Ga naar inhoud

Eefje : 11 januari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 495
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey allemaal,

Vandaag heb ik redelijk wat pijn in de onderkant van m’n boobs :wacko: , vermoedelijk door de druk die er op word gezet door die band. Herkenbaar voor iemand? Heb de sluiting nu ook vooraan zitten. Nu ja, ’t is voor een goed doel hé. Volhouden maar.

Liefs,

Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 weken..

pff dat is lang !

is het geen drama met truitjes ?

ik weet nu al niet hoe ik me moet kleden, die sport bh ziet er niet uit onder een wat strakker truitje..

ben de weken aan het aftellen !

vanaf vandaag moet ik het thuis ook zonder hulp doen !

nou ja, vanaf zondag dan..

ben benieuwd, met 2 kleine kids (1 van 2 jaar& 1 van 8 mnd!)

maar zal wel goed komen denk ik.

hoop ik. haha !

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Moet natuurlijk iets nemen dat hoog genoeg sluit, maar aan truitjes heb ik me nog niet gewaagd, ik draag nog steeds dingen die vooraan open gaan. Maar valt wel mee, de strakkere dingen laat ik voor later.

Vandaag ging m’n man ook weer aan ’t werk, zelf afwas gedaan vandaag en geen last van gehad. Ja met 2 kleintjes is ’t natuurlijk nog zwaar, veel sterkte!

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

Gefeliciflapstaart met je nieuwste aanwinsten! :54:

Ik ben er wat minder vanwege drukte, maar probeer hier en daar mee te lezen met jullie. Ik heb ook een band gedragen bij mijn vorige borstvergroting en moest de band dag en nacht gedurende 8 weken dragen, k weet wat het is. Hij mag gewoon van voren vast gemaakt. Brengt wel de druk naar de voorkant en kan dus een knellend gevoel tussen je borsten geven. Maar het is bij mij absoluut de moeite waard gebleken. Zou ik je ww mogen? K ben razend benieuwd naar het resultaat!

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Draag hem al sinds donderdag vooraan, geeft wel pijn in de onder-binnenkant van m’n borsten :wacko: , maarja als daarmee de prothese goed gefixeerd raakt is ’t het wel waard natuurlijk! Misschien zal 8 weken ook niet overbodig zijn in mijn geval en geeft wel moed als het bij jou de moeite waard is gebleken. :13:

Veel liefs, Eefje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid, lees dat je door die band veel last krijgt van de onder/binnenkant van je borsten..

als ik mijn bh aan heb, heb ik hier ook veel pijn aan..

denk dan steeds dat er iets mis is, maar wanneer ik mijn bh uit doe, is de pijn ook meteen weg.

die bh duwt de prothese ook erg ver naar de binnenkant toe, kan hem zo voelen, ook de randen..

maar goed.

weet jij hoe je je naam voorin het topic weer ergens bovenaan krijgt ?

ik raak steeds verder na beneden toe..

nog even en ik sta op pagina 2 denk ik :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Ja, kan soms echt pijnlijk zijn en als ik de band en bh uit heb tijdens 't douchen heb ik nergens last van, maarja 't is voor een goed doel. :106: Bij mij zijn de randen niet voelbaar hoor, maar die band drukt de prothese zo hard naar beneden dat het onderaan pijn doet.

Hoe je je naam weer bovenaan de lijst krijgt, gewoon posten in je topic zou ik zo denken. De recentste post staan altijd bovenaan. :38:

Liefs, Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Ja, kan soms echt pijnlijk zijn en als ik de band en bh uit heb tijdens 't douchen heb ik nergens last van, maarja 't is voor een goed doel. :106: Bij mij zijn de randen niet voelbaar hoor, maar die band drukt de prothese zo hard naar beneden dat het onderaan pijn doet.

Hoe je je naam weer bovenaan de lijst krijgt, gewoon posten in je topic zou ik zo denken. De recentste post staan altijd bovenaan. :38:

Liefs, Eefje :54:

geen idee hoe dat allemaal werkt :S

en wat raar dat jij geen protheses voelt en ik wel..

jij hebt ze voor de spier?

en ik nog wel half achter..

soms ben ik echt bang dat het niet klopt.. bah

maar de huisarts zegt dat ik geduld moet hhebn !

dus zal wel goed komen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige rand die ik voel is de bovenrand van de linkerprothese die nog niet volledig op de spier aansluit en waarvoor ik die band moet dragen, maar anders opzij en onderaan en langs de binnenkant voel ik ze niet. Maar mijn soort protheses hebben dan ook heel dunne randen.

Maar als je huisdokter zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken, dan zal 't wel zo zijn hé. Heb je 't ook al aan je pc voorgelegd? Hij lijkt me toch wel in de eerste plaats de persoon om zoiets goed te kunnen inschatten. Als hij 't ook ok vind, hoef je je echt geen zorgen te maken toch.

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige rand die ik voel is de bovenrand van de linkerprothese die nog niet volledig op de spier aansluit en waarvoor ik die band moet dragen, maar anders opzij en onderaan en langs de binnenkant voel ik ze niet. Maar mijn soort protheses hebben dan ook heel dunne randen.

Maar als je huisdokter zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken, dan zal 't wel zo zijn hé. Heb je 't ook al aan je pc voorgelegd? Hij lijkt me toch wel in de eerste plaats de persoon om zoiets goed te kunnen inschatten. Als hij 't ook ok vind, hoef je je echt geen zorgen te maken toch.

Liefs :54:

heey eefje,

ik heb vorige week mijn pc gebeld om te vertellen van de pijn die ik voel.

als het morgen nog niet minder was moest ik terug komen.

en de pijn word wel minder dus stel ik het zo lang mogelijk uit om terug te gaan.

ik hoef ook niet op nacontrolle als alles goed is, maar als ik bel kan ik meteen komen !

ik wil het dus tot zo'n 6 weken po uitstellen, om voor alle zekerheid toch even langs te gaan.

het lig namelijk niet om de hoek !

en de huisarts heeft er ook verstand van, en als hij zegt vocht, dan wachten we gewoon nog even af.

het zal wel goed komen joh.

als ik sochtens wakker word dat is de pijn nog heel erg, maar komt denk door de andere houding..

als je ligt dan gaan je borsten tenslotte wat opzij hangen..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilona,

Goed dat je toch al eens gebeld had met je pc, en blij dat de pijn mindert, dan hoef je gelukkig niet zo nodig langs te gaan, al helemaal als 't nog een eind van huis is. En ja, je huisarts weet 't ook wel natuurlijk als iets niet pluis zou zijn, dus niet te veel zorgen maken. Bij mij als ik opsta doet het ook effe wat meer pijn.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 2 weken po

Alles nog steeds goed, alleen wat pijn van die band, verder nergens last van. Slaap nu ook al enkele nachten op m'n zij, moet zeggen in 't begin wist ik me niet goed blijf met m'n armen, ze drukten wat tegen de zijkant van m'n boobs, dus leg ik 1 arm wat meer langs m'n heupen (weet niet of het voor jullie duidelijk is, maar weet niet goed hoe 't anders uit te leggen.)

Heb ook weer enkele nieuwe foto's geplaatst, vind ze al wat verandert nu, een beetje meer doorgezakt door die band.

Liefs, Eefje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

net je foto's bekeken. wat zijn ze al mooi he?!

en fijn dat alles goed gaat hoor! ja met dat slapen blijft voorlopig zo wel.. gewoon gaan liggen hoe jij het makkelijkst ligt. ik kan nog niet op mijn buik liggen met handen onder mijn lijf (langs borsten) zoals ik voor mijn bv lag.. maar maakt nix uit,dan maar anders lekker he haha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eefje!

Blij te horen dat alles goed gaat!

heb juist je foto's nog eens bekeken

ze zijn echt heel mooi hé

mag je trots op zijn hoor :7:

hoe lang ben je juist thuis geweest van je werk?

ik heb mij 7 dagen verlof genomen

hoop dat dat genoeg zal zijn

mijn zoontje van 2 en half gaat dan gewoon naar school

zal wel moeilijk worden als ik hem 6 weken niet mag op pakken

Nog 4 weken en ik ben aan de beurt!

gaat best snel als ik zie dat je al 2 weken po bent :D

maar wachten duurt toch lang hé

groetjes

Bubbeltje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eefje!

Heb net weer ff je foto's bekeken! Mooi hoor :) Je mag echt trots zijn! En wat fijn dat het zo goed gaat. Alweer twee weken Po, wat gaat dat snel he!

Moet je alweer werken?

Wat goed dat je ook al weer een beetje op je zij kan slapen, was zeker best eng in het begin?

Voor je het weet is het weer zomer en kan je heerlijk rondbanjeren in je bikini met je mooie boobies :)

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die eefje

ik ben ook benieuwd vanwaar je je berichtjes post, ga je nog altijd naar de bieb of heb je inmiddels thuis een computer?

zou ik ook je ww mogen, ben erg benieuwd naar het resultaat

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal voor de leuke reacties, ja vind ze ook al heel mooi, ben er supergelukkig mee! :123:

Hey Patries,

Ja, beetje zoeken hoe het 't makkelijkst ligt, maar gaat wel, gelukkig ben ik geen buikslaper, zou nu echt niet gaan. Hoop dat het voor jou straks weer lukt zo. Maarja, anders is ook goed hé.

Hey Pat en Kaatje,

Laptop hadden we al thuis hoor, alleen geen internet, en hadden tot zaterdag mobiel internet, maar is wel een heeeel dure optie hoor (was soort prepaid, de eerste 25 euro was er op 2 dagen al door, hebben dan nog eens 50 euro bijgeladen en heb dat tot 10 dagen kunnen rekken) zijn nu in afwachting voor een vaste lijn, zit er eerstdaags aan te komen en dan hoef ik niet meer naar de bib! Joepie! Kan ik iedereen beter opvolgen.

Kaatje, ww komt er zo aan hoor, ga jou ook opvolgen hoor, hoop dat je spoedig weer op krachten bent en je eerste consult kunt gaan plannen, is je van harte gegunt! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bubbeltje,

Thanks, 7 daagjes verlof lijkt wel wat weinig hoor, is ook afhankelijk wat soort werk je doet natuurlijk, maar gelukkig krijg je ze ook voor de spier, is toch wel een makkelijker herstel dan tussen of achter. Ik moest niet echt verlof nemen, want ben nog ouderwetse huisvrouw.

Nog vier weekjes voor jou, lijkt nu nog lang, maar echt achteraf bezien gaat dat toch best vlug voorbij hoor!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Minime,

Thanks, ja die 2 weken gingen echt snel voorbij, jij bent nu ook al weer ruim 1 weekje po, hoe gaat 't nu met je? Zag net ook nog je laatste foto, vind ze toch ook al mooi hoor, die vorm komt vast helemaal in orde!

Viel wel mee hoor dat zijslapen, was alleen een beetje een houding zoeken waarbij m'n armen niet in de weg lagen, wat werken betreft, doe alweer wat kleine dingetjes thuis, maar 't zwaardere werk zoals stofzuigen en zo laat ik nog effe liggen.

Laat de zomer maar komen, alleen die bikini's :blush: , weet je, jullie zijn allemaal zo mooi bruin, maar ik heb ofschoon ik niet roodharig ben wel het huidje van een roodharige, ben nog nooit in m'n leven bruin geweest, lukt gewoon niet bij mij, word eerst rood en dan weer wit. :blush: Maar de topjes laat ik niet aan me voorbijgaan hoor, zal dan ook duidelijker zichtbaar zijn dan nu in die dikke wintertruien.

Liefs, Eefje :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eefje!

Heb net weer ff je foto's bekeken! Mooi hoor :) Je mag echt trots zijn! En wat fijn dat het zo goed gaat. Alweer twee weken Po, wat gaat dat snel he!

Moet je alweer werken?

Wat goed dat je ook al weer een beetje op je zij kan slapen, was zeker best eng in het begin?

Voor je het weet is het weer zomer en kan je heerlijk rondbanjeren in je bikini met je mooie boobies :)

liefs minime

hey minime,

hoe gaat het nu met je?

zou ik je ww nog eens mogen :blush:

ben wel benieuwd ik krijg ook 300cc

nog 4 weken te gaan :43:

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.