Ga naar inhoud

Stones78: 18 oktober 2012 : Dr. Fresow : Quole medisch centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Fijn dat je even langs mocht bij de pc en dat hij je geruststelde! En niet te vergeten dat je dan ook eindelijk van die martelband af bent! :tatice_04:

Zijn ze nog erg veranderd qua 'uiterlijk', want kan me niet zoveel voorstellen bij veranderende spleten :45: (man, wat een dingen ik me visualiseerde toen ik het las :69: )

Nog 3 weken en dan kan je jezelf lekker verwennen met nieuwe bh's, super he!

Groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

hahaha jaja het was allemaal een vooropgezet plan om van de band af te komen... :160:

nee hoor, grapje! gelukkig was er niets aan de hand. Wel vervelend zeg, steeds hoesten. Ik hoop voor je dat het snel over gaat.

Donderdag de knoopjes eruit en ben je weer een stapje verder. Leuk he? steeds iets nieuws om naar uit te kijken. :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed gaat!!!Je bent heerlijk aan het genieten van je boobies :-)

Alleen nu dat hoesten weg! kan me voorstellen dat het pijnlijk is.

Welke maat sportbh heb je nu ?

Ik heb 75C en 75D gekocht..donderdag weet ik weer iets meer..(heb dus dezelfde triumph bh's als jij)

Ook heel fijn trouwens dat je langs mocht komen trouwens.

Ik mag donderdag ietsjes eerder komen (werd vandaag gebeld) nl om 15.10uur ipv 15.30ur.

Heb jij dr Fresow vandaag gehad of de andere pc?

Beterschap met het hoesten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Stones!

Fijn dat alles zo goed gaat!!

Wel jammer van dat hoesten zeg...pfff dat moet wel echt pijnlijk zijn...

Goed van je dat je even contact opgenomen hebt met je pc over je spleetje (ja klinkt ranzig als je het erbij zet ja.... hahahaha, maar wij denken echt alleen maar aan dat spleetje tussen je borsten hoor :45: )

Ben blij dat alles in orde is!

Houd je boobies maar goed vast als je moet hoesten, of een vinger ertussen ;)

Hoop dat dat geblaf gauw afgelopen is en dat je weer 'hond-loos' door het leven mag :D

OOOOOOOOOOOOOOOOOH en YES je bent die ellendige martelband kwijt!! Gefeliciteerd!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yoooo!!

Nog steeds behoorlijk aan het blaffen helaas.... Ik houd m'n boobs dan ook stevig vast hoor!! Sorry voor de mensen om me heen maar hand voor mn mond kan even echt niet... (iedereen snapt dat gelukkig wel en worden gewoon al akelig als ze me zien hoesten en zien datik pijn heb) Het liefst zou ik dus idd m'n vinger er tussen stoppen om mn huid tegen te houden zeg maar maar dat lukt niet.

Sheila, ik draag nu de 75C. (tot m'n kleine teleurstelling moest dus de 75D terug naar de winkel) en ik had maandag weer dr hawinkels. Denk dat dr fresow alleen maar op donderdag aanwezig is?

BB, nog even als reactie op m'n status. Dat is inderdaad precies wat ik voel! Alsof m'n huid is verbrand! Erg vervelend. Maar goed, als het maar over gaat!

Ow ja, gisteren uiteten geweest met vriendinnen en toen ik thuis kwam toch maar weer even heeeeel snel m'n band omgedaan en ook mee geslapen want had het idee dat m'n linker prothese wat omhoog was geschoven?? Heel raar gevoel, geen pijn ofzo.

We konden niet echt heel duidelijk iets zien aan de bovenkant maar we zagen toch wel IETS.

Blij dat ik morgen weer naar m'n pc mag! Even goed laten kijken en hopelijk gerustgesteld worden!

Nou meiden, na een halve pak tuc koeken en halve doos toffifee in m'n gezicht geduwd te hebben tijdens het bijlezen hier ga ik maar eens even douchen en boodschappen doen.

See ya!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha, als ze maar gesmaakt hebben!! :D

Las dat er al een toffifee over je aaipet gesprayed was.... Lekker :45:

En ben benieuwd wat je dokter morgen gaat zeggen!! Hoop dat alles in orde is!

En wat betreft die huid, normaal gesproken trekt dat weg na een paar dagen, maar misschien morgen gewoon nog even aan je arts vragen :)

xxx Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dus weer even op controle geweest en ik en m'n tweeling zijn helemaal goedgekeurd!!

Zelfs ZO goed dat ik nu af en toe al een gewone bh aan zou mogen?!?!

Ik ga daar dus sowieso nog een week mee wachten maar ik verbaas me er iedere keer zo over hoe verschillend die adviezen toch kunnen zijn he?

Paar maanden geleden is iemand die ik ken ook door mijn pc geopereerd en die moest 6 wk de sportbh EN martelband dragen.

En ik nu dus dit....? Ben wel blij hoor, want hij vond het er gewoon echt heel goed uitzien. Ze zijn ook al super zacht eigenlijk?

M'n "spleetje" nog besproken natuurlijk en daar draag ik nu een opgerold babywashandje tussen. Het kon volgens hem niet kapot springen maar hier voel ik me fijner bij en zo kan het spleetje evt ietsje breder worden als ik dat zou willen.

Verder had ik nog gevraagd over m'n dikke dikke bolle buik.....

Blijkbaar had ik meteen na de operatie een hele erge dikke opgezwollen buik vertelde hij.

Het schijnt dat het slangetje n m'n keel/mond niet helemaal alles goed had afgesloten? Dus daardoor is er een hoop lucht enzo in m'n maag/buik gekomen.... :-(

Uhm, je zou dus zeggen dat ik last van die overtollige lucht zou moeten hebben en dat het er uit moet maar daar heb ik dus helemaal geen last van? Zou wel fijn zijn lijkt me want des te eerder is het weg?

Anyway.....het gaat vanzelf over gaan kan alleen wel een tijdje duren...

Dus nog geen strakke truitjes hier om m'n boobs te kunnen showen helaas....:-(

Ik had ook nog uit nieuwsgierigheid gevraagd of dit het meeste was wat er geplaatst kon worden bij mij.

Nou, hij draaide m'n dossier naar me toe en liet deze zin zien;

"Er kan echt zeker NIET meeeeer geplaatst worden!!"

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Er kan echt zeker NIET meeeeer geplaatst worden!!"

:152: :152:

Lijkt erop dat ie die vraag vaker gehad heeft :45:

Hij is wel héél goed voorbereidt!!!

Hilarisch!!!

En ja het zou wel best snel zijn idd, nu al een andere bh.... Ik denk ook dat ie nog niet lekker zou zitten...

Lekker nog een week of misschien wel langer, met je harnasje ;) als je dat wilt hoor! Kan geen kwaad :D

Hm... en die overtollige lucht.... Ik heb weer wat te googelen.... :unsure:

thanks :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha!, ja, echt he?! Ik dacht toch zeker dat ik 1 van de weinige zou zijn die die vraag zou stellen.... ;-)

Vind het ook snel hoor! 4wk dacht ik toch wel regelmatig gelezen te hebben dus plak er ZEKER ook nog wel 1 wk achter. Uhm.....waarschijnlijk dat ik dit weekend of morgen? hihi toch wel al een echte bh ga kopen maar dan pas over een weekje ook echt pas af en toe dragen. :-)

Over die lucht in m'n buik...tsja...heb het ook nog nooit gehoord? maar ikzelf ga het ZEKER niet googelen want ik met m'n (ja,ja, daar issie weer!) pietpaniek gevoelens ga daar letterlijk wakker van liggen en ga dan allemaal gekke dingen in m'n hoofd halen en voel dan ook ineens van alles! Word daar dan letterlijk ziek van... I know...i'm a freak... :-(

Dusse....doc BB....zodra m'n buik weer helemaal weg is hoor ik het graag van je! Nu nog even niet ;-) Hahaha!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die lucht in m'n buik...tsja...heb het ook nog nooit gehoord? maar ikzelf ga het ZEKER niet googelen want ik met m'n (ja,ja, daar issie weer!) pietpaniek gevoelens ga daar letterlijk wakker van liggen en ga dan allemaal gekke dingen in m'n hoofd halen en voel dan ook ineens van alles! Word daar dan letterlijk ziek van... I know...i'm a freak... :-(

Dusse....doc BB....zodra m'n buik weer helemaal weg is hoor ik het graag van je! Nu nog even niet ;-) Hahaha!

Ik heb er nu al zo mijn eigen idee over :45:

maar :70:

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey stones, wat een heerlijk geweldig gesprek heb je gehad vandaag met je pc....

gewoon al gewone bh's aan mogen?! wauw is dat een meevaller.

maar idd wat je zelf zegt is het wellicht fijn om overdag nog je kliniek bh te dragen? of alleen 'snachts en overdag een gewone?

m.b.t. je bolle buik!

de lucht die erin zit...

komt allemaal goed. Na mijn BV maar vooral flappie ervaring had ik precies hetzelfde. alleen werd bij mij via de onderkant de lucht erin geblazen. die moet er vanzelf weer uitkomen.

vaak gaat dat gepaard met een geluid... soms met een geurtje :98: , soms reukloos en zonder geluid :44: :44: :44: :44: ....

mocht het zo zijn dat je lucht niet zomaar weg gaat, doordat je bijvoorbeeld de lucht onbewust bewust inhoud om die lucht via de "natuurlijke" weg eruit te laten, plaatsen ze wel eens een soort "pijpje" zodat de kringspier (zo heet ie geloof ik) open blijft en de lucht eruit kan.

wat ook wel eens helpt is een flinke pan chili con carne maken.. veel knoflook - ui e.d. vooral die bonen!!!! dan wil er wel eens extra lucht mee naar buiten komen.

(bij mij was alleen het nadeel dat die lucht die eruit moest best pijnlijk was.. ivm de operatie) maar normaal gesproken gaat het vrij pijnloos als die lucht eruit moet.

het schijnt ook vaker voor te komen na een bevalling dat men extra lucht in de darmen heeft en ook dan plaatsen ze wel eens een "pijpje" en idd ook na een operatie door de lucht die naar binnen wordt "geblazen" komt er lucht in de darmen die er uit moet gaan.

Een middel die de ontlasting soepel houdt (kan je zonder recept bij de apotheek halen) wil ook vaak goed helpen om de overtollige lucht mee af te voeren.

dat is in ieder geval mijn ervaring met de "lucht" in mijn buikje n.a.v. de operatie.

we "horen" je volgende keer weer!

groetjes,

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaahaaa!! Ik moet dus de hele dag maar alle mensen om me heen wegblazen!!

Ik merk wel dat ik sinds ik dit weet ik extra mn best doe om alles eruit te "persen" hihi. Het LUCHT ook echt serieus meteen op!!

Whoehoeoeoehahahahaaa!! Wat een onderwerp he?!

Maar idd TP, mijn zoontje had dit ook na zijn geboorte! HIj dronk dus helemaal niks en na een paar dagen en echo's kwamen ze erachter dat hij te veel lucht in z'n darmen had en het er niet uit kreeg. Hij had zoveel pijn! Zielig. Toen hebben ze dus ook een heel klein slangetje geplaatst(ze noemden dat een schoorsteentje) en toen ging alle lucht eruit.

Maar goed, ik graag zonder slangetjes,schoorsteentjes en pijpjes! Dit weekend maar eens die pan chili maken... ;-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk is de lucht snel uit je buik want is idd heel vervelend.

Chili con carne helpt wel ja,hihi, dat wordt lekker stinken s avonds in bed!!

Doet me wel denken aan een filmpje op you tube: http://youtu.be/LcQflrT304g

Ik heb zelf hele gevoelige darmen, soms dus ook snel last, bijv na eten van gehakt..Maar als je alles op gaat houden kan het juist erger worden, dus lekker goed laten gaan idd (alleen dan niet zo als die man in het filmpje haha)

Als je ergens op bezoek bent, gewoon even naar de wc lopen :-)

Ik duim voor je dat je buikje snel beter is!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee bedoel het ook echt niet vervelend hoor, MUs82, even opvrolijken :-)

Ik heb zelf ook altijd flink veel problemen met mijn buik helaas (spastische darmen) dus soms ook hele vervelend, vooral als je ergens op bezoek bent..zo ben ik eens bij de buren geweest en kreeg ik ineens veel last, nou, dan is het snel een smoes verzinnen dat ik me helemaal niet lekker voel (vaak zie ik dan ook wit) en gauw naar huis naar de wc,om daar vervolgens best lang te zitten :-(

En idd ook die flinke buik, nu heb ik na de zwangerschappen diastase overgehouden waardoor je na het eten sneller een dikkere buik kunt houden maar ook als ik last krijg kan mijn buik zo ernorm opzetten, eng soms!

Ik duim heel hard dat je buik snel weer de oude is, stones!Maar heb je ook buikpijn soms?of valt dat mee?

Knuffel!

(ik hoop dat je begreep dat hierboven niet vervelend is bedoelt ofzo, ik heb zelf dus ook vaak last maar kan ook erg lachen om grapjes erover hoor, af en toe even nodig :-) anders sorry!)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee bedoel het ook echt niet vervelend hoor, MUs82, even opvrolijken :-)

Oh ik bedoelde het ook helemaal niet op jou gericht hoor Sheila, sorry dat het zo overkwam :155: (bedoelde het 'in het algemeen' als je begrijpt wat ik bedoel )

Je hebt trouwens volkomen gelijk om alles met een beetje humor te bekijken ;)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haahaaa!!! Nou, lieve meiden....ik geef er ook helemaal niks om! Maak er zelf ook grapjes om! Gelukkig kunnen we er om lachen!

Vandaag 2 lingeriesetjes gescoord!!!!!!! Jajajaaa!! Ik kon me dus ECHT NIET inhouden hoor! Als mn pc groen licht heeft gegeven kan ik me niet meer beheersen! Ik MOEST gewoon weten op welke maat ik nu uitkom.

Nou, ik hoopte en droomde dus van een D maar ik kan het zelf nog steeds niet geloven maar houd je vast.......IK HEB GEWOON 70E!!!!

BAM!!!!!

Echt......ik had gewoon tranen in mn ogen...dit keer van blijdschap!!

2 mooie setjes van marie-jo zijn het geworden.

Echt een hoop verschillende maten gepast en merken en deze zaten gewoon het beste!

Meeeeeee.....sooooooooo....happyyyyyyyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooooooooooh Stones!!(kan bijna niet ophouden met oooooooooh zeggen!!) wat super super super gaaaaaaffff!!En super fijn en leuk en mooi etc etc!!!!Ik voel me zelf zelfs helemaal blij omdat jij zoooo blij bent!!!Vind het echt super voor je!!!

Ik hoop dat dat bij mij ook zo gaat worden!!Ik wil ook minimaal een D,en liefst ook E maar met D zou ik ook al erg tevreden zijn hoor! Hihi, maar ik hoop dat mij hetzelfde gaat gebeuren als jou!!

Ik heb wel dezelfde arts dus wie weet :-)

Hij heeft bij mij in het dossier staan met grote letters en uitroeprekens: wil grote borsten!!!!!

Ook bij mij zal hij het maximaal haalbare erin gaan doen, dus oh wat ben ik benieuwd, en of het moderate plus profile gaat worden of de highy profile..ik wil het liefste de high profile,maar ik laat het tijdens de operatie aan hem over.

Ben echt heeeeeeeel blij voor je meid!!!Lekker genieten nu!!!Hoe gaat het verder met je?Het kopen van de nieuwe bh's heeft je misschien ook beetje beter gemaakt? :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, nog een vraagje: eerst had je 75AA en nu dus 70E (jeaaaaaaaahhh baby!!!). Had je eerst ook altijd je 75aa op zijn strakst staan??

Ik heb nu dus ook 75aa maar heb hem echt op zijn strakste en dan zit ie echt niet echt strak ofzo, zou nog wel strakker kunnen.

Ik vraag me dus af of dat bij mij dus ook zou kunnen straks?(dat ik naar een 70 ga, hopelijk ook een E!!)

Weet jij zo jouw onderwijdte?Bij mij is het rond de 74cm dacht ik ,maar is wel tijdje terug en ben beetje afgevallen..niet heel veel hoor want ben al vrij licht, is ook niet de bedoeling dat ik afval maar kan er niks aan doen..(aankomen doe ik sowieso niet snel)

Ben daar gewoon ff benieuwd naar :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:101: :101: :101: :101: Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Onze Piet Paniek heeft gewoon een E zonder dat ze doodgegaan is van pijn, olifanten, of andere ongein :45:

Nee nee, ik lach je niet uit hoor ;)

Nu nog van je 85G af onder je boobs :153: en dan kun je weer rechtop en fier door het leven (en over straat :) )

Zet :97: maar op de trein naar verweggistan he, want jij hebt gewoon een EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :D

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeeeaaahhhh baby!!!! Ben echt zooooo happy!!

Het eerste wat ik tegen m'n man zei vanmorgen toen ik m'n ogen open deed; 70E....

Hahaha! Hij moet echt zo lachen om mij de hele dag. Staat ie bv in de keuken en roep ik ineens weer achter hem; BAM! 70E jonguh! Muhuhahahaa!

Sheila; ik droeg idd altijd 75aa maar heb nog nooit opgemeten. Altijd gewoon uit een bak bij de Hennes gegraaid, voelen of er genoeg kussens in zaten en dat was het. Die haakjes staan idd op z'n strakst, nooit op gelet eerlijk gezegd.

Het rare is dat ik me dus voor het eerst heb laten opmeten toen ik de sportbh ging kopen en kwam op 75 (was wel over m'n kleding heen gemeten??) Deze 75c sportbh zit dus prima (middelste gaatje) maar had dus pas geleden nog een sportbh bijgekocht van de Hema in 75c en die bleek dus achteraf veeeeel te strak te zijn geweest! Dus zou ik daar weer een 80 van moeten hebben?!(zie vorig verhaaltje dat ik zoveel pijn had ineens)

Dusse......ik weet het even niet meer! Haha!

Tsja, het zal toch waarschijnlijk hetzelfde zijn als met kleding?? Ik heb de meeste broeken in maat 27 maar heb er ook 1 bij in maat 29! Ander merk ander model...dus zo is het natuurlijk ook met bh's neem ik aan!

Dus gewoon maar braaf passen iedere keer! Deze 2 zijn nu dus 70E maar de volgende kan goed 75D zijn?

Maakt geen drol uit.....ben heppieeeeeeeeeee!!!

Ow ja, ga straks ZEKER een foto plaatsen!! (van 1 bh want de andere is besteld komt volgende wk binnen)

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

BAM!!! JONGUH!!

:45: :45: hahahahah ik lig hier in een deuk!!!!

tja.. .misschien nu je keuken verbouwen zodat jij met je big boobies de ruimte hebt? :45:

hahahah aan de andere kant altijd spannend als je zo kunt BAMMEN met je manneke :45:

maar idd Stones, denk dat het met BH's hetzelfde is als met kleding.. het is het labeltje wat de maat aangeeft maar de inhoud blijft hoe dan ook geweldig!

en het ene model is natuurlijk net wat anders dan het andere! maar ooohhh zo spannend als je gaat passen!

hahahaha

geniet van je happy dag! helemaal gelijk, hier schijnt het zonnetje zelfs! dus GENIETEN!!!!!

liefs,

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.