nog gaan zakken,

zal dus geduld :59: :59: :59: moeten hebben,ben ook nog maar 8dagen po, maar zie weinig verschil met een week.

ik hoop dat het bij mij ook zo mooi gaat worden :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sterre,

Thanks voor je complimentje! :68: Ja, je ziet dat het dus gewoon een kwestie is van geduld :44: , een woord dat we hier onderhand niet meer kunnen horen of zien, maar helaas het is niet anders hahaha :14: , maar bij jou is de vorm nu al heel mooi, dus dat zal alleen maar verbeteren, mooier en natuurlijker gaan worden! Nog een fijn herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jolien,

Zeker weten, zoals ik al zei, kan je dr. De Meyere zeker aanbevelen! :136: Benieuwd of je ook eens langs zult gaan?! Succes in ieder geval met je beslissing!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.