Ga naar inhoud

Ecao : 26 mei 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Catje:

Ik wil ook wel een piepen  kheb vandaag ook gebeld met hem fijne man idd! Mijn bloedwaarden zijn niet goed ...

Oei, wat is er met je bloedwaarden? Toch niets ernstigs?

Ik heb je toegevoegd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ecao:

Ik heb net een album aangemaakt. Nu kan ik, dankzij het lossere verband, mijn arm terug gebruiken. En ik (eigenlijk mijn wederhelft) heb mijn kabeltje gevonden :) Als je het album in wil kijken, laat het dan even weten :) 

Ik ben ook nieuwsgierig :) Fijn dat je je arm weer kunt gebruiken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Catje:

Nee waren in goed trombocyten te laag en leukocyten... Wrs een virus opgelopen...

Wat zijn dat? De bloedplaatjes en de witte bloedcellen? Verzorg je maar goed!Fruitjes, groentjes, watertjes... ;) Nee, nu serieus, moet je medicijnen nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei popie:

Hey Ecao, mag ik kijken? Grtjs

Btw, ik had mijn verband er na een week afgedaan, was helemaal los gekomen. Heb dan voor de sportbh gekozen. Kon ik elke dag eens spieken ^_^

Ik heb je toegevoegd!

Ik ben zo stom geweest om dat verband terug te willen. Ik zat echt met een irreeel angstgevoel bij de gedachte om zonder dat verband te moeten. Nu voel ik me een idioot :) Nog een weekske. Mijn man zegt de hele tijd dat ik dat ding moet uitdoen en een sportbh moet aandoen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Ecao:

Wat zijn dat? De bloedplaatjes en de witte bloedcellen? Verzorg je maar goed!Fruitjes, groentjes, watertjes... ;) Nee, nu serieus, moet je medicijnen nemen? 

Hey hey

nog nooit van gehoord? Heeft niets te maken met groenten, fruit of weet ik wat :P dokter Verdonck denkt aan een virus en dat tegelijk met herstel van borstvergroting dat mijn lichaam da efkes in aankan. Morgen laat ik opnieuw bloed trekken kijken wat dat zegt.

ben ook aant snotteren enzo van de kids gekrege, leuk hoe kan het ook anders me da rotweer!

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1 juni 2016 om 10:21 zei Ecao:

Ik heb net een album aangemaakt. Nu kan ik, dankzij het lossere verband, mijn arm terug gebruiken. En ik (eigenlijk mijn wederhelft) heb mijn kabeltje gevonden :) Als je het album in wil kijken, laat het dan even weten :) 

Mag ik je album bekijken? Ik wordt in september door Dr.Verdonck geopereerd! Maar weet niet hoe ik op dit forum foto's kan bekijken!

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Lola1989:

Mag ik je album bekijken? Ik wordt in september door Dr.Verdonck geopereerd! Maar weet niet hoe ik op dit forum foto's kan bekijken!

Ik heb je toegevoegd :) 

Je moet, om foto's te kunnen bekijken, een voorsteltopic aanmaken en dan vier of vijf posts op je naam hebben staan :) Veel succes met je zoektocht!! Dr. Verdonck is echt een aanrader :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, May 10, 2016 om 16:31 zei Ecao:

Ik heb een operatie gepland!!

Straks ga ik het voorschot overschrijven en dan mag ik 26 mei onder het mes bij Dokter Verdonck. Ik denk dat ik de titel van dit topic ook moet aanpassen, maar ik weet niet hoe. 

Nu nog kiezen tussen Sebbin en Motiva. Is hier iemand met ervaring met een van de beide merken? Foto's? Zelf vind ik het prijsverschil nogal groot en niet helemaal in verhouding met de meerwaarde. Als ik het goed heb, is de gel van de motiva ergonomics anders en zit er een blue seal rond voor nog meer lekpreventie. Zijn hier kenners?

 

Bedankt!

Klopt het dat dr verdonck onder sedatie verdoofd ipv normale verdoving door  anesthesistanesthesist? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Jen84:

Klopt het dat dr verdonck onder sedatie verdoofd ipv normale verdoving door  anesthesistanesthesist? 

Je wordt onder narcose of sedatie gebracht door een anesthesist. Hij doet dat echt niet zelf :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens Bedankt om het te vragen :) 

Het gaat eigenlijk heel goed :). Ik ben sinds gisteren helemaal gestopt met pijnstillers :35:. Het was de eerste dag dat dat echt lukte. Ik had de dagen ervoor alleen echt pijn aan mijn tepels en dat kwam door het verband dat heel hard schuurde. Ze zagen er echt slecht uit :wacko:. Gisteren heb ik het verband dan toch maar uitgedaan (mijn echtgenoot was dat al een paar dagen aan het zeggen), mijn borsten gewassen (zalig), mijn tepels ontsmet en een sportbh aangedaan. Nu heb ik nergens meer echt pijn. Het zeurt zo'n beetje rond de littekens en als ik lang sta of de tafel ga opruimen en afvegen, doet het daar wel eventjes pijn. Maar als ik ga zitten, gaat de pijn vanzelf weer weg. 

Door het verband heb ik wel een wondje in mijn zij. Dat is niet pijnlijk, maar het jeukt heel hard.

Mijn borsten zien er wel raar uit. Heel puntig en bol aan de bovenkant. Niet echt als een mensenborst :D Maar, dat zal, hoop ik, wel goed komen. 

@Catje Ik had de sportbh van de h&m gekocht, maar die krijg je met de beste wil van de wereld niet over je hoofd :) Gelukkig had mijn moeder (ze is altijd op jacht naar de perfecte bh waarvan je niet voelt dat je hem draagt) nog een hoop sportbh's, waaronder een truimph tri action met voorsluiting, liggen. 

Ik ga proberen nog eens een foto te nemen en die te uploaden. Maar, zoals ik al zei, het is nog niet helemaal zoals ik wil B) Wel een serieuze verbetering!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.