Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hier zit er 1 die heel benieuwd is hoe het met je is.

Volgens mij raak je niet uitgepraat bij onze vriend bruno hihi.

Zie je nu al meteen resultaat Eefje of moet het nog wat weekjes

duren voordat je het kunt zien.

Zal wel gezellig zijn met Moon :45: hahaha,

nou ik brand van nieuwsgierigheid :4:

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou, hier ben ik dan terug, even een verslagje schrijven voor Angela en andere geïnteresseerden! :rolleyes:

Eerst afgesproken met Moontje, even gezellig kletsen met een kopje thee! Was heel leuk, voelde me direct op m'n gemak bij lieve Moon ^_^ . Mooie souveniertjes gehad van Zeeuws Vlaanderen! We gaan zeker nog afspreken! :3:

Dan samen bij Bruno, hihi, toen we binnen kwamen zei ie: 'Ik wist niet dat er een link was tussen jullie?' Even uitgelegd dat we elkaar via het borstenforum hebben leren kennen en dat we beiden hier moderator zijn! Vond ie wel apart hihi, ooh en we hebben hem ook de groeten van jou overgebracht hoor Angela! hihi.

Dan waarvoor we gekomen waren: de fronsrimpel! :29: Een van de makkelijkste op te lossen dingen met Botox! Die spier kun je namelijk helemaal lam leggen in tegenstelling tot de kraaiepootjes en voorhoofdsrimpels, die kun je maar gedeeltelijk verlammen anders gaat je voorhoofd hangen of je krijg je wallen onder je ogen. Uitgelegd dat de botox eigenlijk niet zo lang in je lichaam blijft, maar dat die 'poortjes' tussen de spier en de zenuwen sluit, en vrij snel weer door het lichaam wordt afgebroken. Die poortjes blijven dus gesloten en gaan zich na 3/4 maanden weer langzaam herstellen, waardoor je dus dan weer kunt fronsen. Het is dus zaak voor je dat weer doet om de volgende dosis te komen halen (na 3 maanden) en na verloop van tijd zal het zelf helemaal niet meer nodig zijn botox te spuiten aangezien er op den duur niets meer van die spier overblijft, die kwijnt als het ware weg. Binnen 5 à 10 dagen zou ik niet meer mogen kunnen fronsen, en dan zal die rimpel dus geleidelijk gaan verdwijnen, dus nog even geduld hebben voor het resultaat. Mocht ik dan toch nog kunnen fronsen dan moet ik even terug komen om nog een dosis botox, maar bij 95% van de mensen lukt het met de dosis die ik nu heb gekregen. Moest gedurende het eerste uur na de behandeling regelmatig eens fronsen, dus heb even enkele keren kwaad naar Moontje gekeken, maarja, het was op doktersvoorschrift dus sorry Moon hihi

Verder mocht Moontje dus kijken toen Bruno de behandeling deed, hij zei erbij dat het enger was voor degene die keek, och arme Moontje (ze heeft al zo'n angst voor injecties) dan voor degene die het onderging. En echt hoor, heb er nauwelijks iets van gevoeld! Enkel het tweede prikje eventjes maar vond het zeker niet pijnlijk, stelt niets voor!

Meteen ook al m'n volgende afspraak voor binnen 3 maanden vastgelegd.

Moontje zal vast zelf nog over haar consult vertellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg ben ik,maar was zo benieuwd :1: na jou ervaring met je fronsrimpeltje.

Leuk dat jullie mekaar gezien en gesproken hebben :3: en samen daar zijn

geweest bij bruno,voelt zekers een stukje thuis daar hihi,en op je gemak.

Eigenlijk stelt het niet zoveel voor lees ik nu,die injecties spuiten

dat gedeelte plat waar jezelf om vraagt en dan heb je nog enkele herhalingen nodig

en tezijnertijd is het misschien helemaal niet meer nodig,

Ja het is zekers de moeite waard als je het zelf

graag wilt toch,ben er zelf ook wel voorstaander van.

Krijg je gelijk een heel ander gezichtsuitstraling,mooi hoor :43: .

En niks van gevoeld,gelukkig maar, nodigt uit om misschien later stadium weer een ander gedeelte te

laten doen of blijft het voor jou bij jou fronsje?

Als ik op me eindcontrole ga vraag ik zelf wel meer hierover.

bedankt voor je verhaal Eefje,

Misschien fotootje hihi erg he,

Liefs Angela :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En niks van gevoeld,gelukkig maar, nodigt uit om misschien later stadium weer een ander gedeelte te

laten doen of blijft het voor jou bij jou fronsje?

Als ik op me eindcontrole ga vraag ik zelf wel meer hierover.

bedankt voor je verhaal Eefje,

Misschien fotootje hihi erg he,

Liefs Angela :54:

Nou wie weet ooit??? Voorlopig alleszins alleen m'n frons, de rest valt wel mee of kan ik mooi camoufleren (pony), en qua kostprijs kan dit nog om regelmatig te kunnen blijven doen, past nog net binnen het budget dus daar blijft het nu wel bij hihi

Fotootjes volgen nog wel privé voor jou! :38: Maar ga ik dus niet openbaar en voor jan en alleman te grabbel gooien, sorry! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi die nieuwschierige Angela

ja we hebben de groetjes gedaan ja Angela,hihi vond ie zo leuk joh!hij vroeg idd ook wat forum inhield en alles erom heen,riep ik meteen ja Bruno promoten natuurlijk hahahaha lol

voor mijn(nog)geen botox en fillers.

fillers had geen nut voor mij,en botox wou ik nog ff overna denken,want vind ik eng wegens me injectieangst,maar ik ga 27ste januarie terug voor me nacorectie(lees in me topic ) en dan laat ik het inspuiten als kan als ik net wakker word,anders durf ik niet hihi de botox word voor mij aan me kraaiepootjes,en me wallen randjes kon niet met fillers,lag aan de verhouding en ligging van me bot,lag te diep waardoor ik sneller donkere randen krijg,dus fillers zou niks te bieden hebben met me probleem ermee,jammer,maar ja ach,het is niet anders hihih

vond het erg gezellie met Eefje,en voelde of ik er al jaren ken,zo gek,maar erg leuk dat wel,en we gaan zeker nog afspreken :43:

vond het tamelijk eng te zien hoe die botox bij eefje werd ingespoten en vond het wel erg fijn dat zij geholpen is aan dr fronsje,al ik hem mee vond vallen,maar begrijp wel dat je je zelf eraan kan storen.

en Eefje,je bent nog liever en gezelliger in echt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eef ook jij een leuk verslagje zeg :D

Echt super dat je jullie met elkaar op stap zijn gegaan!

Hmm wat een hele handleiding met het fronzen hihi maar zo te horen is het allemaal meegevallen ben ook wel heel benieuwd zeg zou die rimpel helemaal verdwijnen? ^_^

Nou zo te horen mag je lekker vaak boos kijken hihi.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Marisjuh, moest alleen het eerste uur na regelmatig fronsen :angry: hihi, maar moet zeggen, even een kleine update: ik kan nu al maar de helft nog fronsen dan ervoor! Dus dat belooft voor binnen enkele daagjes hihi die rimpel zal gewoon als ik niet meer kan fronsen geleidelijk aan afvlakken en minder zichtbaar worden. Fijn toch! :106:

Even nog iets vertellen wat gisteren ook grappig was hihi Moontje zei tegen Bruno, zij heeft de minste cc's en ik de meeste cc's van het forum!!! :152: Waarop Bruno zei dat hij toch wel een beetje schrik had dat hij enkel zou bekend komen te staan om zijn grote boobs op het borstenforum! hihi Nou heb hem verzekerd dat ik ook al flink reclame heb gemaakt voor hem met m'n 200cctjes, en dat velen al m'n foto's hadden gezien en dus zeker ook bekend waren met z'n andere werk hahaha :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh hahaha, je bent me voor! Thanks B-cupje! Hihi, vandaag dus 1 jaar po!!! :1bouncingboobs: Officieel genezen dus! Al voel ik me eigenlijk al maanden genezen! Niets nieuws meer te melden verder, alles is gewoon goed en ben nog steeds super tevreden met m'n 1 jaar jonge boobies! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh een jaar po alweer,jeetje wat gaat dat snel he Eef!

gefeliciteerd met je al een jaar vreugde en blijdschap van je nieuwe herboren boobs257hpv8.jpg

Ooooh wat liieeeef! :wub: Thanks Moon! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een kleine update! 1 jaar en 1 week!

Sinds gisteravond is me opgevallen dat ik terug gevoel heb in de zone tussen het litteken en de tepel. :43: Tot voor kort was dit nog steeds doof, dus voor de meiden die dit ook hebben, niet wanhopen, het kan dus nog steeds terugkomen! Zelfs na 1 jaar! :rolleyes: Ja, voor degenen die pas post-op zijn klinkt dit lang natuurlijk, maar vliegt echt voorbij hoor! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha!

Das toevallig het enige stukje waar ik een doof gevoel heb!!!!! Het is dat mijn eigen vinger er over gaat dat ik weet dat ik wat moet voelen, maar das wel raar he?! Hoe dan ook, kom precies net pas kijken met 4 dagen PO :lol:

Maar dan kan ik de moed erin houden dat dat dus ook nog goed komt ;) Haha!

Nog proficiat met je boobiejaardag :1bouncingboobs:

Liefs!

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk om te weten want ik heb ook nog vrij veel "dof" gevoel dus dan moet ik nog niet wanhopen :141:

zou ik misschien je ww mogen kan ik eens zien of er veel veranderd tot een jaar???

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk om te weten want ik heb ook nog vrij veel "dof" gevoel dus dan moet ik nog niet wanhopen :141:

zou ik misschien je ww mogen kan ik eens zien of er veel veranderd tot een jaar???

groetjes

Neen hihi, je moet alleen nog heeeeeel veeeeeel geduld hebben hihi :145:

Stuur je zo m'n ww!

Heb je ook een album? En zo ja, mag ik ook je ww?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.