Ga naar inhoud

Ecao : 26 mei 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Ik had afgelopen weekend een kleine emotionele dip (daarom was ik een heel weekend offline :)) omdat mijn tepels zo verschrikkelijk pijn deden. Het verband (bij Dr. Verdonck krijg je een verband om dat je 2 weken aanhoudt) schuurde mijn tepels open en ik werd vooral bang dat ik kloven of een ontsteking zou krijgen (denk borstvoeding :)) Ik voelde me eerst zo blij en iedere dag een beetje beter en toen ineens... bam... terug bij af en terug in de zetel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb net mijn haar zélf gewassen. Mijn armen werken terug :rolleyes: en ik ben zo blij dat ik iets zelf kan. Ik heb toen ik toch bezig was ook nog eens foto's genomen. Ze staan in mijn album. Niet verschieten, het ziet er nog niet uit :) Maar ik ben blij :) 

Het is trouwens de 'pijnlijke' kant (gevoelig is een beter woord) die hoger staat/niet zakt. Is dat normaal? Dat komt toch goed, eh? Ik zeg de hele tijd dat het goed komt, maar ik heb ook stressjes :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-6-2016 om 11:58 zei Lookingforcurves:

Ik vind echt dat het er al heel mooi uitziet, weinig blauwe plekken ook zeg, en die ene kant die nog wat hoger zit, die zal nog wel zakken. Geen eigen expertise :-), maar ik lees hier overal dat beide kanten hun eigen tempo volgen en dat dat heel normaal is! Geniet ervan, dat wordt een mooie zomer!

Bedankt @Lookingforcurves Ik blijf positief!! Ik voel me ook echt wel goed! En ik hoop echt dat het een echt mooie zomer wordt. Ik ben zo een van die mensen die zonneschijn lijkt nodig te hebben. Niet dat ik veel in de zon zit, maar ik geniet van de kleuren, de warmte,... en als het dan dagenlang regent, moet ik mezelf wel oppeppen en moed inspreken en op het matje roepen :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit herkenbaar voor iemand?

Ik kan ineens veel meer, maar ik durf nog niet echt iets. Ik heb de was gedaan, echt telkens vijf dingen gevouwen en dan weer gerust. Hetzelfde met de strijk. Hetzelfde met stofvegen, koken,... Maar zo duurt alles een eeuwigheid... pfff. :) Als ik veel doe, krijg ik toch weer pijn. Het gaat zo zeuren, dan. En altijd mijn rechterborst. Links gaat het al van het begin goed. Voor zo'n herstel als aan de linkerkant, aan de twee kanten, teken ik direct :) 

Ik wil echt vermijden dat ik binnen een paar maanden spijt ga hebben van het teveel en te snel willen aan de slag gaan. Ik wil een zo goed en mooi mogelijk herstel! En dan begin ik zo vragen in mijn hoofd te krijgen. Is dat zeurende gevoel een normaal onderdeel van het herstel, of is dat een stop teken? Doe ik weer teveel? Er zijn plekken op mijn borst waar ik niets voel (Echt raar) Is dat normaal? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey is heel normaal hoor

ik had dat ook, en ook rechterborst (grappig)!

gewoon zien dat je alles goed spreid. Hoever ben je nu?

gevoellos dat ken ik niet maar heb dat al wel eens gelezen dus zal wel normaal zijn!

moeten de draadjes nu nog uitgehaald worden, kan je eens aan Verdonck vragen e

wanneer moet je terug werken?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga straks de draadjes laten uithalen en dan zal ik al mijn vragen nog eens stellen. Hij gaat denken dat ik geheugenproblemen heb. Dat is ook zo, want ik ben tegen dat ik terug thuis kom altijd meer dan de helft van wat hij zegt vergeten ;) 

Ik heb loopbaanonderbreking tot september :) Maar, de twee jongsten (3 en 6) blijven regelmatig thuis en vanaf gisteren ben ik daar terug mee begonnen. Ik ben zo'n mama die zoveel mogelijk zelf in de kinderen wil stoppen. Controlefreak :) En als de vakantie begint, heb ik er drie. Dat is vaak zwaar werk :D 24/24 ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met de draadjes. Ik heb er niks van gevoeld.

ik ben 6 weken thuis maar mijn kleinste is ook heel die tijd thuisgeweest. Ik begin terug volgende donderdag. Algoedheid ik thuis ben want kleinste heeft koorts van gisteren...

hoor u nog wel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LookingforcurvesIk ben vandaag 14 dagen PO :) Het is echt al twee weken geleden dat ik naar de kliniek reed... het lijkt veel minder lang :) 

De jongste blijft donderdag, woensdagnamiddag en donderdag thuis :) Ze heeft haar slaap echt nodig en sinds de school is vernieuwd, is er geen slaapklasje meer. Deze week ben ik terug begonnen met haar thuis te houden, want ze begon zich een beetje anders te gedragen, meer zeuren, wenen en klagen en andere kindjes pijn te doen... dus tijd om thuis te blijven :35: De middelste zit nu in de laatste kleuterklas en ik houd haar thuis om leuke dingen te gaan doen zolang dat tijdens de week nog kan. Vandaag gaan we knutselen :D 

@Catje Ik denk ook dat de draadjes wel zullen meevallen. Ik ben alleen een beetje nerveus voor zijn reactie als hij ziet dat ij op eigen initiatief het verband heb uitgedaan :blink:

Geniet van je laatste weekje thuis (alhoewel, genieten met een ziek kind...) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, tof dat je zo leuke dingen doet met de kids! Zullen ze wel van genieten! Ik merk dat ook aan de kinderen als ze moe worden, zeker nu naar het einde van het schooljaar toe. Maar ik vind het ook best vermoeiend om ze een hele dag bezig te moeten houden hoor, toch sinds ze geen dutjes meer doen ;-)

Ben je zelf al wat gelukkiger met hoe je boobs eruit zien? Ik denk dat je er gewoon zelf aan moet wennen, want ze zien er best al wel goed uit zo kort na de ingreep!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lookingforcurves het knutselen was superleuk :) we hebben een wc rol vlinder gemaakt. Maar de lijm van de tafel krijgen is wel een probleem :( Oeps, vergeten af te vegen... Ik ben precies nog niet helemaal terug mijn oude zelf. :D 

De draadjes zijn eruit :) Woehoe!! Gisterenavond waren we een uur te vroeg bij de dokter. Gelukkig was Stéphanie er al en konden we binnen wachten. Dat is echt een super lieve! Ik denk dat ik, toen ik nog onder invloed van de narcose was, het tijdstip niet helemaal juist in mijn agenda heb opgeslagen :blink:

Toen de dokter aankwam, mocht ik toch onmiddellijk binnen. Alles ziet er heel goed uit. De vorm is normaal, zelf supergoed, voor een herstelperiode van 2 weken. De littekens zijn dicht, maar dat kon ik niet zien. Dat was ook een rare ervaring. Ik kon... voor het eerst in heel mijn leven... de huid onder mijn borsten niet zien. 

Hij vertelde dat ze nu echt wel heel strak staan. Er kon niets meer bij. Misschien had 275 gekund, maar 295 had waarschijnlijk toch al voor striemen of zelfs spierscheurtjes gezorgd. Dat geeft wel een geruster gevoel. Met al die supermooie grotere borsten hier (ja, ik heb het tegen jullie @Panda-Girl , @TessaDLCDP en @Blondie94), begon ik te twijfelen of ik wel juist gekozen had. 

Gisteren vond ik ze voor de eerste keer echt mooi :wub: en dat is wel een heel fijn gevoel. Ik ben van sportbh veranderd (ze moeten toch af en toe eens in de was en ik krijg die zonder sluiting eindelijk over mijn hoofd :))

Nu mag ik alles terug beginnen op te bouwen. Ge had gelijk @Catje! Gewoon rustig aan, alles op het gemak, niet alles tegelijk,... en niet teveel stressen :P Het is niet erg als je iets voelt, alleen als het pijn doet, zwelt, hard wordt,... moet je echt wel minderen :) Het gevoelloos zijn van plekjes is ook normaal. De zenuwen moeten daar nog herstellen. Toch wel een gekke ervaring, hoor, om een plek aan te raken en die aanraking niet te voelen. 

Gisteren had ik ook voor de eerste keer terug zelf met de auto gereden. Schakelen is nog een beetje tricky, vooral terugschakelen naar eerste lukte alleen met twee handen. Ik hoop dat het straks lukt om de kinderen (die van ons en de buren) veilig thuis te krijgen. Nu de draadjes eruit zijn is alles weer een beetje gemakkelijker (Die trokken toch meer dan ik dacht). Nu kan ik terug mezelf worden :) Ik vond het herstellen een beetje zoals een 'luie' reis. Dat niks doen ben ik dan op dag 2 ook beu :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat het nu goed gaat ! En dat je alweer zoveel dingen kan doen na twee weken. Ik voel me net gehandicapt met de armen zoveel mogelijk strak tegen het lijf behalve met de oefeningen. :P 

Ik ben ook wel erg benieuwd naar je resultaat, zou je me willen toevoegen aan je album? Over striemen gesproken, ik schrok me gisteren rot want ik dacht een striem te zien op mijn borst, en even later leek ie 2x zo groot!! Maar thank god bleek het een afdruk van mijn sport bh te zijn!! Was wel even schrikken..:huh:

Succes en hopelijk verloopt je herstel voorspoedig!:116:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh dankjewel dat is nog eens leuk om te lezen :)

Tis even pittig he niks doen maar als je straks terug kijkt zal je zien dat het zo snel is gegaan allemaal.

ik wens je een goed herstel en geniet maar een beetje van het niks doen want als je straks na een lange tijd weer van alles moet doen valt dat best een beetje tegen :P

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je foto's zou je mij ook willen toevoegen?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie94 Ik denk dat je gelijk hebt dat ik het niets doen nog zal gaan missen. Binnenkort begint de grote vakantie. Dan is het alle hens aan dek om de dagen een beetje leuk en gestructureerd te laten verlopen. Dan ga ik terugkijken en hopen dat ik me nog eens kan vervelen :) 

Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een druk weekend! Ik kan ineens zoveel meer sinds de draadjes verwijderd zijn. Leuk!!

Vrijdag moest ik de kinderen naar de sportclub brengen. We trainen op vrijdag normaal samen. t Was echt fijn om iedereen terug te zien. Ik kan niet wachten tot ik in september terug kan beginnen! :91:Ze missen mij ook, dat was leuk om te horen :P 

Ik moest ook lachen met mijn 'dilemma'. Ik mag niet rennen en mijn littekens moeten droog blijven, wat nu.... dus ben ik maar gewoon naar binnen gerend, door de stortbui heen. 

Maar, gisteren heb ik echt teveel gedaan. Ik wou behulpzaam zijn (en mezelf terug nuttig voelen) en ben boodschappen gaan doen. Dat was een slecht idee! Ik had wel alles op mijn lijstje (dat miste ik toch als mijn echtgenoot, de kookleek, ging winkelen) gekocht en de kasten zijn weer goed gevuld. Maar, ik heb wel echt pijn gehad :( Ik wou natuurlijk ook de was gedaan hebben en de keuken gekuist. Misschien was dat toch teveel van het goede. Het laatste hoeslaken kon ik gewoon niet meer oprapen. Domme ik. Ik moest huilen. Ik was helemaal bang dat ik hier alles stuk aan het maken was, aan de binnenkant. Toen ben ik dan toch maar gaan rusten.

Daarna naar de match gekeken. Een klein stukje dan, want ik werd een beetje geirriteerd door het spel van de Belgen en dan ging ik weer 'meedoen' in plaats van te rusten. :D 

Dus: lesje geleerd. Als de dokter zegt rustig aan doen, ga ik het rustig aan doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30 mei 2016 om 14:08 zei TessaDLCDP:

Hahaha daarom heb ik de foto's gemaakt hoor, voor anderen maar ook zeker omdat ik her verschil per week wilde zien.

 

 

Ik durfde niet te kijken toen het verband eraf ging hihi

Hallo @TessaDLCDP waar kan ik je foto's zien? :) ik heb ook een afspraak bij Dr. Verdonck en twijfel zo hard over de maat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18 mei 2016 om 15:02 zei Catje:

Ik ben 28 april geopereerd door Verdonck, ben ook een paar keer terug geweest vooral om de maat te passen. Ik heb, gekozen voor 250 cc sebbin. Ik ben 1,61 m en weeg 44 kg. Ben tot hiertoe heel tevreden over de maat.

ik heb zelf 2 kindjes en was toch blij dat ik elke dag hulp heb gehad en nu nog steeds nodig om kids uit bed te halen, in bad te steken lukt mij ook niet.  Ben nu 3 weken ver en het enige wat ik doe is koken en de was in steken. De rest wordt allemaal gedaan.

veel succes nog

Hallo Catje, ik word begin augustus geopereerd door dr. Verdonck. Ik heb gezien dat we quasi hetzelfde postuur hebben (alleszins qua grootte en gewicht) en ik vroeg me af of je het ziet zitten me toe te voegen aan je album? Ik heb in feite al gekozen maar begin toch weer te twijfelen.. Ik koos voor Motiva 255cc, high profile, dual plane geplaatst. Denk er toch over na om eventueel voor 275cc te gaan. Jij hebt 250cc van Sebbin? Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Caresse:

Hallo Catje, ik word begin augustus geopereerd door dr. Verdonck. Ik heb gezien dat we quasi hetzelfde postuur hebben (alleszins qua grootte en gewicht) en ik vroeg me af of je het ziet zitten me toe te voegen aan je album? Ik heb in feite al gekozen maar begin toch weer te twijfelen.. Ik koos voor Motiva 255cc, high profile, dual plane geplaatst. Denk er toch over na om eventueel voor 275cc te gaan. Jij hebt 250cc van Sebbin? Groetjes!

Hey caresse,

fijn dat je gekozen hebt voor dokter Verdonck.

ik heb 255 cc sebbin 

kan jij mijn album niet zien dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahum

Ik heb weer een vraagje :P 

Ik denk dat mijn borsten aan het zakken zijn, omdat mijn littekens ineens niet meer in de borstplooi, maar op de onderkant van mijn borsten staan. Vorige week was dat nog niet. Als ik op die foto's van maandag kijk, ziet de positie van de littekens er alleszins goed uit, maar sinds donderdag of vrijdag krijg ik de indruk dat de littekens omhoog gekropen zijn. Dat kan niet, dus moeten mijn borsten gezakt zijn. En dan krijg ik zo van die doemscenario's in mijn hoofd... 

En nu snap ik ook de opmerking van heel veel vrouwen voor mij: mijn borsten zijn gekrompen! Ze waren net goed (alleen nogal hard, conisch en gespannen) van maat en nu lijken ze zo klein? 

Ik was afgelopen week net zo blij met de plaats en de maat en de groeimogelijkheden en de vooruitzichten en de verbeterde huid en ... Dan is het al de pijn, de beperkingen en de centen waard geweest.

Misschien moet ik gewoon snel nog eens foto's nemen. Dan kan ik gerustgesteld worden of raad krijgen of zo... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Ecao

Lijkt me allemaal heel normaal hoor! Ik lees het hier zo vaak dat meiden eerst soms schrikken omdat er voorheen niets was, dan redelijk snel eraan wennen en zelfs hopen dat ze nog een beetje groeien, en net dan neemt de zwelling wat af en lijken ze terug wat kleiner, om dan weer een klein beetje te groeien als de spier meegeeft... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.