Ga naar inhoud

Stones78: 18 oktober 2012 : Dr. Fresow : Quole medisch centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Sooooo....daar ben ik weer midden in de nacht.....pffff....

Die olifant raak ik maar echt niet kwijt?! Dat is de grootste reden waardoor ik dus gewoon echt niet kan slapen snachts. Zit nu ook maar weer in kleermakerszit op m'n bedje. Zo krijg ik tenminste wat lucht.

Dus die gemiddelde 3 dagen vd olifant geldt helaas niet voor mij?! Hoop echt dat dit snel overgaat want van zo weinig slaap ga ik toch wel merken dat ik me niet zo lekker voel.

Euw....dus die vorm vd bh heeft er niks mee te maken! Haha! Tsja, weet ik veel...nooit eerder boobies gehad dus geen idee wat die dingen allemaal kunnen gaan doen qua vorm ;-) hihi

Weet eerlijk gezegd ook niet hoe lang ik die (martel)band moet dragen maar ga maandag overleggen/vragen of ik hem niet uit mag laten want ik vind wat gevulder en rond bovenaan eigenlijk wel mooi hoor.

Sheila; uhm,geen idee eigenlijk welk model ik dan precies heb van die bh. Moet ik morgen eens kijken. Iemand die ik ken die ook bij dr fresow is geweest dit jaar had ook gewoon de sportbh's van de Hema en was idd prima. Ik vond daar alleen zoooooveel verschillende keuzes dat ik het niet wist en me maar heb laten adviseren bij een winkel.

Tsja, en dat vallen...was dus ook midden in de nacht en toch even eigenwijs mijn eigen kussen proberen weer helemaal bovenop te leggen. Dus stond naast m'n bed en hang voorover om dat dus te doen en verlies m'n evenwicht ofzo? Toen belande ik dus met m'n rechterhand in m'n glas met water op t nachtkastje (I know...??) en met m'n linkerarm dus op kunnen vangen en terug kunnen duwen vanaf het nachtkastje.

Nou, ik ga toch maar weer eens terug in de hangstand in m'n bed om proberen wat te slapen want ben overdag sinds 2 dagen erg duizelig en draaierig in m'n hoofd. Volgens mij ook wel door slaapgebrek?

Trusten!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Stones..

enne....al wakker???..jeetje..balen hè dat je niet kunt slapen..dat breekt je echt op op een gegeven moment....weet er alles van...

Olifant...ksssssst...

Ik heb net ff je foto's gezien....wauw meid, echt supermooi!!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello!

Nou, alleen maar een beetje weg kunnen dommelen zeg maar niet echt slapen helaas...

Vanmiddag nog maar eens proberen.

Ik heb geloof ik bij de meeste toch wel gelezen dat die enorme druk na een dag of 3 toch wel weg is?! Of vergis ik me nu?

Als ik gewoon helemaal rechtop zit of sta is het eigenlijk zo goed als weg maar zodra ik dus wat naar achteren ga hangen...BAMM...geen lucht meer...

Ik mag/wil eigenlijk helemaal niet klagen over mijn herstel maar vind dit toch wel erg vervelend!

Uhm, lucky...foto's?! Ik heb nog niks kunnen plaatsen! Haha. Denk dat je per ongeluk iemand anders hebt aangeklikt ;-)

Ga straks lekker douchen en dan eindelijk m'n haren wassen...(m'n schoonmoeder dan ;-)) die vette coupe is verre van sjiek! Haha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey olifant!!!! ga eens HEEEEEEEL gauw weg daar! kssssssssssst :77::145:

En je weet het he? klagen mag! dat lucht toch wel een soort van op.

En als je bijna rechtop slaapt in een nest van kussens dat je rechtop zit en met een dik kussen onder je knieen zodat je niet naar onder schuift?

Lekker weer fris en fruitig? wat voelt dat fijn he? douchen.

Over foto's gesproken.... wanneer komen ze??? ik ben wel nieuwsgierig hoe ze zijn. :01: show them titties!! :125: hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, lucky...foto's?! Ik heb nog niks kunnen plaatsen! Haha. Denk dat je per ongeluk iemand anders hebt aangeklikt ;-)

ooooohhh.... :67::139::66:

Wat een muts ben ik ook hahaha...vanmorgen had ik de slaap ook niet uit...

Verwarring door de cijfers 78..... Shame shame...

Maar nu weer fris en fruitig met je schone coupe??

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: :45: :45: :45: lucky toch!

morgen eerst maar een kopje koffie nemen voordat je het forum op gaat? hahahahah

en stones.. die olifant! :93: :93:

misschien toch maar eens die dierentuin bellen... of ze nog een plaatsje zoeken voor een lief diertje wat je graag wilt laten adopteren! een olifant is altijd leuk in de dierentuin maar thuis hoor jij met je manneke in bed te liggen en die olifant toch ergens anders!

ik had zelf zo'n nekkussen gehaald en mezelf laten zakken in allerlei kussens. heb eigenijk wel goed geslapen toen. heb je een nekkussen? dan kan je iets rechterop liggen en je nek krijgt steun waardoor je meer ontspannen bent om in slaap te vallen.

en anima had een spanjaard in haar bed liggen, dat schijnt ook geweldig te helpen. (anima is anma maar mijn pc verandert dat dus steeds in anima...)

maar je hebt dus heerlijk je haren kunnen (laten) wassen... jezelf nog kunnen bewonderen?

ik wil die olifantjes op jouw borst wel eens zien, dus laat je gaan.. je haar is gewassen. vette coupe look is weg... prachtige boobies voor op de foto?

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei zeg, nog altijd zo'n benauwd gevoel :22: ik duim echt heel hard voor je dat het nu toch echt eens stopt zodat je wat kan slapen want zo'n "minidutjes" zijn het ook niet he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lig jij plat in bed meid?

Als het niet genoeg helpt om half zittend te slapen, dan moet je die band misschien 's nachts iets losser doen.... Volgens mij is dat benauwde dan een stuk beter.. Of kun je aan de achterkant je bh wat losser doen? Dat mag sowieso, zeker voor de nacht! Gewoon een haakje losser, is geen probleem, want je hoeft niet zo enorm benauwd te zijn...

Roxanne had dat ook maar ook overdag geloof ik en er was er nog een.. die hadden de bh een haakje losser gedaan en toen ging het beter (dacht ik) Dus als je dit vannacht leest ;)

Slaap lekker! (hoop ik)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wat geslapen meiden!!! Jiiiihaaaaa!,! Wat heerlijk!! Sowieso 2 uurtjes ofzo achterelkaar in het begin dus toen was ik al helemaal blij en ben daarna nog best regelmatig in slaap gevallen! Dus echt stukken beter!!

Nou, beter liggen dan ik kan haast bijna niet geloof ik :-). Heb een elektrisch verstelbaar bed (hoofd en voeten) en een heerlijk matras dus ik glij niet weg, heerlijke kussens. Nee, aan het liggen zelf ligt het niet want lig als een prinses. Tis echt die benauwdheid. Maar dat was deze nacht dus al een stuk minder!, hoppa!!!

Maar idd die band en/of bh wat losser is natuurlijk een heel goed idee. Wist niet goed of dat mocht.

Ben weer heeeelijk fris en fruitig! Daar knapt een mens van op.

Jaaaa foto's!! Heb ze gemaakt maar alleen op mn telefoon en ze lijken daar zo klein op?!

Moet nog even kijken hoe ik ze op t forum moet zetten zodat het alleen zichtbaar is voor vrienden. Heb ze gisteren al naar mezelf gemaild om ze te gaan plaatsen maar dat is er niet meer van gekomen want kreeg bezoek.

Dussss....hoop ze vandaag te kunnen plaatsen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Stones

wat fijn dat je eindelik wat beter kon slapen en de benauwdheid minder was!!

en ja fris en fruitig zijn knap je inderdaad van op!!

Ik ben heel nieuwsgierig naar de foto's hoor! Ik zie wel wanneer je ze hebt geplaatst.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Ladies!

Nou, de foto's zijn geplaatst hoor!! Vind m'n boobies eerlijk gezegd niet echt tot z'n recht komen op de foto's?? Vind ze "live" veel mooier en groter??

Maar goed, beter dan andersom natuurlijk ;-)

Vandaag even boodschappen mee gaan doen en dat ging redelijk goed. Qua pijn gaat het echt prima maar weer die verdomde olifant he?! Moest echt een paar keer gaan zitten omdat ik geen lucht krijg...grrr....

Daarna thuis moest ik echt even bijkomen.

Weet ook eerlijk gezegd niet of ik te veel doe?? Doe eigenlijk alles zelf sinds ik 3 dagen po was, aankleden, douchen (behalve haren wassen) haren borstelen en (zij)staart maken.

Doe alles wel met beleid natuurlijk maar ik wil natuurlijk niet het kapselproces? in gevaar brengen?

Kortom; hoe weet ik nu eigenlijk wanneer ik te veel doe want de pijn geeft het niet aan...heb nu wel van die lamme slappe armen maar ja, geen pijn dus.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou gewoon opletten dat je niet teveel acties hebt waar je je borstspieren bij aanspant, geen gewicht tilt en niet boven je hoofd reikt.

Heerlijk toch dat het zo voorspoedig gaat. (op de olifant na dan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stones,

Tadaaaaaaaa...daar zijn de foto's!! Ja, ik heb ze gezien en dat waren jouw boobs... :49:

Heel erg mooi meid!

En over het teveel doen, Meiske heeft het goed omschreven. Niet de ellebogen hoger als schoudehoogte en je spieren niet te veel belasten..

Take it easy! :44:

Lekker hè als je weer fris en fruitig bent, wat kan een mens daarvan opknappen..... :5: :5:

XX

:45: :45: :45: :45: lucky toch!

morgen eerst maar een kopje koffie nemen voordat je het forum op gaat? hahahahah

@tp ik heb maar gewacht met forummen tot het later was en de cafeine goed werkte :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha! Idd, BB onze boobguru!

Ben er echt zoooooo blij mee meiden! Ach ja, ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen hoe ik me voel,hihi.

Kan niet wachten als ik dadelijk weer fatsoenlijk rechtop kan staan om dan m'n gewone kleding weer aan te trekken en kijken hoe het nu allemaal staat!

Heb vannacht trouwens van 24.00 tot 04.00 uur geslapen! Hoppa! Fijn is dat zeg!

Nu nog m'n dikke dikke dikke opgeblazen (vocht neem ik aan?) buik weg, druk op m'n borstkas weg, scherpe pijnen weg en dan ben ik weer helemaal de oude!

Ben een gelukkig mens!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stones78,

zit dat rotbeest nog altijd bij jou? Misschien heeft hij de boodschap nog niet goed begrepen, maarreeuh: mijnheer de olifant u wordt geacht na 2 maximum 3 dagen op te hoepelen, allez ksssst, weg! :133:

En idd niet te veel doen, ook al lijkt het allemaal maar 'een klein beetje helpen' of 'iets kleins doen', beter een tijdje heel veel rust en goed herstel en achteraf heb je meer dan genoeg tijd om alles terug te doen.

Verzorg je goed!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stones,

wat zouden we zonder BB alias DOC alias BOOBGURU en haar vriendinnen moeten he?! hahahha :152:

-'t is een kanjer die doc, maar dat wisten we al!-.

wat lekker dat je goed hebt kunnen slapen. hopelijk iedere avond wat uurtjes erbij.

En dat buikje... hahahahah ik geloof dat iedereen daar wel last van heeft. maar dat is strakjes ineens voorbij hoor!

dan is je buik weer lekker strak!

en boven je buik heb je dan wel zwellingen!!!! 2 mooie boobies!

hahahah

heerlijk dat je zo gelukkig bent!

GENIET ERVAN!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Toch nog weer even een vraagje; ben vanmiddag een heeeeel klein blokje gaan wandelen om alles toch maar beetje soepel te houden enzo.

Maar na serieus een meter of 50 krijg ik steeds benauwder en benauwder...

Het lijkt net alsof er dus iemand op m'n borst drukt en steeds harder drukt of dat er iets steeds harder wordt aangetrokken.

Ik kan dan nog maar zo'n kleine "hapjes" lucht nemen dat ik niet mee verder kan lopen. Dus vandaag totaal 3 min gewandeld ofzo?

Herkend iemand dit? Gewoon een kwestie van blijven doen en rustig opbouwen?

Het lijkt me namelijk toch wel gezond om af en toe een stukje te wandelen.

Heeft iemand anders hier ook zo lang last van gehad?

Alvast bedankt!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stones,

herken het helemaal...been there, done that!!!

Ik had dat ook, als ik gelopen had. Ik moest zelfs naar adem happen als ik op de bank zat en met iemand aan het praten was. Dan moest ik ook elke keer extra lucht happen. Heel vreemd.

Maar ook dit gaat over, believe me...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend die benauwdheid meid, hoop ook dat het snel weer weg is.

En het vocht, las ergens een tip over iets van Bional, vochtevenwicht heet dat, zijn capsules, zorgt dat het vocht/afvalstoffen beter afgevoerd worden..(las ik hier ergens op het forum).

Maar je hebt wel je mooie boobies, je hebt ze gewoon!!Wowie, zijn harstikke mooi!! Nu nog ff die operatiekwaaltjes weg, duim voor je dat ze snel weg zijn.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh..lucky, fijn om te horen!! Dat heb ik dus idd ook dat ik dan zelfs bijna niet kan praten. Gelukkig....

Voel me dan toch weer even een "zeur"... Maar het lijkt dan net alsof het niEt meer weggaat? Kan me niet voorstellen dat ik weer normaal kan ademen,hihi. Geduld geduld dus!!

Oh, Sheila dat zal ik eens gaan uitzoeken dan! Want m'n man heeft net m'n haren gewassen onder de douche en die schrok eerlijk gezegd van mijn buik (hij was een paar dagen in t buitenland geweest) hij vond eigenlijk dat ik even naar de huisarts moest want zelfs m'n navel is er helemaal uitgefloept net als bij m'n zwangerschappen.

Maar goed, ook bij dit weer...geduld geduld neem ik aan.

Maar net dus weer even heeeeerlijk m'n boobies zitten bestuderen met m'n man en wooooow wat zijn ze toch mooi!!! Ben in loooove met m'n boobs! Vooral het spleetje (wat klinkt dat vies,haha) vinden we erg mooi! Joehoe!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stones,

raar is dat hè, dat je het idee hebt dat je zwaar moet ademen om lucht te krijgen. :139:

Maar ook dit gaat voorbij. Wel helemaal super dat jij ( en hubby) helemaal blij zijn... :125:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.