Ga naar inhoud

Stones78: 18 oktober 2012 : Dr. Fresow : Quole medisch centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Zo, na heeeel lang en heeeel veel gelezen te hebben hier op het forum wordt het nu toch eens tijd om zelf ook iets te plaatsen.

Datum is dus bekend en serieus, ik ben NU al misselijk van de zenuwen (ja,ik weet het...dat wordt nog wat als het zover is)

Vanaf mijn 15e droom ik al van een borstvergroting en dan nu eindelijk na 18! jaar gaat het dan gebeuren.

Ik had een super goed gevoel bij de kliniek en Dr. Fresow. Ik ken ook iemand die daar is geweest en was zeer tevreden.

Ik ben 1.72 en weeg 61 kilo en heb cup a of aa ( geen idee eigenlijk?! Noem het zelf altijd cup -z)

Ik krijg mentor protheses rond, 350cc (minimaal waarschijnlijk, hij kijkt nog tijdens de operatie wat kan) denken jullie dat dit mooi gaat worden?

Ondanks de vele verslagen gelezen te hebben en wetende dat het per persoon niet te vergelijken is ben ik heeeeel erg bang voor de pijn naderhand en het herstel. (ik ben echt geeeen held namelijk!)

Ik word op een donderdag geopereerd en ik hoop eigenlijk dat ik de maandag erop mijn kindje naar school te kunnen brengen (lopend, ongeveer 10 min?)

Mijn jongste (14 maanden en 13 kilo!) kan gelukkig 2 wk of 3 wk bij mijn schoonouders logeren want dat is niet te doen natuurlijk die verzorging)

Kortom; zou ik die maandag erop mijn kindje al naar school kunnen brengen lopend? En zou ik mijn jongste van 13 kilo na 3 weken weer mogen/kunnen tillen?

Sjeeee......wat een lap tekst!! Sorry!!

Groetjes, Stones

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Stones

Officieel welkom :D nu je je officieel voorstelt hihi

Gefeliciteerd met je datum!! Super.

Over die 350 cc, dat wordt vast heel mooi. Ik weet niet wat je voor maat in gedachten hebt, zelf, maar ik denk dat je hier wel een mooie volle D cup zult halen!

Als je wilt weten hoe dat eruit ziet, ongeveer, kun je altijd eens een voorgevormde bh van die maat aantrekken in een pashokje (wel de goede omtrekmaat nemen ;) ) en hem volproppen met zakdoeken. Dan een strak truitje aan (liefst geen donker, omdat het dan niet goed te zien is) en in de spiegel kijken :D

Over je kind naar school brengen. Ik denk dat dat wel moet lukken. Je gaat gewoon wat eerder de deur uit omdat je misschien nog wat krommer en langzamer loopt :)

De meesten die de prothese achter de spier krijgen of dual plane, mogen de eerste 6 weken niet meer tillen dan 10 kg. Wat voor jou geldt, zou je het beste even aan jouw pc moeten vragen. Het belangrijkste gedeelte van het inkapselingsproces gebeurt de eerste twee weken, dus dan is het het belangrijkste dat je je echt rustig houdt. De eerste 6 weken zijn in totaal het belangrijkst.

Heb wel al van meiden gelezen met kinderen, dat ze toch wel hun kindje in bed legden, maar dan heel voorzichtig en met je bovenarmen langs je lichaam geklemd.... Maar toch even navragen bij je eigen pc, zijn advies is het belangrijkst :35:

Heel veel succes, aftel- lees en forumplezier!!

En bij vragen: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB,

Bedankt voor je reactie!

Ik zal het inderdaad nog maar eens heel goed navragen van dat tillen.

Vandaag 2 sportbh's gekocht, jippie! Dan lijkt het tenminste allemaal steeds "echter" de tijd gaat zoooo langzaam wanneer je moet wachten.

Ik moest een C en een D kopen van de pc. Thuis kon ik zakjes met rijst vullen (350cc =350gr rijst) dan kon ik thuis op mijn gemak kijken wat ik van de maat vond. Bij twijfel of vragen kon ik meteen bellen.

Degene die ik het vertel van m'n rijstzakjes schieten in een deuk! Moet dat basmati, pandan of een droge korrel zijn! Haha.

Ben benieuwd naar verhalen en/of tips van andere mensen met kleine kinderen!

Groetjes, Stones

Link naar reactie
Delen op andere sites

Degene die ik het vertel van m'n rijstzakjes schieten in een deuk! Moet dat basmati, pandan of een droge korrel zijn! Haha.

Ik zweer bij basmati.

Kom op dames met kinderen!! Wie gaat er tips geven? ;)

En anders toch even de zoekfunctie gebruiken stones?? Zoeken op trefwoorden, is altijd te proberen he :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op dames met kinderen!! Wie gaat er tips geven? ;)

Uhm, ik heb genoeg kids, maar geen zinvolle tips :45:

Ik heb niet echt pijn gehad na de operatie, enkel wat praktisch ongemak.

Mijn husb heeft de 2 oudste kids de eerste 5 dgn naar school gebracht met de auto (school is niet dichtbij dus lopen is geen optie) want schakelen ging nog niet en ik wilde ook nog geen kracht zetten :P

De 2 kleinste kiddo's zijn thuis gebleven en dat ging prima. Jongste was toen iets ouder als 1 jaar, en kon wel zelf lopen, en de andere kleine was 3 jaar.

Heb alles kunnen doen, in een langzamer tempo, en met wat aanpassingen.

Ik liet husb smorgens wel als 1e werk de jongste een nieuwe pamper aantrekken want dat vond ik dus praktisch gezien HEEEL lastig, die kleine zn beetjes omhoog tillen ging niet.

De rest van de dag kroop hij zelf op de bank, ik hielp hem om te gaan liggen, en dan legde ik de pamper uitgevouwen naast hem neer en 'rolde' hem dan een beetje opzij, om hem weer terug te laten 'rollen' op de luier.

Uhm... boterhammetjes smeren enz dat ging prima (bordjes laag zetten dat je niet zo hoog hoeft te reiken).

Dan wandelde ik met de wandelwagen (half duwend met mn buik) eens naar de speeltuin, op het gras erbij zitten... niet meeklimmen uiteraard :P;)

En naar bed brengen was ook een gepuzzel.. :17:

Ik tilde de jongste plat tegen mijn buik en mijn armen er helemaal omheen geslagen en dan hing hij als een zoutzak (hahaha) en ik klemde hem dan tegen me aan. Ik had dan géén last van mijn borstspieren, voor mijn idee gebruikte ik op die manier zoveel mogelijk mijn armspieren :17:?!?!

Ik weet zo even geen andere struikelblokken die ik tegenkwam...

Pamper verschonen en naar bed brengen waren het lastigste geloof ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, na een paar dagen met m'n zakjes rijst van 350gr in de weer te zijn geweest heb ik nu besloten echt voor meer te gaan!

Door mijn borst die naar binnen valt is het profiel aan de zijkant echt minimaal....

Heb vanmiddag de kliniek gebeld en overleg gehad en de pc had sowieso al 3 maten groter opgeschreven zodat hij tijdens de operatie zou kijken wat er mogelijk is bij mij.

De grootste zou zijn 400cc. Dus ik natuurlijk meteen nieuwe zakjes gemaakt met 400gr rijst en maar proberen...

Dat ziet er goed uit! Joepie!!

Nu maar hopen dat het ook goed gaat blijken te passen tijdens de operatie!

Hope so!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste rare droom inmiddels ook gehad!! Haha! Hoort er echt allemaal bij blijkbaar.....vreeeeeeeemd.

Ow ja BB, mocht je dit ook lezen ik stuur je nog een pb hoor! Ben alleen nog een beetje moed aan het verzamelen om de kliniek te bellen ivm die medicijnen...

Ben altijd bang dat mensen denken; pffff wat een zeurmuts.....

Maar ja, het is tenslotte voor mijn eigen bestwil dus morgen DOE ik het gewoon

X van de pietpaniek :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die pietpaniek, gewoon bellen joh. Als ze je een zeurneus vinden, dan zeg je maar dat je dat niet bent, maar dat je pietpaniek heet :45:

Maar ff alle gekheid op een stokje... Als je iets wilt weten, gewoon bellen. En het is wel zo handig als je het weet he :) Wat andere mensen denken, dat moeten ze zelf weten. ;)

tot pb's :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal!

Ik weet niet of iemand het hier gaat lezen maar ik waag het er maar op. Vond het een beetje overdreven om er een heel nieuw topic voor aan te maken.

Ik ga dit weekend even lekker shoppen maar vraag me ineens af of je (strakke) truitjes nog goed passen na je bv?

Kortom, heeft het zin om tops te kopen of kan het zijn dat ik straks een andere maat nodig zou hebben?

Thanks alvast!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!!

Nou, dan ga ik idd maar gewoon lekker los met shoppen! :-)

Heeeeeeele fijne vakantie alvast en ik zal je missen hier hoor! Ik lig altijd helemaal in een deuk om jouw grappen.

En natuurlijk als ik de 18e mijn boobies heb.... :-(

Wie sleept me er dan doorheen?? *snif snotter huil*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grr....vanmorgen weer braaf gesport en kleding in de tas gegooid voor na het douchen daar.

Trek ik m'n kleding aan en sta ik daarna voor de spiegel voor m'n haren....pffff......weer zo'n tietloos truitje....menn....wat ben ik toch plat nu ik er alleen maar NOG meer op aan het letten ben.

Maaaar lieve meiden...nog maar 13 dagen en dan heb ik ze gewoon nu om deze tijd!!! Whoehoehoeeeee!!! Bye bye platte bovenkant! :-)

Hmmm.....zal trouwens wel heeeele rare blikken krijgen denk ik van de andere dames in de sportschool wanneer ik na een wk of 8 daar onder de douche sta met m'n HUGE memmen!

Whahahaaaa!!

Zou IEMAND een opmerking of een vraag durven stellen..!! Neuh....hihi

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar ben ik ook wel benieuwd naar. of iemand er iets over durft te vragen of zeggen. hahaha

Ik ben nog niet buiten geweest. ik loop nog altijd als een krom oud vrouwtje.

voor je het weet lig je op die tafel en wordt je een seconde later wakker MET boobs.

Nog heel even aftellen, op je zij slapen, sporten enz. dat houd dan wel eventjes op. Maar wat je ervoor terug krijgt is het zeker waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, denk eerlijk gezegd ook niet dat iemand dat durft te vragen. En inderdaad denken zullen ze het zeker want het zal overduidelijk zijn! (uhm, dat hoop ik natuurlijk want ga niet voor niks onder het mes ;-))

Zou liever hebben dat iemand het gewoon rechtstreeks aan me vraagt dan dat je misschien "roddel" krijgt. Zo'n hekel aan! Wat dat betreft vrouwen...zucht...

Tis dan waarschijnlijk allemaal jaloezie want die van hun hangen tot in het doucheputje en die van mij staan dan mooi parmantig "in de lucht" whahahaa!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat het beste is?

Als je onder de douche staat en ze staan te kijken (stiekem natuurlijk, want zo zijn vrouwen :45: ) Dan zeg je gewoon: Ja, jullie zien het goed: ZE ZIJN NEP, maar wel van MIJ!!! :D :D :D

Big smile op je gezicht en dan zijn ze lekker alleen nog maar jaloers, en heb jij de eer aan jezelf gehouden haha.

(zo zou ik het doen, maarja, ik ben dan ook echt erg in dit soort dingen! Ik denk gewoon zo: het is míjn leven, en wat anderen ervan denken is hun probleem ;) )

xxxx op naar je grote memmen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.