Ga naar inhoud

Ecao : 26 mei 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik weet het :) Ik wil helemaal niet zeuren, maar ik moest gewoon even mijn hart luchten :) Dat kan hier gelukkig, eh. Ik mag eigenlijk blij zijn dat het allemaal gewoon doorgegaan is zoals ik gepland had! En dan de pijn en het herstel allemaal best goed meegevallen is!

Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je zeurt ook helemaal niet, ik begrijp je hoor! Ik denk gewoon dat je je geen zorgen hoeft te maken, dat het normaal is dat ze wat zakken en verder op hun plaats komen! En op basis van de foto's die je al had genomen denk ik dat de maat heel mooi bij je staat, heel natuurlijk, niet te klein en ook niet overdreven groot. Wordt echt heel mooi volgens mij hoor! 

Met mij alles goed, een beetje moe omdat ik ineens weer volle bak fulltime aan het werken ben nadat ik een paar weken thuis tussen opdrachten zat. Beetje balen dat mijn geplande BV van dinsdag niet door kan gaan en ik tot januari zal moeten wachten :-( Maar wel, ook door jouw foto's te zien en je verslag te volgen, overtuigd om toch achter de spier te gaan, met 250-300 CC, dat laat ik dan aan Plovier over qua maat en keuze van prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lookingforcurves Zo lief! Bedankt voor het hart onder de riem!

Alles ziet er ineens weer goed uit! Ofwel heb ik me de littekens ingebeeld (maar dat kan niet, want mijn echtgenoot vroeg me om hier eens advies te zoeken) ofwel zijn mijn borsten weeral verandert. Dat is net als bij een zwangerschap... mijn lijf verandert de hele tijd :) 

Er staan nieuwe foto's!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Ecao:

@Lookingforcurves Zo lief! Bedankt voor het hart onder de riem!

Alles ziet er ineens weer goed uit! Ofwel heb ik me de littekens ingebeeld (maar dat kan niet, want mijn echtgenoot vroeg me om hier eens advies te zoeken) ofwel zijn mijn borsten weeral verandert. Dat is net als bij een zwangerschap... mijn lijf verandert de hele tijd :) 

Er staan nieuwe foto's!!

 

 

Gelukkig! Ze zien er prachtig uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2016 om 20:12 zei Lookingforcurves:

Verdorie, geen excuses meer ;-)

Groepslessen zorgen voor iets meer groepsdruk (spreekt voor zich :huh:)... maar, dat helpt bij mij alvast wel een beetje om het langer dan een paar dagen vol te houden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin me, na bijna 5 weken, meer en meer normaal te voelen :) Dat is zo'n goed gevoel! Alleen doe ik nu echt wel teveel omdat er niet direct aanleiding is om te stoppen met wat ik aan het doen ben en dan moet ik 's middags en 's avonds toch wel even gaan rusten. 

Ik verbaas me wel nog iedere keer als ik mezelf in de spiegel zie. Dan ben ik toch heel blij! Het is echt alle pijn en twijfel en keuzes en gedoe waard! 

Morgen middag begint de grote vakantie! Gelukkig ben ik echt wel genoeg hersteld om continue voor onze kinderen te zorgen. Daar was ik een paar weken geleden nog niet van overtuigd. Ik had niet gedacht dat het herstellen zo snel zo gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hier nog iemand last van overgevoelige tepels? Ik vraag me af of ik er iets aan kan doen. Overdag gaat het (als ik eraf blijf, nergens tegenaan loop en geen salopettes of leren jasje draag) allemaal vrij goed, maar als het avond begint te worden doen mijn tepels best pijn. Dan ben ik zo blij dat mijn bh even uit mag om me in te smeren. 

Ik weet dat dit op het 'risico' lijstje staat, maar als ik het kan verhelpen, graag :) Als ik gewoon geduldig moet afwachten tot het over gaat, ook goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ecao:

Heeft hier nog iemand last van overgevoelige tepels? Ik vraag me af of ik er iets aan kan doen. Overdag gaat het (als ik eraf blijf, nergens tegenaan loop en geen salopettes of leren jasje draag) allemaal vrij goed, maar als het avond begint te worden doen mijn tepels best pijn. Dan ben ik zo blij dat mijn bh even uit mag om me in te smeren. 

Ik weet dat dit op het 'risico' lijstje staat, maar als ik het kan verhelpen, graag :) Als ik gewoon geduldig moet afwachten tot het over gaat, ook goed. 

Hey,

van de tepels ik had dat ook meis, verdween vanzelf, nu geen last meer van xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ecao:

Heeft hier nog iemand last van overgevoelige tepels? Ik vraag me af of ik er iets aan kan doen. Overdag gaat het (als ik eraf blijf, nergens tegenaan loop en geen salopettes of leren jasje draag) allemaal vrij goed, maar als het avond begint te worden doen mijn tepels best pijn. Dan ben ik zo blij dat mijn bh even uit mag om me in te smeren. 

Ik weet dat dit op het 'risico' lijstje staat, maar als ik het kan verhelpen, graag :) Als ik gewoon geduldig moet afwachten tot het over gaat, ook goed. 

Ik heb het ook heel wisselend. Soms de hele dag soms een dag niet. Helpt vet houden niet? Verzachtte hier een beetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Catje:

Hey,

van de tepels ik had dat ook meis, verdween vanzelf, nu geen last meer van xxx

Bedankt voor de hoopvolle reactie! Ik word er soms gek van... Gewoon wachten dus... Dat is de laatste tijd met bijna alles zo (borstgerelateerd toch).

13 uur geleden zei Wens:

Ik heb het ook heel wisselend. Soms de hele dag soms een dag niet. Helpt vet houden niet? Verzachtte hier een beetje

Ik smeer iedere ochtend en avond en dan gaat het inderdaad beter. Misschien moet ik overdag ook een smeerpauze inlassen. Maar, straks begint de grote vakantie... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2016 om 12:44 zei Stefanie B.:

Hallo Ecao ! 

 

Hoe is je operatie gegaan bij dokter Verdonck en waar heb je het laten doen ? Ik denk er namelijk ook aan een afspraak te maken bij hem ! 

 

Alvast veel succes nog ! 

 

Groetjes , Stefanie 

Je kan mijn verslag hier ergens op dit topic, een paar pagina's terug :P, lezen! Het ging (kort en bondig) allemaal heel goed. Hij neemt al je vragen en opmerkingen en bedenkingen en... helemaal serieus, zonder je te kleineren of dingen te minimaliseren. Ook de verpleegkundige is echt goed in het geruststellen en beantwoorden van vragen. Heel erg professioneel! En allebei heel lieve mensen!!

Ik ging via de belgian breast clinic. Alle informatie vind je online. Gewoon even bellen (of mailen) en dan kan je al snel bij hun terecht. 

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Volgende week mag ik gewone bh's beginnen te dragen en ik dacht dat het een goed idee zou zijn om dan nog eens te gaan opmeten, maar nu zit ik hier met tranen in mijn ogen. Ik had echt verwacht dat ik toch minstens op een b zou uitkomen, maar dat valt toch een beetje tegen. Het is nog steeds 75 a. Dat kan toch niet? Na al dat afzien... Ik had echt gehoopt dat het toch een minstens een b zou worden. Ik word er een beetje slechtgezind van :( Ik wil volgende week echt niet staan wenen in de paskamer... Ik kijk al zo lang uit naar het shoppen voor een nieuwe bh! Ik wil niet zeuren, maar ik moet het toch een beetje kwijtraken. Mijn man vind ze mooi zoals ze zijn. Ze hadden voor hem wel groter gemogen, maar er kon toch maar 25cc extra in... en hij vind dat het allemaal mooi in proportie is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.