Ga naar inhoud

Ecao : 26 mei 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

 

23 uur geleden zei Catje:

Spannend heb je al beslist ondertussen :D

Neen, ik heb nog niet beslist :) Ik heb maandag een afspraak bij Dr. Verdonck om nog eens te kijken en te passen. Ik heb best_boobie al om hulp en advies gevraagd. Zij is geweldig!!! Zo lief dat ze al die tijd in mensen met vragen steekt :53:!! En ik ga haar advies volgen en nu gewoon wachten tot maandag. Even alles loslaten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 5 dagen!!! 

Gisteren ben ik voor de laatste keer in 2 maanden gaan trainen. Het was zo leuk! Ik ga het toch missen om zo in groep af te zien. Ik heb ook aan mijn sparringpartner verteld waarom ik in juni (tijdens de zomer train ik in een andere club) niet meer kom trainen en ze was zo begripvol. Ze is verpleegkundige en gaat maandag voorschriften binnenbrengen voor sterkere pijnstillers. Tot nu toe is iedereen zo begripvol. 

Afgelopen week heb ik ook aan mijn broer verteld waarom ik de komende weken meer hulp zal nodig hebben. Ik was al een paar keer bij hem binnen gesprongen en durfde dan toch niet vertellen waarom ik echt daar was. En toen ik het vertelde was hij ook heel positief. Op zijn eigen speciale manier, dan toch :P

Iedereen is zo positief! Dat had ik op voorhand écht niet verwacht. Ik was toch een beetje bang om tegen mijn omgeving zeggen wat mijn plannen zijn. En dat was allemaal voor niets. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo spannend m is, komt al dichtbij joh!

en zo zie je maar, je kunt niet voor anderen denken :) meestal maken mensen in hun hoofd dingen veel groter dan ze zijn, nergens voor nodig, dat zie je maar ;) nu kan je met een gerust hart en opgelucht gaan aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mamalisa:

Zoooo spannend m is, komt al dichtbij joh!

en zo zie je maar, je kunt niet voor anderen denken :) meestal maken mensen in hun hoofd dingen veel groter dan ze zijn, nergens voor nodig, dat zie je maar ;) nu kan je met een gerust hart en opgelucht gaan aftellen

Echt waar!! Ik maak wel vaker van een mug een olifant :) Ik had niet anders van hen moeten verwachten. Het zijn mijn vrienden (en familie) voor een reden, eh. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog vier dagen te gaan. Ik heb deze nacht toch niet zo goed geslapen. Ik voel dat ik, ondanks de druppels van Bach, iedere dag een beetje meer vermoeid (en lichtgeraakt) word.

Ik heb ook echt spierpijn van de training van vrijdag. Die zal donderdag wel weg zijn, dan krijg ik andere pijn :)Nu kan ik er nog mee lachen :D 

Morgen komt ons nieuwe bed!! Daar kijk ik echt naar uit. Dinsdag ga ik shoppen met mijn moeder (daarna zal dat een tijdje niet meer kunnen, aangezien we haar rolstoel in en uit de auto moeten krijgen). En woensdag moet ik nog iets plannen om mijn gedachten te verzetten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Catje:

Komt allemaal goed x

Merci!! Het doet goed om dat te horen/lezen :) 

Ik ben nu mijn haarkleur aan het laten inwerken. Dan ziet die er de komende weken alvast goed uit. :35: Allé, dat hoop ik dan maar, want het is (na 6 jaar) toch nog altijd een beetje spannend om het zelf te doen. Mijn armen zijn net niet lang genoeg... :rolleyes:

En ik heb mijn rok met elastiek gestreken. Voor als ik er presentabel en comfortabel wil uitzien.... De kinderen hebben volgende zondag schoolfeest. Ik heb hun (1 en 2) vandaag verteld dat ze volgende week een beetje met mij moeten oppassen. Ze waren wel grappig. Mijn zoon zei wel dat hij ging overgeven als ik verder vertelde. Hij kan niet tegen bloed en open wonden. Mijn dochtertje kwam daarna op mijn schoot zitten en vroeg of ze dat kon blijven doen... het schatje :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mamalisa:

@Ecao en is het gelukt met je haar? En is je bed er al?  Ben niet nieuwschierig verder hoor :D 

Mijn haar is gelukt! Oef! Beetje minder heftig van kleur, maar dat is de bedoeling in de zomer, anders schiet het dadelijk af en wordt het echt lelijk. Rood en koper zijn rotkleuren om te onderhouden als het zonnig is :) 

En ons bed is vanmorgen aangekomen. De mannen van de meubelwinkel waren net bezig met uitladen toen ik thuiskwam nadat ik de kinderen op school had afgezet! Het is mooi!!!

Nu nog 3 dagen proberen om een beetje rustig te blijven :) NOG 3 DAGEN!!!

Straks ga ik nog langs bij Dr. Verdonck. Dat opnieuw kunnen gaan passen, heeft ook veel druk van de ketel gehaald. Ik hoop dat er iets meer dan 235cc in kan. Maar, het is wat het is. Ik vertrouw hem wel in zijn werk. Anders was ik nog wel even blijven zoeken naar de juiste pc voor mij :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jaaaa rood en koper zijn superrr mooi, maar ik doe t niet meer, 2 x wassen en het is al vervaagd, irritant!

en wat voor bed heb je? Boxspring? Waterbed? Stapelbed? :D 

En wat die zeep betreft, volgens me j heet dat hibiscrub, ik weet dat ze in het ziekenhuis gebruiken, maar weet niet of het is om mee te douchen ofzo. Even navragen als je vanmiddag toch langs gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik google net die hibiscrub, maar het is niet om mee te douchen haha, ze gebruiken het om handen mee te wassen voor een operatie haha never mind me, ik probeer ook weer een slimme opmering te maken :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

isobethadine rode bus is een ontsmettende zeep... Waarom moet je dat? Ik heb dat niet gedaan bij dokter Verdonck heeft hij niets van gezegd tegen mij;)

Veel succes sebiet met het passen, ben ook 1 keer terug gegaan om te passen want was ook zo aan het twijfelen van maat maar ben heel blij nu met wat ik heb genomen.

ik hoor het sebiet wel x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Catje:

isobethadine rode bus is een ontsmettende zeep... Waarom moet je dat?

Ik vond die tip op zijn website, maar het moét niet echt. Ik ben een controle freak :) 

13 uur geleden zei Catje:

Veel succes sebiet met het passen, ben ook 1 keer terug gegaan om te passen want was ook zo aan het twijfelen van maat maar ben heel blij nu met wat ik heb genomen.

ik hoor het sebiet wel x

 

12 uur geleden zei Wens:

 

Hoe is het gegaan vanmiddag? Heb je topic gevonden  en ben heel benieuwd  waar je voor gaat

Ik ben gisteren gaan passen en toen ik thuiskwam heb ik een hele tijd met mijn man gebabbeld :) Dus nu raak ik pas aan pc tijd toe :) 

Ik heb alles wat hij in huis had (4 pasprothesen) gepast. De kleinse was echt te klein. De 2e was ok en de 3e waren toch echt te groot (de 4e waren gewoon de borsten van iemand anders. Die dus echt niet :)

Ik ga voor de maat tussen 2 en 3, dus 255cc en daar heb ik vrede mee :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey,

hetzelfde als mij dus :P bij mij heeft hij dan ook alles nagemeten maar waarschijnlijk bij u ook .

Tzijn super lieve mensen e zowel hij als zij. Hebben mij verschillende keren gebeld na de operatie om te vragen hoe het ging enzo super! Kreeg vande week ook nog eens een mail of ik nog vragen had, mocht ook altijd langskomen voor de 3 maandencontrole.

alle ben blij voor u dat je u keuze hebt kunnen maken x

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Catje:

hetzelfde als mij dus :P 

Ja, ik had ook foto's van u (en andere vriendinnen :) van hier op het forum) meegenomen. Ik had een serieus mooie collage gemaakt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag om 10.00 uur. 

Waaah... Dat komt zo snel dichterbij :) Nog 2 daagskses 

Ons nieuwe bed slaapt trouwens heerlijk! Dat is ook niet moeilijk na 9 weken te hebben gekampeerd op de reservematrassen van de kinderen :) Afgelopen nacht kon ik wél op mijn rug liggen zonder dat ik opstond met pijn (ik heb vroeger rugproblemen gehad...)! Dat is ook een pak van mijn hart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.