Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Even voorstellen, ik ben 36 j. en heb sinds kort besloten om een borstvergroting te ondergaan. Heb het altijd al jammer gevonden dat ik zo kleine borsten heb, maar tot voor kort liet ik mij door alle negatieve verhalen over siliconen in de media en door een zeker angst voor operaties en narcose, … er van weerhouden om het ook te laten doen.

Ik had vroeger 75A (links altijd al iets meer dan rechts) maar nu door het ouder worden lijken m�n borsten nog kleiner geworden te zijn. Alle bh�s in de winkel zijn gewoon te groot. Slechts in 1 winkel heb ik nog een 70A kunnen vinden die ik nog enigszins kan vullen (van een heel duur merk overigens). En dan nog is het beter met kipfilets erin (die draag ik dan ook al jaren).

Maar goed, dus begonnen met informatie in te winnen i.v.m. bv. Op borstenforum .nl terecht gekomen en moet zeggen, een schat aan informatie gevonden daar. Ook heel veel verslagen gelezen van al degenen die me al zijn voorgegaan en meer en meer tot het besluit gekomen: Ja, dit is wat ik wil. Nu dus 100% zeker, ik ga ervoor! Door alle positieve verslagen over dr. De Meyere heb ik nu bij hem een 1ste consult geplant, volgende week woensdag 2/12. Heel spannend allemaal.

Lees ook alles van iedereen die bij hem is geweest en toen ik enkele weken geleden eens niet op het nl-forum geraakte via google hier terecht gekomen. Ook meteen op zoek gegaan naar dames die bij De Meyere geweest zijn en wat bleek, twee waren nog to go! Pat71 en Patries473. Heb me dan ook volledig ingelezen in hun topics (was precies 1 week voor hun prothesewissel en bv.) Ze waren meteen de eersten die ik live kon opvolgen. Spannend zeg! En wat snel dat jullie terug op het forum verschenen na de operaties! Trouwens Pat, is heel mooi geworden, hoop dat nu alle leed geleden is voor jou, was echt een hororjaar voor jou!

Oja, heb ondertussen ook een 70C bh gekocht, de maat die ik dus graag zou bekomen en sinds m�n besluit vast staat ben ik die ook meteen gaan dragen (opgevuld met 2 grote kipfilets per cup), kwestie van mn omgeving al wat te laten wennen aan de grootte, zodat de eigenlijke bv. niet meer zo opvalt, want ik heb het tot nog toe aan niemand verteld (alleen m�n man weet ervan natuurlijk en steunt me ook volledig). Ben ook niet van plan er verder iemand van op de hoogte te stellen, zijn allemaal nogal conservatief wat dat betreft, vandaar. Nu dacht ik wel met die 2 maten grotere bh, dat gaat opvallen, maar wat raden jullie, niemand heeft er al iets over gezegd. Zelfs m�n eigen ouders schijnen niets op te merken. Raar hé! Enkelingen hebben wel hun blik laten vallen op m�n boezem, zo van: �Hé, was dat zo of is er iets verandert?� Maar ik krijg voor de rest enkel reacties van, �je ziet er goed uit� of �ben je vermagert�? Denk dat ik er slanker uitzie door het visuele effect van meer boezem. Maar goed. De eigenlijke bv. zal dan ook wel niet meer zo opvallen zeker? Na de bv. zet ik de voor- en nafoto's er wel op.

Zo, dat is het voorlopig, wel wat lang geworden, hoop dat ik jullie er niet mee verveelt heb.

Groetjes,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Eefje,

ten eerste; van harte welkom!!!! je bent al aardig ingelezen maar toch,ook dit is een heel erg fijn en gezellig forum!

en ten 2e; je bent in zeer goede handen bij onze Bruno :D zo noemen Pat,Daantje en ik hem haha.

ik moet de 2e terug voor mijn hechtingen eruit te laten halen. hij had het tegen mij al over het borstenforum :) en als jij daar nu wat over verteld zal hij zeker moeten glimlachen. alleen maar verry goede reclame voor hem :38:

en ja ik was zeker snel terug. Pat was na mij en had 2 operaties in 1 dusja,ook zwaarder. maar daartegen was ze s'avonds ook al online :D

alvast heel veel succes met je consult,ik ga je zeker!!! volgen.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ons verveelt ? Nee , mij allesins niet , heb in één trek doorgelezen .

Is idd zo dat het weinigen opvalt dat je grotere borsten hebt en dat je magerder lijkt , dat vond ik zelf ook wel na de operatie > dat buikje lijkt ineens een stuk minder :blush:

De vooroordelen van een bv , we kennen ze allemaal hier en er is niks van waar :rolleyes:

Lijkt helemaal zo 'nep' niet als dat je zou denken , het voelt ook best oké aan (na enkele maanden) . Voor mijn man hoefde het niet echt maar vind het nu wel mooier . Je bent er veel vrouwelijker mee , voelt je ook beter in je vel : je kleren passen .

We lezen volgende week wel hoe je consult verliep . Heb je een idee in je hoofd van soort prothese ed (aangezien je je al flink ingelezen hebt) of ga je't even over je heen laten komen en dan een beslissing nemen (al lijkt me die wel gemaakt) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries en B-cupje,

Wat leuk om al zo snel reacties te krijgen van jullie! Vind het hier zeker ook een heel gezellig forum! :127: En na alle bv-verslagen van de Bruno-gangers denk ik dat mijn consult zeker niet kan tegenvallen, zie er echt naar uit! :106:

Heb zeker ook wel al een idee wat ik graag zou willen, maar ik sta open voor zowel rond als anatomisch (weet niet goed wat bij mijn lichaamsbouw het beste zou zijn) aangezien met beide een heel mooi resultaat te bekomen is (blijkt uit de vele foto's die 'k al heb bekeken). Bruno (zal hem ook maar al zo noemen hé) werkt met MacGhan en zal wel het beste weten wat voor mij geschikt is. Denk zelf dat ik er met 280 à 320cc wel zal komen om van aa/a naar c te gaan. Zullen denk ik ook onder de spier moeten, want ik heb best een dunne huid aan de bovenkant van m'n borsten en daar is het ook zo goed als plat (bijna recht naar beneden).

Wie weet zie ik je wel de 2e Patries, ik moet er om 15 u zijn. Wil je ook feliciteren met je mooie nieuwe aanwinsten, dank zij je avatar heb ik ze nu ook kunnen bewonderen (durfde je ww niet vragen, ben per slot nog een nieuwke hier en had nog niets van mij laten horen, dus ja, wie ben ik dat je dat zou geven).

@b-cupje, ja een wat vollere boezem brengt je lichaam echt wel in harmonie hé, mijn heupen lijken zo breed, en met die gevulde c-bh smelten ze zo weg en mijn buikje dat ik 's avonds altijd heb tgv m'n prikkelbare darm syndroom valt dan ook niet meer zo op (anders steekt het ver uit voorbij mijn borsten) is ook mooi meegenomen. Enja, vooroordelen zullen er altijd wel blijven, zeker in België is er toch nog altijd een groot taboe op estetische chirurgie vind ik. Ben zelf wel benieuwd hoe die prothesen zullen aanvoelen in m'n lichaam, daar kan ik mij niet echt een voorstelling van maken. Mijn man vind me ook goed zoals ik ben, maar ik voel me zelf er niet zo goed meer bij, voel me niet vrouwelijk en aantrekkelijk (durf nu zelfs niet meer zonder vulling de deur uit, kreeg een tijdje geleden zelfs eens een opmerking van een man uit m'n kennissenkring over m'n platte boezem, had me echt wel geschokeerd, was me nog nooit voorgevallen dat een andere man daar een opmerking over durfde maken). Zal me ook eens inlezen in jouw topic, dan leer ik je ook wat beter kennen, ben je trouwens hetzelfde b-cupje als op het bf.nl forum of is dat iemand anders?

Veel liefs allemaal en tot lezens,

Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje,

ik wilde je net pb-en maar dat lukt dus niet. geen idee waarom niet :unsure:

maar als je wilt kun je mij wel een pbtje sturen dan stuur ik je wel mijn link terug.

ik zie je de 2e niet want ik moet er al om half 10 zijn.

maar ik wens je voor de 2e nog wel succes hoor :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Jammer dat 'k je niet zal zien, misschien in de toekomst wel eens hé, wie weet. :38: Hoe moet ik een pbtje sturen,geen idee van?

Hey b-cupje,

Jij ook pds, vervelend hé! Ja, straks ook de c-cup, leuk. Heb je topic al op m'n usb gezet, die lees ik vanavond nog, moet binnen 7 min. nl offline, ja, ben in de bib, heb thuis geen internet. Heb ook je foto's gezien, heel mooi overigens, staat je beeldig! :35:

Liefs,

Eefje, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n lichaam in harmonie.. hmmmz nog 14 daagjes en ik kan er ook over meepraten, heupen, normaal buikje en geen tieten.. en binnekort wel.. wat zal dat fijn zijn ghahaha..

2e je consult? Leuk.. leuk.. leuk..lees heir veel goede verhalen over Bruno, zal zeker goed gaan komen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Wat onwijs leuk om nog een Bruno fan tegen te komen hier. Jammer dat ik je niet eerder gelezen heb! Wat leuk haha... gaandeweg je verhaal kreeg ik al het idee je gauw terug te schrijven over dat Daantje, Patries en ik ook bij Bruno zijn geweest, zie ik dat je me voor bent, haha... je bent al helemaal op de hoogte! :rolleyes: Nice!

Ik vind het zo leuk om te zien dat jij net als ik destijds niet zomaar de keuze voor een arts maakt, maar net als velen overigens, eerst heel goed gaat lezen en zien waar en bij wie je het liefst geopereerd wilt worden. Tsja, Bruno heeft bij Patries, Daantje en mij fantastisch werk geleverd, denk dan ook dat je bij hem absoluut goed zit. Vwb de maat en plaatsing kan hij goed inschatten bij je, dus dat komt wel goed. Wel heel fijn dat je niet onder algehele narcose hoeft. Je krijgt een slaaproes en pijnmedicatie. Dit is naar mijn mening minder 'heftig' dan een algehele narcose. Zeker op de langere termijn. Bij mij was de slaaproes allen zo heftig dat ik erna nog uren nodig had, om met moeite mijn ogen open te kunnen houden, haha... :rolleyes:

Je hebt dus zoveel gelezen dat je op de hoogte bent van wat ik heb doorgemaakt het afgelopen half jaar. Ik heb gewoon veel pech gehad, maar het tij lijkt gekeerd. Het gaat nu hel goed met me en ben zo trots met het resultaat! Bruno levert echt fantastisch werk! :136: Ik merkte ook dat ik vrij snel weer bijna alles kon, zo anders dan een half jaar terug! Mocht er bij jou gekozen worden voor een onder de spier plaatsing, zal dit ook meer pijn en ongemak geven. Dat hoort bij de ingreep.

Maar je hebt vast bij mij ook gelezen dat mijn 1e consult bij Bruno fantastisch was. Hij heeft alle tijd voor je. Ik zal wel 3 kwartier bij hem binnen! Weliswaar hadden we het bij mij over 2 ingrepen, maar hij legde in ale rust alles uit en liet mij niet eerder gaan tot ik helemaal op de hoogte was. Super gewoon! Voorafgaande het gesprek was ik nog stellig in de overtuiging dat ik niet door een ander geopereerd zou willen worden. Mijn vorige arts zou ook bijna de hele ingreep vergoeden, maar Bruno heeft zoveel positieve indruk bij me achter gelaten dat ik niet lang meer twijfelde en echt voor m'n operatie bij hem wilde gaan. Dan is het nog heel fijn te weten dat Bruno bijna gene wachttijd kent. Je maakt een afspraak en kunt waarschijnlijk al binnen een paar weken terrecht! Spannend! :122:

Wil je nog ff een compliment geven; wat schrijf je leuk! Was echt super om te lezen van je. De zenuwen zullen nu wel starten bij je? Het is nog maar een 5 dagen te gaan? Spannend! Ik lees dat je thuis geen internet hebt. Hopelijk lees jedit berichtje nog voor het zover is voor je en anders wil ik toch vast gezegd hebben tegen je, heel veel succes! :71:

Laat erna gauw weten hoe het gegaan is en als je eraan denkt, niet eens een gek idee, noem het forum? Ik las van Patries, dat zij dat heeft gedaan, ik dus ook, Patries en ik hadden Daantje als ons grote voorbeeld. :rolleyes:

Tot snel, Liefs, Pat :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poppy,

Nog 13 daagjes voor de grote dag, dat wordt spannend aftellen! :107: Nog niet te veel zenuwen? Zoek straks ook jouw topic eens op. Probeer dan alle bladzijden op te slaan en thuis kan 'k ze dan op m'n gemak lezen. In de bib is de tijd soms beperkt en de privacy is natuurlijk ook niet zoals thuis.

Hey Pat,

Ja, nog een Bruno-fan en 'k heb hem nog niet eens ontmoet, kun je indenken welke invloed al jullie verslagen al gehad hebben, kan precies al blindelings de weg vinden ginder in de kliniek, haha... Lijkt me een heel fijne, meelevende man, ben echt benieuwd. Spreekt mij inderdaad ook wel aan dat je niet onder volledige narcose moet, heb enkele maanden terug voor een darmonderzoek ook zo'n slaaproes gekregen en is mij supergoed meegevallen dus daar maak ik me geen zorgen meer over.

Ja, heb je topic hier helemaal doorgelezen en blijf je heel regelmatig opvolgen hoor, ook je topic op het nl-forum heb ik gelezen. Ben echt blij voor je dat nu al zo gelukkig kunt zijn met het resultaat en weer fier kunt zijn op je boobies, vond je laatste foto's trouwens supermooi, heel speciaal effect voor de spiegel! :119:

Ben er mij van bewust dat de onder de spier plaatsing inderdaad pijnlijker zal zijn, maar vrees dat het bij mij niet anders zal kunnen, Bruno zal me wel uitsluitsel kunnen geven daaromtrent. Heb het er voor over, gek genoeg voor jullie misschien zie ik persoonlijk nog het meeste op tegen het nemen van pijnstillers. Neem er al jaren geen meer, want ze lokken bij mij migraine-aanvallen uit. Telkens ik bij zo'n aanval een pijnstiller nam, kreeg ik er meer aanvallen voor terug, zwaarder en frequenter, dus ben ik helemaal gestopt met pijnstillers nemen met als gevolg dat de aanvallen nu maar om 4 à 6 weken nog eens voorvallen, dan zit ik ze maar uit en ben ik er weer een periode vanaf. Maar goed, zal wel zien, als 'k het echt niet meer kan houden van de ondraaglijke pijn zal 'k er wel nemen, ook al moet ik de migraine er dan ook bijnemen. Misschien weet Bruno daar ook wel wat op, ga het hem zeker voorleggen!

Ja, Bruno's vrouw had aan de telefoon ook gezegt dat het misschien nog voor de feestdagen kon gebeuren, dan zou het in ieder geval wel heeeeel spannend beginnen worden :104: , moet juist nog afwachten of 't voor mij nog lukt dan, is nog van verschillende factoren afhankelijk.

Bedankt voor 't complimentje, is heel leuk om zo veel aangename reacties te krijgen hier op het forum, blijf hier zeker komen! :109: En wat een leuke emoticons to spice up 'de boel'.

Voorlopig heb ik nog niet echt veel zenuwen, dat komt wel naarmate het echter begint te worden en ik een datum voor ogen heb. Zal bij Bruno zeker ook het forum vermelden, zal 't vast wel grappig vinden, al die forumdames die bij hem langskomen.

Veel liefs,

Eefje :53::119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Sorry hoor, maar ik vind geen envelopje bij je naam, kijk misschien niet goed :11: en ben ook nog niet zo thuis in al die dingen. Is er misschien iets wat ik moet wijzigen in mijn profiel zodat je mij een pbtje kunt sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje,

tja,dat van die pijnstillers zou ik zeker vertellen!

En fijn dat het nog voor de feestdagen zou kunnen! Ik weet niet hoe het bij jou thuis geregeld is natuurlijk (kids,werk,huishouden....) maar ik zou het wel fijn gevonden hebben als ik er de tijd voor had gehad.

Je moet zeker hier blijven komen,ik/wij willen je ook graag volgen als Bruno-ganger haha. Ben erg nieuwsgierig naar je consult!

En ik had ook geen zenuwen hoor Eefje,die kwamen pas donderdags,als ik vrijdags geopereerd werd.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Sorry hoor, maar ik vind geen envelopje bij je naam, kijk misschien niet goed :11: en ben ook nog niet zo thuis in al die dingen. Is er misschien iets wat ik moet wijzigen in mijn profiel zodat je mij een pbtje kunt sturen.

weet je wat,ik zet hier mijn link en verwijder later die later dan wel. laat maar weten als je mijn link hebt gezien. kan je miss ergens opslaan,als je nog vaker wilt kijken naar de updates?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Ben eens gaan kijken bij de instellingen in m'n profiel, is nu opgelost hoor, nu zie ik een envelopje, dus in de toekomst geen probleem meer pbtjes te sturen.

Veel liefs,

Eefje :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Spannend is het zeker! :rolleyes: Ben zo benieuwd hoe het je zal vergaan. Met de zenuwen komt het tegen die tijd vast ook goed. Ja, leuk dat we met z'n allen zo enthousiast zijn. Dit is goed reclame voor Bruno, ben ook best benieuwd hoe hij erop reageert.

Ik ben dan ook een voorstander van het forum en daar vrij kunnen spreken over welke pc je geholpen heeft etc. Ik kan me goed voorstellen dat niet iedere pc dit een prettig idee vindt. Er zullen er ook zijn die vrezen dat er niet altijd even positief over ze gesproken wordt, dan is er het negatieve effect. Ik probeer zelf zo duidelijk mogelijk te zijn in voor welke arts ik heb gekozen en het waarom. Door aan te geven dat Van Selms een goede arts is, ik 100% vertrouwen in zijn kunde heb als arts, ik echter iets anders wens dan dat hij me voor heeft gestelt of achter stond me te kunnen geven. Het feit dat ik ook vertrouwen heb gekregen in een andere arts voor 100% staat hier dus los van. Maar ik kan me voorstellen dat dit voor menigeen heel lastig is om het ook zo te kunnen zien wanneer je mijn geschiedenis leest.

Toch is de keuze voor een arts iets heel persoonlijks, maar die keuze wordt wel degelijk gemanipuleert door de reacties die je hier leest, dat is zeker. Is het niet bewust dan wel onbewust.

Voor jou is het als voor ieder ander even spannend hoe haar avonruur zal gaan verlopen, maar voor mij is het weer extra leuk wanneer ik weet dat er weer iemand door Bruno geholpen zal worden. :rolleyes:

Jaja, genoeg hierover haha, ben benieuwd naar hoe je het hebt gehad de 2e. Laat maar lezen.

Liefs, :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje.. zenuwen? Mwoahhh ene moment wel, andere moment niet, denk dat het nog niet echt tot me doordringt dat het er nu echt van gaat komen hihi.. Maar kan nu toch echt niet meer terug.. ofja kan wel.. maar alles is al geregeld, dus nu gaan we er ook echt voor :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Zo'n forum is inderdaad van onschatbare waarde, als je wel 20 verschillende dames hebt die bij een bepaalde dokter zijn geweest voor de bv en ze zijn er stuk voor stuk onafhankelijk van elkaar zeer tevreden over, dan zegt dat toch wel veel over de dokter. Heb echt geen enkel negatief verslag kunnen vinden over Dr. De Meyere. Vandaar dat ik er ook voor gekozen heb bij hem langs te gaan. En over je eigen ervaringen met Dr. Van Selms, heb zeker niet het gevoel dat je hem niet meer vertrouwd of niet meer tevreden was over hem, ja gewoon een verschil van idee, moet kunnen. Goed voor je dat je dan ook een arts hebt gevonden die je wel kon bieden wat je verlangde.

Overmorgen is het dan zover, ben benieuwd naar Bruno's professionele mening over m'n lichaam, wat voor mij de beste mogelijkheid is,... toch spannend!

Hey Poppy,

Nog 11 daagjes, zal vlug voorbij gaan. Kunt misschien nog wel terug maar natuurlijk wil je dat niet, eindelijk aan de beurt :104: , we leven allemaal mee met jou hoor!

Liefs, Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Spannend hoor! Ben echt benieuwd ook naar jouw eravring straks met en bij Bruno. Maar klopt, ik ben ook op zoek geweest naar eventueel nog iets negatiefs over de chirurg. Maar er is niets dan positiefs te vinden! :105: gaaf! Maar ik vind het ook super dat je vast een indruk krijgt van de kliniek. dat had ik niet. Ik was het eerste consult naar Schiphol gegaan. T was dus heel spannend hoe de kliniek zou zijn.

Benieuwd, benieuwd, benieuwd! Laat maar snel lezen als je de kans er voor hebt.

Liefs! :116: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Eefje,

Spannend he, dat eerste consult is toch ook gelijk de eerste stap richting je droom! Ik vond het i.i.g. wel wat aparts hebben! Ik was er dan ook niet nerveus voor ofzo. Maar ik weet gewoon goed wat ik wil en wat ik niet wil, maar dit moet je toch allemaal weer doorspreken op je B-Day!

Succes ook jij met je consult en ik ben benieuwd waar je op uitkomt!!! Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal,

Hier ben ik met m'n verslagje van m'n eerste consult. Moet me haasten want binnen enkele minuten sluit de bib.

Rond 14 u 45 aangekomen in de kliniek. Goed half uur moeten wachten, rond 15 u15 binnengegaan bij de dokter. Zeer aangename, vriendelijke man, voelde me direkt op m'n gemak. Veel uitleg gekregen, voor- en nadelen van op en onder de spier, rond en anatomisch, … Foto's getoond van wat ik mooi vond en dan was het tijd om me ook eens in 't echt te showen.

Was meteen duidelijk dat mijn verwachtingen zouden moeten worden bijgesteld. Geen C-cup voor mij, dat is gewoon fysiek onmogelijk, zoveel plaats is er niet in m'n kleinste borst (rechts is een stuk kleiner dan links). Een ronde prothese zou links nog wel gekunt hebben, maar rechts onmogelijk (risico op rimpeling). Heeft ook m'n kleinste borst gemeten (streepje met wit potlood aan de zijkanten van m'n borst) en kan maar een prothese in van 10 cm breed. Is ook voorstander van plaatsing boven de spier en in mijn geval raadde hij de MacGhan 510 MX aan omdat deze een veel fijnere rand heeft bovenaan dan de MacGhan 410 (vanwege de weinige bedekking die ik maar heb rechts). Was dus wel blij dat er toch mogelijkheid was boven de spier te plaatsen ondanks m'n dunne huid alleen kost deze prothese een heel stuk meer, de operatie komt i.pl.v. 3000 € op 4500 €, toch wel een gevoelig prijsverschil. Bruno zei dat hij maar 175 cc er in zou kunnen krijgen (misschien 200) en zou daarmee toch wel op een B-cup kunnen uitkomen (toch altijd beter dan wat ik nu heb). Hij besteld dan een maatje kleiner en een maatje groter en ziet dan tijdens de operatie hoeveel hij er kan in doen (hij meet dan de binnenkant van de borst met een speciaal meetinstrumentje).

Ik kan er heel goed inkomen in wat hij me adviseerde, had vooraf ook wel beetje gevreesd dat er niet zo veel in zou kunnen, maar ik wil niets overhaasten en denk dat ik toch nog enkele andere consulten zal plannen. Waarschijnlijk ga ik wel bij Bruno, maar wat extra advies kan nooit kwaad natuurlijk.

Zijn er hier nog dames met de MacGhan 510?

Liefs,

Eefje.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje,

tja,dat prijsverschil weet ik al wel,dat ligt aan de vorm. rond is goedkoper dan anatomisch,das overal zo.

en gelijk heb je hoor! kan nooit geen kwaad..

maar wel fijn dat je het ook een fijne man vindt. :106:

succes met de volgende consulten meis.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey eefje!

ik ben hier net nieuw en heb volgende week mijn eerste consult, wordt 18 jan geholpen. Hoe was het vandaag? heb je alles kunnen bespreken? en welke keuze heb je gemaakt. ik ben benieuwd, blijf je volgen!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.