Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Das lief hoor, zo denken aan m'n gezondheid, hoe is 't met je verkoudheid trouwens? :65: Neen een buitenbad zou ik nu niet zien zitten of er zou lekker warm water moeten inzitten, hihi :46:

Ach, we kunnen niet alles hebben, gewoon bad is ook wel oké :) jammer dat het er allemaal bij inschiet bij jullie, maar je gaat toch ook al gewoon gaan sporten, is ook goed hé! Ben vanavond ook wezen hardlopen. :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

ja hardlopen doet ook goed,ik heb in ene half jaar tijd echt me benen zien vernaderen,in goede zin uiteraard.

en ik vind dat je ook beter eet als je sport, :136:

ja dat zwemmen,ik baal er wle van hoor,maar dit is gewoon ook een drukke periode voor ons bedrijfje en me manneke is dan keidruk en ik heb ook genoeg te doen,en dan sport ik dus nog eens 3a4x per week,zonnebanken,sauna en me huishouden,best een taak hoor bij elkaar hahahah :1bouncingboobs:

me verkoudheid,ja dat had ik je al uitgebreid vertelt in ene pb :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, jij bent echt een kei in alles combineren hoor! Zo'n druk leven en dan hier ook nog zoveel werk verzetten! :35: En je sport al flink veel dus is wel ok allemaal! Je vind vast mettertijd wel weer een gaatje om te gaan zwemmen! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hii Lieve Eef

bedankt voor je lieve berichtje in me album :53:

je bent zo een goed en lief mens,weet iedereen op te beuren!!!

ik pb je nog even over die bleekbehandeling,heb hem nu weer zover door te zetten,heeftie die linkjes kwijtgeraakt op zijn(werk) laptop) :70:

en die had ik van jou gehad,dus je raad hem vast al,heb je die linkjes nog??? :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Graag gedaan meid! Meen het ook echt hoor! Bedankt voor het uit het stof halen van m'n topic! :46:

Die linkjes vind ik nu niet direct terug, maar ik ga er naar op zoek en je ziet m'n pb wel verschijnen!

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Eefje,

Wat een prachtige foto's zeg!!!

Op die foto's kun je heel goed zien dat je absoluut geduld moet hebben, want het komt dus echt goed.

De foto's laten een groot verschil zien vanaf je operatie tot nu toe, echt in 1 woord, prachtig!!

Dit geeft de burger weer moed.

Kan me echt voorstellen dat je hier heel blij mee bent, het ziet er heel natuurlijk uit bij jou.

Groetjes Boes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow!! Eefje,wat zien ze er mooi uit he,zeker die zwart wit foto,s echt een apart efect :123: ,en ik vind met je armen ertegen gedrukt,alsof ze stukken groter ogen he ,ik vind jou borsten voor 200cc echt mooi,en de maat ja dat past precies bij je,alsof ze zijn gemaakt voor jou die 510 he,je ziet ook die bekende anatomische vorm(skischans) ook maar minimaal bij jou,wat het plaatje mooi maakt,heb ook wel zelf anatomische gehad,en ik had wel echt dat skischansmodel,wat ik zelf persoonlijk dan,minder mooi vind,je moet het wel een beetje hebb en,anders zou de natuurlijke look weg zijn,nee dit is echt mooi Eef,maar dat wist je al,hele mooie foto,s die zwart witte,ga dat ook eens doen na me daalperiode,een zwart wit versie maken :rolleyes:

als we het niet zouden weten,zou je er geen nepborst uithalen,zo mooi is het bij je,en dit is geen slijmreaktie,vind ik de waarheid :116::116:

die eerste foto trouwens ,met dat straplesstop aan,vind ik ook erg apart,heeft wel wat aparts,vraag me niet wat :69:

en dan je tankini he,super!!!!!! hihihi

geniet er maar van Eef,end at doe je,je volle terecht,en wat ben je mooi super slank he,wat eet jij voor tovervoedsel?wil wel een tip van je ontvangen hoor,denk dat ik toch ook maar eens vaker de fiets ga pakken ipv de fiets op de sportschool :38::D en de auto eens vaker laten staan :P

greetzz liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal met Moontje eens, ze zijn super natuurlijk, echt heel mooi!!!

Moest wel lachen om die Crocs onder je rokje, vooral in die kleur......ik vind Crocs nl ZOOOOOOO lelijk :25: . Wil je absoluut niet beledigen hoor, er zijn er zat die ze geweldig vinden maar ik vond het gewoon grappig dat ik mooie borsten foto's zit te kijken en dan ineens een paar lelijke Crocs tegenkom :126:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog een crock fan,loop er echt altijd op,zelfs in de winter,als ik ff snel na winkel ga,of in de auto,of ik moet echt naar kasalon gaan of de stad in en zulk soort dingen,dan heb ik echte schoenen/laarzen aan,maar voor in huis en ff snel wat doen,altijd me crocks,hahahah ik heb witte met roze spatters erop,lekekr opvallend en spuuglelijk :P:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: haha Moontje, ik zie ze al helemaal voor me, maar je hebt gelijk, als je ze dan toch hebt, dan maar gelijk de lelijkste kleur, dan is het nog net of je de spot drijft haha.

Hier in Scheveningen verbaas ik me in de zomer altijd over die Crocs families. Mama de felroze, papa zwarte of blauwe in maat 100 (ze lijken al zo groot) en dan de kindertjes.... boven een bepaalde maat zouden ze verboden moeten worden , vooral mannen worden er niet sexier van :152:.

Mijn kids hebben ze ook voor op het strand hoor, als waterschoenen zeg maar, daar vind ik ze wel ideaal voor.

Ik zit net trouwens te denken, er zijn wel meer hele lelijke schoenen die maar wat lekker zitten en die erg populair zijn....en die draag ik wel gewoon. Birckenstocks bijv, daar heb ik 2 paar van en dan de koploper van lelijkheid Uggs: Daar heb ik 3 paar van (waarvan 1 paar gold metallic is :67: ), mn dochter 2 paar en zelfs mn zoontje heeft een paar haha. Ik moet dus eigenlijk gewoon mn mond houden :blush:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ieuw uggs,daar zal je me dus echt niet in zien lopen,kan je net zo goed in je (oma) sloffen na buiten,zie dan meiden ermee lopen,helemaal die hielen ale kanten op,want stevig kan je ze niet noemen,iedereen zie ik er trouwens scheef op lopen :blink:

vind uggs echt zo een look hebben of je klompvoetjes heb :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Thanks, nu ga ik echt blozen hihi :68: ! Leuke reactie! Doet echt deugd! :58:

En misschien moet je inderdaad eens vaker de fiets op iplv de auto te nemen, hihi, maar jij hebt nu ook een lijntje om u tegen te zeggen toch?! Thanks to mister magic hands! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal met Moontje eens, ze zijn super natuurlijk, echt heel mooi!!!

Moest wel lachen om die Crocs onder je rokje, vooral in die kleur......ik vind Crocs nl ZOOOOOOO lelijk :25: . Wil je absoluut niet beledigen hoor, er zijn er zat die ze geweldig vinden maar ik vond het gewoon grappig dat ik mooie borsten foto's zit te kijken en dan ineens een paar lelijke Crocs tegenkom :126:

xxx

Thanks Daffy, maar zwijg inderdaad maar over m'n crocs met je lelijke uggs :140: whahahaha :154: ! Mag je gerust zeggen hoor, hihi, draag die ook alleen maar binnenshuis, mij zie je er niet mee op straat hahahaha :152:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou dan ga ik speciaal voor alle Uggs fans hier een mooie foto van mn borsten maken met een paar Uggs aan en die zet ik in de gallerij!!! (en dan die goudkleurige hahaha) :154:

En Moontje, ze zijn wel stevig hoor, die meiden over wie jij het hebt hebben dan van die neppers aan en daar zit geen steun in de hiel maar normaal gesproken zit er echt wel een stevige hiel in, anders zou ik daar niet zoveel geld voor neertellen en zeker niet voor de kinderen, wil wel dat ze een paar stevige schoenen aan hun pootjes hebben. Omdat er schapenwol inzit, hoef je ook geen sokken aan, dus idd echte sloffen haha. Op zich heel lekker hoor, in de winter houden ze je voeten zonder sokken superwarm en in de zomer juist cool. Maar feit is dat ze niet bepaald charming zijn (bij kinderen vind ik ze wel schattig). Ze heten niet voor niks Uggs (afgeleid van Ugly!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahah zie Daffy al helemaal in dr verband en al op de eerste po foto,s met dr goude uggs aan hahahahahahahah :154::154::154:

willen we dat wel zien Daffy ...hahahahaha lol

Eef,ja ik mag niet klagen hoor,maar ben van boven(schouders en nek)eigenlijk te breed,maar bij me billen mag wel weer wat(spiermassa) bij,dus het klopt in mijn ogen nog niet hoor,maar heb dan laaste jaar ook weer te weinig kunnen doen(helaas)!

maar komt nu wel weer goed,zomervakantie duurt nog erg lang en heb na me herstel weer de kans te sporten,ben daar dan meer dan thuis :blush: en ben nu ook weer druk met werk bezig ook,dus heb wee rbeweging enzo genoeg,maar....die fiets mag ik ook wel eens wat vaker pakken,de auto maakt je lui(geef ik direkt toe :153: )

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nog maar weer effe het stof van m'n topic blazen, hihi, vandaag eindelijk na 2 weken (stress stress :121: ) m'n cadeau van Moontje binnen gehad! Prachtige setjes, dus nieuwe foto's in m'n album voor de geïnteresseerden! En thanks Moon voor de prachtige 'eefjesbox' met lekkers hihi! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.