Ga naar inhoud

Stones78: 18 oktober 2012 : Dr. Fresow : Quole medisch centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Inderdaad wat rustiger doen met die arm dan, wat fijn dat BB weer weet wat het is!

Maar zo fijn, dat je een 75E!! heb gewoon, wow!!!Lijkt me zo geweldig!!!Ik ben zo benieuwd naar mijn maat straks hihi.

Lekker he die pepernootjes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Inderdaad wat rustiger doen met die arm dan, wat fijn dat BB weer weet wat het is!

Achteraf gezien lijkt het wel of ik alle ongemakken wel zo ongeveer zelf ook gehad heb haha. Realiseer me steeds meer, dat ik dingen voor lief genomen heb en gedacht heb: oh hoort erbij, geen zorgen...

Maarja.... ben blij dat ik er tenminste nog anderen mee kan helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, BB. Het is echt zo fijn om te horen dat het normaal is wat je voelt!

Zou me normaal gesproken ook echt geen zorgen maken om het gevoel dat ik heb als ik me gewoon netjes aan de regels zou kunnen houden. Maar omdat ik dus al 2 wk 13 kilo moet tillen ben ik bang dat ik toch complicaties ga krijgen :-(

En als jij het zelf niet gehad zou hebben dan ben jij ook onze wandelende encyclopedie want dan weet jij wel weer een iemandje die het ook gehad heeft op het forum! :-)

Ps.

Ik baal een beetje van die floddertopjes mode zeg!! Zijn nog steeds allemaal van die wijde tops enzo. Zoek me een bult om strakke boobietruitjes te vinden!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloooootjes!!!

Vandaag precies 6wk po! Joehoe!! (mag ik nu voorzichtig juichen met m'n armen in de lucht?)

Dus vandaag voor het eerst een hele dag een echte bh aan....Yesssss!!

Meteen daar even een vraag over; merk nu dat m'n linkerboob, die sowieso altijd de vervelendste is, een beetje beursig aanvoelt. Moet ik gewoon wennen aan gewone bh's? Of moet je dat eerst opbouwen of nog erger...is m'n boob er nog niet aan toe??

Het doet echt geen pijn hoor maar merk dat het een beetje zeurt als ik er aan zit ofzo.

Als ik heb gezeten (tijdens zitten geen last) en ik sta op dan voelen ze zwaar aan, aanwezig zeg maar. Lastig uitleggen!haha

Dadelijk maar lekker m'n sportbh weer aan.

Ow ja!! Had eerste instantie een andere bh aangetrokken vanmorgen, mijn allereerste gekochte bh, maar die heb ik dus om 10.30 uur al uit kunnen trekken. Zit helemaal niet fijn!!! Wist natuurlijk nog niet goed waar ik op moest letten bij het kopen maar die beugels zaten dus aan de binnenkant van m'n boobs te vervelen omdat deze vrij dicht op elkaar staan.

Zonde! Want is een bh van ruim 70 euro ofzo? En ook nog eens een mooie string erbij van 35 euro....hmmm...

Meiden;konden jullie meteen al een hele dag een gewone bh aan of ook eerst rustig opgebouwd? En kan ik door het dragen van de gewone bh's nu nog iets verpesten of stuk maken in m'n boobies? :-(

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Stoooooones!!

Gefeliciteerd met je 6 weken!! :D YES, het is zover! Het geduld mag overboord (not :45: )

Wennen aan bh's komt vaker voor hoor. In het begin is het heerlijk om je kliniekbh weer aan te trekken als je een tijdje een gewone bh aangehad hebt haha. (stom he)

Maar je zult zelf merken dat het steeds beter gaat. Tevens zie je dan welke bh's beter zitten en welke minder goed. Dat is een les.... Had je van te voren niet kunnen weten he.... :)

Heel zonde, maar misschien kun je hem nog verkopen hier? Iemand anders kan er misschien wel iets mee :)

Gewoon lekker je bh's dragen, zolang ze goed zitten en dan wisselen. Je zult merken dat het steeds beter aanvoelt

Je maakt trouwens niets kapot door het dragen van gewone bh's. Je borsten moeten gewoon even 'wennen' aan al dat moois :D

xxxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me heerlijk om dan lekker te shoppen met nieuwe boobies!!Ik moet nog heel lang geduld hebben!!

Lekker rustig aan, beetje shoppen enzo, geniet ervan!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.