Ga naar inhoud

Verooo : 3 mei 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

de een adviseerde anatomisch voor de spier, de ander rond erachter . Was hierdoor beetje van slag en besloot ervan af te zien maar nu een jaar later toch weer aan de twijfel en dus toch maar n consult aangevraagd , ben benieuwd wat ie zegt ....

En nu zegt ie `rond voor de spier`!! :46: Ha ha, succes jullie! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 348
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Marlie! Wat leuk :)

Wie weet gaan we zelfs wel samen voor een operatie!! haha

Voor mij is het ook 2 uur rijden hoor...Ik ga ook bij meerdere pc's op consult. Omdat ik dacht hoe meer meningen en hoe meer informatie hoe beter.

Daarna dacht ik weer tja, dalijk zeggen ze allemaal wat anders en dan??

Maar ja ik wil absoluut niet over 1 nacht ijs gaan. Het is toch nogal wat he.. Dus toch maar de verschillende consults.

Mag ik vragen bij wie je vorig jaar op consult bent geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah corine dat zou heel mooi zijn !

Verooo, ik moet er smorgens om 11 u zijn dus gaan elkaar niet tegen komen . Balen hè van het lange eind rijden , de routeplanner gaf 2.40u aan dus gaan maar van 3 u uit en dan nog de file smorgens maar ach we moeten er wat voor over hebben ...

vorig jaar ben ik bij dr van Selms en dr v d weij geweest, allebei erg goede chirurgen van horen zeggen en beide vond ik ze vriendelijk en kundig over komen , ben alleen zo gaan twijfelen door hun zo verschillende meningen en had er gewoon echt blijkbaar weer een jaar voor nodig er weer opnieuw voor te gaan .hoop dat dr demeyere me kan overtuigen en wie weet lopen we deze zomer met n mooi gevuld decolleté !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we een terrasje pikken! Met een hele diepe decolleté ha ha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah corine dat zou heel mooi zijn ! Verooo, ik moet er smorgens om 11 u zijn dus gaan elkaar niet tegen komen . Balen hè van het lange eind rijden , de routeplanner gaf 2.40u aan dus gaan maar van 3 u uit en dan nog de file smorgens maar ach we moeten er wat voor over hebben ... vorig jaar ben ik bij dr van Selms en dr v d weij geweest, allebei erg goede chirurgen van horen zeggen en beide vond ik ze vriendelijk en kundig over komen , ben alleen zo gaan twijfelen door hun zo verschillende meningen en had er gewoon echt blijkbaar weer een jaar voor nodig er weer opnieuw voor te gaan .hoop dat dr demeyere me kan overtuigen en wie weet lopen we deze zomer met n mooi gevuld decolleté !!

Dan was van der Weij anatomisch voor de spier en van Selms de rond achter de spier (of dual plane) Ze hebben allebei een sterke voorkeur van plaatsing, dus vandaar de verschillende adviezen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag me af wat eigenlijk zo het verschil is van voor en achter de spier....

Qua prijs en pijn denk ik die maar rond en voor de spier! Als ik dan naar de foto's van Corine kijk!! Nou doe mij die maar!!

haha We'll see...

ah Marlie, nee dan gaan we elkaar zeker niet tegenkomen... Ik wou graag zo laat mogelijk, want dan hoef ik geen vrij te vragen op mijn werk :)

Wel zo handig he! Ben benieuwd hoe onze ervaringen gaan zijn.

Mijn vriend kan aanstaande dinsdag trouwens niet mee naar het consult dus ik ga maar alleen. Weird eigenlijk wel.

Hij zo ach die wordt het toch niet. Andere 2 ben ik er zeker bij. En zo is het dan ook maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag me af wat eigenlijk zo het verschil is van voor en achter de spier....

Qua prijs en pijn denk ik die maar rond en voor de spier! Als ik dan naar de foto's van Corine kijk!! Nou doe mij die maar!!

haha We'll see...

Hij zo ach die wordt het toch niet. Andere 2 ben ik er zeker bij. En zo is het dan ook maar

Qua verschil kan ik alleen maar adviseren, als het mogelijk is: voor de spier! In ons pb heb ik het verschil een beetje uitgelegd.

Maar uhh.... Wat je vriend zei: die wordt het toch niet? Bedoel hij Dr. de Meyere? Wel jammer dat hij niet mee gaat, nu kan hij nooit een goed oordeel geven, omdat hij er maar bij twee bij was! En als ik jou zo hoor, ga je voor een zo natuurlijk mogelijk resultaat: dat zijn Bruno's!! (-;

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

Mijn vriend kon niet mee naar de Valkenhorst kliniek. Dat consult was vandaag

Ik heb 20 min gesproken met Dr Michels. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet veel verder ben...

Ik heb best wel hangende borsten. Met weinig vulling zou ze een lift mee adviseren.

Zij zou het liefst een anatomische prothese dual plane plaatsen. Ik heb weinig klierweefsel en een dunne huid waardoor je bij plaatsing voor de spier zeker bij een grotere prothese de prothese heel goed zou gaan zien en ik geen natuurlijke look zou krijgen.

Bij een grotere vulling zou ik ook voor een ronde kunnen gaan zei ze ook dual plane. Maar zij was wel van mening dat anatomisch met net wat meer lift onder aan de borst zou geven. We hebben het dus eigenlijk alleen daar kort over gehad

Toen heeft ze wat foto's gemaakt. En bij een volgende afspraak zouden we dan gaan passen en kijken wat mooi zou zijn.

3600 euro voor rond en 4350 voor anatomisch. Beiden dan voor dual plane plaatsing tot 500 cc

Dat was m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... Klinkt niet echt hoopgevend, of wel?

En ik vind het ook wel duur..... Zeker die anatomische....

En Dr. Michels, is dat niet die vrouwelijke arts die onder supervisie van Prof. van der Hulst staat?

Ik ben zelf in Valkenhorstkliniek geopereerd, en de zorg op zich was goed, was ik echt tevreden over. Ook de klachtenafhandeling, was best oke... Ik ben zelf toen bij dr. Malfeyt geweest (weet niet meer of jij dit al wist) en was daar niet tevreden over.. Specifieker staat het in mijn eerste topic...

Echter, over dr. Michels is niets slechts te lezen, maar is ook nog een jonge arts, dacht ik?

Ga je nog op tweede consult? Of ga je toch maar eens eerst verder kijken?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was, zou ik eerst die andere consulten maar eens afwachten! Wie weet ben je daar meer tevreden over. Wanner was de volgende? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB en Corine :)

Het is idd nog een jonge arts. Ik vond het eerlijk gezegd nogal een waste of time en idd erg duur.. Ik wist het verhaal v jou idd BB... Dat speelt voor mij ook mee. Ik ga niet op tweede consult. Eerst idd die 2 andere afwachten. 15 global en 17 artemedis.

Hoe was jullie ervaring bij het eerste consult? Kan ik daar hetzelfde verwachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij accz is het vanaf 3400,- euro.

Er is inderdaad zoooooo veel keuze... Moeilijk om het overzicht te bewaren.... Was met mijn nichtje in gesprek. Zij heeft het laten doen bij de kiewitheide. Heeft € 4200 betaald en is helemaal niet blij. Haar protheses zakken niet.. Verteld ze over een andere dame die volgens haar supermooie borsten heeft en dat heeft laten doen voor € 1800,- euro!

Bij accz denk ik... Dat is de enige die ik kan vinden die het zo goedkoop doet en in Hasselt ligt. Daar vind ik ook weer verhalen over. Dat er zelfs een meisje is overleden tijdens een operatie. That freaks me out!! Ik heb nog steeds het beste gevoel bij Dokter Nelissen so far. Dat is voor mij ook nog goed in de buurt. Ben nog aan het twijfelen over artemedis.

Er staan geen prijzen op zijn site. Die site komt trouwens heel goed over. Wat hebben jullie bij hem betaald als ik vragen mag?

Ik zal jullie trouwens zeker op de hoogte houden van de consults de ik ga krijgen! Hoor namelijk heel graag commentaar als iets 'raar' zou zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij artemedis kost het 3000 euro all in. Nog twee weken Verooo!!!! Spannend.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

maandag consult!!! Bij global care clinic.... Spannend hoor!

Verwacht er een stuk meer van dan bij de Valkenhorst kliniek...

En ik weet wat ik wil. Ik wil de boobies van die chick van de videoclip v Blurred lines... Damn mooi meiske!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het wordt er niet leuker op :( Ik had gemaild naar global care om te vragen of ze mijn foto's goed hadden ontvangen voor de 3D simulatie aangezien ik niks meer had gehoord.

Kreeg ik onderstaande mail terug:

Beste Veronique

We hebben inderdaad uw foto’s goed doorgekregen.

Mijn collega, Valérie die hiervoor instaat heeft me echter meegedeeld dat u helaas niet in aanmerking komt voor de 3D omdat de borsten te slap zouden zijn.

We verwachten u hoe dan ook héél graag op consultatie komende maandag!

Ik wist echt niet dat het zo erg was... Lekker dan... Ik wil echt geen lift :( Daar zie ik wel echt tegenop!

Het begint er echter wel op te lijken dat het nodig gaat zijn... :(

Ik dacht gewoon volduwen die handel. Dan gaan ze vanzelf weer omhoog. Beetje domme gedachte...

Nou we wachten maandag (gcc) en woensdag ( Artemedis waar ik tot nu toe het meeste naar neig) maar eens af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat een tegenvaller zeg! Was ook echt benieuwd hoe die 3D zou zijn. Spannend he, nog maar een paar dagen. Zorg maar dat je een druk weekend heb, gaat de tijd lekker snel! Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, mega spannend!!! Weekend is lekker volgepland :) morgen vooral een hoop to do's en 's avonds een feestje en zondag ga ik met mama shoppen, terrassen en in de zon liggen. En daarna nog dansles met mn lief :) dat weekenden zijn om bij te komen van de werkweek is bij nooit zo aangeslagen.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen (al wens ik je de 17e meer succes hihi) Geloof mij maar, je gaat voor onze beroemde Bruno kiezen!!,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ladies!!! Jullie twee zijn wel de reden dat ik naar 'jullie' Bruno ga!

Ik hoop dat hij me kan vertellen dat ik met ronde protheses voor de spier een mooi resultaat ga krijgen, zonder dat ik een lift nodig ga hebben...

En dat het kan voor € 3000,- Al ben ik heel bang dat ik te weinig weefsel heb voor dit gewoon zo te kunnen doen en dat ik special measures nodig ga hebben...

Hopelijk kan ik het dan allemaal nog betalen...

We''ll see...

(Corine jouw profielfoto zag ik langs komen op fb. Vriendlief en ik hebben in een deuk gelegen!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa, leuk is ie he? Ik heb hem ook van fb en dacht die wil ik hebben. Maar heb nog eens bij jou foto´s gekeken, die lijken toch best wel op de mijne voor de operatie, dus wie weet. Maar anders heeft hij nog een andere optie. De anatomische Mcghan 510 (zeg ik het goed BB?) Deze is wat platter van boven, juist als je wat minder weefsel heb is deze nog heel goed voor de spier te plaatsen zonder dat je randen kunt gaan zien. Maar hij is geloof ik wel duurder. Maar dat zul je woensdag wel horen. Ik was in ieder geval een perfecte patient voor de ronde vóór de spier, dus hopelijk jij ook. Maar hoe ging het vandaag eigenlijk??? Ben toch wel benieuwd!

XXX Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaiii nou we zijn net terug en ik ben behoorlijk moe!

Indruk is over het algemeen goed. Assistente valerie was echt super en de arts zelf ook heel aardig.we zijn 1,5 uur in gesprek geweest.

Uiteindelijk wordt me geadviseerd om ronde cohestive gelprothesen van Motiva te nemen voor de spier 355 a 425 cc

Een behoorlijke maat. Maar nodig om mijn borst te vullen zonder lift. Met de pasprotheses voelde ik me al super sexy!!! Ik kreeg alleen niet het gevoel dat me werd gezegd wat ik moest doen. Ik wil geen echte bolling bovenop van die geplakte bollen zeg maar. Bij de foto's die hij liet zien kreeg ik wel het idee dat het zo gaat worden. Hij zei dat t niet zo was door de vorm van mijn huidige borst. Hij liet het te veel in de trant van ik doe wat jij mooi vindt. Maar ik wil horen wat ik moeg doen om het meest natuurlijke volle resultaat te krijgen. Ik heb nu dus wel een goed gevoel, maar ben niet 100% overtuigd. Ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd naar woensdag!

Het verhaal wat ik nu kreeg was zeg maar heel duidelijk en logisch maar ik wil meer zekerheid krijgen. Dus iemand die zegt pak dit dan krijg je dat en dat wordt zo. Ben ik een beetje duidelijk?

Ow trouwens.. Ik heb 325 gepast volgens mij en vond het fantastisch. Ik heb alleen geen idee wat dat ongeveer voor cup is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.