Ga naar inhoud

Rechterborst prothese verwijderd


Pascalle45

Aanbevolen berichten

Die huid van de tepel voelt zeker branderig/overgevoelig.... Ja heeft te maken met het herstel van de zenuwen. Komt vaak voor bij borstoperaties!

Kan een tijdje duren, maar gaat vanzelf weer over :)

Vraag maar aan de dokter of dat mag, zo rechtop 'liggen', ik denk dat het een goed alternatief is :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb Dr.Maas zijn 06 nummer gehad :-)

Net uitgebreid met hem gesproken.

Plek aan zijkant is de plek waar ook de infectie aanwezig was.

Hij heeft zover mogelijk in het hoekje geschrobd, maar kon niet verder komen uiteraard.

Dat blauwige zou idd bloeduitstorting kunnen zijn en de pijn kan je vergelijken met kneuzing.

Hij is blij dat er zoveel vocht uitkomt wat ook nog rood doorzichtig is.

Houdt in dat er gezond weefsel zit wat zich aan het herstellen is.

Ik mag rechtop slapen als me dat lukt ( met mijn rug)

Hij gaat me vanavond nog mailen met een briefje voor de sportschool, zodat abonnement stopgezet kan worden.

O ja, ik mag best een glaasje Licor 43 nemen als ik wil :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja, ik mag best een glaasje Licor 43 nemen als ik wil :-)

Dan zou ik het doen ook ;)

Proost! :51:

En als je rechtop gaat slapen, zorg dan dat je hoofd voldoende steun heeft en ik vond het fijner als mijn hoofd niet 'achterover geknikt' lag, maar juist wat naar voren, dus met mijn kin ietsje richting borst....

Het is in het begin even klooien met kussens, maar het loont zich wel, vond ik. Oh ja en leg een kussentje, of een soort keil kussen van onder je knieen tot tegen je billen. Dan glij je niet zo ver naar beneden en liggen je knieen niet gestrekt. Beter voor je rug :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel....

Maar overdag lag ik er nooit in eigenlijk.. en 's avonds was ik er niet in te krijgen haha (maar dat is eigenlijk altijd wel zo ;) )

Als je niet goed ligt, is dat flink balen idd en krijg je er vanzelf een hekel aan...

Ik weet wel dat ik op een gegeven moment toch wel weer sliep, maar dat was pas na een week of 2 of zo..... Eindelijk een heel klein ietsiepietsiebeetje gewend ;)

Het is tijdelijk gelukkig, houd dat voor ogen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al wel wat beter geslapen.

Mijn bed had ik schuin gezet, en een extra kussen onder mijn arm gelegd.

Was best comfortabel zo.

Om 00.00 uur mijn wekker weer moeten zetten voor de AB en om 06.00 uur weer... pffft, schrik me steeds een hoedje.

Verder weer 4 keer mijn bed uit om te plassen, echt veel en niet normaal, hebben jullie dat ook?

De pijn is nu niet zo heftig als gisteren, hoop dat het zo blijft.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik me voorstellen ja.. Hier nog één. Wat doe je overdag? Kun je wel al wat lezen of series kijken? Even met iemand bellen? Vind het zelf wel fijn als sinds even iemand langs komt, uurtje ofzo. Breekt de dag wat hè. Vandaag ben ik tot 23u alleen, zie er nu al tegenop. Hoe laat is je zoontje of man weer thuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn man mijn koffie en ontbijtje ed gemaakt heeft ga ik meestal ff achter de Mac.

Zometeen douchen, hij gaat me dan verschonen.

Ik ben begonnen met de serie Fringe, seizoen 1 net gekeken.

Vandaag verder met seizoen 2...... tussendoor beetje internetten.

Het busje brengt mijn zoontje rond 16.00 uur thuis, mijn man vangt hem op.

Mijn man is de hele dag thuis, hij heeft extra vrij genomen.

Ik wil even niemand zien, maar dat is puur omdat ik veel pijn had en ik 2 ongelijke borsten heb.

Ik heb gisteren op Vimodos 2 soort van ponchos gekocht en 1 trui die wijd is om het te verbloemen.

Ik hoop echt dat alles voor 6 juni weer goed is, want we hadden al vakantie naar Rhodos geboekt.

Ik was al bikini aan het kijken, deze vind ik wel mooi :-)

http://www.otto.nl/product/10017583686/?q=bandeau-bikini&oq=bandeau+bikini&oq=bandeau+bikini&ms=1&filter.cupmaat=BH+cupmaat+D|BH+cupmaat+E&p=4&shop=Beugelbikini-in-bandeaumodel-LASCANA&itemId=10010617458

Maar weet mijn cupmaat nog niet :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whooahw dat is zeker veel geld voor tijdelijk. Maar je heb ze ook wel goedkoper,heb ze wel eens bij iemand gezien. De kipfilets. Weet alleen echt niet waar je ze zo kunt kopen.

Ik hoop voor je dat je in juni wel lekker op vakantie komt,maar daar gaan we gewoon van uit toch? Ze doen nu wel heel erg hun best om je klaar te krijgen voor April.

Gelukkig m'n je je verhaal hier ook goed kwijt...

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, beetje stomme tip ook om bezoek te ontvangen.. Kan me goed indenken dat je daar nog niet op zot te wachten. Wat heerlijk dat je man zo goed voor jou en je zoontje zorgt! Een man uit duizenden zo te horen :) super dat hij extra vrij kon krijgen! Zat er hier helaas niet in, zelfs het weekend niet. Die losse vulling is inderdaad erg duur, pff.. Ik hoop dat je nog iets goedkopers vindt, dat ook voldoet. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.