Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

hoi eefje

ik heb je nieuwste foto's ook nog even bewonderd, jij bent ook flink aan het fotograferen zeg! ik hoop dat ik het allemaal ook toonbaar genoeg vind bij mezelf om er zo'n fotoportretten van te maken, kan me daar nu nog niet veel bij voorstellen. toch wel maf dat je nu een echte volwassen boezem hebt en je met trots leuke bh's en bikinis kan dragen. in zo'n korte tijd ziet het er al heel mooi uit bij jou, je lijkt er ook niet zoveel van geleden te hebben?

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Zoals je zelf zegt , je vind wel iets dat je mooi vind en waar je je goed in voelt.

En als je verliefd bent op de Amerikaanse bikini , dan moet je die zeker kopen :) ! Een bikini gaat lang mee é..

Oh en is het soms mogelijk om je ww eens door te sturen ? Ben wel benieuwd naar je foto's!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Word bij jou zeker ook fotogeniek hoor, dat komt allemaal goed! En bedankt voor 't complimentje, doet deugd!:) Heb er inderdaad tegen alle verwachting in niet veel last van gehad, de eerste 2 dagen wat hulp nodig gehad bij 't rechtkomen en gaan liggen maar ging vrij vlug weer zelf. Sta er zelf versteld van, had veel meer pijn en ongemak verwacht, nu moet ik constant opletten met armen boven schouderhoogte doen en zo want gaat allemaal vanzelf! 't Is dat het niet mag maar 't gaat allemaal met gemak, dus intomen maar.

Jij krijgt ze ook boven de spier dus zal hopelijk ook meevallen! Is alleszins minder heftig dan achter of tussen.

Liefs, Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Waar ik sinds de bv al een tijdje last van heb, nouja last is een groot woord, is dat m'n haar zo rap vet is. Het valt niet goed en ziet er futloos uit. Dacht vroeger bij Pat71 ook nog zoiets gelezen te hebben. De dag nadat ik 't gewassen heb ziet het er al weer vet uit. Hebben jullie dat nu ook?

@Pat, heb je dat nu nog of is het ondertussen alweer genormaliseerd?

Liefs, Eefje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Gelukkig maar, heb geen zin elke dag m'n haar te wassen. Anders moet ik om de 2 à 3 dagen, niet zo heel veel verschil natuurlijk, maar elke dag, pfoe, is al werk genoeg!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk hé voor haar, dat ze ook zo tevreden is! :wub: En de rest is van voorbijgaande aard hé! :38:

Als jullie nog eens bij Bruno gaan, zijn jullie altijd welkom om eens een kopje koffie of thee te komen drinken hoor bij me thuis, woon er maar minuutje of 10 vanaf! Als 't je iets zegt hoor ik 't wel en kunnen we verder afspreken.

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Gelukkig maar, heb geen zin elke dag m'n haar te wassen. Anders moet ik om de 2 à 3 dagen, niet zo heel veel verschil natuurlijk, maar elke dag, pfoe, is al werk genoeg!

Liefs, :54:

heel heel veel drinken zou toch ook moeten helpen (2 liter p.d.)? en geen 'rommel' in je haar, spray, gel, wax etc, vit B slikken

ik ben zeer benieuwd, daar heb ik nl ook niet zoveel trek in. na mijn verkleining heb ik heel veel last van haaruitval gehad. conditie van mijn haar is op dit moment erg goed, hoop dat dit zo blijft, ben ook al volop bezig met vitamientjes etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Tja, drink nochthans elke dag wel 1,5 à 2 l water, buiten de shampoo doe 'k niets op m'n haar (behalve af en toe conditioner), slik ook multivitamientjes dusja wat kan ik meer doen. Maar zoals Patries al zei gaat 't wel weer over, hun hadden het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tietie,

Ja die vind ik ook de mooiste die 'k hier in de buurt zou kunnen bestellen zeg maar! Alleen die van America heeft m'n :120: verovert, Mijn link , maar wacht nog effe af om iets te bestellen, heb nog tijd, plan m'n eerste zwemtripje toch pas vanaf maart.

Zorg ook wel dat 'k een stevige sportbh aanschaf om te gaan lopen hoor, lijkt me anders niet zo fijn. Beetje dijnen bij 't stappen zal wel meevallen maar bij 't hardlopen :107:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

K heb deze pagina een beetje bijgelezen. Ik heb inderdaad veel last gehad van extreem vet haar en huid. Vooral mijn gezicht. Maar ook haaruitval was best extreem. Ben daarop direct veel vitamineB| gaan slikken en idd zo min mogelijk troep in mijn haar. Nu gaat het beter, maar het heeft bij mij zo'n 6 a 7 weken geduurd. Het hoort kennelijk bij de narcose/ medicatie. Niet iedereen heeft er last van. Kwestie van tijd...

Maar het komt uiteindelijk goed, dat is het belangrijkste!

Liefs!

Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Ja inderdaad, morgen ben 'k al 4 weekjes po, dus dacht zal toch al weer eens de fiets bovenhalen. Zie er ook naar uit terug te gaan lopen en zwemmen, maar daar zal 'k voor alle veiligheid nog enkele weekjes mee wachten.

Hoe gaat het ondertussen met jou, las ergens dat je nog steeds last hebt van allerlei pijntjes. Ben benieuwd ook hoe je volgende consult zal zijn, wat er zal uitkomen en zo, 'k duim voor je dat het nu volledig naar wens mag zijn! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Gelukkig is 't allemaal van voorbijgaande aard, heb nu al niet bepaald een weelderige haarbos, dus hoop wel dat die haaruitval me bespaard blijft! Inderdaad m'n voorhoofd is ook heel vettig, raar hé allemaal, maarja 't is voor een goed doel geweest, dus heb 't er wel eventjes voor over natuurlijk.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 4 weken po

Slaap nu weer zoals voor m'n bv, dus op zij en met beide handen onder m'n hoofdkussen. Dus voelt nu niet meer oncomfortabel met de armen tegen de zijkant van m'n boobs. Enkel tepels zijn nog steeds gevoelig, voor rest alles nog steeds normaal, geen last van ongevoelige plaatsen. Ook geen pijn meer in onderkant borsten.

Officieel mag ik nu van Bruno eigenlijk weer alles doen, maar houd die extra 2 weekjes toch nog in acht, om het inkapselingsproces goed af te ronden. Plaats nu ook geen foto's, veranderen niet zo veel meer, volgende update foto's zal ik rond 6 weken maken.

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eefje

ik heb je nieuwste foto's ook nog even bewonderd, jij bent ook flink aan het fotograferen zeg! ik hoop dat ik het allemaal ook toonbaar genoeg vind bij mezelf om er zo'n fotoportretten van te maken, kan me daar nu nog niet veel bij voorstellen. toch wel maf dat je nu een echte volwassen boezem hebt en je met trots leuke bh's en bikinis kan dragen. in zo'n korte tijd ziet het er al heel mooi uit bij jou, je lijkt er ook niet zoveel van geleden te hebben?

liefs

Kaatje

ik las mijn post nog s over van 3 februari, en moest glimlachen

het is inmiddels achter de rug en heb nog altijd moeite met de verandering, dus voel me idd niet happy voor de camera, vandaag wel iets langer voor de spiegel gestaan, kan er nu wel beter naar kijken

tja, en wat had ik dan verwacht.... echt geen idee, ik denk toch sneller mijn droomborsten, maar ook nog 'iets' meer van mijn oude figuur, slank, lang. nu oogt het voor mij nog dik en breed, daar heb ik kennelijk veel moeite mee

maar lief eefje, ik denk wel dat het allemaal goed gaat komen!

jij al weer bijna vijf weekjes, en lekker op je buik slapen!!! al went het rugslapen op den duur, het zal toch nooit echt mijn ding worden.

liefs en knuffs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Kaatje,

Ja, je weet eigenlijk nooit wat je kunt verwachten hé, is zo moeilijk op voorhand in te schatten hoe je er zult uitzien na de bv. Bij mij is dat heel erg meegevallen, had verwacht dat het er in 't begin nog helemaal niet mooi zou uitzien, maar bleek toch zo. En jij had misschien direct al mooi verwacht en was net het omgekeerde. :107: Heel raar allemaal hé!

Misschien houd je ook nog extra vocht vast na de narcose, dat je buik ook dikker is dan normaal, weet het niet, maar ben blij dat je nu al durft te geloven dat het allemaal toch wel goed zal komen!

Is nog effe doorbijten voor jou met dat rugslapen, maar misschien kun je binnen 1 of 2 weekjes wel al voorzichtig proberen op je zij te slapen als alternatief op het buikslapen, wie weet, zou denk ik ook wel al veel uitmaken.

Veel liefs en knuffs, :53::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.