Ga naar inhoud

Stones78: 18 oktober 2012 : Dr. Fresow : Quole medisch centrum Waalre


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Proficiat !! Wel jammer dat je zo misselijk was, maar het gaat nu alleen nog in de positieve richting gaan :)

Hopelijk kan je 's nachts goed slapen want met zo'n olifant..

en die vette kop, is dat van de verdoving? Dat was iets wat ik nog niet gelezen had.. Hopelijk gaat dat ook snel over :)

En 375 cc klinkt heel mooi !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal!!

Ben er ook echt super blij mee!

Toen gisterochtend het verband eraf ging om de drains er uit te halen heb ik ze voor het eerst "live" gezien en toen zei ik dus meteen; "ooooohhhhh.....vind het hartstikke meevallen, ze zijn best wel klein!"

Dus dat meisje meteen; " ow, had je ze eigenlijk groter gewild of in gedachten"?

Nou, nee ik had niet echt heel erg iets gedachten maar had toch wel graag op een D cup gehoopt? Maar wat niet pas dat past niet natuurlijk ;-)

Mijn man zei meteen; nou uhm, ik vind ze eerlijk gezegd wel groot genoeg hoor! Tis echt prima zo en heel mooi! Moet je denken wat je eerst had.

Oh ja dat is waar, komt denk ik omdat je zoooooo veel boobies voorbij ziet komen op t forum dat je qua grootte steeds meer en meer gewend bent?

Wat ik eerst HUGE vond vind ik nu dus niet meer.

Oh ja, draag nu een sportbh 75 C en dat meisje zei dat ik hoogst waarschijnlijk dan in de gewone bh's toch wel op een D cup uit ga komen? Hope so!

Anyway, ik ben er hartstikke blij mee hoor! En ik hoop snel weer rechtop te kunnen lopen ipv nu als een kreupel oud vrouwtje want dan zie je m'n boobies ten minste!

Pfff...wat een slap gezever zo midden in de nacht maar kon even helemaal niet meer slapen. Ook maar even extra paracetamol genomen. Valt toch best tegen om zo in 1 houding te moeten blijven liggen. Wil graag wat draaien maar gaat echt niet.

Maaarrrrr....positief blijven,heb nu toch wel mooi 5 uurtjes geslapen! Joehoe! Afgelopen nacht nog geeneens 15 minuten.

Olifant is er nog steeds...pfff....Go away!

Enne...diezelfde olifant blaast nu dit verhaaltje uit! Hahaha!!

Trusten! (hoop ik ;-))

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een grappig tijdstip :)

Hopelijk is die olifant snel weg en voel je je vandaag al weer wat beter!

Het is idd zo dat je door het forum meer gewend bent hé :) Vroeger zou je nooit een D gewilt hebben en nu lijkt een C klein :)

Maar als ze mooi genezen zijn valt het vast enorm mee en kan je genieten van je nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha stones!

Dat forummen midden in de nacht, dat weet ik nog wel ja, slapen is niet datgene dat de eerste nachten heel super gaat haha. Maar ach, dat komt wel weer!

En het wordt allemaal goed gemaakt als je eens een paar weken/maanden verder bent en supergelukkig bent als je een leuk truitje aanhebt en gewoon tieten hebt!! :D

En ja, waarschijnlijk krijg jij een D in gewone bh, als je nu in sportbh al een C hebt!

Hup Olifant, ,ksssss weg jij! ;)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb ook vaak gelezen dat je in een sportbeha een kleinere maat hebt. Dus wordt het bij jou een d of e in een gewone beha idd denk ik zo.

Lijkt me ook erg wennen dat slapen op je rug ineens.

Ben benieuwd naar je resultaat hoor!

Ik moet nog laaaaaang wachten tot ik aan de beurt ben bij Dr Fresow :-)

Enne, Olifant, ga jij eens heel gauw weg!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk berichtje!!!

En met die cupmaat komt het vast goed joh!! Bij mij is trouwens ook 375 geplaatst: gezellig :-)

Enehhh...ken je 'm, het liedje: olifantje in 't bos, laat je mammie toch niet los...

Hopen dat ie je snel verlaat!!!

Mij heeft ie inmiddels verlaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uurtjes slaap is niet slecht. Zeker niet als je een olifant op bezoek hebt die ook nog eens bovenop je zit. Tssss dat beest gunt ook niemand zn privacy...

Heb je erna ook nog even kunnen slapen?

Wat heerlijk dat je er zo blij mee bent. De gene die geweest zijn kennen het gevoel. Ik ook! Gotta love them :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat dus helemaal goed komen met die boobiemaat van mij!

Ja meiske, ik heb daarna denk ik nog een klein half uurtje kunnen slapen. Hoppa

Even een vraagje; zou ik die VRESELIJKE welbekende martelband een kwartiertje per dag af mogen doen???

Word er gewoon echt naar van heb ik het idee. Omdat ik zo kortademig ben word ik misselijk...pfff...hoop eigenlijk dat wanneer ik die band los doe en gewoon kan ademhalen ik even letterlijk op adem kan komen en de misselijkheid wat kan zakken?? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soooooo liefies, daar ben ik eindelijk weer even!

Helaas even niet zoveel op het forum geweest omdat het hele weekend druk bezoek was aan huis!

Even een update!

Het gaat eigenlijk hartstikke goed!! Ben nu dus 5 dagen po (tel je de operatiedag als 1 dag eigenlijk, of ben ik nu 4 dagen po??)

Maar ik neem dus helemaal geen pijnstillers meer in sinds afgelopen nacht, en eerlijk gezegd ook alleen maar genomen omdat ik dacht dat het anders erg snel zou zijn? De allerzwaarste dus nooit genomen en al snel alleen maar paracetamol. Tsja BB....vind het zelf erg moeilijk te geloven allemaal?

Ben soms ineens ook zo "bang" dat het allemaal TE goed gaat? Ken je dat gevoel? Pffff....niet zeiken maar genieten! Haha

Afgelopen nacht dus wel gevallen! Kon me opvangen met m'n linkerarm, dat voelde ik wel even! Maar verder eigenlijk geen extra pijn aan m'n boob, wel wat lamme arm.

Ik heb nog steeds wel echt behoorlijk last van die dikke olifant?! Overdag gaat het nu wel goed eigenlijk, maar snachts...doe bijna geen oog dicht. Ga met m'n bed wel 100x omhoog en omlaag om de druk van m'n borst een beetje af te halen.

Ondertussen word ik heeeerlk verwend door m'n schoonmoeder die allemaal lekkere dingen voor me klaar maakt! En natuurlijk fijn voor m'n kindjes zorgt :-)

Ben helemaal blij met m'n boobies! Kan niet wachten om rechterop te kunnen lopen en SHOW THEM!!! Whahahaaaa

Xxxx

(ga nu snel even bijlezen want loop achter hier en dah kennie!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te horen dat het 'te' goed gaat :). Dat maakt diegene die er nog aan moeten beginnen (zoals mij) minder nerveus hihi.

Oei oei gevallen? Gelukkig dat je op je arm bent neergekomen, stel u voor dat je recht op je nieuwe boobies valt! Dat was wat anders geweest :).

En kan je nog niet rechtop lopen ? is dat dan door de stijfheid of pijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ja dat vond ik ook altijd heeeeerlijk om te lezen wanneer iemand het mee vond vallen of bijna geen pijn had ofzo :-)

Maar dacht dan eerlijk gezegd altijd; hmm...dat is waarschijnlijk gewoon een bikkel!

Maar ja, nu ik ook?! Dussss...het kan echt!!

Dat rechtop heeft niet te maken met de pijn eigenlijk. Soort van het niet willen forceren ofzo? Want je voelt de spieren dan natuurlijk aanspannen en wil gewoon (te?) voorzichtig zijn. Maar pijn doet het zeker niet.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk dat je zo weinig pijn hebt!Balen van die val maar gelukkig verder niks aan de hand.

Lijkt me wel apart gevoel zo'mn olifant op je :-) Hopelijk is die dus ook gauw weg bij jou.

Welke maat sportbh heb je trouwens aan?En welk merk heb jij gekocht?En hoeveel heb je er? Ik moet eerst weten wat ik nu precies wil maar sportbh's vallen soms kleiner toch?(lees vaak dat sportbh maat kleiner valt?)

Ik zitg te denken om 75c en 75 D te kopen in sportbh, ik wil minimaal een D,maar weet dus niet hoe de sportbh valt na de operatie.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag nu sportbh maat 75C (had heeeeeeel erg gehoopt de D zou gaan passen maar helaas)

Ik moest dus van te voren een 75C en een 75D kopen van ze.

Maaaaaaarrr.....wat ik van heel veel meiden hier lees is dat de sportbh kleiner valt dan een gewone bh dus kom ik dadelijk toch hopelijk uit op een D?? (please!!!)

Ik heb een tri action bh bij Livera gekocht. Zit op zich erg fijn vind alleen dat hij een beetje puntig is zeg maar? Ben nu een beetje bang dat door die band die je moet dragen m'n boobies in die punt van de bh aan het drukken is?? (puntjes van de bh zijn leeg eigenlijk en soms wel gevuld door m'n boob)

Anyway, zou het kunnen dat ik door dit model bh dadelijk puntboobies kan krijgen?! Want dat vind ik dus echt niet mooi!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke heb je van de tri action?(is van merk triumph) heb je de workout?of een ander model?(tri action is een serie sportbh's van TRiumph en de Workout is dan weer de naam van 1 van die bh's

Ik denk niet dat je dan die vorm zult krijgen,maar misschien andere meiden hier met ervaring met sportbh's na de bv?

Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar

en idd dat hoor ik heel vaak dat de sportbh een maat kleiner valt dan normale bh's (tenminste hier op het forum)

Ik zat dus ook te denken aan de tri action Workout (triumph) omdat ik van een aantal hier had gelezen dat die werd aangeraden door hun pc.

Bij mij zei dr Fresow dat een sportbh van de hema ook al goed was..wel een stuk goedkoper in ieder geval haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey GEFELICITEERD!!!!

ik was ff weekendje weg en moet nu ff achterstandjes wegwerken.

Wat fijn dat je zo blij bent!!! (alleen ff jammer dat je zo ziek was van die narcose!)

die vette kop; check had ik ook! (had alleen de pech dat het ruim 4 weken bleef alhoewel het de laatste van die 4 wel duidelijk minder bleef) man o man... ze konden mij al spiegeltje gebruiken.

die band; vond ik eigenlijk wel prettig zitten en na 1 week mocht ik van de arts best als ik een "feestje" of iets had, de band ff uit doen, dus een kwartiertje of half uurtje ff zonder band moet zeker geen probleem zijn. (kan je m meteen ff wassen?!)

die olifant; heeft mij redelijk met rust gelaten

de bh: ik heb zo'n kliniekbh aangekregen. dat ding drukte alles een beetje plat zeg maar (moest de functie van dat ding ook zijn) maar ipv dat ik dacht op een D zit ik nu echt op een F (?!) maar is alleen bh hoor, valt best mee als je ze zo ziet...

wel heb ik begrepen dat je met vulling in je tieten altijd al een maatje groter nodig hebt???

joh... gewoon ff lekker genieten en laat je lekker verwennen!

heerlijk!!!

het is zover... je hebt boobies!!!!!!

kxs

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

PUNTTIETEN door de bh :45: Nee joh! Je bh vormt je boobs niet hoor :D Ik vind het erg grappig om te lezen, maar ik begrijp het ook heel goed....

De vorm van je boobs wordt dus niet door je bh gevormd, maar door je huid en je prothese :)

En gevallen???? Hoe kan dat nou gebeuren???? Voorzichtig he! :unsure:

Maar ik neem dus helemaal geen pijnstillers meer in sinds afgelopen nacht, en eerlijk gezegd ook alleen maar genomen omdat ik dacht dat het anders erg snel zou zijn? De allerzwaarste dus nooit genomen en al snel alleen maar paracetamol. Tsja BB....vind het zelf erg moeilijk te geloven allemaal?

Ik ben Trits op je :D

liefs! (oh ja en je operatie dag hoort niet bij de post-operatieve dagen... post operatief wil zeggen NA de operatie... ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh heerlijk om te lezen dat het zo geweldig meevalt voor je! (je geeft me terug een beetje moed ;)

Brrr alleen dat vallen was niet zo super, je zal je wel erg verschrokken hebben, nee?

Nu nog alleen even die olifant de deur uit en dan heerlijk aftellen tot je eindelijk een 'echte' bh kan aandoen en showen!!!!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.