Ga naar inhoud

Stones78: 18 oktober 2012 : Dr. Fresow : Quole medisch centrum Waalre


Aanbevolen berichten

Oh daar zou ik ook echt maling aan hebben. Zou zelfs vragen "mooi he?! 3x raden wat t gekost heeft?!" En vervolgens geen uitsluitsel geven en met je parmantige boobsies weglopen.. Hahaha.

Nog een kleine 2 weken dan heb je ook ineens boobs, moet zeggen dat wanneer ik nu in de spiegel kijk ik mn nieuwe aanwinsten al helemaal van mij vind. Voelt goed en alsof ze er altijd al hadden moeten zitten! Hoop dat de tijd lekker snel gaat voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Oh, ik ben ook zo'n typje dat het echt durft te vragen hoor. Ben er zelf ook heel open in :)

Maargoed, op de sportschool komt het best veel voor, vrouwen met een bv, al je sport ben je toch wat meer met je lichaam bezig. Bij ons op de sportschool heeft volgens mij onderhand de helft wel bv (van de oudere dames zeker!) Mijn man moet altijd lachen, met een marathon als er publiek bij is, dan gaan de oudere dames (nouja, 40 plus, benik zelf ook hihi) op hun stepje liggen en blijven ze allemaal als bergen omhoog staan, en de jonge meiden zakt t opzij :)

En dan nog, t is jouw lichaam laat ze maar denken. Ben er dan maar trots op!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@meiske; jaaaaaaaaa!!! 10 dagen!! Nu begint het echt ergens op te lijken!

Pfff...ben echt al zo stikzenuwachtig, niet normaal.

Hoe gaat het met jou nu? Kon je niet slapen vannacht? Gezien het tijdstip van je bericht ;-)

@BB en Beebster; hmmm...dat lef dat jullie hebben heb ik dus niet helaas.... :-( Dat lijkt me wel zooo heerlijk om zoiets te durven zeggen!

Whaaaa!!, ik heb er zo'n zin in! Komt nu echt dichtbij! Ik kan nu al gewoon zeggen, het is volgende week!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ingrid; ja, ik ben er zelf ook heel open in hoor. Als iemand het vraagt heb ik daar echt geen problemen mee. Of als het toevallig ter sprake komt ga ik er niet over zwijgen. Maar ik kan echt niet tegen roddelen of dat mensen dus naar me gaan zitten kijken...brr...daar word ik onzeker/ongemakkelijk van.

Ach, we zien het wel! Ik ben er tegen die tijd hopelijk super trots op en wie weet krijg ik er meer zelfvertrouwen door :-)

Haha! Zie het al helemaal voor me inderdaad, bij de "oudere" vrouwen mooi omhoog en de jonge meiden werkt de zwaartekracht..haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Kom ook nog hier even in je topic :-)

Ik wil dus ook graag naar Waalre maar moet nog een gesprekje krijgen, as donderdag!!Zelfs dat vind ik al spannend, raar??Of hadden jullie dat ook?

Super spannend voor jou zeg, wow, nog maar 1 week en 2 dagen!!!Ik denk sinds kort iedere keer als ik zoiets lees (dat iemand bijna aan de beurt is) ik wil dat oook, ik wil ook die spanning en dan snel nieuwe borsten krijgen!

maar onze jongste is dus net 1 en loopt nog niet zelf (andere 2 waren sneller, oudste 13 maanden precies (nu is ze nog geen 13 maanden dus het zou nog kunnen!) en de middelste met 9 maanden al.

Maar geeft niks, lekker rustig aan..Nu is straks het moment dat ze zelf kan lopen nog mooier omdat ik dan graag een afspraak wil maken voor een bv...(nouja, niet meteen hoor,maar dan kan het wel binnenkort)

Zit nog wel geld..ik wil het graag gaan lenen, ik weet dat er een speciale lening voor borstvergrotingen etc bestaat..betalen jullie het allemaal zo ineens?Of gespaard?Of nog meer die geleend hebben?

Maar echt fijn voor jou dat je bijna nieuwe boobies gaat krijgen!!Lijkt me geweldig, mooie bh's kopen die mooi zitten!!Kleding die mooier zit enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheila, gezellig!

Ik vond het ook al spannend om alleen nog maar op het gesprek te gaan hoor, en meerdere hier heb ik al gelezen, dus helemaal niet raar!

Ja, zo lees ik hier ook al een tijdje mee dat de een na de ander al mag, en nu is het voor mij dan over 9 dagen ook zo ver! Kan het soms nog niet echt geloven hoor... Ik MET borsten?!

Ik heb ook gewacht tot de jongste kon lopen toch allemaal een stuk minder belastend voor jezelf uiteindelijk maar ook voor je omgeving die de zorg moet gaan overnemen.

Mijn jongste gaat 3 weken bij mijn schoonouders logeren :-( In de weekenden gelukkig wel thuis. vreselijk maar het kan niet anders... Hij weegt 13 kilo en erg "hangerig" zeg maar. De oudste gaat sinds kort naar school en kan eigenlijk alles zelf.

Ik zit alleen nog met vraag hoe ik in t begin het eten savonds op tafel ga krijgen?! Mijn man is vaak laat thuis en de oudste moet toch wel redelijk op tijd eten.

Had al gedacht om van te voren van alles te maken en in te vriezen maar onze oven/magnetron zit heel hoog....

Dus tips zijn welkom! Haha!

Speciale leningen voor borstvergrotingen? Nooit van gehoord?! Ik heb het verder gelukkig niet hoeven lenen ofzo.

Ik verheug me er ook echt zoooo erg op! Iedere keer wanneer ik een truitje aantrek denk ik; over een paar weken zit deze veeeeeel mooier! :-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een weekje meid...spannend!!!!!

Tis dan waarschijnlijk allemaal jaloezie want die van hun hangen tot in het doucheputje en die van mij staan dan mooi parmantig "in de lucht" whahahaa!!

En zo is het....TOP!!!!!!

Laat ze maar kijken.. :blink::123:

Wat ze zien hebben ze nog niet :38::125:...maar jij wel :159:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha!! Die gemene smiley er ook bij....FANTASTISCH!!

Whaaaaaaa!! Ik kan het wel uitschreeuwen van de spanning/zenuwen!! Heb er zoooooo'n zin in en vind het tegelijkertijd ook zo ongelooflijk spannend, niet normaal gewoon.

Morgen wordt mijn laatste (hele) donderdag met inieminie boobies!! Whoehoeheoeoeoeee!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAAAAAA..leuk is die hè.... :159:

die kun je niet vaak gebruiken, maar in mijn gedachtes komt die vaak voorbij als mensen negatief doen over een bv.... Ik lach het hardste... :46:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sheila, ik ben gisteren geopereerd en heb ook een kindje van 1. Loopt nu sinds een week of vier. Vn8 en gisteren zijn ze bij opa en oma geweest. Nu naar de opvang en vnvd komen ze thuis en slapen ze ook hier. Ben benieuwd maar zal je verslag doen hoe het gaat!

Stones: spannend... Je bent echt aan het aftellen hè. Heeeerlijk joh!! Geniet nog maar even van je vrijheid en koop maar vast veel leuke blaadjes voor straks :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Axx,

Jaaaa....mijn man wordt helemaal gek van mijn "afteldingen"; zo dit was de laatste keer naar de kapper met m'n erwtjes...volgende keer drukken ze tegen de spiegel aan daar! M'n laatste verjaardag met m'n erwten (ben morgen jarig) laatste dit...laatste dat...hihi

Ben blij te horen dat het zo goed met je gaat Axx! (geeft mij weer heel veel moed;-))

En heb al van alles huis! Veel boekjes en dvd's...heerlijk..

VOLGENDE WK OM DEZE TIJD HEB IK ZE GEWOON MEIDEN!!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dichterbij en dichterbij.

Lekker gevoel als je goed voorbereid bent en alles in huis hebt wat je misschien nodig hebt.

Films kijken is altijd goed.

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Axx; ik hoor graag hoe het allemaal gaat! Fijn dat je een bv hebt gehad, lijkt me zo geweldig! Bedankt voor het berichtje

Stones: volgende week donderdag is het zover!!Ik heb ook dr Fresow dan,maar moet eerst nog wat regelen met financieen en oppas voor ik het definitief vast kan leggen, ik hoop 13 december!

Ik wens jou een hele fijne verjaardag morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stones, volgende week is ons weekje he :-) ben je ook zo zenuwachtig of niet echt? Ik kijk ook heel hard uit naar het kopen en dragen van lingerie die sexy en mooi staat! Ben zo benieuwd naar volgende week!! Veel succes voor jou ook! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey doddeke! Yeppa, volgende week is onze wk!

Ooohhh...ik word soms gewoon helemaal gek van de zenuwen hoor!! Vind het zo ongelofelijk spannend! Pfff.....wil dit zoooo graag maar vind het tegelijkertijd ook net zo eng!

Ben zo blij meiden dat ik hier regelmatig mijn ei kwijt kan zeg maar. Wil het liefst heel de dag over boobies praten maar m'n omgeving wordt er geloof ik een beetje gek van :-)

zo fijn om hier alle verhalen,twijfels en dromen te lezen. Niemand anders dan jullie begrijpt beter hoe ik me/we ons voel(len)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heerlijk he, ff lekker losgaan over borsten :-)

Ik heb dat ook heel erg, ik droom er nu al 2 of 3 nachten over..niet dat ik de bv dan heb gehad maar ervoor, dus waar ik nu in zit..Ik hoop aankomende week een afspraak te maken als ik de financiering rond heb, kan het gewoon zelf betalen, alleen gaan we 800 euro lenen van schoonmoeder, en die kunnen we later eind december alweer terug betalen,maar heb dat bedrag dus wel week voor 13december dan nodig.

Spannend, ik hoop dat het gaat lukken 13 december!!!Zou zooo leuk zijn!

Maar lekker hier veel kletsen over borsten enzo hoor! Vooral nu je bijna aan de beurt bent, super leuk en spannend!!!Lijkt me zo mooi dat idee dat je bijna aan de beurt bent!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.