Ga naar inhoud

Stones78: 18 oktober 2012 : Dr. Fresow : Quole medisch centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Wat fijn dat je zo van je boobies kunt genieten,samen met je hubbie!!! :-)

Welke maat sportbh heb je nu, de 75c?

Ik heb gisteren de 75c en 75d gehaald bij de livera met korting, scheelt weer (triumph triaction workout)

Misschien idd wat bb zegt zit je verstopt? Ik heb altijd hele gevoelige darmen en mijn buik kan dan ook enorm dik worden als ik last van min buik heb,maar meestal is het bij mij andersom (snel diarree).

Verder veel water drinken, fruit eten en vezels.

Enjoy your boobies!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Stones,

heb je vannacht al wat beter kunnen slapen?

Soms is het moeilijk voor te stellen dat we ooit terug 'normaal' kunnen bewegen zonder pijn e.d., maar over enkele weken lopen we te pronken alsof die 2 borsten altijd al 'de onze' zijn geweest :D

Zo grappig om te lezen dat jij en je man al helemaal in love zijn met 'je spleetje', een mens zou voor minder andere dingen beginnen denken :45:

Groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Vannacht redelijk kunnen slapen, de benauwdheid zit me met het slapen nu niet meer in de weg gelukkig. Joehoe! Alleen nu dus overdag met inspanning (nou, inspanning...gewoon door de kamer lopen al) maar komt goed! Ben allang blij dat ik de nachten niet rond hoef te lopen of helemaal te gaan zitten ofzo.

BB; nee, ik kan gewoon naar de wc! Uhm, als een dolle eerlijk gezegd...whahahaaaa!! Dus dat is het ook niet.

Denk (HOOP) gewoon toch dat vocht. Ik had al een flinke buik overgehouden van mijn 2 reuzebabys (echt niet in verhouding met de rest van m'n slanke lijf, hmm wat raar om van jezelf te zeggen, slank,hihi)

Als ik m'n buik niet de hele dag aanspan lijk ik dus ook al zwanger (tot verschillende felicitaties aan toe...grrr...)

Kortom; heb dus gewoon al een freaky buik en dit maakt het even heel erg. Kan hem nu dus aanspannen tot ik een ons weeg maar hij slinkt dan maar 2cm ofzo.

Goed, weer genoeg gezeurd!!

Love my boobies! Love my boobies! Love my booooooooooobiesssss!!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha stones! die felicitaties...

wat zal je je moeten verbijten om niet te reageren !

joh... neem zelf lekker 2 beschuit met muisjes!

dat buikje komt strakjes helemaal weer goed

niet aan denken.

boven dat buikje zitten namelijk 2 prachtige boobies ;)

en DIE gedachte voorlopig ff vasten houden (maar dat doe je al! ) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook het plofkip gevoel gaat weer weg. Mijn buik was de eerste week heel ernstig bol en 2e week vooral in de avond en nu blijft ie eindelijk mooi plat.

Geduld geduld...

En dankzij je boobs lijkt het ook nog eens platter te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Ja, komt ook vast en zeker goed met die bolle pens van mij! ;-)

Vandaag voor het eerst lekker weg geweest en dat ging super goed! Bang dat ik geen stap zou kunnen verzetten ivm de benauwdheid maar viel gelukkig mee. Fijn hoor om er even uit te zijn.

Wel wat meer pijn de laatste dagen qua gemene steken enzo maar dat hoort erbij!

Had gisteren trouwens ook gemerkt dat ik nog steeds wat bloed verlies uit de wondjes waar de drains hebben gezeten. Draag nu een witte bh namelijk en eerst zwart dus dan zie je niks.

Mij lijkt zolang het niet echt onder de pleister uit komt lopen dat het wel ok zal zijn.

Moet maandag de knoopjes los laten knippen en dus alle pleisters eraf. Ben benieuwd.

Dan zal ik meteen maar gaasjes op die plekjes doen? Anders zit m'n bh band precies op die plekken te vervelen.

Ben ook heeeel benieuwd of ik die martelband af mag doen want vind m'n boobies eigenlijk mooi nu qua model.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met de hechtingen eruit halen vandaag Stones!! Viel bij mij reuze mee dus bij jou ook vast!!

En die bolle buik en kortademigheid: had ik precies zoow! Is nu wel over, de kortademigheid nog niet helemaal overigens.

Heb wel lamme schouders en armen, soms ook een tineling in mijn bovenarm. Herken jij dat? Pff, niet fijn...

En die martelband: ik lees er veel over maar ken 'm niet! Wat is dat voor 'n band dan..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai!!

Gaat super goed eigenlijk! Durf ook wel te zeggen dat DE olifant is opgekrast! Jiiihaaaa!!! Wat een opluchting is dat zeg! (letterlijk :-))

Ben nu inmiddels al best wat de deur uit geweest en als ik wat meer heb gelopen wordt het iets benauwder maar stelt niet veel voor met eerst.

Axx, die martelband is zeg maar een band van ongeveer 10 cm breed en die moet je aan de bovenkant van je boobies dragen en op je rug ter hoogte van je bh band. Hij zit behoorlijk strak dus daar krijg je het ook iets benauwder door.

Weet eigenlijk niet helemaal 100% waar hij nu echt precies voor dient. Om de ronde protese in een wat druppelvorm de drukken, om de protheses op z'n plaats te laten zitten omdat ronde protheses de neiging hebben om omhoog te "kruipen"?

Maar goed, vanmiddag eens precies vragen want wil hem graag af! Niet eens zozeer qua dragen want raak er wel aan gewend maar ik wil zo graag het volume bovenop behouden.

Benieuwd wat hij zegt!

Ik heb ook last van m'n schouders en lamme armen!! Probeer er nu dus ook goed op te letten dat ik me wat meer ontspan dat ik denk ik toch wat te krampachtig m'n bewegingen doe?

Tintelingen in m'n arm niet echt maar wel dat m'n rechterarm een slaapgevoel krijgt, erg raar en vervelend gevoel.

Sheila, ik heb vandaag om 16.50 uur de afspraak in waalre. Dr fresow is er zelf niet maar krijg dan dr hawinkel.

Wel spannend hoor! Want hoop dat hij gaat voelen/kijken en zeggen dat het allemaal keurig geneest en dat het goed zit allemaal zeg maar.

Voel me hartstikke goed maar een professionele geruststelling zit ik eigenlijk wel op te wachten!

Enne.....2 doosjes merci in huis gehaald vanmorgen om aan die 2 meiden te geven die zoooo super lief voor me waren daar en die hun avond hebben moeten afzeggen door mijn gekots..... :-(

Ps. Ben nu wel steeds meer aan het hoesten....!! Irritante kriebelhoest!! Oohh...en dat doet PIJN!! Wheee!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh,wat fijn dat die olifant nu eens eindelijk weg is zeg!! Die band ga ik dus ook krijgen denk ik dan?Daar kijk ik niet naar uit haha, DE martelband..

Bij mij is het ook heel belangrijk dat ik volume bovenkant ga krijgen straks..

Wel lastig van je schouders en lamme armen, idd even op je houding letten .

Oke, om 16.50uur bij dr Hawinkel, heb je die al eerder gezien?Ik alleen op een foto/.

Is zeker spannend ja zo'n nacontrole, het is vast allemaal goed en zal zeggen: wat een super mooi werk weer van mijn collega Dr fresow!Daar mag je trots op zijn! :-)

was idd heel lief van die meiden zeg, en ook iief van jou dat je ze iets geeft :-)

Succes straks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stones,

pfff..gelukkig is die olifant weg, tijd voor meer lucht!

Ik ben benieuwd wat de pc gaat zeggen..ook over die band. Ikzelf heb die 6 weken moeten dragen maar ik vond hem niet irritant. Ik vond hem wel lekker veilig strak zitten net als die kliniekbeha. Wat ik wel fijn was na die 6 weken dat ik niet meer zo beperkt was qua kleding. Die band zag je toch wel snel zitten als je een wat lager topje of blousje aanhad. Gelukkig zijn shawltjes nu hipperdepip ;)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stones,

heerlijk dat die vervelende olifant is opgerot!

zo moest er ff uit hoor!

ben blij voor je!!!!

ben benieuwd wat je PC je allemaal te vertellen had. m.n over je band. Mijn PC vertelde me dat de band diende om de protheses idd op zijn plaats te houden zodat ze veilig en goed in kunnen kapselen. Op die manier bleef de spier netjes omlaag gedrukt en kan de prothese niet loskomen bij een eventuele onverwachte beweging.

echt omlaag drukken doet de band dus niet zei mijn PC... ben benieuwd waar de jouwe mee gaat komen!

De band vond ik niet echt een ondding.. heb hem 4 wkn omgehad. Wel mocht ik m bij een avondje uit of verjaardag, de band best even uit....

Maar daarna weer om!

ik heb hem ook de 5e week 's nachts nog omgedaan gewoon omdat ik hem wel prettig vond zitten en een bepaalde stabiliteit alswel zekerheid gaf.

EN... ik mocht m ietsje losser doen na 1 week want ik had de band te strak zitten. (dat scheelde enorm kan ik wel zeggen!)

hoop dat je controle goed was.!!!

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

eindelijk dat rotbeest weg. :43: Dat werd wel tijd zeg! Die ga je dus niet missen! :93:

Wat attent om een cadeautje mee te nemen voor ze. Dat wordt vast gewaardeerd.

Hoe is je controle gegaan? Alles helemaal oke?

misschien vragen om codeine tegen de kriebelhoest? Helpt als een tierelier maar je wordt er wel suffig van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hallo!!!

Nou, de band......still got it......whahahaa!!!

Sterker nog...hij is ff een tandje strakker getrokken! Had ik weer volop lucht...nu weer even wat minder. Maaaaar het went echt super snel dus weet nu alweer niet beter. Zit verder allemaal prima.

Moet volgende wk donderdag weer terug om de knoopjes los te laten knippen (dacht dus gisteren) en deze pc zei dus dat het aan mijn pc was om te beoordelen over de band! Hij moest er zelf erg om lachen! Was trouwens een erg leuke, grappige en aardige man! Moest over 1 wk max 2 wk dus terug voor de knoopjes maar hij zei; nou, jij zal volgende wk al meteen op de stoep staan dus! Proberen of die band eerder af mag! Uhm, jazeker!

Hij vond het er allemaal erg mooi en netjes uitzien. Tepels staan mooi netjes naar voren en ze stonden heeeeel mooi bijelkaar, mooi decolleté ! Jaahaaa!

M'n buik zou ook weer goed komen zei hij, kwam dus door de operatie dat extra bolle en hij heeft ook meteen weer even beoordeeld voor een evt buikwandcorrectie. Hij voelde ook de navelbreuk en moest m'n spieren steeds aanspannen en los laten. Maar zijn conclusie was (gelukkig!) ook dat met een operatie nooooit het resultaat behaald kan worden wat ik zou willen of wat ik nu zelf doe met de hele dag aanspannen. Trainen, trainen, trainen zei hij!

Mooi!! Kan ik dat loslaten en zelf aan de bak!

En meiden......wat heeeeeeeeeeerlijk idd dat die verrekte olifant verdwenen is!! Hoppa!!!

Ben zo bliiiijjjj met m'n boooooobiesssss!!

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Stones (met band)

Gelukkig was deze PC ook al zo aardig en leuk..NOg eventjes met band dus,het is voor een goed doel zullen we maar zeggen! :-)

Over de buik: zelf heb ik een diastase van de zwangerschappen overgehouden, 14 november (op mijn verjaardag nog wel) heb ik en consult in een ziekenhuis om te kijken of ze er iets aan kunnen doen..ik mag nu nl geen buikspieroefeningen doen,zo balen!!!En dan ook nog hopen dat het vergoed wordt..is ook nog maar de vraag..(heb wel vaak buikspierbuikpijn...)

Maar door de diastase heb ik na gegeten te hebben ook wat sneller een dikkere buik omdat mijn buikspieren uit elkaar liggen en het dus sneller naar buiten wordt geduwd...gewoon ontzettend balen!(bij mij werken oefeningen helaas dus niet omdat het gat ertussen te groot is...:-( alleen operatie werkt)

Ik denk dat het bij jou idd eventjes tijd nodig heeft, gaat helemaal goed komen!

maar bij jou is het dus navelbreuk?gaat dat vanzelf weg dan?

Lekker genieten, ik vind je in ieder geval erg positief en vrolijk overkomen, goed zo!!!lekker genieten meid!!

Enne volgende week weer terug naar Waarle! :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog weer een weekje geduld. Ach, het ergste heb je al gehad. Het word alleen maar beter. Zo heb je steeds weer iets om naar uit te kijken.

Gelukkig hoef je niet meer na te denken over een bwc. Wel weer meer motivatie om zelf hard te trainen. :D

Dat lijkt me helemaal fijn als de arts zo tevreden is. En dan heeft hij het niet eens zelf gedaan!

Ik wacht met spanning af naar nieuwe foto's.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh fijn om te lezen dat je consult zo goed is verlopen!

En na de olifant kan je die martelband toch al bijna buitenzetten :130:

Ben benieuwd naar de nieuwe foto's!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yooooo!!

Net weer heerlijk gedouched en natuurlijk m'n geweldige boobies bewonderd....:-)

Vind ze gewoon echt steeds mooier worden!! Zie weinig verschil met een paar dagen geleden maar ben er gewoon steeds blijer mee ofzo?! M'n "spleetje" is wel wat smaller geworden en ze lijken ietsje groter?? (of hoop ik daar gewoon te veel op??)

Ow ja, dat ik DIT nog eens zou zeggen; na het douchen zat m'n bh niet strak genoeg, krijg ik zelf niet, en m'n martelband nog niet om. En kreeg dus best last van m'n boobies! Dus m'n schoonmoeder gevraagd om bh strakker te doen en band om...aaahhh....heerlijk......

Pffff......druif dat ik ben....hihi

Enne......2 nieuwe foto's geplaatst!!!!!

Nogmaals; vind ze op de foto's echt niet mooi en groot genoeg overkomen? Anyway.....let me know!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahahaha

Stones!!!

Je hebt die band nog steeds, en jij maar hopen dat ie af mocht haha. Sommigen moeten hem 6 weken om en dan mogen ze hem af en willen ze hem 's nachts nog lekker ff om hahahhahahaha.

Wie weet wil jij hem ook niet meer af over een week :45:

;)

Fijn dat alles zo goed met je gaat meid en dat die olifant opgekrast is!! :D

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladies!!

Even een update;

Het gaat eigenlijk nog steeds super goed!! Kan en doe alles eigenlijk weer zelf thuis sinds een week (wel met beleid natuurlijk en m'n jongste til ik nog niet) kan zelfs ook al op m'n zij liggen, heerlijk. Durf ik alleen altijd maar heel eventjes, gewoon even voor het gevoel,hihi.

Wel een paar dingetjes; sinds een paar dagen best irritante huidpijn zeg maar, weet niet zo goed hoe te omschrijven. Maar heb nu een hemdje onder m'n bh gedaan en dat scheelt al enorm!

Ook had ik nog een andere sportbh bijgekocht. (deze keer van Hema) gewoon dezelfde maat als de andere sportbh's en paste in principe ook goed alleen de omtrek (75) vond ik wel wat strakker maar niet ernstig,gewoon op het meest losse gaatje gezet.

Had deze zaterdagochtend aangetrokken en begon steeds meer pijn te krijgen aan m'n linkerlitteken. Branden....! echt niet normaal, nou en gistermiddag hield ik het echt niet meer uit! (we waren op visite) gewoon eerder naar huis gegaan omdat ik gewoon niet meer wist waar ik het zoeken moest! Had eerder nog niet zo'n pijn gehad!

Eenmaal thuis bh uit en even de tweeling los in de kooi.....heeeeeerlijk!! Ik knapte er vrij snel van op!

Bleek het dus gewoon aan die suffe te strakke bh gelegen te hebben! Nou, zo heel strak zat die nu ook weer niet?! Maar goed, ik was helemaal opgelucht. Uhm, en m'n man ook...we waren even bang voor een ontsteking ofzo?!

Verder ben ik de hele week echt zo vreselijk aan het hoesten! Ik blaf me eigen helemaal van m'n hakken...niet normaal. Alle middelen (ook codeïne) gebruik ik maar helpt niet echt.

Iedere keer wanneer ik zo hoest doet dat natuurlijk pijn aan m'n boobs. Maar vooral echt er tussenin. M'n spleetje zeg maar. (hihi, klinkt ranzig)

Dat spleetje wordt/werd steeds smaller!! Heb een mooi smal spleetje waar ik dus juist super blij mee ben maar we (m'n man en ik) vonden het steeds dichter en dichter bij elkaar komen.

En dus vooral met dat hoesten lijkt het net of het steeds wat verder scheurt zeg maar. Voel het gewoon "patsen"

Lang verhaal kort te maken; kliniek vanmorgen gebeld en mocht meteen even komen.

ALLES GOED!!!!! Ziet er prima uit en kan niks gebeuren volgens de pc!!

Extra voordeeltje van dit tussenbezoek is dat m'n band nu wel af mag!!! Joehoe!!!

Ben weer helemaal gerustgesteld en mag donderdag weer terug om de knoopjes te laten los knippen.

Zo, na dit lange verhaal even weer een kopje thee met honing en m'n mupke van school halen.

Doei boobie friends!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.