Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks GoldenGirl, maandag ben je dan ook aan de beurt, denk dat het wel een goede keuze zal zijn voor je, anatomisch! Ben ook benieuwd naar je picjes dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hij zei ook absoluut niet, zal niemand opvallen, maarja, je voelt je toch soms nog een beetje onzeker erover, kan ook niet vergelijken hoe een echte borst er uitziet tegenover de mijne. Maar hoe meer zeggen dat je 't niet ziet, hoe meer ik het geloof, hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker weten! :38: Heel leuk om er niet meer plat bij te lopen, maar gewoon normaal zeg maar! :125: Niet meer sukkelen met plakkerige, zweterige kipfilets! :104:

Nog iets meer dan 2 weekjes en het is jouw beurt! SPANNEND!!! Je ziet er vast al heel erg naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

eefje,thanks voor je reaktie,ja die ronde lijn erdoorheen zeg maar,is van me bhtopje hoor,ja ze zijn echt heel mooi gezet en genezen me littekentjes,ben er trots op,me vorige waren dik,pijnlijk en hadden soortje harde klontjes erin,die enorm zeer deden met dragen van bh,s

nu is dat verleden tijd en mooie dunnne lijntjes :1bouncingboobs:

liefsss moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey Rolinda,

Goed dat je m'n topic nog eens van onder het stof hebt gehaald!:viannen_81: hihi

Thanks voor je complimentjes! :119: Jouw tweeling is ook prachtig! :123: Kun je terecht heel trots op zijn!

Goed idee je sportbh 's avonds/'s nachts nog verder te dragen straks! Je hebt ook een behoorlijk maatje dus die kunnen best wat extra ondersteuning gebruiken.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hihi, gekkie :wacko: , geen nieuwe setjes meer voorlopig, m'n bandjes van m'n tankini heb ik van de week wel aangepast, dus nu nog een test zwemmetje morgenmiddag haha, zal nu wel in orde zijn, hoop ik hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ga je lekker zwemmen morgen,hopenlijk wel in een binnenbad,anders krijgen we hier volgende week de melding dat je ziek op bed ligt,moeten we niet hebben he natuurlijk. :140::6:

ben benieuwd,ik heb hem veel aangehad op vakantie,maar hier helaas nog niet al te vaak,had wel gehoopt hem wat vaker aan te kunnen,maar het weer houd daar helaas geen rekening mee :20::75:

zwem zelf ook graag,in subtropisch bad,maar ik kom er niet ana toe steeds,grrr maar vind het wel zalig :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, wat ben je lekker streng :10: , nee wees maar gerust, is in een binnenbad, ga normaal elke week zwemmen :14: .

Ja, die zomer is niet veel geworden, op die 2 weekjes hittegolf na in juli, pfff <_< , je zult hem nu wel niet veel meer kunnen aandoen, helaas, hoop dat je 1000cctjes er nog zullen inpassen :unsure:

Subtropisch zwembad lijkt me ook wel fijn, maar hebben we hier niet in de buurt helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha nee joh ik ben niet streng,denk gewoon aan je en je gezondheid :15::14:

al ik me niet kon voorstellen dat je heerlijk met dit weer in een buitenbad gaat zwemmen,of je moet wel heel fanatiek wezen haha!

ja wij gana ook graag,en ging ook zeker wel 2x per maand,maar het schiet er nu steeds bij in,me manneke is druk en ik ben ook vaak al wezen sporten enzo,en dan komt het er niet meer zo van.

ja subtropisch bad is heerlijk ja,wel jammer dat julie dat niet in de beurt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.