Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

heeey,

heb je foto's zitten bekijken.

wat ziet het er goed uit zeg !

en je littekens ook al..

bij mij zit het nog helemaal vol met korsten, bij jou is het al mooi genezen zeg !!

maar ja, ik mocht pas na 2 weken douchen, misschien scheelt dat ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey allemaal,

Jullie merken het al aan 't late of vroege uur, de internetverbinding thuis is nu definitief geregeld.

Iets wat ik eigenlijk nog had vergeten te vermelden, maar wat ik voor de volledigheid toch maar erbij zet is dat m’n tepels sinds enkele dagen na de bv wat gevoeliger zijn dan ze vroeger waren. Eigenlijk nooit echt gevoelige tepels gehad, zelfs eerder weinig gevoel erin, en nu dus wel maar niet in die mate dat het echt pijnlijk is of zo.

Heb ook nog enkele foto’s bijgezet voor de aardigheid, in eenzelfde T-shirt voor en na de bv. Toch wel een duidelijk verschil, zou jammer zijn mocht ’t niet zo zijn natuurlijk. En dat is dan nog met de sportbh en band eronder. Dus neem aan later in beugelbh dat ’t er nog beter zal uitzien. Ook nog met nieuwe sportbh, en 2 nieuwe beugelbh’s.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al enkele dagen de indruk dat m'n linkerborst al wat zachter begint te worden, dacht eerst dat ik het me inbeelde, maar denk nu toch dat 't echt zo is! Kan ze al een beetje meer indrukken opzij-onderaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag ga ik bellen om nog eens langs te gaan bij Bruno, hoewel de prothese links nu wel beter aansluit op de spier, denk ik nog altijd dat de bovenrand een beetje is omgeplooid, en wil dat voor de zekerheid toch nog eens laten bekijken. De rand voelt nog altijd dikker aan en ik hou er rekening mee dat in het slechtste geval een kleine heroperatie nodig zou kunnen zijn. Maar eerst maar eens afwachten wat Bruno er van zegt.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid,

die verdikte rand wat je zegt, dat heb ik ook.

op de plek waar ik het de hele tijd al over heb gehad..

als ik sochtens wakker word, voelt het alsof er geen huid over de prothese zit..

erg vreemd gevoel !

maar de pijn is weg.

dus gaan maar van t beste uit.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Heb het ook al van in 't begin, toen zag je echt die rand uitsteken op m'n foto's van opzij gezien, is wel veel verbetert met het dragen van die band, maar toch voel ik het nog steeds terwijl rechts niets te voelen is en er daar nochthans minder weefstel boven ligt. Dus wil het toch nog eens laten controleren.

Ben blij dat je pijn ondertussen weg is, stelt toch wel weer wat meer gerust, is 't niet?!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet wachten tot ze zullen beginnen meedijnen bij 't lopen!!! :wub:

volgens mij is dat leuker om te zien dan om zelf te voelen :20:

ik kan nu nog zelfs echt genieten van het feit dat ik weinig last heb van de zwaartekracht en me makkelijk overal tussenwurm. straks blijf ik hangen achter mijn borsten, en moet ik mn borsten vasthouden bij een sprintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha Kaatje,

Ja, 't is dat ik 't me moeilijk kan voorstellen hé, vroeger was er niet genoeg om tijdens 't stappen te voelen bewegen, daar moest ik al voor springen. Lijkt me toch leuk, maar zal 't weten te zeggen als 't zover is! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Fijn om zo trots te zijn. K heb dat net zo. Vwb de rand van je prothese; wacht idd het bezoek aan Bruno af. Ik heb zelf een afspraak op 1 maart. Ook bij mij voel je een bobbeltje (stukje van de prothese aan de onderzijde van mijn borst aan de buitenkant. Het is ook zichtbaar. Ik trek me er maar niet te veel van aan, maar zal hem er wel even naar vragen. Wanneer je al opnieuw zou worden geopereerd (correctie) dan nog zul je nog wel even geduld moeten hebben. Minimaal 3 maanden voordat je opnieuw kunt. Zo lang duurt de genezing van een bv.

Het meedijnen van je borsten zul je nauwelijks gaan voelen. Dit komt omdat bij een dual plane plaatsing of geheel onder de spier de protheses worden tegengehouden door de spier en het enige vrije gedeelte van de borst dus pas begint onder de tepel. je zou bij wijze van spreken juist kunnen hardlopen zonder bh aan de rest van je leven, wanneer je eenmaal bent hersteld. Dat is dus weer een voordeel. Ik miste juist het meedijnen heel erg en wilde dat gevoel weer terug, vandaar dat ik perse wilde dat de protheses weer voor de spier werden geplaatst bij me. Doordat ze weer voor de spier zijn geplaats, zal ik wel mijn borsten altijd in een bh moeten dragen, omdat alleen mijn velletje mijn protheses tegenhoudt.

Maar ook al zullen je borsten iets minder meedijnen, ik vind je operatie wel zeer geslaagd. Je borsten zien er al mooi uit.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Ik heb deze morgen gebeld en kan woensdag al komen. Bij mij is het de bovenrand van de prothese (links) die dikker aanvoelt. Nochthans ligt er daar meer weefsel bovenop, maar maak me er ook nog niet te veel zorgen over, zie wel wat Bruno zegt en misschien komt het toch nog helemaal goed met enkel de band, wie weet! Hopelijk is een correctie niet nodig.

Nu sla je even de bal mis hoor Pat :39: , ik heb geen dual plane plaatsing, de protheses zitten boven de spier. Dus ofschoon ik natuurlijk maar 200cc heb gekregen zou ik toch wel wat moeten voelen dijnen straks! :3: En hardlopen zonder bh, nee dat deed ik vroeger ook niet hoor, zelfs al had ik niet echt veel, dus nu zeker niet meer! :38:

Vind ze ook heel mooi al, benieuwd of ze nog veel veranderen?

Veel liefs,

Eefje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 3 weken po

Weer nieuwe fotootjes geplaatst, veranderen nu niet zo veel meer naar mijn idee. Voel me heel goed, af en toe klein beetje pijn aan zijkant-onderkant boobs, en lichtjes gevoelige tepels, das alles!

Dit weekend ook tankini's gaan passen (triangelmodel), in pashokje ook enkele foto's van gemaakt, durf dit echt niet dragen, voelt zo bloot aan. :blush: Moet ik nog aan wennen denk ik, maar word uiteindelijk vast wel een ander modelletje dat ik zal kopen. Iets minder bloot, zullen jullie vast gek vinden klinken, maarja, :blush: toch beetje verlegen van aard zal 'k maar zeggen.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van Bruno. Alles is in orde!:) De rand zit zeker niet omgeplooid, heb ook nog eens z'n voorbeeldprothese gezien van de 510 en inderdaad, mocht die omgeplooid zitten dan zou die rand nog eens dubbel zo dik zijn. Dus ben nu wel gerustgesteld. Blijkbaar is m'n weefsel links dus toch iets dunner en voel ik daarom een beetje beter die rand, maar waarschijnlijk zal het nog verbeteren en zo niet, 't is niet dat het me erg stoort of zo en 't is ook niet opvallend zichtbaar, dus kan er best mee leven!:)

Ook nog gevraagd hoelang ik die band nog moest verderdragen en hij zegt dat ik hem nu al wel niet meer hoef te dragen en zou 's nachts ook al zonder bh mogen slapen. Maar heb besloten toch de volle 6 weken uit te doen met bh dag en nacht en die band zal ik ook nog 3 weekjes blijven dragen, baat het niet het schaad ook niet!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eefje

is het dan niet zo dat je bij veel voorbeeldfoto's ook randen van protheses ziet? mijn pc noemde het nl geen ramp die randen, maar tegelijkertijd lees ik bij bijna iedereen dit als een nadeel. ik ga er nu voor mijn bv nl al vanuit dat bij mij rand zichtbaar zal zijn. bij natuurlijke borsten zie je bijvoorbeeld bij push up ook een 'rand'. maar ik weet niet zo goed hoe dat eruit zal zien en of dat echt vervelend is.

in ieder geval lekker dat je onzekerheid daarover nu is weggenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Ja wat je bij natuurlijke borsten als rand ziet in push-up vind ik ook niet storend, maar in het begin stak die rand echt naar boven door m'n huid, zie je op m'n eerste foto's links opzij, maar nu is het helemaal niet erg meer hoor, alleen was ik wat ongerust omdat het anders aanvoelde dan rechts, maar is nu na enkele dagen alweer veel verbetert!:) En zelfs al blijft het zo, vind het ook niet erg, ben al lang blij dat het toch niet is omgeplooid, want plooitjes in de prothese zijn nl een zwakke plek waardoor ze vlugger slijten op die plaats en wil toch zo lang mogelijk goed zijn met deze protheses, dus ben wel blij!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Ja fijn hé! En ja voelt toch nog wat veiliger om die 6 weekjes inkapselen vol te maken en extra voorzichtig te zijn ... vind ik ook, al ben jij natuurlijk alweer 10 weekjes verder, maar wat geeft 't als je je er maar goed bij voelt!;)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik gevonden op het internet Eefje.

Heel veel tankini's , en ook stukken goedkoper en ik denk dat het belgisch of nederlands is , dus de verzending zal ook wel meevallen.

Nu hopen dat er iets tussen zit dat jou bevalt.

http://www.beslist.be/mode/strandmode_mode/c/categoriezwemkleding~249375~~soort_badmode~190588?offset=15&m_as_nm=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt om eens te kijken hoor Elfje, maar heb zelf ook al hele internet afgezocht en nog niets gevonden wat in de buurt komt van dat ene daar uit America (ben er een beetje verliefd op zal 'k maar zeggen en ja dan is 't nog heel moeilijk om iets beters te vinden zeg maar.) Er zijn nog wel enkele alternatieven zoals bv. dit http://www.bonprixsecure.com/benl/Tankini-1347237-bundle.htm?id=1561179002016524584-0-4b65c0e6# of http://www.klingel.nl/cgi-bin/klingelnl/922136-0.html of http://www.klingel.nl/cgi-bin/klingelnl/571065-0.html maarja, ik wacht voorlopig nog effe af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.