Ga naar inhoud

Stones78: 18 oktober 2012 : Dr. Fresow : Quole medisch centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Mooie tietuh jonguh!!!Gewoon een E jonguh!!!!Ik zeg niks meer aan doen jonguh!!BAM BAM BAM!!!

Ik heb ze ook nog nooit laten opmeten eigenlijk,heb wel eens dat mijn bh omhoog schuift steeds en las dat het kan komen doordat ik dan de onderwijdte iets te groot heb ofzo, vandaar. achja, zie ik wle na de bv! :-)

Ben erg benieuwd naar je fotooooo!!! Joehoeeee, echt gaaf man, een E e e e e e e e e e e e(een e met een echo haha)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meiden!!

Even een vraag; ik moet vanaf vandaag alles weer zelf doen. M'n hulptroepen zijn uit huis vertrokken ;-)

Qua pijn gaat het hartstikke goed dat is het niet maar ben zoooooooooo vreselijk bang dat ik misschien toch te veel of foute dingen doe zodat er misschien te veel kapsel ontstaat??!!

Til dus m'n zoontje regelmatig (in en uit de auto is al minimaal 8x per dag) (13 kilo) dan natuurlijk in de kinderstoel in en uit bed, verschonen enz...

Koken, vaatwasser in en uitruimen heeeeel af en toe iets wat hoger staat pakken.

Ben ik nu te piet paniekerig? Wanneer heb je eigenlijk helemaal groen licht om echt ALLES gewoon weer te mogen doen?

PS. Zoals in m'n status dus erg shopverslaafd en inmiddels 6 setjes gekocht. 1 foto staat al in de galerij, nog 1 volgt straks en de overige setjes zijn besteld dus moet ik (en jullie!) nog even op wachten :-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stones,

normaal geven ze aan 1-2 wkn rust, 3-4 week rustig aan, nog niet tillen, 5-6 richting normale werkzaamheden niet tillen.

maar jah.. hoe vatten we dit op? de een hoeft natuurlijk minder te tillen dan de ander.

Ik denk dat je zelf goed kunt voelen wanneer je "te veel" zult doen...

maar anders gewoon een mailtje naar je PC?!

ik heb zelf wel echt die 6 weken in acht genomen met het niet tillen, stofzuigen e.d. MAAR daarna mocht ik natuurlijk nog niet tillen e.d. vanwege (ik durf het bijna niet meer te noemen flappie)..... dus tja....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo geweldig zeg, een E!!!!!

Heb bij de pc nagevraagd en die is niet zo heel streng, lichte taken mag ik al doen van vorige week, maar vensters poetsen e.d. is nog altijd 'a big no-no' en ik mag pas na 5-6 weken heffen, maar het huishouden doe ik al grotendeels alleen (schoonmama helpt met dweilen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel TP en mus!

Zit me eigenlijk nu te bedenken dat ik dit wel kan vragen aan jullie maar ik kom er eerlijk gezegd gewoon niet onderuit. Ik heb al heel er geluk gehad dat ik de eerste 3wk niks heb hoeven doen omdat m'n schoonouders in huis waren maar ik heb nu gewoon nieman meer die me kan helpen.

Dus ik moet het er maar gewoon mee doen en alles zo voorzichtig en zo min mogelijk. Er zijn natuurlijk weet ik veel hoeveel vrouwen die hetzelfde als ik hebben na hun bv.

Heb net ook weer 2 foto's geplaatst van een andere bh!!!

Vind het zo moeilijk te beoordelen of een bh goed zit?! Eerst maakte het natuurlijk geen drol uit maar nu ben ik bang dat ik bv m'n protheses te veel omhoog druk ofzo? (zit geen vulling in hoor) maar deze bh drukt wat meer dan die zwart witte. Ook "prikt" de beugel een klein beetje aan de binnenkant van m'n boobs. (bij beide bh's) Lastig te beoordelen want m'n hele boobs zijn nog gevoelloos maar dit voel ik wel een beetje. Maar omdat ze dus zo dicht bijelkaar staan blijf ik daar altijd wel mee te maken houden? Ik ben tot nu toe iig nog geen bh tegen gekomen die een heel laag tussenstukje heeft.

Pffff.... Ik houd op met m'n gezever.....

Tabee dikke snee!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

woooohoooo! ik zie nu gewoon dat je een E hebt!!! HELL YEAH!!!!!!

En ook al dik aan het bh's shoppen. hahaha erg he? als je eenmaal bezig bent.... :P

Ik ga meteen ff lekker bij je foto's neuzen. Ik ben benieuwd! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stones,

:91: :91: :91: ..BAM...die kwam aan... een cup EEEEEeeeee......Super jonguhhh..

en heerlijk die bh's shoppen..Weer een nieuwe verslaving erbij!!!

En het is natuurlijk moeilijk om je aan die 6 weken te houden als je nog een klein kind hebt...Maar probeer buiten die dingen die echt moeten..het nog rustig aan te doen..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Stones,

Hoe gaat het nu met jou en je boobies?Lekker aan het genieten?

Hoe gaat het nu je geen oppas meer hebt? Is het goed te doen?

MOet je jouw kindje veel tillen?

Mijn jongste is dus 1 en weegt momenteel bijna 10,5 kg (toevallig net gekeken :-) )

Ik dacht dat mijn man 4 weken vrij was maar is 3 weken...Jij had ook 3 weken hulp gehad toch?

Bijna iedereeen moet werken de eerste week van januari dus denk dat het lastig wordt extra hulp te gaan krijgen, mijn zus wil wel komen op de dagen dat ze vrij is,maar moet waarsch veel werken die eerste week..

Ik vind de bh's die je hebt gekocht erg mooi, staan je super!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lucky!

Jaaaaaa!! Tis gewoon echt een DIKKE cup E hoor!! BAM! Had een paar bh's besteld in 75D en zaten toch niet helemaal goed. Inmiddels omgeruild voor 75E (70E hebben ze niet) en zit echt veeeeel beter! Moet de 75 wel op het middelste haakje zetten.

Kon gewoon toch nog echt niet geloven dat ik echt ECHT een E zou hebben! Jazeker dus!!

En wat een verslaving ja. Heeeeerlijk!

Haaaaai Sheila!

Het gaat goed met mij en m'n boobies hoor. Heerlijk aan het genieten van m'n tweeling! Ik heb nu iedere ochtend met aankleden dat ik dus alleen nog maar naar m'n boobs aan t kijken ben hoe m'n kleding zit. Keek eerst het meeste naar m'n billen maar dat vergeet ik nu dus gewoon,haha!

En het is heel goed te doen zonder oppas! Omdat ik dus nagenoeg bijna geen last heb. Maar dat is meteen natuurlijk weer gevaarlijk. Ik word niet teruggefloten door pijn....

Maar probeer zo veel mogelijk tillen te vermijden. Ik zet hem overdag niet in de kinderstoel. Laat hem lopend z'n boterham opeten door het huis. Boodschappen laat ik bezorgen door de Appie.

Maar ja, m'n dochter naar school brengen en ophalen moet hij natuurlijk mee. Dus is al 8! keer op een dag in en uit de auto tillen. En dan natuurlijk nog in en uit bed, aankleden verschonen. Tsja, je komt er niet onderuit. Mijn mupke is ook nogal een wildebras, klimt overal op tafels, stoelen en valt ook regelmatig en dan moet ik natuurlijk ook troosten.

Probeer dat wel gehurkt te doen maar dat vindt hij toch niet goed genoeg. Dus maar op schoot tillen en dan troosten.

Pijn heb ik er dus niet van maar ik ben wel heel erg bang dat ik dadelijk toch dingen stuk maak van binnen ofzo. Hij weegt 13 kilo...

Van Dr. Fresow mocht ik het gewoon allemaal wel doen hoor, maar toch.

Doe het maar zo min mogelijk voor zover dat kan en m'n armen langs m'n lijf houden.

Tis nu echt aftellen voor jou he meid? Ben zo benieuwd hoeveel hij kan plaatsen bij je tijdens de operatie. En ook zo benieuwd hoe blij je dadelijk gaat zijn! Dat kun je je gewoon niet voorstellen van te voren!

Ben zooooooo blij met m'n boobies meiden!! Jiiiiihaaaaa!!

Het enige waar ik nog last van heb is die huidpijn maar daar ben ik nu inmiddels wel aan gewend en snachts en sochtends dat (meestal m'n rechter) ik wakker word en dat het lijkt alsof ze met een mes aan het steken zijn in m'n boob bij iedere beweging die ik maak. Auw! Maar zodra ik al 2 min rechtop zit is het meteen weer weg.

Kortom, ik vind echt dat ik een droomherstel heb! Hoop ook echt dat het zo mag blijven! Please!!

Fijne dag allemaal!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zinnetje viel me op:

Jaaaaaa!! Tis gewoon echt een DIKKE cup E hoor!! BAM! Had een paar bh's besteld in 75D en zaten toch niet helemaal goed. Inmiddels omgeruild voor 75E (70E hebben ze niet) en zit echt veeeeel beter! Moet de 75 wel op het middelste haakje zetten.

Een bh hoort op het middelste haakje te passen! Vaak wordt er geadviseerd dat ie moet passen op het 'loste' haakje, maar als ie op het middelste past, kun je hem altijd losser of vaster zetten en dat is net de bedoeling :)

Dus BAM!!! Een 75E heb je :D

Gaaf!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooohhhhh???!!! Oeps....

Maar klinkt ook wel f*ing logisch!!!

Ach ja, ben ook nog maar een groentje op dit gebied... ;-)

Nog even snel een vraagje tussendoor; die messteken waar ik het hierboven ook al over had in de nacht en ochtend heb ik sinds vandaag ook overdag! Maar dan wel minder heftig hoor.

En dan ook echt naar m'n tepels toe.

Is dat een teken dat ik toch te veel doe? Of hopelijk hoort dit gewoon bij het genezingsproces?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die steken naar je tepel toe, die zijn gemeen he!!!! Die kun je nog een tijdje hebben, en vaak krijg je er meer als je meer doet. Maar in de loop der tijd zullen deze afnemen. Duurt bij de een wat langer dan bij de ander, dus niets om je zorgen over te maken :)

Tenzij je koorts krijgt of je niet lekker voelt, maar dat zul je wel weten :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey stones....

die messteken heb ik heel af en toe nog wel eens...

had ook een "oproepje" geplaatst in mijn topic...

had er de laatste tijd weinig last meer van... MAAR zodra ze los liggen in bed.. onder de lakens. en de lakens verschuiven iets... TJAKKA!!!! stroomschoot!!!

het schijnt er bij te horen?! ;)

maar het is al wel minder dan een aantal weekjes geleden hoor!

en wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat!!!!

en dat kijken naar je billen. HAHAHAHAH :45: herkenning1!!!!!

hahahah...

manlief vond dat ik toch meer strakkere shirtjes moet dragen, maar in deze tijd van het jaar vind ik het zo heerlijk om een lekkere dikke warme trui aan te hebben....

en zelfs met die trui... :3: zie je gewoon boobies!!!!

hahahahah

geniet er lekker van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent meid!!

Bedankt ook voor je verslagje met het tillen enzo :-) Daar heb ik wel iets aan, dankjewel (al vind ik het wel beetje eng, als ik straks weer alleen ben na de bv..)

Die steken lijken me ook even vervelend maar heb het hier op het forum wel vaker gelezen.

De huidpijn, heb je dat nog heel veel of met vlagen?Beetje branderig gevoel ofzo?

Oh, BB, wist ik niet dat dat zo werd gedaan, met de onderwijdte..ik heb nu altijd een 75 aan maar moet echt op het strakste, en dan zou ie best wat strakker mogen eigenlijk (en lijkt wel alsof ik smaller wordt onder mijn borsten?) bh's zitten bij de cups al nooit zo mooi bij mij (te ruim aan de bovenkant) maar ze lijken ook steeds meer en vaker omhoog te schuiven, mijn bh's..heb de schouderbandjes helemaal niet strak staan, heb ze iets losser gezet om te kijken of dat helpt maar nee dus (en kan ze niet zo heel los doen want bij mij schuiven schouderbandjes altijd zo snel van mijn schouders af..)

Misschien dat ik na een aantal weken dan eens opnieuw laat meten welke maat ik moet hebben, moet toch sowieso gebeuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok! Die steken...prima dus! Vervelend af en toe maar geeft niks. Vond gewoon een beetje gek dat ik er pas na 4 wk last van kreeg.

Huidpijn heb ik nog steeds Sheila, maar raak er zo aan gewend.... Ben bang dat dit nog wel maanden gaat aanhouden want komt maar weinig tot niks verbetering in. Geeft ook allemaal niks, heb het er graag voor over!

Heb nu wel weer iets anders meiden;

Heb sinds een paar dagen in m'n linkerboob als ik maar een heel klein stukje loop een heel erg drukkend of opgeblazen gevoel.

Het doet geen pijn ofzo maar ik voel de gehele prothese zitten zeg maar. Die ronde prothese voel ik een soort van opzwellen in m'n boob. Pffff..lastig uit te leggen zeg.

Rechts merk ik helemaal niks aan bij beweging maar links geeft dus een akelig gevoel.

M'n boob is niet extra opgezwollen ofzo (hij is sowieso al ietsje groter dan rechts voor de bv) maar nu ik er op aan het letten doe ik vrijwel alles met links. (hoewel ik rechtshandig ben)

De deuren open maken bv en dat gaat soms lullig omdat ik 2 kinderen in het gareel moet houden.

En vooral de jongste, wil niet in buggy of autostoel alleen maar lopen. Maar sjeest dus alle kanten op en moet hem regelmatig achterna zitten en aan z'n jas of capuchon terug trekken. Ook dus allemaal met links. Heb daar dus ook regelmatig dat dan die spier in m'n borst "floept" lastig uit leggen ook weer. Doet ook geen pijn maar raar gevoel.

Pffff.....kortom; ik maak me toch wel een beetje zorgen om m'n linkerboob dat daar dus die rare druk/opgeblazen gevoel op komt en die prothese zo goed voel zitten.

Is dit herkenbaar bij iemand?? Hope so!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stones!! Ik plaats net 'n verhaal op mijn topic. Lees dat maar na als je wilt. Komt veel overeen met wat jij voelt!!! Wat fijn om te horen, ofja, fijn, ik bedoel meer dat ik niet de enige ben die dat heeft. Ik heb het nu (al) 2 wkn dus. Heb het alleen met rechts en doe het meeste met rechts. En jij dus met links lees ik. Ik probeer nu veel met links te doen in de hoop het minder wordt. Ik voel het alleen als ik beweeg met m'n arm. Grrrrr...

PS: 70E!!! Hahaaaa! Ikke 75D hahaha! Gaaf he! Alhoewel ik altijd een ander beeld had van een cup D: groter dan dat ze nu zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Axx!

Nou, dat is inderdaad fijn! Haha, fijn dus in de zin dat het normaal is. Echt serieus zo'n opluchting! Ik ben echt bang dat er iets mis kan zijn/gaan door het tillen enzo :-(

Jaaaaa, gaaf he die maat! Ik dacht ook altijd dat een D al HUUUUGE zou zijn!

Ga snel even je topic lezen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiske! Jazeker, het gaat eigenlijk allemaal super goed!

Op dat ene ding na dus dat ik me best wel een beetje zorgen maak over m'n linkerboob. Dat rare drukkende/opgezwollen gevoel van m'n prothese.

Had net je topic gelezen Axx maar jij bedoelde meer die spier die zo af en toe "floept" maar dat vind ik op zich nog niet zo erg (uhm,mits dat normaal is natuurlijk!) en ik bedoel meer dat opgezwollen gevoel van die prothese.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stones, als je boob soms zo een gevoel geeft, dan kan ie wat overbelast worden... En dat geef je zelf al aan: je doet alles met links...

Er wordt nog wat vocht geproduceerd, dat een soort van stuwing geeft... Ik heb dat bij mijn eerste bv tot wel 10 weken po gehad. Je lichaam roept je gewoon even terug op de plaats, zeg maar. Probeer je boob wat meer rust te geven, en doe meer met die andere arm ;)

Denk dat je je in ieder geval geen zorgen hoeft te maken, de beschrijving van het gevoel komt me namelijk heel bekend voor!

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DANKJEWEL BB!!!!!!

Hele opluchting!!

Probeer nu alles zoveel mogelijk met rechts te doen ja. Zou het liefst m'n linkerarm in een mitella doen ofzo want voor ik weet schiet die linker weer naar voren... :-{

Nu maar plat op het benkske en niks meer doen dus! (alleen m'n kaken op en neer met de chocoladepepernoten :-))

Fijn zeg,ben echt gerustgesteld! Loooooove this forum!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.