Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Begrijp ik ja, maar komt vast ooit wel helemaal goed met de +1000cc! En topjes, truitjes, enz. kun je inderdaad altijd nog wel aan! Leef je daar maar alvast in uit, de rest volgt later wel!

Neen, nog nooit of te nimmer gedragen die strings, zelf fan van hipsters, zitten ook heel lekker, maar niet dat ik nu altijd strings ga dragen of zo, maar meer voor de fun, het voorspel zeg maar :rolleyes:, maar daar ken je alles al van natuurlijk! hahaha (cfr. je witte topje zonder bh haha) :152:

Oja, m'n nieuwste aanwinsten van bh's staan al in me album hoor, maar nieuwe foto's po volgen na 6 maanden nu! Album is al rijkelijk geïllustreerd dus mag wat gaan minderen haha.

Knuff en truste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

ooh dan ga ik meteen nog is spieken,leuk!

ja haha dat witte doodsimpele topje deed goed werk verichten,en tja,als je eenmaal een keer stout geen bh eronder draagt,oogt het meteen al anders he :38:

ja ik maak volgende week ook nog is voor verlopig me laaste foto,s

dan ook weer tot een maand of 3 ofzo,album puilt idd eens uit :4:

trusten en tot spreeks weer

liefsss moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje

Wat zijn jou sportervaringen?? :43:

Beweging is wel belangrijk,je lichaam zal het zelf wel aangeven of je

te ver bent gegaan,maar dat lap ik meestal aan me laars hihi,ga

vaak tot het uiterste...

maar nu toch anders he met een bv,je denkt dat je alles wel

kan maar die boobs zullen nog even meer rust nodig hebben.

Ben woensdag alweer 3wkn po en het gaat best snel hoor,

langzaam weer proberen om auto te rijden wat dat mis ik wel heel erg...

Liefs Angela :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angela,

Nou er word aangeraden om zeker 6 weken niet intensief te sporten, je mag wel rustig aan al been en buikoefeningen doen voordien, zolang je maar je borstspieren niet gebruikt.

Ik ben pas na ruim 6 weken terug gaan hardlopen, en dat ging heel goed, zwemmen heb ik eigenlijk pas weer na ruim 4 maanden voor 't eerst weer gedaan en ging ook heel goed. Zou vast vroeger ook al gegaan hebben, maar ga altijd samen met iemand zwemmen en die had toen ook gezondheidsproblemen dus heb ik noodgedwongen ook wat langer gewacht.

Je zult zelf beetje moeten ondervinden wat voor jou kan, maar zou toch zeker die 6 weken aanhouden voor je herstel, dat is echt het minimum om je borsten goed te laten inkapselen.

Succes nog met je herstel en met geduld oefenen, das nog het moeilijkste hé?! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi EEF!!!

Even eens uitgebreid de tijd genomen om jou verslagen te lezen 131.gif !

Heel erg leuk om te lezen trouwens !

Ik ga seffes nog eens spieken naar jou foto's ( weet ondertussen niet meer hoe ze eruit zien).

Vandaag en nogal branderig gevoel in mijn linkerborst, ben bang dat ik wat teveel van mijn lichaam verg. Ik had daarstraks ook zo'n branderige aanhoudende steek in mijn linker , stond precies in vuur terhoogte van mijn tepel , jeetje was toch beetje bangelijk! weet jij of dat erbij hoort? Precies of daar scheurt bijna iets vanbinnen... brrr . Toch maar heel rustig aan gedaan voor de rest.

Komt toch niet van te veel te typen he ?? 4.gif

Veel liefs 53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Leuk dat je effe langskomt in m'n topic!

Branderig gevoel is heel normaal hoor, je huid is nu serieus opgerekt en moet zich daar nog aan aanpassen, zachtjes insmeren met huidolie of bodylotion wil nog wel eens helpen dus zodra je tape eraf gaat kun je daarmee beginnen, zal dan vast wel beteren!

Steken en allerlei pijntjes, hoort er allemaal bij, dus geen zorgen om maken, dat typen zal wel meevallen, hahaha, of zou moeten zijn dat jij fel tekeer gaat op je toetsen haha :152:!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook, heeel benieuwd hoe ze zullen zijn bij jou! Spannend! :104: Vast ook heel mooi :1big_boobs: !

Hoe gaat het verder met je, niet te veel pijn gehad? Branderig gevoel al beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken je dat gevoel net niet betrapt worden? hihi wij wonen boven de zaak , en ik heb mijn bureau boven , diegene die beneden werken ( duh, iedereen dus 14.gif ) weten niets van mijn operatie . En dan zit ik hier op mijn gemak berichtje te typen , komt er altijd wel iemand ongelegen iets vragen of iets brengen... 77.gif en dan klik ik dit dus altijd direct weg ! Zo gelijk een kindje dat stiekem iets uitsteekt hahaha en het dan verbergt... ( alsof ze dat eigenlijk wel gaan zien waar ik mee bezig ben ) maar is elke keer zo een spontane reactie , En moet ik steeds opnieuw beginnen ... (loemp he 75.gif )

Enfin, om nu te antwoorden op je vraagje ,

ja branderig gevoel nog niet weg maar al iets beter , vooral smorgens last van en als ik even heb achterover gelegen en rechtkom of bij bepaalde bewegingen.

Heb fotootjes van ingetapedte (hm, moeilijke spelling...) boobies op pagina staan , komt nog in discreet albumpje maar staat er nu dus nog zo op... Vind dat 1 nogal laag staat en de anders staat veel boller ... en ik denk dat dat al van begin zo is, denk ik...?

Maakte mij daar vandaag wel wat zorgen om, komt dat wel goed ?

Donderdag zullen we het weten he.

Voor de rest pijnstillervrij ! ah ja ben ook voor 't eerst met de auto gaan rijden , mijn haren gaan laten wassen ,vond ik zo vies . Best nog akelig , vond het maar niks moest met twee handen hem in achteruit zetten ... Was blij dat ik weer thuis was ! Maar voel mij nu wel veel properder 101.gif

Nog een vraagje , ik las dat van je armen niet mogen gebruiken enzo, hoever gaat dat ? Ik heb dat allemaal niet zo meegekregen van mijn PC ?

Hoe ist met jou voor de rest?

54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, zie het al helemaal voor me! :125::68::3::4:

Effe wezen kijken naar je eerste picjes, amaai, wat ziet dat er strak ingetaped uit, lijkt me niet aangenaam! Maargoed, donderdag ben je er vanaf, dus eigenlijk morgen al! Joepiee!!! Denk niet dat je je nu al zorgen moet gaan maken hoor, borsten zijn 2 verschilllende operatiewonden dus hoeven niet noodzakelijk gelijk te evolueren in het herstelproces! 't Is ook nog allemaal zo vers en dus zul je nog effe geduld moeten hebben maar dat komt vast helemaal goed!!! :35: Zal wel een mooi maatje worden, zie ik nu al, al zitten ze nog zo weggestopt! :38:

Fijn dat je al pijnstillervrij bent, maar autorijden lijkt me nog niet zo fijn zo vroeg na je bv, maargoed je hebt het overleefd, wat is een mens toch ijdel hé! :152:

Je mag je armen niet boven schouderhoogte doen de eerste 6 weken, best moeilijk, ik weet het, slaagde er ook niet altijd in dat te vermijden. En verder niet tillen en strekken, dus best alles op grijphoogte zetten, zodat je niet hoeft te rekken of anders een opstapje gebruiken. Doe het verder nog rustig aan hé!

Met mij alles weer als vanouds, nergens nog last van, maar ja ben dan ook al bijna 5 maanden verder!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is echt niet aangenaam... But! just 1 more day !!

ik vraag me af hoe ze dat eraf gaan trekken...24.gif Zou ik daar alvast een pijnstillertje voor nemen ??? :) Of zou ik verdovingkje vragen 32.gif ...? Ik heb zo zelf al eens geprobeert (klein stukje) te trekken , FOOOEEEEEIIIII dat deed pijn !! Toch maar zien dat ik niet te veel materiaal rond mij heb liggen dan , want ik doe hem iets 85.gif haha

Ik denk als ik een weekje verder ben en al redelijk pijnvrij , zal ik mij er toch wel constant aan moeten herinneren van uw armen niet te liften denk ik , idd best moeilijk .

Morgen dus nieuwe foto's ...

53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen tape eraf!!! Of ja vandaag, is steeds al nieuwe dag als ik eindelijk kan posten, haha, nog effe doorbijten, de korte pijn! Hoe sneller ze 't eraf trekken hoe minder pijn dus hopelijk...... :107: of anders toch maar :91::31::133: arme dr. Damen hihihi

Ja, inderdaad, moest er ook constant op letten!

Zie uit naar je nieuwe picjes zonder tape :118: zal vast heel mooi zijn!!! :55:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe nieuwe picjes staan erop! Ben benieuwd wat je ervan vind 67.gif ...

Dr Damen was er niet... Was ook blijkbaar niet de bedoeling...?

Heb de ander dan maar afgeslaan ! hihihi

Nee niet waar was eigenlijk niet nodig ...68.gif Had dus wel preventief een pijn stillertje genomen ( Baby , ja ik weet)hahaha maar idd , hoe sneller ze dat doen hoe minder pijn! Ze had dat goed gedaan 35.gif . Niet dat dat nu een pretje was he , heb toch op mijn tanden moeten bijten...

Heb een verslagje van vandaag in mijn topic staan .

Werk je to zo laat nog dan?

53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Net je fotootjes gezien en al reactie gegeven in je eigen topic!

Heb al druk weekje achter de rug, vandaar steeds effe 's avonds alles opvolgen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angelina,

Stuur je zo meteen m'n ww door! Las net even wat in jouw topic, erg goede tip overigens van die balonnetje en latexhandschoenen gevuld met water! :35: Ziet er heel goed uit die 300 cc bij jou op de foto's! Wat een lijntje heb jij zeg!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey allemaal,

Morgen ben ik ook alweer 6 maanden po! :64: Gaat echt heel vlug! Kwam me vandaag beter uit, dus nieuwe foto's in album, m'n littekentjes zijn al bijna onzichtbaar, heel blij mee! :33: Verder niets te melden, gaat gewoon allemaal heel goed! :32: Nu lekker genieten van de zomer! :46:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel fijn Eef,je hebt ook prachtige borsten ook,en die verdienen een mooie tankini als verpakking :57:

ik vind ze nog steeds beetje veranderd hoor,natuurlijk waren ze al,maar als ik niks wist,zou ik denken dat je nooit een bv had gehad,eerlijk.

en WOW,je littekens,je ziet ze amper,ik heb ze dan net iets duidelijker,maar dat komt door me vorige litteken zei bruno,die was behoorlijk dik,zal ook spoedig eens foto,s ervan maken.

geniet lekker van de zomer ja :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje

Ik heb je foto's bekeken van 6 maanden Po en ze zijn SUPER!

Je zult wel heel trots zijn. :101:

Zo mooi van vorm en je littekens zie je als goed niet meer,zeer mooi!

En je bikini's staan je ook goed,mooi met al die kleurtjes.

jij bent er in ieder geval klaar voor de zomer en zwoele avonden :109: hihi.

Liefs Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Moontje en Angela! :D

Blij Moon dat je zegt dat je als je 't niet wist niet zou zeggen dat ik een bv heb gehad, vroeg van de week nog aan m'n man: "valt het heel erg op in bikini dat ik een bv heb gehad?" "zouden ze dat gelijk zien?" Dus als jij ook zegt van niet! Oké, zal dan wel zo zijn, hihi :7:

Thanks voor je reactie in m'n album Angela! Lief van je! :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.