Ga naar inhoud

Stones78: 18 oktober 2012 : Dr. Fresow : Quole medisch centrum Waalre


Aanbevolen berichten

En nogmaals een keertje heeeel veel succes!!!!Straks heb je je mooie boobies meid!!!Super!!!!

We horen het vanzelf wel!Ben benieuwd hoor, jeuhhhhhhh!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

als het goed is heb je ze nu wel ongeveer en lig jij bij te komen.

:43: :43: JE HEBT ZE!!!! WOOOOOOOOOOOHOOOOOOO!!! :43: :43:

Ik ben zo blij voor je! Ik ben heeeeeel erg benieuwd naar je verslag

Doe rustig aan en wanneer het lukt lezen wij hoe het gegaan is.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Skatties!!!

Daar ben ik dan eindelijk!!

I've got my boobs i've got my boobs i've got my booooooobiiiieeeeeeessss!!!

Och meiden toch...het heeft heel wat moeite gekost...pffff

Het duurde allemaal sowieso wat langer voordat ik aan de beurt was, weet uiteindelijk eigenlijk niet hoe laat ik geopereerd ben, 13.00 uur ongeveer?

Eerst kreeg ik dus een ochtendjas aan, slofjes en moest alvast een stuk drukverband als soort rokje aan doen die ze naderhand over m'n boobs konden schuiven.

Dr fresow alles even aftekenen en foto's maken (en me weer even geruststellen omdat ik zo gespannen was,hihi)

Toen dus de anesthesist en zei; kies maar een mooie leuke droom, tot strakjes!

Wat ik nog zei; oh getver, krijg helemaal een vieze smaak in m'n mond.....en weg was ik...

Om 14.00 uur ongeveer op de uitslaapkamer. Nou, toen begin de ellende dus....

ZIEK..ZIEK dat ik was!! Ooohh..man o man...ben bij mijn beide zwangerschappen de eerste 25 weken ook ziek geweest alleen maar overgeven en hield niks binnen.

Ik kreeg weer flashbacks hoor!!

Ai ai ai....ben dus om 14.00 uur begonnen met overgeven en vannacht rond 5.00 uur was de laatste keer. Sindsdien houd ik alles voorzichtig binnen, joepie!

Ik ging ook pas om 20.00 uur uit de kliniek weg omdat ik dus zo ontzettend ziek was. Normaal sluiten ze om 17.00 uur en nu moesten die meiden eten gaan halen voor zichzelf en de beveiliging bellen dat er dus nog mensen in het pand waren...*schaam schaam*

Maar wat een lieve meiden daar allemaal zeg!

Anyway, thuis meteen m'n bed in maar daar ging het overgeven dus vrolijk door...heb echt van alles gekregen tegen de misselijkheid maar niks hielp. Menn....dat doet je boobies geen goed!! Het kwam echt uit m'n tenen.

Vanmorgen naar de kliniek gegaan om de drains eruit te laten halen en toen voelde ik me gelukkig dus stukken beter. Drains uithalen zelf vond ik niet zo erg. Brande een beetje.

Lig/hang/zit nu heerlijk in m'n bedje en vind het met de pijn best te doen. Tot nu toe de zwaarste pijnstiller niet gebruikt. (ja,ja, BB, ben je trots op me?? Hihi) Hoop ECHT dat het zo mag blijven!! Please!!

Oh ja, er is 375cc ingegaan!

Sorry als het verhaal een beetje warrig is (kan mooi de schuld geven aan de narcose ;))

Vette kop van de narcose; aanwezig

Ontzettende dikke zware olifant op m'n borst; yep ook aanwezig!

Hoe lang duurt het ongeveer voordat die vette olifant is opgebokt? Vind dat zo ontzettend benauwd.

Dikke kus Stones MET boobiessss!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha gekke stones!!

Die olifant schijnt morgen al een stuk lichter te zijn (bij mij is ie niet langs geweest, dus alleen van horen zeggen/lezen ;) )

En pffff dat je zo misselijk was, gatver! En dat dan niets helpt tegen die misselijkheid, bah. Dat moet echt vreselijk zijn! Gelukkig gaat het nu stukken beter met je en hoef je zelfs de zwaarste pijnstiller niet te nemen! Daar ben ik idd trits op :45: (ik schrijf het maar even zoals jij het ook schrijft ;) )

Voor een Piet Paniek, doe je het dus enorm goed!!! Piet al weg, of alleen Paniek?

Doe het rustig aan en laat je lekker verzorgen :)

Jij was dat toch he, die zich zorgen maakte over dat je schoonmoeder misschien wel je doos moest afvegen?? EN? lukt het zelf of heeft schoonma de eer?? :D

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahahaa!! Die trits had ik snel even aangepast naar trots maar die BB is me toch weer net te snel af!

Jaaa....dat was ik! Maar kan gelukkig m'n eigen doos afvegen! M'n schoonmoeder kan mooi uit de buurt blijven van m'n doos ;-)

Mja...ik denk dat de piet paniek wel helemaal weg mag? Alhoewel, ik houd hem graag nog even voor eventuele noodgevallen

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaa Stones!!

Wat fijn om van je te horen!! KLote van die misselijkheid zeg..maar wel erg lief en goed van de kliniek dat ze die moeite hebben gedaan om voor jou te blijven!

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat hoor!!

Take it easy, lekker genieten nu,met je mooie boobs, aaaah, je hebt ze gewoon , je hebt je boobies!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar is ze weer! onze Stones maar dit keer met boobs :D

Heel naar dat je zo misselijk bent geweest maar gelukkig nu over. Die olifant, tja bij mij was er wel druk dus ik noemde het maar een baby olifant en dat was de dag erna alweer weg. Die vette huid. bah verschrikkelijk he? gelukkig maar tijdelijk. Maar wat je ervoor terug krijgt... :55: En die blijven.

Doe lekker rustig aan meid!

X :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

van harte met je boobies meid!!!hoop dat je olifant weer bijna weg is,,pokke beest(die van mij leek wel zwanger!)

maar was na 2 dagen weg..vette kop,ja irritant,lekker scrubben(niet te vaak)en paar x per dag reinigen met lotion en geen vette creme dr op was bij mij na 5 dagen weg,,de pukkels wat langer hihi.

nou lekker rustig aan doen

\

groetejes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.