Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey Kaatje,

Tja, tijdens 't lopen moeten ze echt wel ingesnoerd worden, maar er zit echt al meer beweging in nu! Merkte het vandaag voor 't eerst dat er dijning in begint te komen als ik gewoon stap! :43: Vind ik echt wel leuk nu!

Nuja, helemaal nul is misschien wat overdreven, maar 'k voel toch duidelijk dat met de fiets bruggen oprijden meer moeite kost. Als ik ga lopen en weer meer conditie heb dan vlieg ik die bruggen zo over! Voor ik met lopen ben begonnen dacht ik ook dat m'n conditie goed was, maar 't is toch een wereld van verschil.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

ik ben ook niet echt sportief :( , als straks de lammetjes zijn geboren gaan we weer lekker fietsen met de meute

merk het wel aan de manier hoe ik de dag doorkom en de kids bezig kan houden, dat gaat allemaal al weer stukken beter

die 'bewegingen' bij t lopen is toch op zn minst een feestje waard zou ik zeggen! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger was ik ook niet echt sportief, ging enkel zwemmen en met de fiets uit noodzaak, geen auto, weet je wel. Maar ben vorig jaar dan toch met lopen begonnen en is me heel goed bevallen. Voel me er veel beter door.

Als je er zelf natuurlijk geen nood aan hebt, geen probleem toch, altijd doen wat je zelf leuk vind! Moeten is nooit leuk.

Ja, is wel een feestje waard, ben blij dat het eindelijk begint te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoi eef

dit is precies wat je zocht toch? niet te bloot en toch lekker zomers. kun je lekker flaneren en toch een colaatje drinken en een tapasje wegpikken. staat je prachtig!

truste mijn belgische dinneke!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, m'n topic even van onder 't stof gehaald, was al effe zoeken om die nog te vinden zeg, zo druk als het hier begint te worden.

Update 3 maanden po

Eigenlijk weinig nieuws te melden, nergens last van, behalve van af en toe wat pukkeltjes op m'n borsten. :blush: Als 't dat maar is, ben nog steeds superblij met m'n nieuwe boobies, wil ze niet meer kwijt. Hoop wel dat ze nog iets soepeler en zachter worden, maarja, das ook weer kwestie van tijd waarschijnlijk. Ga effe enkele nieuwe foto's uploaden in m'n album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Thanks, ja die pukkeltjes, als dat het enige is!

Hoe is 't met je mams, wens haar ook proficiat van mij, is voor haar ook 3 maanden, heeft zij nog ergens last van?

Nieuwe foto's zijn geplaatst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUPER hoe ze eruit zien eefje,ze zijn echt enorm veranderd he,zei ik je gister al...

en ze zijn zeker ook erg natuurlijk,het is dat ik het weet,wat erin zit,anders is het moeijlijk zien hoor,wat vind je partner??

en nog ff een keer hoor,kan het niet laten....je hebt een super gave tankini

liefsss greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje,

ja ach idd.. gaat misschien nog wel weg?

en wat zijn ze mooi!!! ik vind het een gave tankini,maar zo zonde van je lichaam... je kan makkelijk een "normale" bikini aan meid!!

en met mams gaat het ook goed. sinds deze week draagt ze meer normale bh's... en soms een steek ofzo.. zal haar feliciteren van je :D

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUPER hoe ze eruit zien eefje,ze zijn echt enorm veranderd he,zei ik je gister al...

en ze zijn zeker ook erg natuurlijk,het is dat ik het weet,wat erin zit,anders is het moeijlijk zien hoor,wat vind je partner??

en nog ff een keer hoor,kan het niet laten....je hebt een super gave tankini

liefsss greetzzz moontje

Wat Patrick ervan vind? Hoe zal ik het zeggen, hij vind ze superopwindend :123:! Vroeg het hem net zelf 'Wat moet ik moontje antwoorden?' zei ie: "Zeg maar dat 'k in de zevende hemel ben!"

Thanks, blij met m'n nieuwe tankini!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje,

ja ach idd.. gaat misschien nog wel weg?

en wat zijn ze mooi!!! ik vind het een gave tankini,maar zo zonde van je lichaam... je kan makkelijk een "normale" bikini aan meid!!

en met mams gaat het ook goed. sinds deze week draagt ze meer normale bh's... en soms een steek ofzo.. zal haar feliciteren van je :D

liefs Patries

Hey Patries,

Ja, zal wel weer weggaan, denk het ook!

Thanks, voel me gewoon beter met bedekte buik in 't zwembad :blush: (heb dikwijls last van opgezette buik door m'n pds, is zo mooi gecamoufleerd). Maar zal je eens een foto doorsturen in bikini, denk je er vast anders over!

Blij dat 't met je mams ook goed gaat, zeker doen hoor! :D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Leuk weekend gehad? En, nog wat mooie verpakking kunnen scoren? :118: Ja, voor 't goede strandweer zullen we nog wat geduld moeten hebben, maar hé, 't is toch voornamelijk voor te gaan zwemmen hoor.

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Leuk weekend gehad? En, nog wat mooie verpakking kunnen scoren? :118: Ja, voor 't goede strandweer zullen we nog wat geduld moeten hebben, maar hé, 't is toch voornamelijk voor te gaan zwemmen hoor.

Liefs, :116:

hey eefje!

ziet er goed uit hé :)

allemaal mooie foto's!

ik ga morgen achter een bikini gaan kijken

en dan ook eens gaan zwemmen zo lang geleden :)

en nu zonder schaamte:)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey eefje!

ziet er goed uit hé :)

allemaal mooie foto's!

ik ga morgen achter een bikini gaan kijken

en dan ook eens gaan zwemmen zo lang geleden :)

en nu zonder schaamte:)

x

Thanks, ben ook benieuwd hoor hoe het nu bij jou eruit ziet na 6 weken! Vast heel veel verandert! Leuk hé, eindelijk een mooie bikini kunnen dragen en zonder schroom gaan zwemmen! Veel shopplezier alsvast! :104:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Iets helemaal anders... Ik heb soms ook erge last van mijn buik.

Hij kan soms superhard opzwellen dat ik niet meer kan bukken van de pijn!

Mijn dokter spreekt van "spastische" darmen en ik moet op mijn voeding letten. Nu dat doe ik en dat gaat veel beter maar wat is pds?

Ps: Mag ik je ww?

Ps2: Als je liever wilt mag je me ook Pmen hoor!

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje,

je zit een week abuis hoor! as maandag zijn jullie pas 3 maanden (13weken)!

liefs Patries

Nouja, ik rekende 12 weken voor 3 maanden, maar goed, steekt niet op een week hé, ze zullen er volgende week vast nog wel 't zelfde uitzien! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Iets helemaal anders... Ik heb soms ook erge last van mijn buik.

Hij kan soms superhard opzwellen dat ik niet meer kan bukken van de pijn!

Mijn dokter spreekt van "spastische" darmen en ik moet op mijn voeding letten. Nu dat doe ik en dat gaat veel beter maar wat is pds?

Ps: Mag ik je ww?

Ps2: Als je liever wilt mag je me ook Pmen hoor!

Grtjs

Hey Johanna,

PDS is prikkelbare darm syndroom en is hetzelfde als spastische darm, ik let ook op m'n voeding en heb nu wel minder buikloop, maar nog steeds bijna elke avond een opgezette buik. Kan er soms zo van balen, maar er is verder niets aan te doen, en gelukkig is het toch al wat minder opvallend doordat m'n boobs nu ook groter zijn! :D Op m'n foto's zul je wel niets zien van m'n buikje hoor, de meesten zijn 's morgens genomen en dan ziet het er gewoonlijk plat uit en ga natuurlijk alleen m'n mooiste in m'n album zetten hé! :68: Maar zal je m'n ww even pb-en.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nee das waar maar 3 maanden zijn 13 weken Eef :106: en gelukkig wel of nog mooier :38:

ja, wordt dat zo gerekend als je zwanger bent dan? :blush: Kan ik natuurlijk niet van meespreken, heb geen kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja ook als je zwanger bent maar ook gewoon hoor :1big_boobs: (wat een gave emoticons!!!)

Nouja, maakt niet uit dan ga ik volgende week nog eens vieren hé! :1bouncingboobs: ja heeeel gaaaaf :1boobs::152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.