Ga naar inhoud

Ecao : 26 mei 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve Ecao

Volgens mij klopt dat meten echt voor geen ene centimeter. 

Mijn onderwijde is 71cm en boven 84 en zou daarmee uitkomen op een  A :huh:

Ik heb 415 cc met een projectie van 5.2cm draag een 70 F en ziet er wel uit als een D cup.

Zou je geen zorgen maken over je bh maat straks. Zoals al vaker hier gezegd word het is maar een maat het gaat er verder om of jij er blij mee bent :)

Dus lekker gaan shoppen jij volgende week! Die ellendige 6 weken zitten er bijna op voor je :tatice_04:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ecao ik denk dat je wel veel groter gaat uitvallen volgende week hoor! Ik heb 245 cc gekregen en paste vandaag een 75c en die vond de verkoopster (en m'n moeder ;-) ) te klein, dus is het een 75D geworden! En ik had ook een a cup hiervoor!  

Succes met de beha's! Komt goed :-) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ecao, lieve meid, het komt vast goed!

Die bh maatschema's zeggen niet zoveel. Als ik mezelf opmeet kom ik op een 75b uit terwijl ik hier nog een bh 75d heb liggen die ik vrijwel pas...

Gewoon passen volgende week en je geen zorgen maken, jij bent heel blij met hoe het eruit ziet de rest is maar relatief !

wanneer ga je passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 13/07/2016 at 8:00 PM, Ecao said:

Volgende week mag ik gewone bh's beginnen te dragen en ik dacht dat het een goed idee zou zijn om dan nog eens te gaan opmeten, maar nu zit ik hier met tranen in mijn ogen. Ik had echt verwacht dat ik toch minstens op een b zou uitkomen, maar dat valt toch een beetje tegen. Het is nog steeds 75 a. Dat kan toch niet? Na al dat afzien... Ik had echt gehoopt dat het toch een minstens een b zou worden. Ik word er een beetje slechtgezind van :( Ik wil volgende week echt niet staan wenen in de paskamer... Ik kijk al zo lang uit naar het shoppen voor een nieuwe bh! Ik wil niet zeuren, maar ik moet het toch een beetje kwijtraken. Mijn man vind ze mooi zoals ze zijn. Ze hadden voor hem wel groter gemogen, maar er kon toch maar 25cc extra in... en hij vind dat het allemaal mooi in proportie is. 

Nee dat klopt, dat kan ook niet. Je weet dat de bh maten niet meer kloppen met nep borsten? Dus weg dat meetlint en hup naar de paskamer! Gaat helemaal goed komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Catje @Blondie94 @Jvd @Wens @Bruisend

Wat een lieve, bemoedigende reacties van jullie allemaal :) Dank jullie wel!!! :53:

Dat maakt me wel een stuk geruster en ik hoop echt dat jullie gelijk hebben! Net zoals ik nog altijd hoop dat ze nog gaan groeien doordat de spieren nog gaan ontspannen... Morgen ga ik de kinderen bij mijn man laten en eens naar de stad om een passessie te houden. Ik hoop echt dat dat (voor de eerste keer ooit :P) een leuke ervaring wordt!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ecao:

@Catje @Blondie94 @Jvd @Wens @Bruisend

Wat een lieve, bemoedigende reacties van jullie allemaal :) Dank jullie wel!!! :53:

Dat maakt me wel een stuk geruster en ik hoop echt dat jullie gelijk hebben! Net zoals ik nog altijd hoop dat ze nog gaan groeien doordat de spieren nog gaan ontspannen... Morgen ga ik de kinderen bij mijn man laten en eens naar de stad om een passessie te houden. Ik hoop echt dat dat (voor de eerste keer ooit :P) een leuke ervaring wordt!! 

Vast wel :) laat ons maar weten als je wat hebt gescoord :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Ecao said:

@Catje @Blondie94 @Jvd @Wens @Bruisend

Wat een lieve, bemoedigende reacties van jullie allemaal :) Dank jullie wel!!! :53:

Dat maakt me wel een stuk geruster en ik hoop echt dat jullie gelijk hebben! Net zoals ik nog altijd hoop dat ze nog gaan groeien doordat de spieren nog gaan ontspannen... Morgen ga ik de kinderen bij mijn man laten en eens naar de stad om een passessie te houden. Ik hoop echt dat dat (voor de eerste keer ooit :P) een leuke ervaring wordt!! 

Jaaaaa laat weten hoe het was! Wil je me weer taggen? Dan krijg ik daar bericht van :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bruisend @Jvd @Wens @Catje

Ik ben afgelopen zaterdag gaan shoppen! Ik was zo verbaasd. Ik pas een 75 c, maar dat is eigenlijk te ruim in de omtrek, dus een 70 d was gewoon beter. Maar, daar hadden ze niet zo heel veel keuze in bij hunkemoller, dus 75 c is het geworden. Ik had eerst een hele hoop 75 b's gekozen, maar daar kwamen mijn tepels zo bijna over uit piepen. Beetje onbeleefd toch? Gelukkig was de winkelmevrouw heel behulpzaam. Ze is zeker 20 bh's gaan halen in verschillende maten en kwam iedere keer als ze nog iets vond even binnen om te kijken wat nu wel of niet paste. Ik stond daar de hele tijd met mezelf te lachen. Waar was ik zo ongerust over? Uiteindelijk heb ik naar het advies dat ik overal lees geluisterd en maar 3 bh's gekozen. De broekjes waren uitverkocht, maar ik ben toch niet het type om alles te matchen. 

Ondertussen is de hardheid van mijn borsten ook eindelijk aan het verdwijnen. En rechts begint mee te zakken. 

Ik ga vandaag of morgen nog eens foto's maken en posten! Maar, met de schoolvakantie van de kinderen en de vriendjes die hier de hele tijd over de vloer komen voel ik me niet altijd even veilig om foto's van mezelf te gaan nemen :huh:. Maar jullie gaan absoluut ook verschil zien! Het is het allemaal zo ongeloofelijk waard geweest!

Welke sportbh dragen jullie? Vanaf morgen mag ik terug beginnen sporten en dat is nodig! Vooral mijn buikspieren ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Ecao:

@Bruisend @Jvd @Wens @Catje

Ik ben afgelopen zaterdag gaan shoppen! Ik was zo verbaasd. Ik pas een 75 c, maar dat is eigenlijk te ruim in de omtrek, dus een 70 d was gewoon beter. Maar, daar hadden ze niet zo heel veel keuze in bij hunkemoller, dus 75 c is het geworden. Ik had eerst een hele hoop 75 b's gekozen, maar daar kwamen mijn tepels zo bijna over uit piepen. Beetje onbeleefd toch? Gelukkig was de winkelmevrouw heel behulpzaam. Ze is zeker 20 bh's gaan halen in verschillende maten en kwam iedere keer als ze nog iets vond even binnen om te kijken wat nu wel of niet paste. Ik stond daar de hele tijd met mezelf te lachen. Waar was ik zo ongerust over? Uiteindelijk heb ik naar het advies dat ik overal lees geluisterd en maar 3 bh's gekozen. De broekjes waren uitverkocht, maar ik ben toch niet het type om alles te matchen. 

Ondertussen is de hardheid van mijn borsten ook eindelijk aan het verdwijnen. En rechts begint mee te zakken. 

Ik ga vandaag of morgen nog eens foto's maken en posten! Maar, met de schoolvakantie van de kinderen en de vriendjes die hier de hele tijd over de vloer komen voel ik me niet altijd even veilig om foto's van mezelf te gaan nemen :huh:. Maar jullie gaan absoluut ook verschil zien! Het is het allemaal zo ongeloofelijk waard geweest!

Welke sportbh dragen jullie? Vanaf morgen mag ik terug beginnen sporten en dat is nodig! Vooral mijn buikspieren ;) 

Ben blij voor je hoor :)

Nu is het echt tijd om er van te gaan genieten :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20 juli 2016 om 11:18 zei Ecao:

@Bruisend @Jvd @Wens @Catje

Ik ben afgelopen zaterdag gaan shoppen! Ik was zo verbaasd. Ik pas een 75 c, maar dat is eigenlijk te ruim in de omtrek, dus een 70 d was gewoon beter. Maar, daar hadden ze niet zo heel veel keuze in bij hunkemoller, dus 75 c is het geworden. Ik had eerst een hele hoop 75 b's gekozen, maar daar kwamen mijn tepels zo bijna over uit piepen. Beetje onbeleefd toch? Gelukkig was de winkelmevrouw heel behulpzaam. Ze is zeker 20 bh's gaan halen in verschillende maten en kwam iedere keer als ze nog iets vond even binnen om te kijken wat nu wel of niet paste. Ik stond daar de hele tijd met mezelf te lachen. Waar was ik zo ongerust over? Uiteindelijk heb ik naar het advies dat ik overal lees geluisterd en maar 3 bh's gekozen. De broekjes waren uitverkocht, maar ik ben toch niet het type om alles te matchen. 

Ondertussen is de hardheid van mijn borsten ook eindelijk aan het verdwijnen. En rechts begint mee te zakken. 

Ik ga vandaag of morgen nog eens foto's maken en posten! Maar, met de schoolvakantie van de kinderen en de vriendjes die hier de hele tijd over de vloer komen voel ik me niet altijd even veilig om foto's van mezelf te gaan nemen :huh:. Maar jullie gaan absoluut ook verschil zien! Het is het allemaal zo ongeloofelijk waard geweest!

Welke sportbh dragen jullie? Vanaf morgen mag ik terug beginnen sporten en dat is nodig! Vooral mijn buikspieren ;) 

Yess! Goed om te lezen dat je goed geslaagd bent bij de Hunkemöller.

ik heb mijn sportbh ook daar gehaald. Erg fijn ding! Het is de HKMX The Elite Sport BH Level 3. Zit lekker en doet wat deze moet doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 20 juli 2016 at 11:18 AM, Ecao said:

@Bruisend @Jvd @Wens @Catje

Ik ben afgelopen zaterdag gaan shoppen! Ik was zo verbaasd. Ik pas een 75 c, maar dat is eigenlijk te ruim in de omtrek, dus een 70 d was gewoon beter. Maar, daar hadden ze niet zo heel veel keuze in bij hunkemoller, dus 75 c is het geworden. Ik had eerst een hele hoop 75 b's gekozen, maar daar kwamen mijn tepels zo bijna over uit piepen. Beetje onbeleefd toch? Gelukkig was de winkelmevrouw heel behulpzaam. Ze is zeker 20 bh's gaan halen in verschillende maten en kwam iedere keer als ze nog iets vond even binnen om te kijken wat nu wel of niet paste. Ik stond daar de hele tijd met mezelf te lachen. Waar was ik zo ongerust over? Uiteindelijk heb ik naar het advies dat ik overal lees geluisterd en maar 3 bh's gekozen. De broekjes waren uitverkocht, maar ik ben toch niet het type om alles te matchen. 

Ondertussen is de hardheid van mijn borsten ook eindelijk aan het verdwijnen. En rechts begint mee te zakken. 

Ik ga vandaag of morgen nog eens foto's maken en posten! Maar, met de schoolvakantie van de kinderen en de vriendjes die hier de hele tijd over de vloer komen voel ik me niet altijd even veilig om foto's van mezelf te gaan nemen :huh:. Maar jullie gaan absoluut ook verschil zien! Het is het allemaal zo ongeloofelijk waard geweest!

Welke sportbh dragen jullie? Vanaf morgen mag ik terug beginnen sporten en dat is nodig! Vooral mijn buikspieren ;) 

Haha ik zei het toch! Helemaal happy, geniet er van meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-7-2016 om 14:51 zei Alexandra:

Yess! Goed om te lezen dat je goed geslaagd bent bij de Hunkemöller.

ik heb mijn sportbh ook daar gehaald. Erg fijn ding! Het is de HKMX The Elite Sport BH Level 3. Zit lekker en doet wat deze moet doen. 

Hey, 

Hebben jullie op voorhand al en sport BH gekocht of echt gewacht tot na dat het verband er af was? 

Welke soort sport BH zouden jullie aanraden? :) Want jullie hebben er toch al wat ervaring mee :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei eylena:

Hey, 

Hebben jullie op voorhand al en sport BH gekocht of echt gewacht tot na dat het verband er af was? 

Welke soort sport BH zouden jullie aanraden? :) Want jullie hebben er toch al wat ervaring mee :P

 

Daar ben ik dus ook benieuwd naar! Mijn datum is 11 augustus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.